Beter bekend als 'The umpire strikes back'quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Brat - Chalk dust
Neequote:Stef Bos - papa
Maargeen singles blijkbaar. En daar gaat het hier om toch. Voor mij is Stef Bos ook niet echt een one-hit-wonder, maar het is maar net hoe je zoiets definieert.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee... te goed om als one-hit-wonder te worden bestempeld. Man maakt al jaren platen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sin with Sebastian - Shut Up (And Sleep With Me).
Hoe hoog hebben die in de Top 40 gestaan? Of is dat niet het criterium?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van:
Homburg
Conquistador
Quiet Rightly so
Grand hotel
Pandora's box
Homburg was in ieder geval al een nummer 1 hit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:42 schreef Georges het volgende:
[..]
Hoe hoog hebben die in de Top 40 gestaan? Of is dat niet het criterium?
Het criterium is volgens mij nog steeds: 1 grote hit en eventueel maximaal 1 piepklein hitje daarnaast.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:42 schreef Georges het volgende:
[..]
Hoe hoog hebben die in de Top 40 gestaan? Of is dat niet het criterium?
Eerst Joe le taxi, daarna Tandem, en pas daarna de grootste hit Be my baby met als opvolger Sunday mondays. Dus nee, niet bepaald een eendagsvliegquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:59 schreef PogueMahone het volgende:
hoeveel hits heeft Vanessa Paradis in NL gehad?
Die kwam tot #23 ..... Dat kun je nauwelijks een hit noemen dacht ik zo. Of is het probleem dat het MV theme vóór zijn grote hit was?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:52 schreef ranja het volgende:
Verder vind ik dat Jan Hammer niet mee mag doen omdat die vòòr z'n grote hit al een andere had (jawel, het MV-theme zelf).
Helemaal geen hit geweest volgens mijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:40 schreef J-Will het volgende:
The Ronettes - Be my baby
Bedoel ook niet echt goedheid, meer dat die man al jaren in 't vak zit, jarenlang albums maakt en niet bestempeld KAN worden als one-hit-wonder. Hij heeft dan wel een hit gehad, maartoch. Of zie ik iets verkeerd?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:28 schreef ranja het volgende:
Ja, hallo, als 'goedheid' een maatstaf is wil ik dat er nog veel meer niet mee gaan doen.
Beetje objectief blijven...
en drive she said?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Calling out to Carol van Stan Ridgway was toch ook wel een redelijk hitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |