abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:06:18 #52
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799864
Wat een leukerd!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24799876
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:52 schreef Spindizzy het volgende:
Wij gebruiken ook Catsan en ben er erg tevreden over. Het pupje ook Hij gaat soms wel eens op de kattenbak een plas doen
ik merk wel dat als ze geplast hebben dit helemaal door de korrels heen zakt naar de bodem, dus een heleboel korrels onderin zijn vochtig zeg maar. Dus dat valt er niet echt uit te scheppen.
Maar ik moet zeggen de plasjes ruik je niet, en de ontlasting schep ik eruit zo snel mogelijk nadat ze er op zijn geweest.
Het is wel zo dat deze kittens niet naar buiten kunnen en ons huisje is niet zo groot dus je ruikt zo'n bak nogal gauw
Maarja dat wisten we van te voren en dat geeft ook niet
pi_24799896
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:06 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een leukerd!
Wanneer komen ze ook al weer terug..
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:08:05 #55
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799904
Gelukkig ruik je een bak met Catsan veel minder snel dan met andere korrels. Ik vond het echt schelen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:09:40 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799931
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:07 schreef jolene het volgende:

[..]

Wanneer komen ze ook al weer terug..
Duurt nog keilang!
pi_24799933
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef Spindizzy het volgende:
Gelukkig ruik je een bak met Catsan veel minder snel dan met andere korrels. Ik vond het echt schelen.
Het scheelt zeker wel.
Het scheelt ook als ze het zelf gaan begraven.
pi_24799953
zullen we haar een top 10 mailen...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:12:06 #59
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24799965
Ja! Een top 10 samenstellen. Hoeft ze alleen nog maar te reageren als ze terugkomt
pi_24800080
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Een top 10 samenstellen. Hoeft ze alleen nog maar te reageren als ze terugkomt
Ik heb al weer zoveel schatjes gezien..
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:24:15 #61
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24800137
Dat geloof ik graag ja
pi_24800314
Ero, hoe is het met jullie keuze's
pi_24800577
Zal vanavond eens proberen foto's te maken
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:53:34 #64
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24800683
Jaaaa foto's!

Ik heb een website gevonden waar de Pro-Plan een flink stuk goedkoper is dan in de winkel. Ik registreren bij die gasten en zooi in mijn virtuele winkelwagentje gooien. Zit ik al aan de ¤146 Dat is net genoeg Pro-Plan voor een maand of twee! Moet ik er nog vlees bij voor de hondjes

Ik ga failliet aan die beesten joh
pi_24800754
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:53 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaa foto's!

Ik heb een website gevonden waar de Pro-Plan een flink stuk goedkoper is dan in de winkel. Ik registreren bij die gasten en zooi in mijn virtuele winkelwagentje gooien. Zit ik al aan de ¤146 Dat is net genoeg Pro-Plan voor een maand of twee! Moet ik er nog vlees bij voor de hondjes

Ik ga failliet aan die beesten joh
huh linkje
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:58:43 #66
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24800776
pi_24802287
Hmmm, ze bezorgen niet in Drenthe.....
pi_24802323
quote:
Lief!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:43:01 #69
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24802521
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:29 schreef kissa het volgende:
Hmmm, ze bezorgen niet in Drenthe.....
Dat is jammer. Ik heb mazzel, in Zuid-Holland is de bezorging gratis. De ProPlan is echt flink goedkoper daar. Voor Casper gaat het me 30 cent per dag schelen.
pi_24803819
Jolene, sterkte gewenst met Windy.

Spindizzy, ik heb net even bij zitten lezen. Wat een drukte hè, een pupje. Helemaal als je ziek bent.
Dat gepeuter in een pupbekkie is hier nog niet echt over. Gelukkig eet Saar niets op, maar vernielt ze alleen maar. Niets is veilig. Het is wel zo dat bepaalde dingen niet meer interesant zijn, maar daar komen andere dingen voor in de plaats. Ze is nu gefixeerd op mijn aanrecht en fornuis. Pannen met eten moet ik op de achterste branders zetten, anders sleurt ze die er af
Vaatdoekjes waar de afwas op ligt uit te druipen, worden in zijn geheel van het aanrecht getrokken, waarna ze er met mijn bestek vandoor gaat
Als we per ongeluk de slaapkamerdeur open laten staan, haalt ze het bed af, en ik heb mijn schoenen op de kast gezet nadat ze er een paar had verscheurd.
Ze laat de katten nu gelukkig met rust
Etcetera, etcetera, etcetera..

Maarrrr, het is ook genieten hoor. Pups zijn schattig, maar een hondenkarakter ontwikkelt zich. Hoe ouder de hond, hoe leuker hij wordt. Ik heb best een zwak voor oude honden, net als voor oude mensen.

Smekkerd heeft natuurlijk wel Jack Russellbloed in zich...over het algemeen zijn het bezige baasjes.
Maar het komt vast helemaal goed
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:10:04 #71
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24804160

Gelukkig blijft het een ukkie en hoef ik me daar niet druk om te maken straks Dat JR-bloed dat haal je er nu al uit hoor... Het is al een echt gravertje. Ik zal van het voorjaar een mooi plekje in de tuin voor hem maken waar hij lekker zijn gang kan gaan. Hopelijk houdt hij het daarbij en blijft hij dan van mijn kruidentuintje af
pi_24804453
Saar graaft ook. En ze vist waterplanten uit de vijver ...
Ik hoop één ding, dat ze me helpt de brandnetels te lijf te gaan in het voorjaar

Nu ff De Mol kijken.
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:49:46 #73
43556 miss_dynastie
pi_24805052
Thanks voor de pro plan link, spin! Ik ga ff kijken of ze hier wel bezorgen en zo
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:51:51 #74
43556 miss_dynastie
pi_24805106
Oe, en ze hebben ook nog het konijnenhok van mijn dromen
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 21:53:08 #75
43556 miss_dynastie
pi_24805141
quote:
Bezorging in de overige provincies kost in dit geval 15 euro
Nou uh... dan maar niet hoor
  vrijdag 28 januari 2005 @ 21:53:52 #76
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24805159
Ik zei al: ik heb mazzel
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 22:21:01 #77
43556 miss_dynastie
pi_24805769
Nou, inderdaad
Voor het konijnenhok vind ik het overigens wel redelijk, maar daar moet nog even voor worden gespaard
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:08:37 #78
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24811401
Hihi, Smekkepup is in de sloot gevallen We hadden hem op het uitlaatveld lekker loslopen zodat hij met Cas kon spelen (morgen mag Cas voor het eerst ook echt loslopen daar) maar dat talud was steiler dan zijn puppepootjes konden bijhouden Nu ruikt hij naar sloot

Nog een paar fotootjes van afgelopen week:

Casper heeft het knuffelschaap flink te grazen genomen :

Omdat hij niet in de tas wil zit hij er op koude dagen en avonden zo bij.. Lekker bij het baasje in zijn jas:

Voor het eerst samen in de tuin spelen:

De oorlogswonden

† In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:12:44 #79
43556 miss_dynastie
pi_24811432
Schaapje
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:14:51 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24811449
spindizzy, ik herinner me dat mijn moeder vroeger heeft gezegd dat nog maanden had dat ze onze hond zo mochten weghalen. zij had het meeste werk van hem en moest hem zindelijk maken.
ik was toen nog klein (6) en realiseerde me dat niet. ik zag alleen de poppen met hondebeten en afgerukte hoofden
maar het is allemaal goedgekomen. die onstuimige, sloperige duitse herderpup groeide op tot een geweldige speelse hond en een innig geliefd dieren-familielid

dus spin, houd moed! t komt vast allemaal dik in orde!
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 10:16:51 #81
43556 miss_dynastie
pi_24811463
lady-wrb, hoe is het met doerak??
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:19:44 #82
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24811487
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
dus spin, houd moed! t komt vast allemaal dik in orde!
Ik denk het ook wel hoor

Ik droom wel al een hele week dat ik Smek op één of andere manier kwijtraak, dat ik hem weggeef of dat iemand hem meeneemt en elke keer wil ik hem toch echt weer terug omdat ik zie dat ze hem verkeerd behandelen
pi_24811700
Wat een foto's heerlijk stel hoor

En die oorlogswonden komen me bekend voor.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 11:49:41 #84
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24812368
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
lady-wrb, hoe is het met doerak??

met doerak gaat het wel goed op het ogenblik.
ze is tegenwoordig ineens weer heel aanhankelijk en ligt 's avonds het liefst uitgestrekt bij mij op mijn buik te slapen. zo af en toe strekt ze dan vergenoegd een poot naar voren en klauwt eens lekker in mijn trui.
ze eet de ene dag beter dan de andere dag, maar ze eet in ieder geval. en ze drinkt goed dus dat gaat prima.

heeft yian het nog steeds naar zijn zin in zijn tas? als doerak niet zo hoogbejaard zou zijn geweest had ik er denk ik ook wel voor gegaan. t is echt iets voor haar. ze houdt niet van kattentassen en gedraagd zich aan een riempje over de schouder hangend uitstekend.
pi_24812384
Uit SC topic van OUD:
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:28 schreef Syrena het volgende:
Tinkerbell> Hoe streng zijn ze dan? Waar letten ze op, of je huis geschikt is en of je wel een goede 'persoonlijkheid' (weet niet hoe ik het moet uitleggen wat ik bedoel) hebt voor een hondje? Dat je niet over je heen laat lopen maar ook niet te lang zelf doormodderd als er gedragsproblemen zijn?
Ik denk dat ze wat betreft deze pups er erg op zullen letten of je echt wel een pup wil. Deze pups zijn eigenlijk alleen maar geboren in het lab en hebben geen grote traumatische ervaring. Maar het zijn wel beagles die over erg veel energie beschikken, ook als ze pup-af zijn. Daar moet je wel wat mee kunnen. Is er dus tijd en ruimte bij de mensen in huis om veel tijd en energie in het hondje te steken? Ik denk wel dat dat echt zeker moet zijn. Als je moeder de hele dag alleen thuis is, wil ze dat dan? Daar moeten jullie denk ik wel eerlijk over zijn, of althans je moeder zeker.

Wij hebben ook een hond van de shhh en het gesprek verliep erg prettig. De vrijwilligers zijn allemaal erg behulpzaam. Er werd vooral doorgevraagd over hoe we dachten om te gaan met de energie van de hond en de paar rare trekjes die ze heeft. Bij jullie zal het vooral wel neerkomen op wat ik hierboven schreef.

Ze letten op zich wel op je huis, maar dat is van minder belang, in zoverre dat ze bijvoorbeeld een boerderijhond nooit op een flat zullen plaatsen of zo.

Je hebt sowieso een maand proeftijd bij de shhh, binnen die tijd kan je de hulp van de vrijwilligers inroepen mocht dat nodig zijn en bij ernstiger problemen stellen ze je in kontakt met een gedragtherapeut.

De hond heb je in bruikleen en blijft het eigendom van de stichting. Dat is echter slechts een juridische constructie om op terug te vallen als een dier zodanig mishandelt wordt dat ze het terug willen halen. Je krijgt wel de zorg voor de rest van je leven. En uiteraard de kosten. Het is echt alleen maar een juridische constructie.

Ik denk dat, als je moeder hele dagen thuis is, dat zij vooral het moet willen

Ze zijn wel schattig die Beagles, ik heb 1 van de hele oudjes gezien, die haar hele leven in het lab had gezeten. Dat was een enorm lief beest.

Succes ermee

zaterdag 29 januari 2005 @ 11:57:38 #86
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24812462
Beagletjes zijn goed vertegenwoordigd hier in de buurt. Het zijn eigenlijk allemaal enorme slecht opgevoede druktemakers Wel hartstikke lief maar stuk voor stuk sleuren ze heel hard aan de lijn (de ene tot hij ervan moet kotsen, de ander tot hij ervan gaat hyperventileren). De derde blaft vooral alleen maar.

pi_24812807
Bedankt voor het 'overhevelen' en het antwoord !

Ik zal mijn moeder eens onder handen nemen
Van ons gezin is mijn moeder de enige die ervaring heeft met honden, ze hebben er bij haar thuis vroeger eentje gehad. Qua opvoeden heb ik haar altijd al zeer ervaren gevonden, maar dan moet ik dus echt afgaan op hoe mijn zus en ik zijn opgevoed. De maand proeftijd vind ik wel een fijn gevoel.

En achter ons huis begint een stuk bos met veld, dus daar kunnen we zowiezo al dagelijks doorheen rennen. Mijn beste vriendin woont een dorp verder en die heeft twee Jack Russels waar ze veel mee wandelt, dus die had ook al tips over goede wandelplekken.

Ik moet trouwens zelf veel meer gaan bewegen (en minder fok!ken).
Mijn aanstaande schoonbroer is binnenkort afgestudeerd dierenarts, ook altijd handig.

Oke, ik ga eens surfen naar Beagles en opvoeding
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 13:07:03 #88
43556 miss_dynastie
pi_24813380
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
met doerak gaat het wel goed op het ogenblik.
He, wat fijn! Ben je nog naar de dierenarts geweest met haar of heb je nog contact gehad?
En onderschrijft deze dierenarts eigenlijk de diagnose van de vorige?!
quote:
heeft yian het nog steeds naar zijn zin in zijn tas? als doerak niet zo hoogbejaard zou zijn geweest had ik er denk ik ook wel voor gegaan. t is echt iets voor haar. ze houdt niet van kattentassen en gedraagd zich aan een riempje over de schouder hangend uitstekend.
Ik heb gisteren geen tijd gehad om met hem te wandelen, maar hij laat wel duidelijk merken dat hij graag wil, dus straks na de boodschappen gaan we weer Ik vind het echt zo'n uitvinding, geweldig, het scheelt en gesleep en een hoop paniek, want het is wel een veilig holletje, dus geen angst voor verkeer. Ik vind het top
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 13:09:19 #89
43556 miss_dynastie
pi_24813412
Wow, Syrena, spannend!
Denk je wel dat je moeder er 'zin' in heeft?
En hoe doe je dat als je op jezelf gaat, of zou je mams dan overdag op willen passen denk je
pi_24813489
Mijn moeder is op dit moment nog een beetje sceptisch, maar dat is meer omdat mijn vader altijd heeft geroepen dat hij *geen* hond wilde, en hij nu dus helemaal enthousiast is.

Als ik op mezelf ga komt ie in de vakantie zeker wel logeren Ik werk nu 32 uur, dus ik denk dat ie dan beter bij mijn moeder kan blijven. Die kan hem tegen de tijd dat ik eens oprot toch niet meer missen

Ik vind je ico zo leuk, Yian-in-de-tas
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:37:01 #91
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24813879
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:13 schreef Syrena het volgende:
Mijn moeder is op dit moment nog een beetje sceptisch, maar dat is meer omdat mijn vader altijd heeft geroepen dat hij *geen* hond wilde, en hij nu dus helemaal enthousiast is.
Ik heb 30 jaar geroepen dat ik geen hond wilde en dat honden klotebeesten zijn

We hebben een uitlooplijn gekocht voor Smek. Nou, dat was een succes joh! Hij kan nu lekker in zijn eigen tempo rondbanjeren en bij Cas in de buurt blijven. Opeens 'sleurt' hij ook niet meer en blijft hij keurig in de buurt. Ik vind het puppygebeuren vandaag helemaal geweldig
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 16:02:34 #92
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24816281
toppie spindizzy

wat kost zo'n tas eigenlijk en waar kan je'm halen?
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 16:05:11 #93
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24816320
o ja, ik zag dat ze binnenkort bij de lidl allerlei katten- en hondenmandjes in de aanbieding hebben!
ik denk dat ik voor doerak een huisje ga kopen
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:42:46 #94
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24816922
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:02 schreef lady-wrb het volgende:
toppie spindizzy

wat kost zo'n tas eigenlijk en waar kan je'm halen?
Bij Hondtotaal kost hij ¤39

De mijne kost ¤30 en die heb ik via de dierenwinkel laten bestellen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 16:57:53 #95
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24817202
poe dat is best pittig!

weet iemand waarom een kat zich wast alstie net gegeten heeft?
die vraag stelde cor mij net, maar ik heb geen flauw idee eigelijk waarom ze na gegeten te hebben nog een kwartier dr hele lijf zit te poetsen.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 17:01:15 #96
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24817261
Volgens mij omdat het een stel tuttebellen zijn
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 17:58:47 #97
43556 miss_dynastie
pi_24818313
Ik heb die van hond totaal.
Ik heb hem 's middags om 12.00 uur besteld, de volgende ochtend had ik em al in huis!!
En heel goedkoop is het inderdaad niet, maar ik ga ervan uit dat hij nog lang meegaat en veel gebruikt wordt. Ik heb ook een babydrager (tricot slen) overwogen een tijdje geleden, maar daarin zit ie voor mijn gevoel zo 'klem'. Voor een babietje is dat niet zo erg, maar voor een katertje wel
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 18:01:06 #98
43556 miss_dynastie
pi_24818349
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:57 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand waarom een kat zich wast alstie net gegeten heeft?
Voorzover ik weet van nature om het bloed (en dus bacteriën) uit zijn gezicht te vegen.
pi_24818808
Lady -wrb, fijn dat het goed gaat met doerak!

Miss_dynastie, leuk zo'n draagzak

Spindizzy, het komt me heel bekend voor, de wonden op je armen. De mijne hebben er ook zo uitgezien en mijn benen ook Het wordt een stuk beter na het wisselen.

De schade hier vandaag tot nu toe: twee onderbroeken en twee sokken en een tshirt uit de wasmand gejat, een zaklantaarn kapot gebeten, een tijdschrift verscheurd en dit..

zaterdag 29 januari 2005 @ 18:31:31 #100
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24818877
Saartje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')