Eerst Joe le taxi, daarna Tandem, en pas daarna de grootste hit Be my baby met als opvolger Sunday mondays. Dus nee, niet bepaald een eendagsvliegquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:59 schreef PogueMahone het volgende:
hoeveel hits heeft Vanessa Paradis in NL gehad?
Die kwam tot #23 ..... Dat kun je nauwelijks een hit noemen dacht ik zo. Of is het probleem dat het MV theme vóór zijn grote hit was?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:52 schreef ranja het volgende:
Verder vind ik dat Jan Hammer niet mee mag doen omdat die vòòr z'n grote hit al een andere had (jawel, het MV-theme zelf).
Helemaal geen hit geweest volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:40 schreef J-Will het volgende:
The Ronettes - Be my baby
Bedoel ook niet echt goedheid, meer dat die man al jaren in 't vak zit, jarenlang albums maakt en niet bestempeld KAN worden als one-hit-wonder. Hij heeft dan wel een hit gehad, maartoch. Of zie ik iets verkeerd?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:28 schreef ranja het volgende:
Ja, hallo, als 'goedheid' een maatstaf is wil ik dat er nog veel meer niet mee gaan doen.
Beetje objectief blijven...
en drive she said?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Calling out to Carol van Stan Ridgway was toch ook wel een redelijk hitje.
Volgens mij was The Scientist toch ook wel redelijk hoog gekomen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
ARTIEST TITEL WKN HBP JAAR
Coldplay Trouble 2 38 11-11-2000
Coldplay Clocks 17 2 12-04-2003
Coldplay God Put A Smile Upon Your Face 2 38 02-08-2003
Is Coldplay dan ook een eendagsvlieg?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:40 schreef leolinedance het volgende:
Allicht dat Coldplay geen eendagsvlieg is......hoe durf je
OT:
Ten Sharp - You
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |