Op MF had je voor zo'n grove fout een ban gekregenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk uit een zondagsrijder.
![]()
Maar verstandig idd, zeker als je hem niet echt nodig heb als dagelijks vervoer.
Dat ding met geld erin en meestal gelocaliseerd in de kontzak is trouwens met een e inplaats van een o.
Had ik verkeerd geschreven.![]()
Nu ff verder met werk..
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:32 schreef Romius het volgende:
Op MF had je voor zo'n grove fout een ban gekregen![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:31 schreef Oesie het volgende:
Tja als student zijnde, ov in de pocket. Auto naast de deur.. dan pak je natuurlijk alleen de motor wanneer die het mooiste blijft. Natuurlijk zou ik elke dag gaan motor rijden. Maar daar blijft die niet het beste bij, helaas.
[[url=http://www.oesie.nl/uploads/thumbs/59.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
Oesie weet trouwens ook wel hoe je een forum moet bouwen.
Misschien is hij niet ingelogd?quote:Op maandag 24 januari 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Tuurlijk kan dat wel, met dit knopje [afbeelding]
Knap .. ik had tussendoor telefoon.. moet werken weet je.quote:
Volgens mij zit daar iemand flink te verzaken.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
Pff, verzekering gebeld, vonden het ook maar vaag
Ja, dan ben je echt afgesloten van de buitenwereld natuurlijk als het een meter hoog ligt.quote:Als ik woensdag nog niks heb moet ik maar langskomen, hopen dat het niet sneeuwt dan
Misschien heeft hij nog tips voor motor-meet.nlquote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, dan ben je echt afgesloten van de buitenwereld natuurlijk als het een meter hoog ligt.
Hej, dat was wel mijn allereerste keer op een eigen motor hoor, en nog midden in de stad ookquote:Op maandag 24 januari 2005 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet niet waarom deze discussie weer oplaait maar ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat een beginnende motorrijder niet onder de indruk is van het vermogen van een ZX9R. als je alleen al Youssef zijn reactie ziet op die tammebandit
dus hij zal idd wel begrensd zijn geweest.
quote:
quote:
We praten wel hoor, maar MSNen ookquote:Op maandag 24 januari 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Namelijk miskoop nummer 3 op zooo weinig MC fokkers.
![]()
Praten jij en Hicham nog met elkaar, of zitten jullie elk achter de compie op zijn eigen kamer.
En een tijdje later kwam de politie langsrijden, toeval of ...quote:Op maandag 24 januari 2005 14:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
We praten wel hoor, maar MSNen ookGisteren nog met me broertje gepraat "Ik ga nog een rondje..."
ik mag aannemen dat het geen tasjesdieven zijnquote:Op maandag 24 januari 2005 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet niet hoe Hicham en Yoessef hier tegenover staan.![]()
Ze komen nog uit Amsterdam ook .......................................
Ik weet wel hoe het moet... maar ik krijg de foutmelding dat ik daar geen rechten voor hebquote:Op maandag 24 januari 2005 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
Oesie weet trouwens ook wel hoe je een forum moet bouwen.
Was het maar waar... die zijn namelijk heel wat goedkoper.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej, dat was wel mijn allereerste keer op een eigen motor hoor, en nog midden in de stad ook![]()
Kan me voorstellen dat als je eenmaal een paar weekje rijdt dat het dan gauw veranderd. Maar de eerste keer is altijd spannend he
![]()
[afbeelding]
Is dit een autoband?![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 16:08 schreef hicham het volgende:
Die eennalaatste vind ik mooiAchteruit een mooie bocht en direcht een stille tocht
EnieweejJe blijft Yoessef zeggen he
![]()
Wat die tasjesdief betreft, boeiiuhhBeetje kansloos van 'de Marokkaanse gemeenschap' om hem zo in te dekken en maar te blijven beweren dat het zo een goede jongen was. Het is al lang en breed bekend dat hij al heel wat keren in aanraking is geweest met de politie (laat staan die keren dat de politie hem niet heeft opgepakt
) en toch een stille tocht / rouwtocht voor hem organiseren.
Al die mensen die er mee hebben gelopen mogen wat mij betreft ook aan een achterbumper geplakt worden
/bash
quote:Op maandag 24 januari 2005 16:14 schreef Oesie het volgende:
Ik weet wel hoe het moet... maar ik krijg de foutmelding dat ik daar geen rechten voor heb
quote:
Er waren ook zeker wel mooie bochten daar he ?quote:Op maandag 24 januari 2005 16:23 schreef Rausdouwer het volgende:
SOMMIGEN hebben gewoon talent.Deze SOMMIGEN schijten niet meteen de broek vol als ze op een motor zitten en durven nog eens wat te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |