quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:29 schreef Dos37 het volgende:
ahaah door posten na een slotje is zo leuk he
undercover modquote:
Alleen jij kan hetquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:29 schreef Dos37 het volgende:
ahaah door posten na een slotje is zo leuk he
Goedmakertje voor het verpesten van het MutZ-Flash topiekje vorige keerquote:
mag ook hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom geen haiku?
Tanga's zijn te moeilijk, buzz
ik ben niet zo slim
Nee, ik word ingeschreven bij de AH voor werk, wat ik verdien enzoquote:
je hebt dat 5-7-5 al aardig onder de kniequote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom geen haiku?
Tanga's zijn te moeilijk, buzz
ik ben niet zo slim
Ow. Ik was ook een AH nedewerkerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik word ingeschreven bij de AH voor werk, wat ik verdien enzo
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nou. Moet verdorie 1 uur reizen voordat ik thuis ben
1,8 keer, jij bent ook al over de 10.000quote:
De komma vergetenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
1,8 keer, jij bent ook al over de 10.000
Ik bijna (lees over 1 jaar)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
1,8 keer, jij bent ook al over de 10.000
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad. Totdat ik te oud werd
machatronics is weer online, daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:12 schreef mechatronics het volgende:
wat is FOK! nog steeds langzaamwat is er allemaal weer aan de hand?
Ik knok me er wel doorheen met mijn 4mbitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:12 schreef mechatronics het volgende:
wat is FOK! nog steeds langzaamwat is er allemaal weer aan de hand?
maar 4quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik knok me er wel doorheen met mijn 4mbit![]()
Ik werd er vannacht wakker vanquote:
Of ruim op tijd, het is maar hoe je rekentquote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
Of ruim op tijd, het is maar hoe je rekent
Altijd eentje die beter isquote:
Tja. Je moet het wel goed doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Altijd eentje die beter is
Niet alleen je pc, maar ook je internet, tsk
T staat een beetje droog vandaag, klopt...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:27 schreef D.Rose het volgende:
*lurkt in afwachting van iets interessants
Het sneeuwt niet meerquote:
Met het volk wat hier momenteel rondloopt kon dat nog wel eens tegenvallen... Maar helaas, ik heb het een béétje druk op het werk, dus verwacht van mij ook even geen spannende dingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:27 schreef D.Rose het volgende:
*lurkt in afwachting van iets interessants
mijn hoop, wat doe je?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Met het volk wat hier momenteel rondloopt kon dat nog wel eens tegenvallen... Maar helaas, ik heb het een béétje druk op het werk, dus verwacht van mij ook even geen spannende dingen.
dat komt weleens voor bij feitenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie een feit dat 100% berust op de waarheid
nr 2quote:
ik zou het dan over meningen hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee
Je hebt objectieve en subjectieve feiten!
Een feit is dat...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zou het dan over meningen hebben
een feit is een feit, zoniet, dan geen feit.
raar woord eigenlijk, feit
meer aan kwaliteit bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik meer aan FOK! toevoeg dan jij ooit zal doen.
in je vroegere stadium iig welquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dus? Ik wil niet hier beroemd wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vroegehquote:
ik ben al blij dat hij mij niet zo noemtquote:
Uiteraard kwalitatief. Kwantitatief kan niet. Loze bagger, daar ben ik nooit zo goed in geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
meer aan kwaliteit bedoel je neem ik aan?
Maar da's ook niet moeilijk, er zijn er maar weinig die zo veel posten en weinig toevoegen.
Gehaat wel blijkbaar. Je bent goed op weg.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dus? Ik wil niet hier beroemd worden
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb speciaal een tanga aangetrokken naar mijn werk, zodat ik toch nog een beetje meedoe met jullie...![]()
Ik neem het zo maar van je aanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:51 schreef QyRoZ het volgende:
Loze bagger, daar ben ik nooit zo goed in geweest.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Gehaat wel blijkbaar. Je bent goed op weg..
Anders hadden we gemiddeld 63 posts minder per dagquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nog steeds wel. Wel minder, maar ik vind mezelf nog steeds een aanwist.
hej AMD rustig hij heeft namelijk gelijkquote:
hey oude lulquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben al blij dat hij mij niet zo noemt
Ik doelde eigenlijk op je loze gebagger overal.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]Heb 1 keer de waarheid niet verteld!
Zeg ik dat hij geen geluid heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hej AMD rustig hij heeft namelijk gelijk
Wees dan duidelijker!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op je loze gebagger overal..
Dat weet ik nie AMD of hij geluid heeftquote:
Gelijk bedoelde ikquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat weet ik nie AMD of hij geluid heeft
quote:
Hoi T_L_Kquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
goedemiddag mensen
Bij mij ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ook......
En het is geloof weer hoog tijd
Mja en met de snelheid waarmee dat puberdons van jou aangroeit kan je er nog wel even tegenaanquote:
bij ij groett het iets harder, maar ik heb zo de pest aan scherenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja en met de snelheid waarmee dat puberdons van jou aangroeit kan je er nog wel even tegenaan
Tussen je benen telt nietquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik laat altijd beetje gezichtshaar staan
Tussen je benen telt niet zegt-ie toch?quote:
Oeh buzzerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:49 schreef buzzer het volgende:
Nog een Tanga:
Waarom mijn liefste
schrijf ik nog altijd jouw naam
in het rulle zand
nu ik weet dat elke golf
jou steeds weer met zich meeneemt
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:49 schreef buzzer het volgende:
Nog een Tanga:
Waarom mijn liefste
in het rulle zand
nu ik weet dat elke golf
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik gezichtshaar
Ik snap echt niet hoe ik zoiets moet lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:49 schreef buzzer het volgende:
Nog een Tanga:
Waarom mijn liefste
in het rulle zand
nu ik weet dat elke golf
Mooi! Erg, mooi.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:49 schreef buzzer het volgende:
Nog een Tanga:
Waarom mijn liefste
in het rulle zand
nu ik weet dat elke golf
gewoon van de eerste tot de laatste regelquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe ik zoiets moet lezen
deze heb ik van het weekend geschreven. Meestal doe ik er wat langer over, omdat het nogal gechuif met woorden vestigt. Meestal schrijf ik eerst een globale tanga om de bedoeling voor mezelf op papier te hebben, en dan ga ik de lettergrepen vullen. Dat komt er meestal op neer dat hij er precies andersom komt te staan als de grove opzet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mooi! Erg, mooi.
Kijk, dat soort bijdragen kunnen we hier meer gebruiken. Een beetje tegenwicht voor al die holle posts.
Oeh, lastig... haiku's leveren me al hoofdbrekens op. Maar toch ga ik het wel proberen straks!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon van de eerste tot de laatste regel
Tanga:
5-7-5-7-7
Natuur
Geen waarneming
lyrisch gedicht
seizoen (en dat dan metaforisch, zoals bovenstaande het beste als herfst beschouwd kan worden)
dat lijkt in eerste instantie ook zo, maar eigenlijk is het makkelijker omdat je wat meer vrijheid hebt, het is alleen wat lastiger om de woorden in de juiste volgorde te krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh, lastig... haiku's leveren me al hoofdbrekens op. Maar toch ga ik het wel proberen straks!
ah nee niks aanquote:
Hey haarmens , wanneer kom je je fiets halen ? ik wil slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik gezichtshaar
Wel prettig dat je wat meer lettergrepen hebt. Hoewel het gepuzzel met een haiku je wel noopt tot schrappen waardoor je echt de kern opzoekt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat lijkt in eerste instantie ook zo, maar eigenlijk is het makkelijker omdat je wat meer vrijheid hebt, het is alleen wat lastiger om de woorden in de juiste volgorde te krijgen
en nu ga ik dusquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef Dos37 het volgende:
Ben er ook weer nog een half uur dan naar huis
dát is nu precies de essentie van haikuquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel prettig dat je wat meer lettergrepen hebt. Hoewel het gepuzzel met een haiku je wel noopt tot schrappen waardoor je echt de kern opzoekt.
Of zo, ik zit een beetje te blaten, maar je snapt het hopelijk wel.
Ah, dit is leerzaam. Wil je het na de schaaf nog eens plaatsen (de voor- én na-versie)?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:37 schreef buzzer het volgende:
in de grijze lucht
dansen de witte vlokjes
hetzelfde dansje
als de vlinders in mijn buik
sinds je naar me glimlachte
(en deze moet dus nog door de schaaf)
ja dat is een goed planquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah, dit is leerzaam. Wil je het na de schaaf nog eens plaatsen (de voor- én na-versie)?
Ja dat is prima natuurlijk. Ben wel erg benieuwd!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja dat is een goed planer kan wel een paar dagen overheen gan voor de definitieve versie er staat, maar dat komt goed
Natuur. En zie verder een paar posts terug.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:50 schreef gurlie het volgende:
Zo, even afleiding van het brein met Tanga's tussen het stampen van geschiedenisfeitjes door is wel lekker.
5-7-5-7-7-7 dus?
En hoe zit dat dan precies met de thema's?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:50 schreef gurlie het volgende:
Zo, even afleiding van het brein met Tanga's tussen het stampen van geschiedenisfeitjes door is wel lekker.
5-7-5-7-7-7 dus?
En hoe zit dat dan precies met de thema's?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:10 schreef buzzer het volgende:
Tanga:
5-7-5-7-7
Natuur
Geen waarneming
lyrisch gedicht
seizoen (en dat dan metaforisch, zoals bovenstaande het beste als herfst beschouwd kan worden)
even globaal:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:52 schreef gurlie het volgende:
Hoe werkte een Haiku ook alweer?
pure ontspanningquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Pfoe, dat is inderdaad een breinbreker.
'Ontspanning' tussen het leren door.
Hmm, het zijn dus echt dingen waar je jezelf een beetje in moet trainen. Nu kom ik er niet uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
even globaal:
5-7-5
werkwoord verplicht
waarneming
natuur
seizoen (metaforisch)
rijm verboden
middelste zin niet ergens in het midden afbreken
Ik wilde het ook even proberen maar ik ben zó gaar van het computers installeren hier dat zelfs het laatste sprankje energie geen inspiratie kan doen ontstaan. Misschien moet ik aan iets heel triests of heel vrolijks denken om enige poëtische creativiteit aan te zwengelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:58 schreef gurlie het volgende:
Pfoe, dat is inderdaad een breinbreker.
'Ontspanning' tussen het leren door.
klopt, het is een kwestie van veel doen....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:03 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hmm, het zijn dus echt dingen waar je jezelf een beetje in moet trainen. Nu kom ik er niet uit.
Zeg, ik ben toch je muze? Helpt dat niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik wilde het ook even proberen maar ik ben zó gaar van het computers installeren hier dat zelfs het laatste sprankje energie geen inspiratie kan doen ontstaan. Misschien moet ik aan iets heel triests of heel vrolijks denken om enige poëtische creativiteit aan te zwengelen.
To be continued...
Ontspanning? Ik vind het behoorlijke breinbrekers...quote:
Tja, soms gebeurd dat hè...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou hoeven jullie niet meteen allemaal stil te vallen hoor...
Ach, soms moet je gewoon een ander laten beoordelen of het wat is of niet. Voor een perfectionist is het nooit goed. (Ik spreek uit ervaring...)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:27 schreef es70 het volgende:
Ontspanning? Ik vind het behoorlijke breinbrekers...
Na 4 pogingen begin ik zo zachtjesaan hoofdpijn te krijgen.
En ik ben niet eens tevreden over wat er aan mijn brein ontsproten is...
Eehm... nu je het zegt... dit snap ik ook niet helemaal. Kan het ook niet afleiden uit buzzers tanga's...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:34 schreef es70 het volgende:
Iemand enig idee hoe dat 'geen waarneming' van een Tanga uitgelegd kan/moet worden.
Het is een fucking shame dat werk voor gaat!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, soms gebeurt dat hè...
Maar goed, in dit geval moet ik zo nu en dan Fok! even verlaten om wat werk te verrichten. Of was het nou andersom?
Heee Arty... weet je nog? De spaceshuttle en de beloftes die het niet waar kon/kan maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:38 schreef ArtyShock het volgende:
Ach, soms moet je gewoon een ander laten beoordelen of het wat is of niet. Voor een perfectionist is het nooit goed. (Ik spreek uit ervaring...)
Volgens mij ben ik in het lyrische redelijk geslaagd... Gezien het feit dat ik zelf braakneigingen krijg bij het herlezenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach, soms moet je gewoon een ander laten beoordelen of het wat is of niet. Voor een perfectionist is het nooit goed. (Ik spreek uit ervaring...)
Hee vreemdeling, laat je ook je visje weer eens in het topic zien?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi Mensen
[..]
Heee Arty... weet je nog? De spaceshuttle en de beloftes die het niet waar kon/kan maken?
Een artikel uit 1980 (!)
http://www.washingtonmont(...)rbrook-fulltext.html
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind hem mooi!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in het lyrische redelijk geslaagd... Gezien het feit dat ik zelf braakneigingen krijg bij het herlezen.
Palingsound en IJsselmeer
trekt honderden toeristen
het kruiende ijs
probeert de dijk te breken
zonder dijk geen Volendam
![]()
Hoi, ik heb je gisteren op de radio gehoordquote:
Verhip ja, daar hadden we 't over. Dat je het nog weet. Ik zal later het artikeltje even doornemen. (Werk enzo...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi Mensen
Heee Arty... weet je nog? De spaceshuttle en de beloftes die het niet waar kon/kan maken?
Een artikel uit 1980 (!)
http://www.washingtonmont(...)rbrook-fulltext.html
Ben je nog steeds het gelukkigste meisje op aarde?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind hem mooi!![]()
Zo lang jij in netjes Nederlands post welquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:00 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ben je nog steeds het gelukkigste meisje op aarde?
Goedemiddag iedereen!
(ik ben opgehouden met bellen voor vandaag)![]()
![]()
![]()
![]()
Hij's ergens best aardig toch? Het is nog geen 5-7-5-7-7 maar dat hoort bij het bijschaven wat Buzzer bedoelde natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:49 schreef es70 het volgende:
Volgens mij ben ik in het lyrische redelijk geslaagd... Gezien het feit dat ik zelf braakneigingen krijg bij het herlezen.
het kruiende ijs
![]()
Alweer gedonder met de gezondheid van je kat?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga maar eens naar huis. Kan weer met de kat naar de dierenarts
Het lijkt er op dat haar nieren al net zo dement worden als zijzelf...
Tot later allemaal! En een klapzoen voor Artyshock natuurlijk!
Wat stom, dat zie ik nu ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hij's ergens best aardig toch? Het is nog geen 5-7-5-7-7 maar dat hoort bij het bijschaven wat Buzzer bedoelde natuurlijk.
Ouwe zwarte heeft weer hetzelfde als laatst.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Alweer gedonder met de gezondheid van je kat?Nou, wens haar beterschap...
Tot... ik denk niet dat het vanavond meer wat wordt, dus, tot binnenkort.
Anders bellen we...
Vette knipoog terugquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo lang jij in netjes Nederlands post welDat weet je toch?
![]()
Kleine wijziging tussen de aardappels doorquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Het IJsselmeerdorp
het kruiende ijs
![]()
Tuurlijk een aflevering 24 duurt maar 40 minutenquote:
Wat zit er in die gemixte??quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
Iemand taart?
Wij hebben 12 stukken appel. en 24 gemixte![]()
Die van Matre paulquote:
Klinkt wel erg lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die van Matre paul
Aardbij, slagroom, citroen, iets met chocola
Komt er aan!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel die gemixte
doe maar 5 stukjes, want ik heb honger![]()
![]()
quote:
Niksquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou wat een feest hier! Wat valt er te vieren?
Nee, want mijn leven is immers één groot feest.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks
Heb jij altijd een reden nodig voor een feestje of zo??
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:55 schreef Renesite het volgende:
Morgen mag ik officieel brommer rijden
ruk webspace van mij, 1 hoofdletter verschil en ik krijg opeens een verkeerd plaatje![]()
Madurodam? Ben je daar nog nooit geweest?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Feli alvast, renesite!
Ik grijp dat meteen aan om er morgen ook maar een fuifje van te maken dan. 's Middags borrelen met een vriendin, 's avonds een verjaarsfeestje en als dat saai blijkt ga ik met een collega bieren!
En vrijdag ga ik met een vriendin naar Madurodam
Hoi Bengeltjequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Madurodam? Ben je daar nog nooit geweest?
goedenavond![]()
Hoiquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Madurodam? Ben je daar nog nooit geweest?
goedenavond![]()
Aha, ben benieuwd wat je er van vindquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi
Als kind een keer. En na al die jaren heb ik eindelijk een gek gevonden die met me mee wil. Lijkt me leuk!
Proficiat dan alvastquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:55 schreef Renesite het volgende:
Morgen mag ik officieel brommer rijden
ruk webspace van mij, 1 hoofdletter verschil en ik krijg opeens een verkeerd plaatje![]()
Hai Flashquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Bengeltje
Ik ben ook nog nooit in madurodam geweestWel een paar keer erlangs gereden met de tram onderweg naar Scheveningen
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een telraam
Dat waren er 4 namelijk
Ik vind dat een hele geslaagde eerste resultaat !!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Kleine wijziging tussen de aardappels door.
M'n koorts zakt steeds verderquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Mutzgaat het een beetje vandaag?
Das wel beter jaquote:
Oh ik wil er best een keer heen eigenlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Flash![]()
ben er één keer geweest, laat het ook bij één keer blijven![]()
quote:
Hoi allebeiquote:
Iddquote:
Ik zie het al, er wordt goed voor je gezorgdquote:
Dat was het weekend al gebeurd...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het al, er wordt goed voor je gezorgd
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:30 schreef leonieke het volgende:
Hoi Flash en MutZ
En ik lees dat de koorts aan het zakken is. Dit is pas goed nieuws
Zelf gaan kijken flashquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik wil er best een keer heen eigenlijkis het zo suf dan??
Er gaat vannacht weer best veel vallen schijnt...quote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er gaat vannacht weer best veel vallen schijnt...
sneeuw is leuk, alleen niet als je een stuk moet rijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er gaat vannacht weer best veel vallen schijnt...
De pijn in m'n rug...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat moet er zo nog allemaal zakken?
Dan is het nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sneeuw is leuk, alleen niet als je een stuk moet rijden
memoryquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
je gaat toch zo wie zo al op vakantie ?maar waar mee ga je winnen?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
memory
maar heb al weer ff niets gewonnen, en dat deden mijn zusje en ik altijd om de beurt vroeger.
De laatste tijd wint zij alleen maar. Vorige week heeft ze nog kaartje voor U2 in Miami gewonnen
Pijn in je knieën is anders ook niet leuk...quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds leuk.
Lekker slippen.
ik verlies niet, want ik doe nooit meequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]gelukkig zusje
wat erg voor jou dat je nu altijd verliest![]()
![]()
Zal niet voor je duimen, anders verlies je misschienquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik verlies niet, want ik doe nooit mee
maar nu weer wel, dus ga ik winnen
ben ff weg, ff mijn moeder helpen
Je bent een slimme meidquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
neem aan dat je het niet tegen mij hebt![]()
Ik vermoed dat hij het tegen mij heeft...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was![]()
neem aan dat je het niet tegen mij hebt![]()
Als je nou gewoon NAAST me kwam zitten.... dan konden we nog MSNnen ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij het tegen mij heeft...
Heerlijk die communicatie via een forum...
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:57 schreef es70 het volgende:
Haiku's, tanga's, tijdens het aardappelen schillen en onder de douche stond ik lettergrepen te tellen.... Ontspanning wordt dat genoemd
.
Es!! je hebt de smaak te pakkenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:57 schreef es70 het volgende:
Haiku's, tanga's, tijdens het aardappelen schillen en onder de douche stond ik lettergrepen te tellen.... Ontspanning wordt dat genoemd
.
Ja, lach maarquote:
Ziet er volgens mij heel erg grappig uit... *beeld voor zich probeert te halen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik tel de lettergrepen op mijn vingers na
. Weet je hoe lastig dat is als je je haar probeert te wassen???
![]()
Niet doen! Je ogen!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ziet er volgens mij heel erg grappig uit... *beeld voor zich probeert te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |