Zoenuh, zoenuhquote:Op maandag 24 januari 2005 23:16 schreef J.A.N.A. het volgende:
Vandaag weer een leuke een: beltbuckle, je weet wel voor je riem.
[afbeelding]
link
Het kan natuurlijk ook moderner:
[afbeelding]
Maar deze moet je wel zelf even in elkaar knutselen.
link
Die Multimedia software blijkt ook op mijn MSI Mega 865 te kunnen.. Zwaaar relaxed..quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:08 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
![]()
Voor je je geld uitgeeft check deze:
[afbeelding]
Het is een 2.5mm naar 3.5mm Stereo Adapter voor m'n P910i, kan ik tenminste normale koptelefoon er op aansluiten.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:13 schreef Woutey het volgende:
[..]
Wat de fuck is dat nou weer?
Een koptelefoon naar toetsenbord plug of zoiets?
Owww zoquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:55 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Het is een 2.5mm naar 3.5mm Stereo Adapter voor m'n P910i, kan ik tenminste normale koptelefoon er op aansluiten.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:57 schreef Woutey het volgende:
[..]
Owww zo
echte gadget
Telt mijn tomtom navigator+gps op ipaq met 1GB memory kaart en divx en xvid shizzle ook als gadget?
Ja die zou er gewoon standaard bij mogen zittenquote:
Ik verkoop ze voor ¤ 2,25quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zou er gewoon standaard bij mogen zittenOf wacht, bouw gewoon meteen een 3,5 mm plug in
Kost dat ding?
Ahha.....quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:46 schreef J.A.N.A. het volgende:
The Wi-Fi Detector Ring! (prototype)
[[url=http://neil.moon-beam.com/users/kris/wifi2.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Het detecteert Wi-Fiquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ahha.....
Eerste vraag die in me op komt: Wat is het
Ik heb geen idee, het past echter goed bij deze USB sushi drives:quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:28 schreef Cerbie het volgende:
USB Noodle dinges (wie kan er uitleggen waar ie precies voor is)
[afbeelding]
dmv USB warmt hij het water op en daar gooi je dan rauwe noodles in en die worden dan zacht en eetbaar. (neem ik aan)quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:28 schreef Cerbie het volgende:
USB Noodle dinges (wie kan er uitleggen waar ie precies voor is)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |