Je mag met een WAO-uitkering gewoon een huis kopen, hoor. En je mag gewoon in het buitenland wonen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
Iemand die amper 1 jaar in Nederland gewerkt heeft en vervolgens 25 jaar geniet van een WAO uitkering in het moederland (en daarvan o.a. een leuk optrekje koopt) dat is belachelijk, ja.
Denk niet dat bekend was dat ze in het buitenland verbleven. Het is vrij eenvoudig om hier een flatje te huren, waar je vervolgens nooit daadwerkelijk verblijft. Je laat gewoon een kennis het af en toe schoonmaken. NEE/NEE sticker op de brievenbus en klaar is Ali.quote:Kan iemand me uitleggen ms waarom je recht zou hebben op bijstand, als je niet langer woonachtig bent in Nederland en dus ook niet meer afhankelijk bent van het werkaanbod in Nederland?
dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:14 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Omdat zowel autochtonen als allochtonen uitgaan van het principe "pakken wat je pakken kunt"
Ik denk dat uitkeringsfraude zich niet beperkt tot een nationaliteit, ras of geloof. En daarom hoeft er wat mij betreft in het nieuwsbericht ook niet apart bij vermeld te worden dat het hier om een Marokkaan gaat ...
Klopt, ik gooi 2 situaties op 1 hoopquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Je mag met een WAO-uitkering gewoon een huis kopen, hoor. En je mag gewoon in het buitenland wonen.
[..]
!
Die wordt helemaal niet uitbetaald naar een ander land! Gewoon naar hun eigen Nederlandse bankrekening.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:18 schreef Repeat het volgende:
IMO is het gaar dat je uitkering uitbetaald naar een ander land.
Nederland moet eens een rechte rug tonen en simpelweg de mogelijkheden die het heeft uitspelen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:40 schreef Gia het volgende:
Het verschil tussen een bijstandsfraudeur in marokko en een bijstandsfraudeur in Nederland is dat die Nederlanders makkelijker gedwongen kunnen worden tot terugbetaling.
Hoop dat ze die Marokkaan ook dwingen tot terugbetaling op straffe van celstraf. Kan hij voor die centen gewoon uitgeleverd worden en de bak in.
Het is Rabat en over welke geldstromen heb je het? De inzage in het Kadaster heeft Nederland gewoon, maar als ze er geen gebruik van maken dan is het niet de schuld van Marokko. Heel simpel om het probleem (waar Nederland dan een bepaald voorzetje geeft) dan af te schuiven naar een ander land.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nederland moet eens een rechte rug tonen en simpelweg de mogelijkheden die het heeft uitspelen.
Jullie geven geen inzage in documenten en jullie werken niet mee? Ok, zeg maar daaaaaaag tegen de ontwikkelingshulp.
En ik neem aan dat ze de ambassadeur dat in Rabbat ter plaatse laten vertellen.
Nederland kan simpelweg eisen dat meneer zeer spoedig de 130.000 euro overmaakt, anders brengen ze het in mindering op de geldstromen die naar Marokko vloeien.
Die inzage is er jaren dus niet geweest, omdat Marokko het niet toestond.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is Rabat en over welke geldstromen heb je het? De inzage in het Kadaster heeft Nederland gewoon, maar als ze er geen gebruik van maken dan is het niet de schuld van Marokko. Heel simpel om het probleem (waar Nederland dan een bepaald voorzetje geeft) dan af te schuiven naar een ander land.
nee, jij bent ook veel beter want jij verdedigt Mohammed B en Ali el B.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is zo'n onzinnig statement, zo belachelijk, zo trollerig, zo laxatie opwekkend. Eigenlijk is deze reactie van mij al te veel
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik schijn hier volgens sommigen Ali el B. te verdedigen, kan iemand mij aantonen waar ik dat doe of heb gedaan ?
Ik heb je bijdrage niet gelezen, maar ik kan het je wel vertellen. Hij zal wel zoals altijd onzinnig zijn geweest en vol arabische leugens. Je zult wel iets gezegd hebben dat alle joden dat doen, of dat hij dat deed om zijn palestijnse broeders te helpenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:25 schreef Meki het volgende:
waarom is mijn reactie weggehaald
Een zionistische samenzwering!quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:25 schreef Meki het volgende:
waarom is mijn reactie weggehaald
nee het was een normale reactiequote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:53 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik heb je bijdrage niet gelezen, maar ik kan het je wel vertellen. Hij zal wel zoals altijd onzinnig zijn geweest en vol arabische leugens. Je zult wel iets gezegd hebben dat alle joden dat doen, of dat hij dat deed om zijn palestijnse broeders te helpen![]()
WTF is Akkersloot, overigens heb je de meest domme tekst bij je naam staan die ik ooit heb gelezen. Pro-islam is terrorisme zou je beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Hey Akkersloot is terug, in de gedaante van Arnold_fan wel te verstaan !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |