abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24874323
Kyara beterschap!

Ils, wat een liefies

Miss_d. bij jou ook al
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:29:29 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24875017
miss-d wat lekker knus zeg.

Ils, mijn man is helemaal verliefd op de witte kat, hij heeft zelf altijd een witte kat willen hebben maar die is nooit op ons pad gekomen.
hele lieve foto's zijn het.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24876211
Spookje

woensdag 2 februari 2005 @ 08:30:48 #254
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24877785
Ayla!

Wow! Mooie foto.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24877850
Wat een prachtige foto's komen er voorbij..
pi_24878362
dank jullie wel allemaal we zijn hier ook erg blij met ze

en wat een leuke foto's verder hier!
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:28:58 #257
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24882330
Ik had op het Speeltuinbankje wel eens verteld dat Smek vaak op Caspers bedje poept en plast. Moussy waarschuwde me toen dat ik moest oppassen dat dat geen dominantieprobleem gaat worden. Oke, maar wat zegt het dat Smek tegenwoordig in zijn eigen mandje plast?
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 13:43:13 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24882600
dat hij liever bij jou in bed ligt?
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:44:21 #259
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24882632
Moet hij nog ongeveer 10-11 uur wachten
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 13:47:18 #260
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24882692
ik wil ook wel zo'n smekkie....
ik vind casper zooooo lief, maar smekkie is meer my size zal ik maar zeggen
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:49:08 #261
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24882732
Maar met Casper kun je lekker je armen om zijn nek leggen om hem stevig te knuffelen
pi_24884398
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
Ik had op het Speeltuinbankje wel eens verteld dat Smek vaak op Caspers bedje poept en plast. Moussy waarschuwde me toen dat ik moest oppassen dat dat geen dominantieprobleem gaat worden. Oke, maar wat zegt het dat Smek tegenwoordig in zijn eigen mandje plast?
Ik heb dat nog nooit meegemaakt en ik heb er nog nooit van gehoord ook....heel vreemd....
pi_24884617
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 01:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Spookje

[afbeelding]
Wat een vrolijkerd

Die ogen
pi_24884796
Dit gebeurt als je de slaapkamerdeur niet achter je dicht doet

woensdag 2 februari 2005 @ 15:45:20 #265
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24884849
Kijk die boeffies nou... Waren gezellig met elkaar aan het stoeien natuurlijk. Niet dat ze iets stouts deden. Kijk maar naar die onschuldige koppies.

Bed is vanzelf in de war geraakt hoor vrouwtje. Wij liggen hier heel lief alleen maar te liggen
pi_24884989
Ja, ze zijn de onschuld zelve

Ze mollen ook nooooiiiitttt wat
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:09:20 #267
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24885340
Vaak in tegenstelling tot veel andere zindelijkheidsproblemen die veroorzaakt worden door bijv. blaasontsteking, stress etc. etc., plassen de meeste katten op bed omdat ze dat gewoon aangenaam vinden. De zachte dekens en 'bedluchtjes' zijn voor veel katten een aangename plaats om te urineren.
Als je een medisch probleem, dominantie t.o. een andere kat en stress uit kunt sluiten, zit er waarschijnlijk niets anders op om de slaapkamer als verboden terrein voor de kat uit te roepen.
Alleen dat is weer lastig met het eigen mandje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24885874
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:41 schreef kissa het volgende:
Dit gebeurt als je de slaapkamerdeur niet achter je dicht doet

-knip-
zie ze kijken dan!
pi_24888579
De status 'bagger-user' voorbij
pi_24888781
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:09 schreef snakelady het volgende:
Vaak in tegenstelling tot veel andere zindelijkheidsproblemen die veroorzaakt worden door bijv. blaasontsteking, stress etc. etc., plassen de meeste katten op bed omdat ze dat gewoon aangenaam vinden. De zachte dekens en 'bedluchtjes' zijn voor veel katten een aangename plaats om te urineren.
Als je een medisch probleem, dominantie t.o. een andere kat en stress uit kunt sluiten, zit er waarschijnlijk niets anders op om de slaapkamer als verboden terrein voor de kat uit te roepen.
Alleen dat is weer lastig met het eigen mandje.
't Ging om Spin d'r puppy, niet om haar katten
pi_24889547
Het wordt een heerlijke SC op deze manier, opgeleukt met al ons vee
Dominantie probleem, die kleine Smekkebek
Toch maar eens Gaus erop nazien
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:05:29 #272
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24889735
o, hahaha, dacht dat het om haar kat ging, over puppy's weet ik het niet.
meestal zijn het toch katten die onzindelijk zijn.
  woensdag 2 februari 2005 @ 23:45:56 #273
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24893123
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:05 schreef snakelady het volgende:
meestal zijn het toch katten die onzindelijk zijn.
Geloof me...Puppy's kunnen er ook wat van hoor

Cas heeft net een heel stuk losgelopen Op het uitlaatveldje samen met Smek. We hadden de Bal Aan Een Touwtje meegenomen en lekker spelen dat ze deden. Mijn Casper...spelen.

Heel af en toe liet ik hem wel een klein stukje loslopen hoor. Maar meestal alleen 's avonds laat als er bijna niemand op straat was en alleen bij ons in de straat. Maar nu kan dat dus gewoon vaker.

En nu zijn die twee tornado's tikkertje aan het spelen in mijn piepkleine poppenhuisje Hoop kabaal dat er uitkomt
pi_24894038
En dat is toch mede de verdienste van je Smekkie
Geloof me, Daan is ook een redelijk getraumatiseerde hond en Saar doet wonderen
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 09:10:59 #275
43556 miss_dynastie
pi_24896938
Casper
Staat je huisje nog overeind spin
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:14:28 #276
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24896980
Ja hoor... Deze keer nog wel We zijn net op en ze zijn al druk bezig met ruzie maken over de Bal Aan Een Touwtje... Smek neemt trekspelletjes heel serieus Cas niet, die doet er niet eens moeite voor en Smek zich maar druk maken

Wat is het verleden van Daan, Kissa? Voor zover je dat weet. Ik weet dat je hem uit het asiel hebt.
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 14:02:29 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24901912
dan gooi ik er nog even een fotootje in van doerak. gemaakt in het begin van januari, toen het zo slecht met haar ging en ik haar om het uur water moest opdringen omdat ze uitgedroogd was:
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 14:08:41 #278
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24902036
luca is gek op doerak, maar doerak vindt luca maar een enge wildebras.
dit is een van de weinige foto's van die twee samen.
en toch krijgt ze elke avond een welterustenkusje van hem als hij naar bed gaat

pi_24902584
Ach wat lief, is Luca voor haar.
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 14:44:19 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24903011
Onze Muts hobbelt rustig door, het lijkt niet of ze er last van heeft.
Maandag krijgen we de uitslag en hechtingen controle dus ff spannend
  † In Memoriam † donderdag 3 februari 2005 @ 15:39:23 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24903731
akelig hoor, om zo tussen hoop en vrees te zitten.... dat had ik ook toen doerak die bloedtest had.
  donderdag 3 februari 2005 @ 16:16:36 #283
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24903809
Aaaah Luca en Doerak

Heel spannend dat wachten op de uitslag... Ik duim nog steeds.
pi_24904050
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
akelig hoor, om zo tussen hoop en vrees te zitten.... dat had ik ook toen doerak die bloedtest had.
Ja, echt wel maar ik heb zo iets van ze is nog zo speels wils en ze eet goed.

Dus het zit vast goed..
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:40:16 #285
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24907892
Euhm even een klein vraagje tussendoor, we hebben een klein probleempje met Quasar.

Zoals iedereen heeft kunnen zien op de foto's die ik hier geplaatst heb hebben we twee honden en doorgaans gaat dat goed. De kleine is de (grote) pup de baas en dat is ook nog prima.
Nu merken we dat de intensiteit en hevigheid van het bijten van de kleine naar de pup enorm snel toeneemt. Hij mag echt niks van die kleine en wordt echt flink opengebeten.
Normaal gesproken nog niet echt een probleem maar dit is echt flink littekenmateriaal.

Iedereen heeft het er altijd over dat je dat maar moet laten gaan en de rangorde zijn werk moet laten doen. Niet ingrijpen anders gaat het mis maar wij staan als bazen dan toch bovenaan in deze rangorde? Beiden vertonen onderdanig gedrag naar ons toe en als we dus ingrijpen zou dit toch een ingreep zijn van iemand hoger geplaatst in rang?
Kan iemand me vertellen waar ik met deze denkwijze de fout in ga want dit is af en toe echt niet leuk meer en de neiging om in te grijpen komt ook steeds vaker op.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 3 februari 2005 @ 20:44:43 #286
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24907967
Misschien is het handiger om hier even een apart topic over te openen, dan lezen meer mensen het. Ik weet hier het antwoord ook niet op helaas. Cas staat af en toe ook flink te grommen tegen die kleine, hij valt wel uit maar grijpt hem niet en ik weet af en toe ook niet of ik dan nog steeds niet moet ingrijpen. Meestal loop ik naar de andere kant van het huis om 'per ongeluk' met veel kabaal iets te laten vallen zodat ze gezamelijk op onderzoek uitgaan en even afgeleid zijn.

Wel een heel vervelend probleem joh... Arme Quasar.
pi_24908891
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:14 schreef Spindizzy het volgende:
Wat is het verleden van Daan, Kissa? Voor zover je dat weet. Ik weet dat je hem uit het asiel hebt.
Ik wou dat ik het wist....ik weet alleen dat ze bang is voor vreemde mensen en dan vooral voor mannen en kinderen. Ze komt heel stoer over sinds ze oudste hond is, maar ze heeft een erg klein hartje. Ze is een Hollandse Herder en die staan er om bekend dat het echte erfbewakers zijn en éénmanshonden. Saartje is het tegenovergestelde, een echte allemansvriend.

Maar goed, sinds Saar hier woont speelt Daan, net als Casper
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:53:33 #288
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24910444
Klinkt als Casper. Loopt Daan ook op straat met een boogje om mensen heen? En blijft ze op 2 meter afstand staan als je staat te praten? Daantje is een stoere hond, net als Casper Moet je je toch eens voorstellen hoe het had kunnen zijn als ze in hun puppentijd iets meer mazzel hadden gehad
pi_24912757
Wij wonen buiten het dorp, aan een onverharde weg die dood loopt. Hierachter zijn akkers, waar niemand komt. Ik loop daar met de honden.
Als ik naar het dorp zou gaan, zou Daan mijn arm uit mijn romp trekken. En woest blaffen naar iedereen. Helaas uit angst.
Saar zou het over kunnen nemen. Ik kies de makkelijkste weg, ik ga er niet heen. Veel teveel stress voor iedereen.
Ik wil er wel dieper op ingaan, maar niet op een openbaar forum.

De 'hondenprozac' bij de hond van mijn vriendin heeft niet geholpen. Helaas.....
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:33:50 #290
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24912874
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:28 schreef kissa het volgende:
De 'hondenprozac' bij de hond van mijn vriendin heeft niet geholpen. Helaas.....
Ah wat klote... Wat gaat ze nu doen?

Mail me gerust als je wilt: ...
pi_24912939

Doe ik, dank je
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:41:38 #292
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24913052
Oooh prachtig! Ik ben stikjaloers! Ik ben altijd stads geweest maar daar kom ik de laatste tijd wel erg op terug. Ben ondertussen erg mensenmoe en Taak en ik hebben het er vaak over dat we over een poosje toch echt weggaan uit de stad. Lekker ergens buiten wonen in een klein huisje met een grote tuin, moestuintje erbij, wat kippetjes, geitjes en een minipaardje. Als het dan aan mij ligt hoeft Casper de rest van zijn leven geen vreemde meer te zien.
pi_24913225
Precies, kleine gammele boerderij, grote tuin en ruimte.
Ik ben ook mensenmoe en wij hebben net op tijd onze slag geslagen
Ik ben zo blij dat je het begrijpt!

Je hoort van mij, ik heb je adres genoteerd.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 00:54:03 #294
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24913307
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
Je hoort van mij, ik heb je adres genoteerd.
Mooi

Casper staat al druk kwispelend bij de deur naar boven en Smek staat ernaast te piepen. Ze willen naar bed Trusten
pi_24913579
Kissa, waar is je leuke icoontje gebleven?

Sneu allemaal he die bange hondjes. Ayla heeft dan wel een goede jeugd gehad, maar is toch ontzettend bang. Dat komt door d'r dominante moeder, die wel een nare jeugd heeft gehad (zwerfhond in portugal). Dat is eigenlijk de hele reden waarom de vorige eigenaresse haar bij ons heeft geplaatst: de kans voor Ayla om bij haar moeder weg te gaan en zich te ontwikkelen tot het fijne, gezellige hondje dat ze is. Heel dapper van haar, want ze was dol op het beest.

Vandaag was het drama op zijn grootst. Ayla hing zichzelf zowat op van angst voor andere honden en mijn arm heeft een behoorlijke opdonder gehad.

Wij gaan even 4 dagen naar een hutje op de hei (lees huisje in Drenthe). Met Ayla uiteraard. Tot na het weekend

PS: Hollander, ik weet zo het antwoord niet. Ik zou geloof ik zelf wel ingrijpen, aan de andere kant moeten ze zelf ook wat uitvechten natuurlijk. Moeilijk, ik zal er nog eens over denken.
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 08:42:17 #296
5428 crew  miss_sly
pi_24916245
Die foto van Luca met Doerak is echt lief

Kissa wat woon je lekker, als je daar kunt wandelen vanuit huis! Heerlijk lijkt me dat!

Wat is dit toch een leuk topic, met leuke foto's en geweldige dieren
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:43:57 #297
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24916844
Ik vind dit een geweldig topic Maar ik raak ook nooit uitgepraat over mijn veestapel. Ben af en toe net zo'n veel te trotse moeder die over nauwelijks meer kan praten dan haar kinders Nou, boeien. Ik heb zoveel plezier in die beesten. Begin zelfs al over mijn puppenfrustratie heen te komen Jawel, Smekkers begint zowaar een behoorlijk lollig beestje te worden
Vanmiddag moet hij voor zijn inentingen naar de dierenarts en daarna komt mijn schoonmoeder puppysitten zodat ik even echt lekker kan lopen met Casper. Niet dat Cas dat wil want als je alleen met hem op stap bent kijkt hij nu steeds achterom om te kijken waar zijn pupje is En hij wil dan ook steeds vrij snel naar huis.
Vannacht gaan we ze voor het eerst helemaal alleen de hele nacht beneden laten Het is echt geen doen meer, slapen met twee honden op bed. Ben benieuwd.

Tinkerbell: veel plezier op jullie vakantietje Klinkt of Ayla lekker de ruimte heeft om te wandelen en te rennen daar. Veilig weer thuiskomen

Miss Sly: hoe staat het met de zoektocht?
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2005 @ 10:00:51 #298
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24917114
doerak heeft sinds een paar dagen weer iets raars.
ze ligt niet meer op dr kussen lekker tegen de muur te hangen, nee tis leuker om als kamikaze-kat zo ver mogelijk over de rand van de tafel te liggen en te leunen tegen de stoelleuning.
dit is overigens begionnen zonder die bewuste stoelleuning, maar na een keer op die manier al slapend van de tafel op de grond gevallen te zijn, leunt ze dus nu tegen de leuning.

vanaf de ene kant ziet dat er redelijk normaal uit

maar vanaf de andere kant zie je pas hoeveel ze over de tafelrand heenhangt

vrijdag 4 februari 2005 @ 10:01:59 #299
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24917135
Gekke kat Die beesten liggen eraltijd zo bizar bij
  Moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 10:02:29 #300
5428 crew  miss_sly
pi_24917140
Zoals gewoonlijk ben ik weer veel te doortastend voor mijn lief
Ik heb besloten het even aan hem over te laten; zodra hij zegt: zullen we....sta ik al klaar!
Het is wel iets wat we echt samen moeten doen, anders komen er geheid problemen van enzo. Dus ik wacht maar weer even (geduldig) af

Ik ben wel stikjaloers op die veestapel van je Spin, en ik kan niet genoeg leuke verhalen van alle beesten in dit topic lezen en mooie, lieve, grappige foto's zien
Keep them coming!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')