Klopt, hier een plaatje toen Quasar nog net zo groot was.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:54 schreef Spindizzy het volgende:
Hollander: jij hebt toch ook nog een andere hond? Had je daarvan al een een fotootje gepost? En waar blijven de kittens van Ils?
Ik ga zo even met die wervelwinden van mij de tuin in. Nog even wat uitrazen
Is inderdaad een behoorlijk verschil maar die kleine is de argentino nog steeds de baas.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:47 schreef Spindizzy het volgende:Wat een verschil met die twee! Wel leuk hoor. Die onderste foto is geweldig
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
Die onderste foto!Wat kijkt hij boos
![]()
Goed he die ogen in het raam...quote:
Poezenfoto is wel een zoekplaatje
Oopsquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:45 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Oops
Raadseltje: je hebt twee honden maar maar één hand. Hoe los je dat op? Nou, je speelt wat met hun riemen en die blijken dan om je middel te kunnen!
[afbeelding]
Kijk ma! Zonder handen!
[afbeelding]
Nu alleen Smekkers nog leren netjes aan een riem te lopen en niet zo hard te trekken dat hij over zijn nek gaat![]()
Spindizzy, je kan hem ook voorstellen Smekkie Brutus of Tarzan te gaan noemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:10 schreef Spindizzy het volgende:
Taak schaamt zich ook rot als iemand hem vraagt hoe de pup heetHet had erger gekunt, er zijn hele kuddes hondjes die Moppie of Lieffie heten.
Als Smek zo vervelend blijft kan ik hem altijd nog omdopen naar iets nichterigs
Die mannen hebben geen idee wat leuk is...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:21 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wilde hem eerst Maximus Decimus Meridius, Commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. noemen. Maar dat vond Taak te lang
Plastic zakken eindigen in stukjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:31 schreef Spindizzy het volgende:
Bedoel je wat de katten ermee doen? Ligt eraan wat erin zitPlastic zakjes moet ik gelijk opruimen anders word ik gillend gek van het geknisper. Laatst was mijn rugzak op de keukenvloer gevallen en daar hebben ze bij toerbeurt op liggen slapen. Duurde een week voor er eens even geen kat op lag zodat ik hem weer kon inpikken
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:36 schreef jolene het volgende:
Plastic zakken eindigen in stukjes.
Grote tassen bijt ze de bodem eruit.
En normale tassen daar haalt ze de inhoud eruit.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:25 schreef Spindizzy het volgende:
Hebben altijd wat te zeiken die kerels
Over het groeien.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Om dan over het op je handen liggen met tiepen maar te zwijgen.
En dan denkt ze soms ook nog dat ze een papagaai is, gaat op je schouder zitten onder het fokken![]()
Toen xien nog een klein xientje was pastte dat makkelijk, maar ze vergeet dat ze bijna uitgegroeid is
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:33 schreef jolene het volgende:
Over het groeien.
Eerder paste ze makkelijk tussen onze hoofden in bed nu niet.
En als je toch bij het vrouwtje wil slapen dan plaats je gewoon je kont en de rest op het baasje zijn hoofd![]()
Die staan al een tijdje in het fototopic hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:54 schreef Spindizzy het volgende:
Hollander: jij hebt toch ook nog een andere hond? Had je daarvan al een een fotootje gepost? En waar blijven de kittens van Ils?
Ik ga zo even met die wervelwinden van mij de tuin in. Nog even wat uitrazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |