quote:Op maandag 24 januari 2005 15:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Marilyn Manson ziet wel wat bleekjes.....
Helemaalquote:Op maandag 24 januari 2005 15:29 schreef Zanderrr het volgende:
Da's Dr. Lonnie Smith toch?
het is zelfs industrial gothicquote:Op maandag 24 januari 2005 14:51 schreef GLO het volgende:
Punk? Bow Wow Wow was geen punk. Ben benieuwd welke verzamelaars zich aan geschiedvervalsing schuldig maakten
quote:na 10 jaar uit elkaar
Gepubliceerd op vrijdag 21 januari 2005
Alhoewel de recente geruchten over een eventuele split werden gesust, is het hoge woord er nu toch uit. Degaan na tien jaar uit elkaar.
Begin december werd nog gezegd dat de groep na hun Duitse tournee in februari tijdelijk uit elkaar zou gaan en was er van het uiteenvallen van de band nog geen sprake.
Gitarist Henning Ruemenapp postte echter een bericht opwebsite waarin hij de split officieel bevestigt. Ruemenapp praat in de afscheidsbrief over de reden van de split.
"Een band bestaat uit vier verschillende karakters, verschillende meningen en visies. We hebben allemaal veel fouten gemaakt, dingen niet uitgesproken of gedaan en dat leidde uiteindelijk tot de conclusie dat we er geen toekomst meer in zagen om door te gaan zoals voorheen," aldus Henning.
Toch is er nog één lichtpuntje voor de fans van de Duitse cross-overband, want de plannen voor de carrièreoverspannende documentaire dvd komen niet in het gedrang
Vraag: hoe heten die 4 andere Spice Girls nou ook al weer?quote:Op maandag 24 januari 2005 15:54 schreef GLO het volgende:
Geri Halliwell + privéhunk?
Sorry GLO, maar ik geef 't punt aan TSE omdat deze reactie nou eenmaal als eerste hier staat, maar Fok werkt inderdaad voor geen meter....quote:Op maandag 24 januari 2005 16:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mel C, Mel B, Emma en Victoria toch?
quote:
*burp* OKquote:Op maandag 24 januari 2005 19:52 schreef pyl het volgende:
Zo, uitgegeten inmiddels, hoop ik, GLO?
Tijd voor een hintje, lijkt me.![]()
quote:San Francisco-basedwas what, in the late '60s, they used to call a "power trio": Dickie Peterson (b. 1948, Grand Forks, ND) (bass, vocals), Paul Whaley (drums), and Leigh Stephens (guitar). They played what later was called heavy metal, and when they debuted in January 1968 with the album Vincebus Eruptum and a Top 40 cover of Eddie Cochran's hit "Summertime Blues," they sounded louder and more extreme than anything that had come before them. As it turned out, they were a precursor of much that would come after.
Ik wou net zeggen. 't Is toch heus een legendarische band. Ze waren ook de eerste band met enorme Marshall-torens onstage. En de drummer stond erom bekend dat hij elk concert zijn handen tot bloedens toe kapot drumde.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:37 schreef bartrid het volgende:
ook opgezocht, en ik ken de heren wel van arrow classic rock en zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |