Dat was niet zijn conclusie Ruben, aleen zijn afsluiter. Zijn 'hoofdstandpunt' is dat de media dit soort dingen, als het gaat om marokanen, veel te veel opblaast, en daar is hij tegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:52 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.maroc.nl/tijdelijk/dlr.wmv
Hij heeft met z'n bewering dat er nu een heel eenvoudige oplossing wordt gegeven voor de criminaliteit, namelijk dat de marrokaanse jongeren de schuldigen zijn, en dat dit natuurlijk niet klopt, wel gelijk. Maar ik ben het niet echt met z'n conclusie eens. Niemand achtte de doodstraf terecht, natuurlijk niet. Maar was dat ook wat die Germainine C. (oid) in haar hoofd had toen ze haar auto in de achteruit schakelde?
Evengoed wel een mooi column.
Goed, maar het is niet voor niets zijn afsluiter.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat was niet zijn conclusie Ruben, aleen zijn afsluiter.
*busy*quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:10 schreef errrrr het volgende:
Ok, mijn snake in svgalib werkt nu goed al zeg ik het zelf. Voor Alwin:
je kan 'm download op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/snake Werkt dus alleen onder linux. Eerst nog even een chmod 775 snake en chmod u+s sanke en dan ./snake
(moet je btw wel die svgalib hebben geinstalleerd...)
I know everything..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Een c dingetje, ik heb nu weer een vraag, maar ik betwijfel of jij daar ht antwoord op weet
I love Amstel..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:49 schreef MAX_crazy het volgende:
zoooo... bier is ook weer ingeslagen voor vanavond. Heb 2 krat Dommelsch gehaald
Qua bier zweer ik bij Amstel..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:57 schreef MAX_crazy het volgende:
Heb geen chips gekocht. Ik vind Dommelsch anders lekerder als Amstel.
Elephantquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:29 schreef DearPrudence het volgende:
Garden State is een hele leuke film. En heeft een geweldige soundtrack.
Gisteravond gezien, echt heel goed!
Ga ik morgen maar eens aan beginnen..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:29 schreef MAX_crazy het volgende:
Echt makkelijk dan SK hoofdstuk over koolstofverbindingen (heb nouwlijks hoeven leren)
Heb je daar geen msn dan? (CenterICQ compilen: 1 min.max.)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:30 schreef errrrr het volgende:
Huh, garden state / elephant? Waar gaat het over?
En Alwin, zie msn
Mijn eigen pc'tje is nu een nieuwe xorg aan het compilen, dus ik op media-pcBetekent wel dat ik tenminste full-time kan proggen / leren, en niet afgeleid word
Neej, jij moet eens online wezen als ik dat ook ben..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:51 schreef errrrr het volgende:
Ja, daar heb ik dus wel msn, zag je toch
Ok, wees morg dus 's online als ik dat ook ben
Mijn eigen pc is nu btw klaar, zal zo 's nfsu2 onder linux testenBen nu bestwel tevreden over die snake, met apples / stenen, 2 spelers kan, puntentelling
Gast, misschien is het verstandig niet álles in het rond te schreeuwen.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:12 schreef MrAli het volgende:
-knip-
Dacht ik ook net aan, kijk bijv. eens naar dit topic Ook Politie Almere leest mee op het Fok!Forum!quote:Op zondag 30 januari 2005 01:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, misschien is het verstandig niet álles in het rond te schreeuwen.
Beunhaas.
quote:Op zondag 30 januari 2005 01:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, misschien is het verstandig niet álles in het rond te schreeuwen.
Beunhaas.
Die informatie zul je in stilte koesteren, en voor je houden.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Kijk es aan, wat zal ik gaan doen met dit soort informatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |