Toch mis ik er eentjequote:
Daar zitten dus echt alle in- en uitgangen op die je maar kan bedenken.![]()
Viezerikquote:
en 6,3mm jack. Kan je niet eens films kijken met een hoofdtelefoonquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:38 schreef whoops het volgende:
Ja, XLR mist...
Buizen versterker om je mp3's af te spelenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:02 schreef bas-beest het volgende:
ik vind dit ook wel een ultiem gadget...
[afbeelding]
Een segway is in mijn ogen ook een gadget.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:03 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... bij het woord "gadget" denk ik toch eerder aan een klein draagbaar high-tech speelgoedje en nièt aan een dikke vette (overigens wel zéér coole & uitgebreide) AV-receiver.
Dan noem ik een villa aan de costa brava ook een gadget...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:18 schreef J.A.N.A. het volgende:
Een segway is in mijn ogen ook een gadget.
Zie een gadget meer als een hebbeding.
Als hij erg mooi is mag dat wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan noem ik een villa aan de costa brava ook een gadget...
Gadget = Een voorwerp waarvan het in het bezit zijn belangrijker is dan de eigenlijke functiequote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan noem ik een villa aan de costa brava ook een gadget...
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gadget = Een voorwerp waarvan het in het bezit zijn belangrijker is dan de eigenlijke functie, Maar Gadget is een erg rekbaar begrip. Maar ik kan me wel vinden in deze definitie.
Die muizen zijn zó verragd! Mijn broertje heeft er een. Je kunt er nieteens degelijk mee sturen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:00 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/6dc8/
Eendje
Kreeg je die dingen niet een paar weken geleden kado bij de Postbank of zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die muizen zijn zó verragd! Mijn broertje heeft er een. Je kunt er nieteens degelijk mee sturen.
Darn, wat een huge-ass ding, ethernet?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:57 schreef J.A.N.A. het volgende:
Dit is de plek om de mooiste, gaafste, coolste, duurste, beste gadgets te dumpen die je vandaag bent tegen gekomen.
Ik kick af met deze ultra vette home theater receiver:
[afbeelding]
Goh niets bijzonders zul je denken tot dat je de achterkant van het ding ziet:
[afbeelding]
![]()
Daar zitten dus echt alle in- en uitgangen op die je maar kan bedenken.![]()
link
Dat is om met de computer aan te geven wattie met welke aansluiting moet doen. (Zei mijn pa die in het bezit is van een Rotel versterker met ook een ethernet aansluiting.).quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:19 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Darn, wat een huge-ass ding, ethernet?
Tofquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat is om met de computer aan te geven wattie met welke aansluiting moet doen. (Zei mijn pa die in het bezit is van een Rotel versterker met ook een ethernet aansluiting.).
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een onbruikbaar CRAPding lijkt me dat zeg
Maar je zegt wel dat je'm wilt hebben!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik probeer me aan de definitie van een gadget te houden
![]()
Klopt! ik vind hem mooi, nuteloos, maar mooi.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar je zegt wel dat je'm wilt hebben!
De commercie is blij met jou.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:52 schreef J.A.N.A. het volgende:
Klopt! ik vind hem mooi, nuteloos, maar mooi.
Geld moet rollen!quote:
$4,999.00quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:04 schreef lj_lightning het volgende:
jemug wat een stoere receiverdie willuk hebbuh!
niet dat ik zoveel aansluitingen heb maar dat staat wel stoer bij je stereo
wat mag zo iets nou kosten?
![]()
Horloge, zie ook hier: http://tinyurl.com/4bduvquote:
Nee kan niet.. Maar het kan zijn dat daar rogjes voor zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:41 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hebben ze het al zover dat je op dat schermpje kan zien welke mp3 je aan het luisteren bent? In vorige versies was dat nog niet het geval, dat weerhield mij er ooit van 1 te kopen.
Hij heeft er een van radio 538, maar het zou best kunnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kreeg je die dingen niet een paar weken geleden kado bij de Postbank of zo?
Ja dat was toen zo'n Postbank - Radio 538 combi-actiequote:Op zondag 23 januari 2005 08:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hij heeft er een van radio 538, maar het zou best kunnen.
Als een nederlandse winkel hem nou voor 105 euro had was hij direct van mij!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:14 schreef J.A.N.A. het volgende:
Oke dit horloge wil ik dus echt hebben!
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat kost dat dan? -> 104,18 Euro.
link
Wie gaat er nou met zo'n tricorder rondlopen?quote:Op zondag 23 januari 2005 12:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als een nederlandse winkel hem nou voor 105 euro had was hij direct van mij!
Deze hadden we in barcelona op onze hotelkamer hangenquote:Op zondag 23 januari 2005 12:59 schreef x-uk het volgende:
Bang & Olufsen BeoVision 5
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
B&O maken toch wel de allermooiste entertainment-spul.
http://www.bang-olufsenstore.nl/
(kan helaas geen prijs vinden maar gaat volgens mij gauw richting de 10.000'en
![]()
wauw...*bewondering* dit lijkt de IBM 'universal buisness adapter' wel....'it connects everything to anything'quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:57 schreef J.A.N.A. het volgende:
Dit is de plek om de mooiste, gaafste, coolste, duurste, beste gadgets te dumpen die je vandaag bent tegen gekomen.
Ik kick af met deze ultra vette home theater receiver:
[afbeelding]
Goh niets bijzonders zul je denken tot dat je de achterkant van het ding ziet:
[afbeelding]
Daar zitten dus echt alle in- en uitgangen op die je maar kan bedenken.
link
Fuckin' hell dat lijkt wel een zoekerscherm van een kruisraketquote:Op zondag 23 januari 2005 01:14 schreef J.A.N.A. het volgende:
Viewfinder van de Casio Exilim EX-P700![]()
[afbeelding]
Does it work in europe? It needs an adapter.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:14 schreef YuckFou het volgende:
[..]
wauw...*bewondering* dit lijkt de IBM 'universal buisness adapter' wel....'it connects everything to anything'
[..]
Fuckin' hell dat lijkt wel een zoekerscherm van een kruisraket
quote:Op maandag 24 januari 2005 12:19 schreef Bensel het volgende:
[..]
Does it work in europe? It needs an adapter.
![]()
Kunnen mensen dan een DVD'tje kijken op je kruis?quote:Op maandag 24 januari 2005 23:16 schreef J.A.N.A. het volgende:
Vandaag weer een leuke een: beltbuckle, je weet wel voor je riem.
[afbeelding]
link
Het kan natuurlijk ook moderner:
[afbeelding]
Maar deze moet je wel zelf even in elkaar knutselen.
link
Die is cool!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:14 schreef J.A.N.A. het volgende:
Oke dit horloge wil ik dus echt hebben!
Ook dat kan, zelfs WiFi is mogelijk. Er zit een Pocket PC inquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:05 schreef gfree het volgende:
[..]
Kunnen mensen dan een DVD'tje kijken op je kruis?![]()
mweh, mn ouders hebben n platenspeler van AKAI, t display wat erbij hoort van de FM receiver is dan wel stuk, maarja, jammer dan.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:50 schreef x-uk het volgende:
blieblie: B&O is zeker wel kwaliteit, of dat was het in iedergeval toen me ouders 20 jaar geleden daar een platenspeler hebben gekocht. Doet het nog steeds als de beste
enneuh, is het hele punt van gadgets niet dat ze mooi zijn en niet zo zeer geweldige kwalitiet![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:23 schreef Chillmeister het volgende:
ultieme HTPC/game/internet pc? toch een beetje gadget
http://www.klosspc.com/inside/kli915a_02.asp
[afbeelding]
[afbeelding]
zodra ik het geld heb!! koop ik hem
In het italiaans: http://www.oncinema.it/quote:
Zoenuh, zoenuhquote:Op maandag 24 januari 2005 23:16 schreef J.A.N.A. het volgende:
Vandaag weer een leuke een: beltbuckle, je weet wel voor je riem.
[afbeelding]
link
Het kan natuurlijk ook moderner:
[afbeelding]
Maar deze moet je wel zelf even in elkaar knutselen.
link
Die Multimedia software blijkt ook op mijn MSI Mega 865 te kunnen.. Zwaaar relaxed..quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:08 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
![]()
Voor je je geld uitgeeft check deze:
[afbeelding]
Het is een 2.5mm naar 3.5mm Stereo Adapter voor m'n P910i, kan ik tenminste normale koptelefoon er op aansluiten.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:13 schreef Woutey het volgende:
[..]
Wat de fuck is dat nou weer?
Een koptelefoon naar toetsenbord plug of zoiets?
Owww zoquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:55 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Het is een 2.5mm naar 3.5mm Stereo Adapter voor m'n P910i, kan ik tenminste normale koptelefoon er op aansluiten.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:57 schreef Woutey het volgende:
[..]
Owww zo
echte gadget
Telt mijn tomtom navigator+gps op ipaq met 1GB memory kaart en divx en xvid shizzle ook als gadget?
Ja die zou er gewoon standaard bij mogen zittenquote:
Ik verkoop ze voor ¤ 2,25quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zou er gewoon standaard bij mogen zittenOf wacht, bouw gewoon meteen een 3,5 mm plug in
Kost dat ding?
Ahha.....quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:46 schreef J.A.N.A. het volgende:
The Wi-Fi Detector Ring! (prototype)
[[url=http://neil.moon-beam.com/users/kris/wifi2.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Het detecteert Wi-Fiquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ahha.....
Eerste vraag die in me op komt: Wat is het
Ik heb geen idee, het past echter goed bij deze USB sushi drives:quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:28 schreef Cerbie het volgende:
USB Noodle dinges (wie kan er uitleggen waar ie precies voor is)
[afbeelding]
dmv USB warmt hij het water op en daar gooi je dan rauwe noodles in en die worden dan zacht en eetbaar. (neem ik aan)quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:28 schreef Cerbie het volgende:
USB Noodle dinges (wie kan er uitleggen waar ie precies voor is)
[afbeelding]
En dan hangen ze er van zulke simpele beovox RL45 speaker bijquote:Op zondag 23 januari 2005 19:30 schreef Woutey het volgende:
[..]
Deze hadden we in barcelona op onze hotelkamer hangen
Ding ook in de winkel zien hangen. 20000 euro.
Wel een super apparaat.
foto van kamer:
[afbeelding]
Het is gericht op Amerikaanse kinderen. Wat betekend: kinderen die door hun papa en mama gesponsord worden, en waarbij 100 dollar geen probleem is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:48 schreef Remzz het volgende:
Kwam toevallig dit tegen(kan ff geen plaatje vinden is een flash site). Kun je draadloos mee msn'en, AOL'en en Yahoo messengeren. Opzich wel leuk bedacht. Ze richten zich trouwens vooral op kinderen en dat lijkt me dan weer niet slim om voor een kind z'n ding te kopen en een draadloos netwerkje aan te leggen. Komt het de deur helemaal niet meer uit lijkt mij.
Prijs schijnt iets van ¤77 te zijn is niet echt overdreven duur vind ik.
is die hier ook te krijg ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:48 schreef Remzz het volgende:
Kwam toevallig dit tegen(kan ff geen plaatje vinden is een flash site). Kun je draadloos mee msn'en, AOL'en en Yahoo messengeren. Opzich wel leuk bedacht. Ze richten zich trouwens vooral op kinderen en dat lijkt me dan weer niet slim om voor een kind z'n ding te kopen en een draadloos netwerkje aan te leggen. Komt het de deur helemaal niet meer uit lijkt mij.
Prijs schijnt iets van ¤77 te zijn is niet echt overdreven duur vind ik.
oei oeiquote:Op woensdag 30 maart 2005 04:35 schreef Ridvan het volgende:
[afbeelding]
Ik zou mijn reet maar al te graag in deze willen late zakken.... ($29,870)
Voor de gene die het niet zo snel herkent dat is dus een 2 persoons jacuzzi met o.a. plasma scherm en surround sound![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 04:35 schreef Ridvan het volgende:
[afbeelding]
Voor de gene die het niet zo snel herkent dat is dus een 2 persoons jacuzzi met o.a. plasma scherm en surround sound![]()
Je hoort de televisie dan toch niet?!quote:Op woensdag 30 maart 2005 04:35 schreef Ridvan het volgende:
[afbeelding]
Dat mag toch ook wel voor dat geld?quote:Op maandag 4 april 2005 13:39 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Je hoort de televisie dan toch niet?!
Ter referentie:
Ik heb een voetenbubbelbadje en als dat ding aanstaat kan ik de tv niet goed horen.. Je moet dus wel een waterbestendige koptelefoon hebben.
Diezelfde of een soortgelijke stond een paar jaar terug ook in de Power Unlimited in het gadgets gedeelte volgens mij kreeg je er toen ook een waterbestendige drijvende afstandbediening bij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 04:35 schreef Ridvan het volgende:
[afbeelding]
wat is dat ding rechts boven?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 06:46 schreef i-spy24 het volgende:
Niet tegengekomen maar in de loop der tijd gekocht en nu even bij elkaar gezet om te patsen![]()
[afbeelding]
quote:
protect her privates
Ever worry about your wife cheating?
Want to know where your daughter is late at night?
Need to know when your girlfriend's temperature is rising?
This amazing device will answer all of your questions! These panties can give you her location, and even her temperature and heart rate, and she will never even know it's there! Unlike the cumbersome and uncomfortable chastity belts of the past, these panties are 100% cotton, and use cutting-edge technology to help you protect what matters most.
make sure you will never be forgotten
forget-me-not panties™ have built-in GPS and unique sensor technology giving you the forget-me-not advantage.
Order Now!
Mja das geen gadget hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:09 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
Razer Diamondback Plasma Limited Edition![]()
Dat gaat weer geld kosten
Ik wil die nog steeds hebben! Maar volgens die site is hij "Coming soon"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:12 schreef menesis het volgende:
[afbeelding] hoe laat is het nu? 2 voor 5??? Ik vind hem verder wel Bond-like!
De prijs komt rond de 300 euro te liggen, schijnt...quote:
Ikea?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:22 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb de MAKTÄ gekocht.....
[afbeelding]
Die je op de BLOCK zet....
[afbeelding]
Waardoor ik nu een heel leuk lampje heb.
dan zal ik dat ook maar doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 06:46 schreef i-spy24 het volgende:
Niet tegengekomen maar in de loop der tijd gekocht en nu even bij elkaar gezet om te patsen![]()
[afbeelding]
nee johquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:38 schreef Geqxon het volgende:
Wtf, past je mac-mini in dat koffertje?
Kool
80 dollar!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:31 schreef Chandler het volgende:
Voor de dames hier
[afbeelding]
Veel plezier!!
http://www.dreamkitty.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=DK2000&Product_Code=K-FB109141&Category_Code=HK voor de link
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |