abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24713349
Vervolg van: Zwangerschap en geboorte deel 123
2005

***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
3 februari 2005: Edje34 (papa)
7 februari 2005: DaanBanaantje
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
18 maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
19 juli 2005: Snowwww
2 augustus 2005: Igraine

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Karin op 27-01-2005 09:35:42 ]
  zondag 23 januari 2005 @ 22:54:51 #2
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24713428
Bix bovenaan!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24713439
Rustig aan kletsen dan in dit deel, dan wordt dit het deel voor BabyBos en Gerrie!

Hoe gaat het eigenlijk met de papa's? Dop, Gomorrah, Edje34, kom eens vertellen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zondag 23 januari 2005 @ 23:10:31 #4
43556 miss_dynastie
pi_24713773
En ladybos, heeft het al geholpen ??
pi_24714302
Wanneer is het weer volle maan? Misschien dat de beebjes daar op wachten?
pi_24714615
Ja Dop, doe Lentemeisje eens wat annanassen geven, plekje aan de binnenkant van dr enkel masseren, veel wandelen, andere dingen ook nog veel doen. Ik wil nu best al wel tante worden hoor
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 23 januari 2005 @ 23:45:30 #7
81992 Githa
pi_24714678
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:30 schreef Xanthe het volgende:
Wanneer is het weer volle maan? Misschien dat de beebjes daar op wachten?
Dinsdag de 25 ste
  maandag 24 januari 2005 @ 00:03:55 #8
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24715186
oe, dan wordt het misschien dinsdag wel babydag.

Gisteren nogal eeen rotopmerking gekregen van mijn schoonmoeder, ik wilde het voor me houden wat we krijgen i.v.m. misschien wel meelezers maar ik moet mijn hart even luchten.

Gisterenochtend was ik aan het werk, ik werk samen met mijn schoonmoeder en mijn schoonvader kwam even op de koffie.
Automatisch kwam het gesprek op de baby en ook naar het gokken van het geslacht.
Mijn schoonmoeder maakte toen de opmerking, ik denk een jongen en zo niet dan hebben we pech.
Je raad het al, ze heeft pech.
Mijn schoonvader heeft iets meer hersens en die riep erachter aan, of juist geluk.
Meer omdat hij denk ik een vermoeden heeft dat het een meisje is.

Wij zijn kei blij met onze kleine meid maar zoiets hakt er toch wel even in.

Nu weten jullie het dus toch, Frutselke is een meisje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24715296
Ow en meisjes zijn zo kjoet
Was het niet een hele lullige gemene manier om er achter te komen wat het geslacht is van je schoonmoeder. Zo van ik zeg zoiets dan zegt ze zelf wel van, nou lekker lullig het is een meisje.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 24 januari 2005 @ 00:10:52 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24715374
Geen idee, ze heeft altijd wel te kenne gegeven dat ze liever een kleinzoon heeft maar ik dacht dat als ik eenmaal echt een buik heb enzo het wel goed zou komen.
Voor mijn verjaardag die ik gisteren heb gevierd heb ik ook echte jongensrompertjes gekregen, met zo'n combatprint zeg maar.
Ze heeft het ook altijd over hem en hij en andere dingen die erop wijzen dat ze echt een jochie verwacht, zelfs een keer kleinzoon.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24715464
(als je die rompers van de hema bedoelt, he, die heb ik voor Janneke ook gekocht die zijn stoer ja )
Wat lullig snakelady!
Nou ze zal t toch met een meissie moeten doen he
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 24 januari 2005 @ 00:15:24 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24715525
Nee niet die van de hema, dat zijn die met die kikkertjes geloof ik toch? die zouden nog wel kunnen vind ik
Nee deze waren van een andere winkel weet niet meer welke maar in een blauwe/grijze combatprint.

en idd, ze moet het er maar mee doen, wij zijn er kei blij mee hoor.
pi_24716552
Erg lullig snakelady erg frustrerend zoiets.

En dinsdag baby dag!!!!

De pijntjes beginnen zich hier ook al flink te uiten , dat maakt het allemaal wel erg spannend.
Soms lijkt het wel of iemand een brede riem heel strak aantrekt , best een naar gevoel , zullen wel bij de oefen weeën horen.
pi_24718491
Snakelady wat lullig zeg Maar wel heeeeeel leuk dat jullie een meisje krijgen

Hier geen nieuws behalve dan dat ik bijna niet heb geslapen vannacht, ik droom steeds dat het begonnen is en dan wordt ik weer wakker enzo, ben erg onrustig. Het heeft hier ook behoorlijk gestormd dus dat helpt ook niet.
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 08:54:48 #15
81992 Githa
pi_24718714
Bix en Ladybos? nou ga ik het niet leuk meer vinden hoor .....

Snakelady wat vervelend dat ze je het gevoel geven dat een meisje niet zo gewens zou zijn...hier zijn ze er ook altijd van uit gegaan dat het een ventje zou worden en ik kreeg dan idd ook echt jongens kleren en sokjes met een voetbal erop kon niet duidelijker nu krijg ik ook een jongen maar ik denk dat ze net zo gelukkig waren geweest met een meid hoor soms kunnen mensen zich wat ongelukkig uitdrukken.
maaruh gefeliciteerd hoor da's dan mooi een kandidaat voor die van mij Tilburg / den Bosch is goed om te doen

Hier nog steeds oefenweeen maar het aantal is wat afgenomen ....ze komen nu wat minder vaak dus ik denk dat alles wel weer rustiger gaat worden in de loop van de dag....moet maar zo denken dat alles wat ik nu doe al mooi gebeurd is toch
pi_24718715
Bix, hoe gaat het met jou ? Ben je het al zat ? Al voorweeën, ontsluiting ?
  maandag 24 januari 2005 @ 08:59:32 #17
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24718755
quote:
Op maandag 24 januari 2005 08:54 schreef Ladybos het volgende:
Bix, hoe gaat het met jou ? Ben je het al zat ? Al voorweeën, ontsluiting ?
Baby?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24718805
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:03 schreef snakelady het volgende:
oe, dan wordt het misschien dinsdag wel babydag.

Gisteren nogal eeen rotopmerking gekregen van mijn schoonmoeder, ik wilde het voor me houden wat we krijgen i.v.m. misschien wel meelezers maar ik moet mijn hart even luchten.

Gisterenochtend was ik aan het werk, ik werk samen met mijn schoonmoeder en mijn schoonvader kwam even op de koffie.
Automatisch kwam het gesprek op de baby en ook naar het gokken van het geslacht.
Mijn schoonmoeder maakte toen de opmerking, ik denk een jongen en zo niet dan hebben we pech.
Je raad het al, ze heeft pech.
Mijn schoonvader heeft iets meer hersens en die riep erachter aan, of juist geluk.
Meer omdat hij denk ik een vermoeden heeft dat het een meisje is.

Wij zijn kei blij met onze kleine meid maar zoiets hakt er toch wel even in.

Nu weten jullie het dus toch, Frutselke is een meisje.
Hmmmm, zie je mijn (bijna ex)schoonouders zijn niet de enige vreemde wezens op deze planeet....
Die waren zo vriendleijk om mijn hele eerste zwangerschap van Damien te roepen dat het een meid MOEST worden. tja pech voor hun want het werd een jongen.
Nu hebben we geen contact meer met ze.... ( ook om andere redenen hoor) ze hebben Damien ( 4 en half) nog geen 10 keer gezien en Duncan (bijna 2) nog nooit.
Sommige mensen sporen nu eenmaal niet helemaal en daar moet je je echt bij neerleggen. Leuk is anders maar ja je moet toch wat
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 09:19:45 #19
43556 miss_dynastie
pi_24718937
Wat vreselijk snakelady
Echt ongelooflijk hoe dom en kortzichtig sommige mensen zijn: hoe kun je nou pech hebben als je het mooiste kleinkind van de wereld krijgt?? Trek je er niks van aan meiske, als zij dat echt als pech zien, zijn ze dom en niet goed snik!!!!
het verbaast me dat jij nog niet het geslacht had verteld... frutselke was in mijn hoofd toch echt een meisje... nou ja, dat heb ik dan blijkbaar zelf geraden
pi_24719100
quote:
Op maandag 24 januari 2005 08:59 schreef Sugar het volgende:

[..]

Baby?
O ja, die optie was ik even vergeten
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 09:41:03 #21
81992 Githa
pi_24719176
quote:
Op maandag 24 januari 2005 09:33 schreef Ladybos het volgende:

[..]

O ja, die optie was ik even vergeten

Ladybos, je bent toch niet vergeten dat die optie bij jou ook erg sterk aanwezig is
pi_24719633
hihi nee hoor, nog helemaal niks gebeurd hier. qua baby dan. ik vond de maan vanmorgen ook echt prachtig rond eruitzien. maar morgen dus officieel pas vol? nou ja, daar heeft Piet zich de vorige keer ook niks van aangetrokken trouwens.
pi_24719650
snake, wat raar van je schoonmoeder. lekker puh dat ze d'r zin niet krijgt.
pi_24719764
Snake... frutselmeisjes zijn juist leuk!!!
Kunnen oma's ook lekker mee tutten hoor.
Het is een wel raar dat ze het zei...maar trek het je niet aan hoor... ze bedoelde het misschien niet zo bot/rot
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_24719986
Ik zou in staat zijn na de geboorte d'r te bellen en te roepen: Het is lekker een MEISJE!! HA HA! En dan vragen of ze de bon nog heeft van die rompertjes En als ze op bezoek is steeds te zeggen als er anderen bij zijn: Ja ZIJ wilde graag een jongen, HA HA, heeft die even pech!

Weet iedereen meteen hoe belachelijk ze is.
Mijn ex-schoonmoeder zou ik hier ook voor aanzien. Hoe erg ik het eerst vond dat het uit was, ik was zo blij dat ik dat mens nooit meer hoefde te zien zeg.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')