Hier zaten we nou echt op te wachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:58 schreef Fred_B het volgende:
Hans Kraay - Er Zal Er Altijd Eentje Winnen
Alex - Een Bossie Rooie Rozen
Lodewijck van Avezaat - Verrek, Zeg Kerel Ben Jij Het
Holland & Holland - Bolletjes In M'n Hol
Nachroave - Sjeng Aon De Geng
Holland & Holland kunnen we iig al schrappen. Nauwelijks een hit geweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Hier zaten we nou echt op te wachten
is dat niet gewoon Love isn't love? Die is bekender dan de vertaling volgens mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:58 schreef Fred_B het volgende:
Carola - Je Ogen Hebben Geen Geheimen Meer Voor Mij
die heeft ook met Salty dog een hit gehad, volgens mij ook wel een grote.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:12 schreef Georges het volgende:
Whiter shade of pale - Procal Harem of zo
Al voorbij gekomen?
Om nog maar te zwijgen van:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:19 schreef ranja het volgende:
[..]
die heeft ook met Salty dog een hit gehad, volgens mij ook wel een grote.
Ik ook... en check daarna even of het klopt. Quiet rightly so was me ontschoten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:30 schreef ranja het volgende:
Hm nou je't zegtIk doe het ook maar uit m'n hoofd
Beter bekend als 'The umpire strikes back'quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Brat - Chalk dust
Neequote:Stef Bos - papa
Maargeen singles blijkbaar. En daar gaat het hier om toch. Voor mij is Stef Bos ook niet echt een one-hit-wonder, maar het is maar net hoe je zoiets definieert.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee... te goed om als one-hit-wonder te worden bestempeld. Man maakt al jaren platen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sin with Sebastian - Shut Up (And Sleep With Me).
Hoe hoog hebben die in de Top 40 gestaan? Of is dat niet het criterium?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van:
Homburg
Conquistador
Quiet Rightly so
Grand hotel
Pandora's box
Homburg was in ieder geval al een nummer 1 hit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:42 schreef Georges het volgende:
[..]
Hoe hoog hebben die in de Top 40 gestaan? Of is dat niet het criterium?
Het criterium is volgens mij nog steeds: 1 grote hit en eventueel maximaal 1 piepklein hitje daarnaast.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:42 schreef Georges het volgende:
[..]
Hoe hoog hebben die in de Top 40 gestaan? Of is dat niet het criterium?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |