Wat lezen we in het nieuws...quote:Nieuw Haags Peil van 17 januari 2005
Ook deze week is de positie van Groep Wilders verzwakt. Doordat de VVD 1 zetel omhoog is gegaan behalen beide partijen 17 zetels.
http://www.peil.nl/?1425
17 januari is dus afgelopen maandag. Waarom wil De Hond ons doen voorkomen dat de dood van de Amsterdamse tasjesdief gunstig is voor de lijst-Wilders, terwijl onze Limburger er eigenlijk een zetel op achteruit gaat? Kunnen we Maurice de Hond straks verwachten in de Kamerfractie van de partij van Wilders?quote:Opiniepeiler Maurice de Hond komt tot geheel andere cijfers over de populariteit van Groep Wilders dan de concurrent Interview-NSS. Afgelopen maandag stond de afgescheiden VVD-er bij De Hond nog op dertien zetels. De afgelopen twee dagen week steeg zijn Groep echter, onder invloed van de doodgereden Marokkaan in Amsterdam, met drie zetels naar zestien
http://www.planet.nl/plan(...)tid=543734/sc=58c480
Misschien is hij niet zo rood als een kroot?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:41 schreef PJORourke het volgende:
Maurice is toch zo rood als een kroot? Ik zie zijn belang hier echt niet in.
Teletekst meldt hetzelfde. Het komt van een ANP-bericht, die daar ongetwijfeld een persbericht van De Hond als bron voor heeft gebruikt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:43 schreef Murray het volgende:
Als de Hond zegt dat hij op 17 komt, en Planet zegt dat de Hond op 13 kwam dan zal de Hond wet wel beter weten, niet dan? Foutje van Planet?
Het kan. Maar ik denk niet dat de rasopportunist De Hond bij de waarschijnlijke politieke eendagsvlieg Wilders gaat zitten. Daar is hij mij te geslepen voor.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:44 schreef Kozzmic het volgende:
Misschien is hij niet zo rood als een kroot?
Hij was toch ook bij Leefbaar Nederland betrokken?
Maurice is where the money is.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:44 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Misschien is hij niet zo rood als een kroot?
Hij was toch ook bij Leefbaar Nederland betrokken?
En alle problemen in dit land die Wilders op grote hoogten kunnen brengen zijn tot en met verki4ezingsdag opgelost.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:07 schreef pberends het volgende:
Lijkt me sterk; de verkiezingen zijn nog ver weg.
Dan valt het juist op.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:52 schreef PJORourke het volgende:
Als je manipuleert, dan doe je dat toch vlak voor de verkiezingen, lijkt mij zo?
Klopt, maar dan heeft het wel zin.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:57 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Dan valt het juist op.
Net zo gemanipuleerd als toentertijd, het faliekant mislukte, Dotconomy. Meende dat Maurice internetspeeltje zo heette.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:48 schreef Murray het volgende:
Ja, dus de Hond kwam in een peiling op 13 zetels uit, communiceert dat ook naar buiten d.m.v. een persbericht, en dan zou hij een week later zeggen dat hij op 17 zetels kwam om de boel te manipuleren?
Als hij al zou manipuleren dan zou 'ie gewoon meteen met 17 zetels naar buiten komen he?
Bij de vorige verkiezingen bleek al dat vooral de laatste weken voor de verkiezingen grote verschuivingen waren waar te nemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:17 schreef Reya het volgende:
Ik neem peilingen sowieso, maar zeker die van Maurice, al niet echt serieus. Het is leuk om een hele kabinetsperiode lang te peilen, maar uiteindelijk zijn de laatste maanden toch van doorslaggevend belang. Dan rekenen politici met elkaar af, niet midden in een periode.
Nou, Ali el B is blijkbaar alweer zo gedateert dat Wilders weer terugvalt in de peilingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:37 schreef Kozzmic het volgende:
In de wekelijkse peiling van De Hond (gepubliceerd op 24 januari) zakt Wilders van 17 naar 15. Kortom, er is geen peil.nl op te trekken.
http://www.peil.nl/?1433
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |