hehe goh zou ik wel knap vindenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:01 schreef Remzz het volgende:
Armstrong gaat voor zijn 6e en natuurlijk lukt hem dat weer.
Het zijn wel haar plannen.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:10 schreef Furby het volgende:
Jos Verstappen mag invallen bij Ferrari en behaald 2 podiumplaatsen achter Schumacher maar wel op een ronde afstand en krijgt vervolgens een zitje aangeboden bij BAR omdat Trust ineens achter 'm gaat staan
Ik hoop toch zo dat Franks Snoeks gewoon bij de NOS blijft. Hij is gewoon de beste commentator van Nederland of het nou met voebal of schaatsen is. Als hij weggaat krijgen we elk weekend Dijskstra en ik moet zeggen dat Hersman me nou niet echt kan blijven boeien...quote:Op zondag 2 januari 2005 19:51 schreef Chiel-Montagne het volgende:
- Herbert Dijkstra weet Nederland tijdens het schaats- en wielerseizoen wekenlang aan de buis te kluisteren, en groeit in 2005 uit tot 'n icoon voor menig sportverslaggever.
Later meer....
Ik vraag me inderdaad ook al tijden af wat de toegevoegde waarde is van het co-commentaar van Hersman. Zet daar iemand neer die wel wat te vertellen heeft, of houd het gewoon bij een commentator.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat Franks Snoeks gewoon bij de NOS blijft. Hij is gewoon de beste commentator van Nederland of het nou met voebal of schaatsen is. Als hij weggaat krijgen we elk weekend Dijskstra en ik moet zeggen dat Hersman me nou niet echt kan blijven boeien...
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:04 schreef pfaf het volgende:
Ik walg alweer bij de gedachte aan de Pro-tour. Ik bid elke dag dat het toch nog wat gaat gaat worden.Echt mislukken deed het niet
Heracles () en Ajax kampioen.
Ik heb erg zin in NeXXt 2005. Hoop nog een paar wedstrijdjes mee te kunnen pikken.
Verder gaan de Sonics eindelijk weer de Play-Offs in.
WK honkbal wordt ook mooi, met een podiumplek voor Nederland. Net niet, toch een fraai toernooi gedraaid
Dat is zo het eerste waar ik aan denk..
Niet slechtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:57 schreef JaWi het volgende:
Ajax landskampioen en winnaar Uefa-cup. Niet goed
Gullit stapt op. Goed
Armstrong de tour. Goed
Nederlands Elftal plaatst zich als winnaar van de poule voor het wk 2006. Goed.
Koeman naar een buitenlandse club. Goed.
Albers pakt punten, Schumi weer kampioen. Alberst heeft geloof ik wel punten gepakt, Schumi geen kampioen
Dat voor nu.
conclusie: ik kan er niets vanquote:Op zondag 2 januari 2005 19:17 schreef komrad het volgende:
Boogerd is oppermachting in de week van de amstel gold race en LBL jammer
PSV wint van monaco check
Nederlands elftal gaat fantastisch spelen mwah
FC den bosch blijft in de eredivisie kansloze voorspelling
Armstrong wint NIET, basso en ullrich gaan voor de eindezege in de tour jammer
Broer en zus krajicek winnen de mixed dubbel op wimbledon blessure
Nederland wint niet met korfballengeen idee
Barney wint Lakeside ja,toch
Mardle wint PDO world championshipnee
Jan Bos wordt wereldkampioen evenals marianne timmernee
Sven Kramer wint het wereldkampioenschapbijna
Verstappen gaat DTM rijden nee
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:01 schreef Remzz het volgende:
Armstrong gaat voor zijn 6e en natuurlijk lukt hem dat weer. check
Dekker is weer helemaal terug en pakt de wereldbeker en misschien zelfs het WK. Rasmussen gaat schitteren in de tour voor Rabobank. check
Schumacher gaat voor zijn 7e en ook voor hem is dat geen probleem.Tenminste 1 Nederland pakt een punt. check
Nederland plaats zich voor WK voetbal. check
Michealla Krajicek breekt echt door. check Sjeng Schalken haalt de halve finales op Wimbledon.Martin Verkerk valt ook dit jaar weer zwaar terug. check
Renate Groenwold prolongeerd haar wereldtitel Allround. Wennemars en Timmer niet.
Misschien kom ik nog op meer
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:18 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
WK Honkbal in Nederland.
Nederland word 4de.
Niet slecht Tongquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
AZ haalt de halve finale van de UEFA-cup.
Gullit haalt in de pers uit naar Joerien van den Herik en wordt ontslagen
Nederland haalt het WK en komt in één poule met Duitsland, Zweden en Nigeria.
Christian Albers wint zijn eerste WK-punten.
Ton Boot wordt weer landskampioen met Groningen.
Elco van der Geest wordt wereldkampioen Judo.
totaal volgens mij geen slechte scorequote:Op maandag 3 januari 2005 17:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Schumacher wint dit seizoen de formule 1 net niet. zeg maar ruim niet
Montoya wordt geschorst na dat er sporen van doping zijn gevonden, Hij blijkt uiteindelijk onschuldig te zijn.niet waar
Albers behaald in zijn 2e race een punt, helaas ook het enige punt van het seizoen. De laatste 3 races van het seizoen wordt zijn plek door een andere coureur ingenomen. wel punt gehaald
Armstrong rijd geen Tour maar de Giro. Zijn Proloog is ijzersterk maar hij haalt de finish niet, hij stapt gedesillusioneerd af. niet uitgekomen
De Pro-tour wordt een grote flop, verschillende ploegen worden al in Juli failliet verklaard de reglementswijzigingen halverwege het seizoen brengen geen verandering.niet uitgekomen
PSV wint de Titel, De Graafschap degradeert. Heracles wint in de Gouden gids Divisie (Persoonlijk hoop ik dat VVV-Venlo wint). Den Bosch degradeert via nacompetitie ten koste van Sparta.
goed!!!
Ow ja ook dat nogquote:Op zondag 2 januari 2005 19:05 schreef Remzz het volgende:
Kijk dat was ik nog vergeten. Heracles word idd kampioen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |