abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 februari 2005 @ 21:29:01 #176
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25151389
het is vervelend natuurlijk, maar in heel veel landen kun je nu eenmaal beter niet met homoseksualiteit te koop lopen. Als je dat doet vraag je om problemen en je moet dat dan ook niet willen tegen beter weten in. Het lijkt me geen reden voor een verblijfsvergunning in principe.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25151537
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

vervelend ... nu eenmaal ... te koop lopen ... vraag je om problemen ... tegen beter weten in
.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 22:04:56 #178
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25152049
In Bahrein of saoudi arabie word je gecontroleerd door de politie als je hand in hadn loopt, zelfs als je man en vrouw bent. Als blijkt dat je niet getrouwd bent ben je de klos. Veel landen hebben nu eenmaal andere regels dan wij. Het is een kwestie van aanpassen. Je kan het er wel niet mee eens zijn en dan lekker gaan provoceren, maar dan weet je van tevoren dat je de klos bent.

Zelf vind ik het ook jammer dat er wat dat betreft in veel landen weinig vrijheid is, maar dit geldt voor veel vrijheden in veel landen moet je dan iedereen die zich tegen de wetten van het land in openlijk de fout in gaat (volgens die wetten) een verblijfsvergunnig geven? Ik denk het niet. Mensen kunnen beter proberen via de weg van de geleidelijkheid de wetten aangepast te krijgen en verder niet openlijk de homosexualiteit te uiten.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25152184
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:37 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.
Misschien bevalt het je zo beter:
quote:
het is vervelend natuurlijk, maar in nederland kun je nu eenmaal beter niet met de islam te koop lopen. Als je dat doet vraag je om problemen en je moet dat dan ook niet willen tegen beter weten in. Het lijkt me geen reden voor een verblijfsvergunning in principe.
pi_25152627
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

In Bahrein of saoudi arabie word je gecontroleerd door de politie als je hand in hadn loopt, zelfs als je man en vrouw bent. Als blijkt dat je niet getrouwd bent ben je de klos. Veel landen hebben nu eenmaal andere regels dan wij. Het is een kwestie van aanpassen. Je kan het er wel niet mee eens zijn en dan lekker gaan provoceren, maar dan weet je van tevoren dat je de klos bent.

Zelf vind ik het ook jammer dat er wat dat betreft in veel landen weinig vrijheid is, maar dit geldt voor veel vrijheden in veel landen moet je dan iedereen die zich tegen de wetten van het land in openlijk de fout in gaat (volgens die wetten) een verblijfsvergunnig geven? Ik denk het niet. Mensen kunnen beter proberen via de weg van de geleidelijkheid de wetten aangepast te krijgen en verder niet openlijk de homosexualiteit te uiten.
Verschil is dat een geaardheid wel even wat anders is dan een 'uiting' als hand-in-hand lopen. Het mogen beleven van je seksualiteit (mits anderen geen schade ondervinden), lijkt me toch wel een soort van mensenrecht. En dat wordt dus geschonden. En schending van mensenrechten zou best wel 's grond voor asiel kunnen zijn.

Uiteraard, je hoeft niet meteen te verwachten dat er een uitbundige Gay Parade in Cairo of Tipoli moet worden gehouden. Net zoals er ook geen uitbundige 'hetero' parade kan worden gehouden. Het gaat dan meer om 'algemene zedelijkheid', het verbannen uit het openbaar van alles dat naar seksualiteit neigt.

Wanneer je dan simpel zegt: "Het is nu eenmaal zo, je moet je maar aanpassen", dan had je datzelfde ook moeten zeggen tegen de niet-blanken in het vroegere Zuid-Afrika. Gelukkig is daar vanuit de mensen zelf (relatief grote groep) veel verzet gekomen, en is er ook vanuit het buitenland veel druk uitgeoefend. Een zelfde soort druk zou ook op veel islamitische landen moeten worden uitgeoefend. Jammer alleen dat ze bovenop de olie zitten. En dat het allemaal dictaturen zijn waarin alle oppositie wordt uitgeroeid.
pi_25152652
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Misschien bevalt het je zo beter:
[..]
Niet met jóuw islam nee. .
pi_25157827
quote:
het is vervelend natuurlijk, maar in heel veel landen kun je nu eenmaal beter niet met homoseksualiteit te koop lopen. Als je dat doet vraag je om problemen en je moet dat dan ook niet willen tegen beter weten in.
Terug de kast in! Pech als je zo geboren bent! En als je toch niet kunt zonder seks in je leven (probeer het je even voor te stellen als hetero) dan kun je rekenen op lijfstraffen, detentie of de doodstraf.
Nou lekker. Als de bovengenoemde maatregelen al geen reden tot het verlenen tot asiel zijn, wat dan wel als ik vragen mag?
quote:
Het lijkt me geen reden voor een verblijfsvergunning in principe.
Volgens het vluchtelingeverdrag én de Europese richtlijnen dus wel
Lees het topic maar door
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 19 februari 2005 @ 10:08:27 #183
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25158182
quote:
het is vervelend natuurlijk, maar in heel veel landen kun je nu eenmaal beter niet met homoseksualiteit pedofilie te koop lopen. Als je dat doet vraag je om problemen en je moet dat dan ook niet willen tegen beter weten in.
Terug de kast in! Pech als je zo geboren bent! En als je toch niet kunt zonder seks in je leven (probeer het je even voor te stellen als hetero) dan kun je rekenen op lijfstraffen, detentie of de doodstraf.

Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zaterdag 19 februari 2005 @ 10:17:54 #184
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25158252
Ook in dat soort landen kunnen hono's prima relaties hebben. Er zijn ook in landen waar homosexualiteit officieel verboden is vaak groto homogemeenschappen. Zoalg je er niet mee te koop loopt is er niets aan de hand en zal de politie hier ook niet ingrijpen. Het is de openlijke uiting van homosexualiteit die daar niet kan (en in dus heel veel landen niet) Maar dit geldt niet voor alleen openlijk homosexualiteit tonen, maar je wordt ook in de gevangenis gegooid als je gaat tongzioenen op straat met een vrouw.

Als je met deze gevoeligheden niet om kan gaan en je je hier niet aan houdt heb je een probleem. Ik denk dat mensen die hiervoor worden opgepakt dit vaak bewust zover hebben laten komen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25158267
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 10:08 schreef N_I_ het volgende:

Verschil is weer dat een seksuele relatie tussen een volwassene en een kind niet goed kan zijn, (bijna) altijd schade berokkent. Een homo doet niemand kwaad, en zal gewoon een volwassen liefdevolle relatie met een andere volwassene aangaan... Iets wat jij homo's blijkbaar niet gunt.

Maargoed, jij vindt pedofilie en bestialiteit alléén maar fout omdat het in de Bijbel staat. Stond het niet in de Bijbel, dan zou je er blijkbaar geen problemen mee hebben. Een ander argument voer je namelijk niet aan.

.
pi_25158276
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 10:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

Ook in dat soort landen kunnen hono's prima relaties hebben.
Bron?
quote:
Zoalg je er niet mee te koop loopt is er niets aan de hand en zal de politie hier ook niet ingrijpen.
Bron?

Beetje naïef hoor...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 13:58:23 #187
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25161136
quote:
Maargoed, jij vindt pedofilie en bestialiteit alléén maar fout omdat het in de Bijbel staat. Stond het niet in de Bijbel, dan zou je er blijkbaar geen problemen mee hebben. Een ander argument voer je namelijk niet aan.
Ach de Bijbel is gelukkig universeel en ik moet zeggen dat ik inderdaad blij ben dat ik er kennis mee heb gemaakt.

Maar goed, jij bent hypocriet omdat jij homoseksualiteit goedkeurt, maar andere afwijkingen (bestiliteit en pedofilie) die met dezelfde argumenten verdedigd kunnen worden afkeurt.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_25161203
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 13:58 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Ach de Bijbel is gelukkig universeel en ik moet zeggen dat ik inderdaad blij ben dat ik er kennis mee heb gemaakt.
Kennis?
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:03:07 #189
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25161220
quote:

[..]

Maar goed, jij bent hypocriet omdat jij homoseksualiteit goedkeurt, maar andere afwijkingen (bestiliteit en pedofilie) die met dezelfde argumenten verdedigd kunnen worden afkeurt.
wat is de overeenkomst tussen bestialiteit en homoseksualiteit?

en de bijbel is nie tuniverseel, aangezien hij voor meer dan de helft van de wereldbevolking totaal nutteloos is...
put
your
clothes
on!
pi_25167341
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Een afwijkende seksuele voorkeur.
pi_25168008
Mijn god, heerst de achterlijkheid in dit subforum nou ook al?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:49:41 #192
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25168719
quote:

Ach de Bijbel is gelukkig universeel
Goh, heb je persoonlijk alle beschavingen in het onmetelijke universum bezocht die deze bewering hard maakt
quote:
en ik moet zeggen dat ik inderdaad blij ben dat ik er kennis mee heb gemaakt.
Ja dat zeggen junkies wel vaker over hun dagelijkse portie dope...
quote:
Ik krijg steeds meer het idee dat bestialiteit en/of pedofilie wél degelijk je ware sexuele voorkeur behelst, je mond is er namelijk zo vol van in zo'n beetje elke reactie die je plaatst, en daarom heel kwaad bent dat een andere sexuele voorkeur die in jouw favoriete sprookjesboek schijnt te worden afgekeurd in de hedendaagse maatschappij niet verboden is terwijl jouw ware sexuele verlangens die je succesvol (?) onderdrukt ter faveure van je religie, wél in deze maatschappij als illegaal en pervers word beschouwd, dat steekt je behoorlijk, vandaaral je haat naar homo's toe, omdat je vind dat als jij je ware sexuele verlangens in overeenstemming met de bijbel niet praktiseerd, homo's hún sexualiteit ook niet mogen praktiseren! jaloers verschrompled zieltje dat je er bent...
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:53:19 #193
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25168781
Masterpeace ik geloof dat je denkt dat je nogal 'verlicht' denkt over te komen door quasi-intellectuele posts te plaatsen. Maar helaas. Het doet niets af aan het feit dat je niet meer dan een seksueel afwijkinkje bent.

[ Bericht 3% gewijzigd door N_I_ op 19-02-2005 21:59:16 ]
христианский солдат
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:15:37 #194
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25169189
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:53 schreef N_I_ het volgende:

Het doet niets af aan het feit dat je niet meer dan een seksueel afwijkinkje bent.
Een seksuele afwijking heten te zijn ten opzichtte van een sexueel gefrustreerd godsdienstwaanzinnig laagbewustzijn als jij... Nóu zég, dás érg!

Maar voor jou ligt er natuurlijk heel veel lading op zowel het woordje 'seksueel' als het woordje 'afwijking' dus denk je dat dat ook een kwetsend effect heeft op mij, integendeel, het klopt dat ik sexueel afwijk van een ieder die op zijn/haar beurt weer afwijkt van mijn sexuele voorkeur (hetero's, bisexuelen, pedofielen etc.). Verkapte homo's wijken bijvoorbeeld weer af ten opzichtte van mijn openlijke homosexualiteit. Vanuit mijn eigen sexuele referentiekader is een ieder die hetero/verkapt homo/bisexueel/pedofiel etc. is 'afwijkend' en vanuit de perceptie van hen ben IK weer 'afwijkend'. Mensen met een andere kleur ogen dan de mijne wijken op dat vlak ook af ten opzichtte van mij, so what?

Jij wijkt trouwens ook af van mij wat betreft bijbelverslaving, toedeloe

[ Bericht 20% gewijzigd door MasterPeace op 20-02-2005 00:27:45 ]
Benno Barnard
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:43:04 #195
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25169651
quote:
Jij wijkt trouwens ook af van mij wat betreft bijbelverslaving, toedeloe
Nee hoor. Jij wijkt van mij af door het Ware Geloof niet aan te nemen.

Daarnaast wijk jij van ieder weldenkend wezen af door proberen te paren met mensen van je eigen geslacht. Ik snap nog wel dat wat verkeerd geboren chimpansees en pinguïns niet begrijpen dat mannetjes met vrouwtjes moeten paren. Maar dat mensen die, ogenschijnlijk normaal, in een maatschappij proberen te functioneren niet doorhebben dat zulke vorm van seksualiteit tegennatuurlijk en weerzinwekkend is, is onbegrijpelijk.

Het ergste is dat jij jezelf normaal acht. Maar dat neem ik je niet kwalijk. Een pedofiel zal namelijk ook het argument naar voren brengen dat hij zo geboren is. Ik zou wel diepe respect hebben voor jou, als jij ondanks je aangeboren afwijking, toch een gezonde relatie aan zou gaan met een vrouw. Want dat zou enorm moeilijk voor jou zijn, juist omdat het aangeboren is.
христианский солдат
  zaterdag 19 februari 2005 @ 23:41:37 #196
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25170759
Over 'tegennatuurlijk' gesproken, scheer jij je? en ben je van plan om later als je groot bent een hele buslading koters te verwekken of gaan jij en je vrouw* anticonceptionele middelen gebruiken? enne, computers komen trouwens ook niet voor in de natuur, een schande dat je dan toch gebruik maakt van internet!

En geloof je bovendien nou echt dat ik met een vrouw ga samenhokken en liggen neuken omdat jij dan zogenaamd 's nachts beter slaapt?

(* mocht er tenminste sprake van zijn dat er überhaupt een vrouw zo waus is dat ze zo'n reli-psychopaat als jou wil hebben, maar wellicht dat er nog een beschikbaar nichtje over is in de familie die net zo godsdienstwaanzinnig is als jij, blijft de krankzinnigheid tenmiste veilig binnen de familie)

[ Bericht 12% gewijzigd door MasterPeace op 20-02-2005 00:28:23 ]
Benno Barnard
pi_25171500
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:43 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij wijkt van mij af door het Ware Geloof niet aan te nemen.

Daarnaast wijk jij van ieder weldenkend wezen af door proberen te paren met mensen van je eigen geslacht. Ik snap nog wel dat wat verkeerd geboren chimpansees en pinguïns niet begrijpen dat mannetjes met vrouwtjes moeten paren. Maar dat mensen die, ogenschijnlijk normaal, in een maatschappij proberen te functioneren niet doorhebben dat zulke vorm van seksualiteit tegennatuurlijk en weerzinwekkend is, is onbegrijpelijk.

Het ergste is dat jij jezelf normaal acht. Maar dat neem ik je niet kwalijk. Een pedofiel zal namelijk ook het argument naar voren brengen dat hij zo geboren is. Ik zou wel diepe respect hebben voor jou, als jij ondanks je aangeboren afwijking, toch een gezonde relatie aan zou gaan met een vrouw. Want dat zou enorm moeilijk voor jou zijn, juist omdat het aangeboren is.
Maar eh, 't is officieel zondag dus computertje uit en handjes boven den dekens jongmensch.
  zondag 20 februari 2005 @ 00:23:50 #198
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_25171734
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Beide is het moreel verwerpelijk, daarnaast is het beide in de meeste landen ter wereld niet geoorloofd.

Dat het in Nederland beide mag zegt vooral wat over Nederland.
Hup, aan het werk!
pi_25171987
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:23 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Beide is het moreel verwerpelijk, daarnaast is het beide in de meeste landen ter wereld niet geoorloofd.

Nederland heeft een voortrekkersrol.
pi_25172386
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:23 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Maak mij maar wakker als je iets interessants te vertellen hebt....tot ziens!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')