Fantastische wedstrijd inderdaad, om het er nog even bij de niet-kijkers in te wrijvenquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:26 schreef Leatherface het volgende:
My good god, wat een heroische strijd.
Met afstand de mooiste partij die ik ooit heb aanschouwt.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:29 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Fantastische wedstrijd inderdaad, om het er nog even bij de niet-kijkers in te wrijven.
goed plan inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:27 schreef mr-bart het volgende:
YES!!!! Safin door zo te lezen!![]()
![]()
![]()
dank voor het wedstrijd verslag... nu weer aan het werk!
Moya - Verkerkquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan me eigenlijk geen mooiere partij heugen die ik helemaal live heb gezien. Het was 4,5 uur lang spektakel.
Nu mag hij ook gelijk het toernooi winnen (ook bij een aantal toto's op ingezet trouwens).
Ivanisevic - Rafterquote:
Daar kun je er moeilijk 128 van opnoemen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:55 schreef RayMania het volgende:
Idee voor een toernooi, de beste/spannende tenniswedstrijden.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:52 schreef Leatherface het volgende:
Ik verwacht dit jaar een tijdelijke terugval van Roger Federer. Hij zal dit jaar 1 Grand Slam winnen, en ook als 1 op de world ranking eindigen, maar zo dominant als in 2004 zal hij niet zijn.
Sampras, Agassi en Tiger Woods (okay andere sport, maar wel vergelijkbaar qua moeilijkheidsfactor en concurrentie) wel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:22 schreef Norrage het volgende:
Nog nooit is het iemand gelukt om na een succesvol seizoen een ongeveer even succesvol seizoen neer te zetten...:
Federer was ongetwijfeld niet op de top van zijn kunnen, en maakte veel errors, maar dan nog speelde hij op een hoog niveau. Hij maakte af en toe echt briljante winners en crossballen, zeker wanneer hij onder druk stond.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:34 schreef At_Fundum het volgende:
Zo mooi was deze wedstrijd nou ook weer niet hoor, wel extreem spannend en mooi door de steeds wisselende kansen, maar het zag er niet uit alsof Federer op volle kracht speelde. Dan vond ik Hewitt - Nalbandian nog bijna mooier waar ongeveer 3 winners per punt geslagen moesten worden om het punt te krijgen.
Het was ook een goede partij, maar bij lange na niet de beste ooit, hoewel ik persoonlijk niet zou weten welke dat wel is. De partij heeft ook een extra dimensie gekregen door de gestopte zegereeks van Federer. Het was een zeer mooie boeiende halve finale, meer niet. Maar het zijn wel de wedstrijden waarvoor je tennis gaat zitten kijkenquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:39 schreef Leatherface het volgende:
Federer was ongetwijfeld niet op de top van zijn kunnen, en maakte veel errors, maar dan nog speelde hij op een hoog niveau. Hij maakte af en toe echt briljante winners en crossballen, zeker wanneer hij onder druk stond.
Korda- Sampras (14-12 in de 5e, tot diep in de nacht, konden bijna amper nog lopen) en meteen de dag erna 's middags Korda - Stich (11-9) op de (allereerste?) masters.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar kun je er moeilijk 128 van opnoemen.
Maar een paar van die klassiekers kent iedereen, zoals Wimbledonfinale '80 (Borg - McEnroe), Roddick - el Ayanaoui op de Aus Open 2003, Chang - Lendl op Roland Garros '89 en Ivanisevic - Rafter Wimbledonfinale 2001
Korda heeft bij mij afgedaanquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:58 schreef Riert het volgende:
[..]
Korda- Sampras (14-12 in de 5e, tot diep in de nacht, konden bijna amper nog lopen) en meteen de dag erna 's middags Korda - Stich (11-9) op de (allereerste?) masters.
Nou ben ik groot Korda fan maar ook voor de neutrale toeschouwer een legendariche prestatie.
Geefnie.quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Korda heeft bij mij afgedaanSorry
Dan ook Schalken - Hewitt in Australië meen ik. Ook boven de 6 in de 5e. Was dat niet de halve finale? Of de kwart?quote:Schalken - Courier 18-20 paar jaar geleden op Wimbledon was ook een grootse, net als Schalken tegen Phillipoussis op hetzelfde wimbledon een paar jaar later iets van 11-13 of zo![]()
Ik zou anders heel graag Hewitt een zetje willen zien geven aan Safin, zoals hij tegen Nalbandian deed tussen de games door.quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:00 schreef At_Fundum het volgende:
Persoonlijk had ik overigens het liefste Federer zien winnen, ik ben bang dat, mocht onverhoopt de Aussie de finale bereiken, Marat onder de druk van het publiek zal bezwijken. Morgen moet Roddick er dus maar voor gaan zorgen dat de finale een leuke partij kan worden.
Chela zal alvast tips geven. Niet spugen wel ballen naar het hoofd slaanquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:11 schreef TinToR het volgende:
[..]
Ik zou anders heel graag Hewitt een zetje willen zien geven aan Safin, zoals hij tegen Nalbandian deed tussen de games door.Met een beetje geluk slaat Marat hem gewoon knock out.
Ik heb in het Sportjournaal net ook welgeteld 5 ballen gezien.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:31 schreef Chepke het volgende:
Ik wil wederom even zeggen dat de NOS de plank écht hélemaal heeft misgeslagen door niks live uit te zenden van dit toernooi. ONGELOFELIJK!!! Houden die gasten wel van sport?
Golf en NBAquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:40 schreef Troel het volgende:
Ik hoop heel erg dat ze in plaats van voetbal straks wat meer andere dingen gaan uitzenden.
Naar mijn weten niet, maar van mij mogen ze wel weer eens wat NBA uitzenden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is daar al iets over bekend dan? Beetje NBA zou wel leuk zijn...
quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:49 schreef Troel het volgende:
Wauw. Golf.
Alle wedstrijden van de Spurs bv.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is daar al iets over bekend dan? Beetje NBA zou wel leuk zijn...
Ik heb ook sympathieën voor de Spurs maar dan zie ik toch liever LeBron James enco.!quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Alle wedstrijden van de Spurs bv.
Ik hoop het niet, ik hoop dat RG weer een Argentijns onderonsje word!quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sampras, Agassi en Tiger Woods (okay andere sport, maar wel vergelijkbaar qua moeilijkheidsfactor en concurrentie) wel bijvoorbeeld.
Ik verwacht eigenlijk dat Federer extra zal proberen te pieken op RG.
Roddick heeft het wereldrecord van de hardste service..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:44 schreef LaTiNo het volgende:
Ik hoop dat Roddick nu dat vervelende snotjong verslaat. Wel in minimaal 3 uur graag, anders is hij TE fit voor Safin. Jezus zeg, dat zal ook een wedstrijd worden, wie kan er harder slaan?
Volgens mij is ie 17 jaar! en lijkt me zeker een talent voor de toekomstquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:33 schreef Riert het volgende:
Leuk. hoe oud is die Haase? Beetje hoop voor de toekomst?
mooi, ik vind die Hewitt zo'n misbaksel. Ik vind het niet erg als je jezelf een beetje oppept tijdens de wedstrijd (zoals Verkerk) maar hij drijft het veel te ver door.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:59 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick breekt Hewitt meteen: 0-2.
ik zie ook ene Korrie Homan de kwart bij de meisjes enkel spelen. Nog meer Holland dusquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:59 schreef TheVulture het volgende:
He mensen, ik geloof niet dat het iemand hier interesseert (en het is ook maar bijzaak, maar wel een Oranje-bijzaak):
Er is nog kans op een Nederlandse titel: Robin Haase staat in de halve finale in het jongenstoernooi, dus wie weet zit er een nieuwe Nederlandse topper aan te komen.
Ik zie bij de stats dat Hewitt wel 2 breakpoints heeft gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef Ambrosius het volgende:
1-4 Roddick.
Hewitt zoekt constant de 'zwakke' backhand van Roddick, maar eigenlijk heeft Hewitt geen schijn van kans, vooral niet in de servicegames van Roddick.
Dat is volgens mij bij het rolstoeltennis en daar stikt het van de Nederlanders. Ik mis alleen Esther Vergeerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:16 schreef Riert het volgende:
[..]
ik zie ook ene Korrie Homan de kwart bij de meisjes enkel spelen. Nog meer Holland dus
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bij het rolstoeltennis en daar stikt het van de Nederlanders. Ik mis alleen Esther Vergeer![]()
Yep.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:50 schreef Riert het volgende:
Het roepen van het publiek bedoel je?
Toch appart. Meerdere coaches en spelers gehoord die tegen Roddick moesten dat je hem juist op zn forehand moet houden, omdat zn gevaarlijkste bal is als hij om zn backhand loopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
Lleyton slaat echt elke bal richting de backhand van Roddick.
De inboorlingen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:21 schreef At_Fundum het volgende:
Wordt heel lastig voor SafinMaar laten we hopen op in ieder geval een boeiende finale met misschien wat gooi en smijtwerk.
* At_Fundum hoopt dat tijdens de finale de inboorlingen op de tribune wegblijven omdat de kaartjes te duur zijn!
Emoties tonen is alleen maar goed, daar ben je mens voor. Het is de manier waarop.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel grappig, die reacties.
Hewitt is, want hij laat zich soms gaan en hij is een showventje
.
Safin is, want hij laat zich soms gaan en hij is een showman
.
.
Is inderdaad wel leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vind ik toch wel een verschil in zitten hoor. Safin laat z'n emoties bijna alleen maar zien als het slecht gaat. Flink vloeken, met rackets gooien, ballen het publiek in jassen enz. Dat geeft hem als topsporter toch een menselijk gezicht, om het zo maar te noemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hewitt is, want hij laat zich soms gaan en hij is een showventje
.
Safin is, want hij laat zich soms gaan en hij is een showman
.
.
Dat vond ik dus ook fuckin' irritant.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:24 schreef Bruce117 het volgende:
Het gedoe met het vuistje en het "oranje" van Verkerk op Roland Garros zullen de meeste hier lang niet zo irritant gevonden hebben, terwijl dat ook best ver ging.
Juist. Safin toont zijn emoties op een manier die niet direct storend is voor een ander, en dat blijkt ook wel want veel meer spelers nemen aanstoot aan Hewitt dan aan hem.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een verschil in zitten hoor. Safin laat z'n emoties bijna alleen maar zien als het slecht gaat. Flink vloeken, met rackets gooien, ballen het publiek in jassen enz. Dat geeft hem als topsporter toch een menselijk gezicht, om het zo maar te noemen.
Terwijl Hewitt daarentegen enkel bij een gewonnen punt zo overdreven gaat doen. En dat gaat in mijn ogen op den duur irriteren.
Je bent toch niet de NOS aan het promoten voor de fantastische verslaggeving van het toernooi he?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
Van 14.50 tot 15.55 is er op Ned. 2 een samenvatting van de vrouwenfinale te zien.
Niet bepaald. Ik geef alleen even aan voor degene die vannacht niet opgestaan/wakker gebleven zijn (iedereen ongeveer volgens mijquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:40 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Je bent toch niet de NOS aan het promoten voor de fantastische verslaggeving van het toernooi he?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
Serena heeft lekkere, dikke billen.
quote:Op zondag 30 januari 2005 10:45 schreef Leatherface het volgende:
Komop Safin
Hewitt moet dood in het Spaans.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:45 schreef Georges het volgende:
Wat zei hij net tegen de umpire? Iemand het verstaan?
ik voel dat je gelijk gaat krijgenquote:Op zondag 30 januari 2005 11:48 schreef ShaoliN het volgende:
Ik voel een break aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |