En dan hangen ze er van zulke simpele beovox RL45 speaker bijquote:Op zondag 23 januari 2005 19:30 schreef Woutey het volgende:
[..]
Deze hadden we in barcelona op onze hotelkamer hangen
Ding ook in de winkel zien hangen. 20000 euro.
Wel een super apparaat.
foto van kamer:
[afbeelding]
Het is gericht op Amerikaanse kinderen. Wat betekend: kinderen die door hun papa en mama gesponsord worden, en waarbij 100 dollar geen probleem is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:48 schreef Remzz het volgende:
Kwam toevallig dit tegen(kan ff geen plaatje vinden is een flash site). Kun je draadloos mee msn'en, AOL'en en Yahoo messengeren. Opzich wel leuk bedacht. Ze richten zich trouwens vooral op kinderen en dat lijkt me dan weer niet slim om voor een kind z'n ding te kopen en een draadloos netwerkje aan te leggen. Komt het de deur helemaal niet meer uit lijkt mij.
Prijs schijnt iets van ¤77 te zijn is niet echt overdreven duur vind ik.
is die hier ook te krijg ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:48 schreef Remzz het volgende:
Kwam toevallig dit tegen(kan ff geen plaatje vinden is een flash site). Kun je draadloos mee msn'en, AOL'en en Yahoo messengeren. Opzich wel leuk bedacht. Ze richten zich trouwens vooral op kinderen en dat lijkt me dan weer niet slim om voor een kind z'n ding te kopen en een draadloos netwerkje aan te leggen. Komt het de deur helemaal niet meer uit lijkt mij.
Prijs schijnt iets van ¤77 te zijn is niet echt overdreven duur vind ik.
oei oeiquote:Op woensdag 30 maart 2005 04:35 schreef Ridvan het volgende:
[afbeelding]
Ik zou mijn reet maar al te graag in deze willen late zakken.... ($29,870)
Voor de gene die het niet zo snel herkent dat is dus een 2 persoons jacuzzi met o.a. plasma scherm en surround sound![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 04:35 schreef Ridvan het volgende:
[afbeelding]
Voor de gene die het niet zo snel herkent dat is dus een 2 persoons jacuzzi met o.a. plasma scherm en surround sound![]()
Je hoort de televisie dan toch niet?!quote:Op woensdag 30 maart 2005 04:35 schreef Ridvan het volgende:
[afbeelding]
Dat mag toch ook wel voor dat geld?quote:Op maandag 4 april 2005 13:39 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Je hoort de televisie dan toch niet?!
Ter referentie:
Ik heb een voetenbubbelbadje en als dat ding aanstaat kan ik de tv niet goed horen.. Je moet dus wel een waterbestendige koptelefoon hebben.
Diezelfde of een soortgelijke stond een paar jaar terug ook in de Power Unlimited in het gadgets gedeelte volgens mij kreeg je er toen ook een waterbestendige drijvende afstandbediening bij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 04:35 schreef Ridvan het volgende:
[afbeelding]
wat is dat ding rechts boven?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 06:46 schreef i-spy24 het volgende:
Niet tegengekomen maar in de loop der tijd gekocht en nu even bij elkaar gezet om te patsen![]()
[afbeelding]
quote:
protect her privates
Ever worry about your wife cheating?
Want to know where your daughter is late at night?
Need to know when your girlfriend's temperature is rising?
This amazing device will answer all of your questions! These panties can give you her location, and even her temperature and heart rate, and she will never even know it's there! Unlike the cumbersome and uncomfortable chastity belts of the past, these panties are 100% cotton, and use cutting-edge technology to help you protect what matters most.
make sure you will never be forgotten
forget-me-not panties™ have built-in GPS and unique sensor technology giving you the forget-me-not advantage.
Order Now!
Mja das geen gadget hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:09 schreef Foo_niks het volgende:
[afbeelding]
Razer Diamondback Plasma Limited Edition![]()
Dat gaat weer geld kosten
Ik wil die nog steeds hebben! Maar volgens die site is hij "Coming soon"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:12 schreef menesis het volgende:
[afbeelding] hoe laat is het nu? 2 voor 5??? Ik vind hem verder wel Bond-like!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |