Dat was niet zijn conclusie Ruben, aleen zijn afsluiter. Zijn 'hoofdstandpunt' is dat de media dit soort dingen, als het gaat om marokanen, veel te veel opblaast, en daar is hij tegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:52 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.maroc.nl/tijdelijk/dlr.wmv
Hij heeft met z'n bewering dat er nu een heel eenvoudige oplossing wordt gegeven voor de criminaliteit, namelijk dat de marrokaanse jongeren de schuldigen zijn, en dat dit natuurlijk niet klopt, wel gelijk. Maar ik ben het niet echt met z'n conclusie eens. Niemand achtte de doodstraf terecht, natuurlijk niet. Maar was dat ook wat die Germainine C. (oid) in haar hoofd had toen ze haar auto in de achteruit schakelde?
Evengoed wel een mooi column.
Goed, maar het is niet voor niets zijn afsluiter.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat was niet zijn conclusie Ruben, aleen zijn afsluiter.
*busy*quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:10 schreef errrrr het volgende:
Ok, mijn snake in svgalib werkt nu goed al zeg ik het zelf. Voor Alwin:
je kan 'm download op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/snake Werkt dus alleen onder linux. Eerst nog even een chmod 775 snake en chmod u+s sanke en dan ./snake
(moet je btw wel die svgalib hebben geinstalleerd...)
I know everything..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Een c dingetje, ik heb nu weer een vraag, maar ik betwijfel of jij daar ht antwoord op weet
I love Amstel..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:49 schreef MAX_crazy het volgende:
zoooo... bier is ook weer ingeslagen voor vanavond. Heb 2 krat Dommelsch gehaald
Qua bier zweer ik bij Amstel..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:57 schreef MAX_crazy het volgende:
Heb geen chips gekocht. Ik vind Dommelsch anders lekerder als Amstel.
Elephantquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:29 schreef DearPrudence het volgende:
Garden State is een hele leuke film. En heeft een geweldige soundtrack.
Gisteravond gezien, echt heel goed!
Ga ik morgen maar eens aan beginnen..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:29 schreef MAX_crazy het volgende:
Echt makkelijk dan SK hoofdstuk over koolstofverbindingen (heb nouwlijks hoeven leren)
Heb je daar geen msn dan? (CenterICQ compilen: 1 min.max.)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:30 schreef errrrr het volgende:
Huh, garden state / elephant? Waar gaat het over?
En Alwin, zie msn
Mijn eigen pc'tje is nu een nieuwe xorg aan het compilen, dus ik op media-pcBetekent wel dat ik tenminste full-time kan proggen / leren, en niet afgeleid word
Neej, jij moet eens online wezen als ik dat ook ben..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:51 schreef errrrr het volgende:
Ja, daar heb ik dus wel msn, zag je toch
Ok, wees morg dus 's online als ik dat ook ben
Mijn eigen pc is nu btw klaar, zal zo 's nfsu2 onder linux testenBen nu bestwel tevreden over die snake, met apples / stenen, 2 spelers kan, puntentelling
Gast, misschien is het verstandig niet álles in het rond te schreeuwen.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:12 schreef MrAli het volgende:
-knip-
Dacht ik ook net aan, kijk bijv. eens naar dit topic Ook Politie Almere leest mee op het Fok!Forum!quote:Op zondag 30 januari 2005 01:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, misschien is het verstandig niet álles in het rond te schreeuwen.
Beunhaas.
quote:Op zondag 30 januari 2005 01:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Beunhaas.
Die informatie zul je in stilte koesteren, en voor je houden.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Kijk es aan, wat zal ik gaan doen met dit soort informatie?
Dit is al de 2e overtreding waarvan ik op de hoogte ben, ik spaar het allemaal wel op...quote:Op zondag 30 januari 2005 11:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die informatie zul je in stilte koesteren, en voor je houden..
Ali denkt nog niet zoveel na enzo.
It wasn't me,quote:Op zondag 30 januari 2005 11:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dit is al de 2e overtreding waarvan ik op de hoogte ben, ik spaar het allemaal wel op...![]()
Die knal kan vanalles zijn, dat vkbd, hmm..oke..quote:Op zondag 30 januari 2005 01:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Beunhaas.
Dat kan niet meer als steekproeven zijn, want anders moeten ze ongeveer het personeel verdubbelen als ze alles willen bijhouden, zo'n vaart zal het echt niet lopen.quote:Op zondag 30 januari 2005 09:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dacht ik ook net aan, kijk bijv. eens naar dit topic Ook Politie Almere leest mee op het Fok!Forum!
Totally nothing!quote:Op zondag 30 januari 2005 11:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Kijk es aan, wat zal ik gaan doen met dit soort informatie?
Nee, ik denk juist net weer een stapje verder als jij..quote:Op zondag 30 januari 2005 11:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die informatie zul je in stilte koesteren, en voor je houden..
Ali denkt nog niet zoveel na enzo.
Hmm, als je ze allemaal wil weten om vervolgens naar de politie te gaan ben je waarschijnlijk zo lang bezig dat de meesten allang verjaard zijn..quote:Op zondag 30 januari 2005 11:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dit is al de 2e overtreding waarvan ik op de hoogte ben, ik spaar het allemaal wel op...![]()
Ow, in dat geval was ik het ook niet..quote:
Edit het nou maar gewoon, better safe than sorry, bitch.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:10 schreef MrAli het volgende:
-knip-
I just did, en dat was ik wel van plan na deze commotie, maar nu lijkt het alsof het een opdracht van jou was i.p.v. een zelfstandige actie..quote:Op zondag 30 januari 2005 13:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Edit het nou maar gewoon, better safe than sorry, bitch..
Juist, nu dat grote bericht van jou ook nog eventjes, ik wil niets meer over vkbd'n zien.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
I just did, en dat was ik wel van plan na deze commotie, maar nu lijkt het alsof het een opdracht van jou was i.p.v. een zelfstandige actie..
Achjah? Zo wel goed trouwens?
Dat ene woord is verandert in een afkorting, zo vind ik het wel best, verder staat er niets in wat er niet hoort te staan.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist, nu dat grote bericht van jou ook nog eventjes, ik wil niets meer over vkbd'n zien..
Lol, het eerst nog 's neerzetten, en dan het eerste weghalenquote:Op zondag 30 januari 2005 13:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
I just did, en dat was ik wel van plan na deze commotie, maar nu lijkt het alsof het een opdracht van jou was i.p.v. een zelfstandige actie..
Achjah? Zo wel goed trouwens?
Sjors weet ze idd wel te makenquote:Op zondag 30 januari 2005 15:16 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]Dat ziet er mooi uit.
Gister en vandaag wiskunde §2.3 t/m 3.2 gemaakt. Hopelijk nu wel een mooi cijfer dinsdag.
Nu even Engels doorlezen/leren, en daarna maar aan mijn bio, ook voor dinsdag. yippie.
Best foto idd..quote:Op zondag 30 januari 2005 15:16 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]Dat ziet er mooi uit.
Gister en vandaag wiskunde §2.3 t/m 3.2 gemaakt. Hopelijk nu wel een mooi cijfer dinsdag.
Nu even Engels doorlezen/leren, en daarna maar aan mijn bio, ook voor dinsdag. yippie.
Vertel mij watquote:Op zondag 30 januari 2005 15:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sjors weet ze idd wel te maken.
Ze hadden wel echt de ziek beste week, qua sneeuw.
Haha, kijk, dat is nog eens goed weerquote:Op zondag 30 januari 2005 17:24 schreef Ponk het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Ik heb elke dag tussen de 10 en 50 cm neuschnee gehad, sommige dagen zelfs op de piste, andere dagen de piste helemaal egaal geprepareerd met de nieuwe sneeuw, en natuurlijk tussen de bomen op plekken van de berg die alleen ik ontdekt had.![]()
*gereageerd*.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zo, net ook maar even een fotoboekje aangemaakt.
Ik zei het al: te blauw (wielen zijn zwart, niet blauwquote:Op zondag 30 januari 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Omdat het zondag is, en over iets minder dan 2 uur weer een Best Of Top Gear aflevering komt:
[afbeelding]
Uitermate geschikt als wallpaper.
Ach, perfectionist, beetje blauwer voor de smaak. Ik vind hem zo veel vetter dan het origineel, dat roder was.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:39 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik zei het al: te blauw (wielen zijn zwart, niet blauw) Maar verder, erg vet
Nou, volgens mij heeft die oudepannenkoekenmix je korte-kortetermijngeheugen enigszins aangetast Hansquote:Net pannekoeken weer 's pannekoeken gegeten, was alweer heel lang geleden als je dat 'tussendoortje' bij Ruben niet meetelt. Het oudste pak pannenkoeken was met een houdbaarheidsdatum in 1999, de stroop 2000, en het nieuwere pak was 2003Maar ach, dat merk je toch niet
Was iig wel weer 's lekker.
Goede manier om je tijd te verdoenquote:Ik ga nu nog ff Donnie Darko kijken, weer 's,
Tsja, maar dan heb ik het origineel ook niet gezien hehquote:Op zondag 30 januari 2005 19:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, perfectionist, beetje blauwer voor de smaak. Ik vind hem zo veel vetter dan het origineel, dat roder was..
Typen en denken tegelijk ís wel moeilijkquote:[..]
Nou, volgens mij heeft die oudepannenkoekenmix je korte-kortetermijngeheugen enigszins aangetast Hans.
Ja, het blijft een hele aparte film waar je echt over blijft nadenkenquote:[..]
Goede manier om je tijd te verdoen.
Gruwelijk mis, maar je leeft gelukkig nogquote:Op zondag 30 januari 2005 20:39 schreef MrAli het volgende:
Damn..die turnwedstrijd was echt bagger, van de zes toestellen ging er bij vijf iets gruwelijk mis..
Dat resulteerde dan ook niet in een goed resultaat..
Volgende keer beter, de omstandheden waren nou ook niet ideaal, maarjah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |