die bedoelde ik natuurlijk ipv Focusquote:Op maandag 24 januari 2005 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Flairk?
De band klopt maar de titel niet. When the..... etc is de titel van een ander album van hun. Dit is het debuutalbum en dat heeft een nog veel langere titel.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:23 schreef ranja het volgende:
Bow wow wow. Dat album heet iets van When the going gets tough, the tough gets going
GLO +1quote:Op maandag 24 januari 2005 14:34 schreef GLO het volgende:
Ik ben weer net op tijd zie ik
See Jungle! See Jungle! Go Join Your Gang Yeah, City All Over! Go Ape Crazy!
Dat was hun debuutsingle, die is alleen maar op een cassettebandje uitgebracht naar ik meen.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:34 schreef ranja het volgende:
Oja, dit is een andere. Is dit waar c30 c60 c90 go! op staat?
Nee, dat is geen albumtrack. Alleen op single verschenen. En op cassette natuurlijk (heb ze allebei).quote:Op maandag 24 januari 2005 14:34 schreef ranja het volgende:
Oja, dit is een andere. Is dit waar c30 c60 c90 go! op staat?
Titel weet ik zo even niet.
Ik heb de lp, en ken die titel uit mijn hoofd.quote:
Ja, want daar hebben die verschillende spellingen betrekking op. Voornaam is geen discussie over, overigens wel zonder streepjequote:Op maandag 24 januari 2005 14:43 schreef ranja het volgende:
Anna-bella maar wil je de achternaam ook?
quote:Op maandag 24 januari 2005 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Annabella Luwin
Punk? Bow Wow Wow was geen punk. Ben benieuwd welke verzamelaars zich aan geschiedvervalsing schuldig maaktenquote:Op maandag 24 januari 2005 14:40 schreef ranja het volgende:
en op bijna elke punkverzamelaar natuurlijk
Salif Keïta natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
En wie is deze lelijke kerel?
Marilyn Manson ziet wel wat bleekjes.....quote:Op maandag 24 januari 2005 15:06 schreef GLO het volgende:
Noem een andere albino in de popmuziek
Lekkere een-tweetjes zijn ditquote:Op maandag 24 januari 2005 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Yellowman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |