Kreeg je die dingen niet een paar weken geleden kado bij de Postbank of zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:49 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die muizen zijn zķ verragd! Mijn broertje heeft er een. Je kunt er nieteens degelijk mee sturen.
Darn, wat een huge-ass ding, ethernet?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:57 schreef J.A.N.A. het volgende:
Dit is de plek om de mooiste, gaafste, coolste, duurste, beste gadgets te dumpen die je vandaag bent tegen gekomen.
Ik kick af met deze ultra vette home theater receiver:
[afbeelding]
Goh niets bijzonders zul je denken tot dat je de achterkant van het ding ziet:
[afbeelding]
![]()
Daar zitten dus echt alle in- en uitgangen op die je maar kan bedenken.![]()
link
Dat is om met de computer aan te geven wattie met welke aansluiting moet doen. (Zei mijn pa die in het bezit is van een Rotel versterker met ook een ethernet aansluiting.).quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:19 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Darn, wat een huge-ass ding, ethernet?
Tofquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat is om met de computer aan te geven wattie met welke aansluiting moet doen. (Zei mijn pa die in het bezit is van een Rotel versterker met ook een ethernet aansluiting.).
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een onbruikbaar CRAPding lijkt me dat zeg
Maar je zegt wel dat je'm wilt hebben!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik probeer me aan de definitie van een gadget te houden
![]()
Klopt! ik vind hem mooi, nuteloos, maar mooi.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar je zegt wel dat je'm wilt hebben!
De commercie is blij met jou.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:52 schreef J.A.N.A. het volgende:
Klopt! ik vind hem mooi, nuteloos, maar mooi.
Geld moet rollen!quote:
$4,999.00quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:04 schreef lj_lightning het volgende:
jemug wat een stoere receiverdie willuk hebbuh!
niet dat ik zoveel aansluitingen heb maar dat staat wel stoer bij je stereo
wat mag zo iets nou kosten?
![]()
Horloge, zie ook hier: http://tinyurl.com/4bduvquote:
Nee kan niet.. Maar het kan zijn dat daar rogjes voor zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:41 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hebben ze het al zover dat je op dat schermpje kan zien welke mp3 je aan het luisteren bent? In vorige versies was dat nog niet het geval, dat weerhield mij er ooit van 1 te kopen.
Hij heeft er een van radio 538, maar het zou best kunnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kreeg je die dingen niet een paar weken geleden kado bij de Postbank of zo?
Ja dat was toen zo'n Postbank - Radio 538 combi-actiequote:Op zondag 23 januari 2005 08:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hij heeft er een van radio 538, maar het zou best kunnen.
Als een nederlandse winkel hem nou voor 105 euro had was hij direct van mij!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:14 schreef J.A.N.A. het volgende:
Oke dit horloge wil ik dus echt hebben!
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat kost dat dan? -> 104,18 Euro.
link
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |