Ik heb dat nog nooit meegemaakt en ik heb er nog nooit van gehoord ook....heel vreemd....quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
Ik had op het Speeltuinbankje wel eens verteld dat Smek vaak op Caspers bedje poept en plast. Moussy waarschuwde me toen dat ik moest oppassen dat dat geen dominantieprobleem gaat worden. Oke, maar wat zegt het dat Smek tegenwoordig in zijn eigen mandje plast?![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:41 schreef kissa het volgende:
Dit gebeurt als je de slaapkamerdeur niet achter je dicht doet![]()
![]()
-knip-
't Ging om Spin d'r puppy, niet om haar kattenquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:09 schreef snakelady het volgende:
Vaak in tegenstelling tot veel andere zindelijkheidsproblemen die veroorzaakt worden door bijv. blaasontsteking, stress etc. etc., plassen de meeste katten op bed omdat ze dat gewoon aangenaam vinden. De zachte dekens en 'bedluchtjes' zijn voor veel katten een aangename plaats om te urineren.
Als je een medisch probleem, dominantie t.o. een andere kat en stress uit kunt sluiten, zit er waarschijnlijk niets anders op om de slaapkamer als verboden terrein voor de kat uit te roepen.
Alleen dat is weer lastig met het eigen mandje.
Geloof me...Puppy's kunnen er ook wat van hoorquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef snakelady het volgende:
meestal zijn het toch katten die onzindelijk zijn.
Ja, echt wel maar ik heb zo iets van ze is nog zo speels wils en ze eet goed.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
akelig hoor, om zo tussen hoop en vrees te zitten.... dat had ik ook toen doerak die bloedtest had.
Ik wou dat ik het wist....ik weet alleen dat ze bang is voor vreemde mensen en dan vooral voor mannen en kinderen. Ze komt heel stoer over sinds ze oudste hond is, maar ze heeft een erg klein hartje. Ze is een Hollandse Herder en die staan er om bekend dat het echte erfbewakers zijn en éénmanshonden. Saartje is het tegenovergestelde, een echte allemansvriend.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:14 schreef Spindizzy het volgende:
Wat is het verleden van Daan, Kissa? Voor zover je dat weet. Ik weet dat je hem uit het asiel hebt.
Ah wat klote... Wat gaat ze nu doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:28 schreef kissa het volgende:
De 'hondenprozac' bij de hond van mijn vriendin heeft niet geholpen. Helaas.....
Mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
Je hoort van mij, ik heb je adres genoteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |