sneeuw is leuk, alleen niet als je een stuk moet rijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er gaat vannacht weer best veel vallen schijnt...
De pijn in m'n rug...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat moet er zo nog allemaal zakken?
Dan is het nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sneeuw is leuk, alleen niet als je een stuk moet rijden
memoryquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
je gaat toch zo wie zo al op vakantie ?maar waar mee ga je winnen?
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
memory
maar heb al weer ff niets gewonnen, en dat deden mijn zusje en ik altijd om de beurt vroeger.
De laatste tijd wint zij alleen maar. Vorige week heeft ze nog kaartje voor U2 in Miami gewonnen
Pijn in je knieën is anders ook niet leuk...quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds leuk.
Lekker slippen.
ik verlies niet, want ik doe nooit meequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]gelukkig zusje
wat erg voor jou dat je nu altijd verliest![]()
![]()
Zal niet voor je duimen, anders verlies je misschienquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik verlies niet, want ik doe nooit mee
maar nu weer wel, dus ga ik winnen
ben ff weg, ff mijn moeder helpen
Je bent een slimme meidquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
neem aan dat je het niet tegen mij hebt![]()
Ik vermoed dat hij het tegen mij heeft...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was![]()
neem aan dat je het niet tegen mij hebt![]()
Als je nou gewoon NAAST me kwam zitten.... dan konden we nog MSNnen ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij het tegen mij heeft...
Heerlijk die communicatie via een forum...
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:57 schreef es70 het volgende:
Haiku's, tanga's, tijdens het aardappelen schillen en onder de douche stond ik lettergrepen te tellen.... Ontspanning wordt dat genoemd
.
Es!! je hebt de smaak te pakkenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:57 schreef es70 het volgende:
Haiku's, tanga's, tijdens het aardappelen schillen en onder de douche stond ik lettergrepen te tellen.... Ontspanning wordt dat genoemd
.
Ja, lach maarquote:
Ziet er volgens mij heel erg grappig uit... *beeld voor zich probeert te halen...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik tel de lettergrepen op mijn vingers na
. Weet je hoe lastig dat is als je je haar probeert te wassen???
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |