ik merk wel dat als ze geplast hebben dit helemaal door de korrels heen zakt naar de bodem, dus een heleboel korrels onderin zijn vochtig zeg maar. Dus dat valt er niet echt uit te scheppen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:52 schreef Spindizzy het volgende:
Wij gebruiken ook Catsan en ben er erg tevreden over. Het pupje ook![]()
Hij gaat soms wel eens op de kattenbak een plas doen
Duurt nog keilang!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:07 schreef jolene het volgende:
[..]
Wanneer komen ze ook al weer terug..
Het scheelt zeker wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef Spindizzy het volgende:
Gelukkig ruik je een bak met Catsan veel minder snel dan met andere korrels. Ik vond het echt schelen.
Ik heb al weer zoveel schatjes gezien..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Een top 10 samenstellen. Hoeft ze alleen nog maar te reageren als ze terugkomt
huh linkjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:53 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaa foto's!
Ik heb een website gevonden waar de Pro-Plan een flink stuk goedkoper is dan in de winkel. Ik registreren bij die gasten en zooi in mijn virtuele winkelwagentje gooien. Zit ik al aan de ¤146Dat is net genoeg Pro-Plan voor een maand of twee!
Moet ik er nog vlees bij voor de hondjes
Ik ga failliet aan die beesten joh
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:02 schreef jolene het volgende:
http://www.dierenasieldeark.nl/page4.html
Scooby![]()
Dat is jammer. Ik heb mazzel, in Zuid-Holland is de bezorging gratis. De ProPlan is echt flink goedkoper daar. Voor Casper gaat het me 30 cent per dag schelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:29 schreef kissa het volgende:
Hmmm, ze bezorgen niet in Drenthe.....
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
dus spin, houd moed! t komt vast allemaal dik in orde!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
lady-wrb, hoe is het met doerak??
Ik denk dat ze wat betreft deze pups er erg op zullen letten of je echt wel een pup wil. Deze pups zijn eigenlijk alleen maar geboren in het lab en hebben geen grote traumatische ervaring. Maar het zijn wel beagles die over erg veel energie beschikken, ook als ze pup-af zijn. Daar moet je wel wat mee kunnen. Is er dus tijd en ruimte bij de mensen in huis om veel tijd en energie in het hondje te steken? Ik denk wel dat dat echt zeker moet zijn. Als je moeder de hele dag alleen thuis is, wil ze dat dan? Daar moeten jullie denk ik wel eerlijk over zijn, of althans je moeder zeker.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:28 schreef Syrena het volgende:
Tinkerbell> Hoe streng zijn ze dan? Waar letten ze op, of je huis geschikt is en of je wel een goede 'persoonlijkheid' (weet niet hoe ik het moet uitleggen wat ik bedoel) hebt voor een hondje? Dat je niet over je heen laat lopen maar ook niet te lang zelf doormodderd als er gedragsproblemen zijn?
He, wat fijn! Ben je nog naar de dierenarts geweest met haar of heb je nog contact gehad?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
met doerak gaat het wel goed op het ogenblik.
Ik heb gisteren geen tijd gehad om met hem te wandelen, maar hij laat wel duidelijk merken dat hij graag wil, dus straks na de boodschappen gaan we weerquote:heeft yian het nog steeds naar zijn zin in zijn tas? als doerak niet zo hoogbejaard zou zijn geweest had ik er denk ik ook wel voor gegaan. t is echt iets voor haar. ze houdt niet van kattentassen en gedraagd zich aan een riempje over de schouder hangend uitstekend.
Ik heb 30 jaar geroepen dat ik geen hond wilde en dat honden klotebeesten zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:13 schreef Syrena het volgende:
Mijn moeder is op dit moment nog een beetje sceptisch, maar dat is meer omdat mijn vader altijd heeft geroepen dat hij *geen* hond wilde, en hij nu dus helemaal enthousiast is.
Bij Hondtotaal kost hij ¤39quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:02 schreef lady-wrb het volgende:
toppie spindizzy
wat kost zo'n tas eigenlijk en waar kan je'm halen?
Voorzover ik weet van nature om het bloed (en dus bacteriën) uit zijn gezicht te vegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:57 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand waarom een kat zich wast alstie net gegeten heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |