abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2005 @ 22:26:47 #26
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24678147
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:23 schreef newsman het volgende:

[..]

Weet je waar ik niet tegen kan als ik een quote van een site afhaal, dat mijn naam er gebruikt voor woord.Dus ga jij ff buitenspelen oke.braaaaaaaaaaaaak
Ben je bang dat mensen denken dat jij het hebt geschreven?

Ik heb het gewoon gequote en de rest van de niet-relevante tekst weggehaald. Zonder bijbedoelingen.

Neem een glaasje water. Is goed voor je.
pi_24678187
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:23 schreef newsman het volgende:

Weet je waar ik niet tegen kan als ik een quote van een site afhaal, dat mijn naam er gebruikt voor woord.Dus ga jij ff buitenspelen oke.braaaaaaaaaaaaak
Oh rustig Newsman (je naam voor wordt gebruikt , naja), take it easy, take a sisi!

oh, ik zit erin, en kom er niet meer uit
pi_24678249
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ben je bang dat mensen denken dat jij het hebt geschreven?

Ik heb het gewoon gequote en de rest van de niet-relevante tekst weggehaald. Zonder bijbedoelingen.

Neem een glaasje water. Is goed voor je.
nogmaals je had de links ff kunnen lezen staat er gewoon hoor.
pi_24678280
Jomanda is echt een dom wijf..
pi_24678298
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:28 schreef sweetgirly het volgende:

Jawel, het lukt wel, ben nu weer rustig .
Make .. pijltje naar beneden

Not war!
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2005 @ 22:36:00 #31
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24678357
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:28 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Oh rustig Newsman (je naam voor wordt gebruikt , naja), take it easy, take a sisi!

Ja ik had op quote gedrukt ("Op vrijdag 21 januari 2005 schreef Newsman het volgende") en nu is Newsman bang dat mensen denken dat hij het geschreven heeft.

Dus voor de duidelijkheid: Newsman heeft het van een site, is niet van hemzelf!!!

maar nu weet ik nog niet hoe de rest van die zin gaat.

Oh well.. who cares.
pi_24678377
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:32 schreef EmmYKuHh het volgende:
Jomanda is echt een dom wijf..
Jomanda schrijft haar naam nog altijd niet in breezahtaal..

Jomanda
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:38:48 #33
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24678422
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:36 schreef sweetgirly het volgende:

Jomanda
Kuch, je zei dat je weer rustig was ?

Wat een topic ook haha!
pi_24678449
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:36 schreef NorthernStar het volgende:

Ja ik had op quote gedrukt ("Op vrijdag 21 januari 2005 schreef Newsman het volgende") en nu is Newsman bang dat mensen denken dat hij het geschreven heeft.

Dus voor de duidelijkheid: Newsman heeft het van een site, is niet van hemzelf!!!

maar nu weet ik nog niet hoe de rest van die zin gaat.

Oh well.. who cares.
Ja, zoiets dacht ik al.
En jij kwam net met je glaasje water en ik met mijn sisi, goedbedoeld voor Newsman .

En idd, die site is niet van hem! Het is maar even dat jullie het weten!

welke zin , naja
pi_24678580
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:38 schreef Choices het volgende:

Kuch, je zei dat je weer rustig was ?

Wat een topic ook haha!
Ja, ik ben nu weer kalm .

Plaatje in de (blauwe) sferen van Jomanda..

pi_24678631
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:45 schreef sweetgirly het volgende:

Plaatje in de (blauwe) sferen van Jomanda..
Hij doet het niet

Naja, is maar goed ook, heb nu het topic genoeg uhm volgepraat.
pi_24678656
Of zal ik nog even vermelden dat ik 4 op een rij heb
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:51:17 #38
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24678726
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
Nep of niet, er zijn blijkbaar mensen die er baat bij hebben. De markt doet verder zijn werk. Als ik flessen water voor goud kon verkopen, had ik het ook gedaan.
Eens.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:52:15 #39
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24678749
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:51 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Eens.
Als ik mensen kon helpen, zou ik ze in de eerste instantie geen flessen water Verkopen. Dat is puur misleiden. ik leef niet om te misleiden, jij wel?
pi_24678776
Of ze echt helemaal nep is durf ik echt niet zomaar uitspreken over te doen, maar ik weet wel dat ze dingen doet die absoluut niet sporen.

Ze mag als alternatieve genezer geen diagnose's stellen bv, dat mag alleen een arts.
Ze mag geen genezing beloven aangezien zij niet degene is die geneest, het is altijd aan het hogere doel, nooit aan de genezer.

Maar dat stuk is wel heel beroerd slecht hoor, skepsis laat zich heel goed kennen zo, volgens mij zijn het geloofsfanaten, riekt er aardig naar met hun satan praatje...
Daarbij, dat geld, weten ze dan niet dat jomanda helemaal niet rijk is, die leeft juist heel sober, dat geld niet voor zichzelf gebruikt, dat dat geld stichtingen ingaat die mensen helpen???

Weten ze ook niet dat de bijbel genezingen aanhaalt en verplicht zelfs als je het kan, mits je god erbij aanroept, die als de echte genezer ziet en de menselijke genezer alleen als gereedschap zien???

Snertstuk dus die kant nog wal raakt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2005 @ 22:53:40 #41
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24678786
*man met kromme rug komt aanlopen*
Jomanda: aah jij hebt last van je rug ik voel je energie!
publiek: wow, spiegiejaters kunnen dat nie sien maar sai wel!
:')
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:04:09 #42
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24679003
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:53 schreef erodome het volgende:
Of ze echt helemaal nep is durf ik echt niet zomaar uitspreken over te doen, maar ik weet wel dat ze dingen doet die absoluut niet sporen.

Ze mag als alternatieve genezer geen diagnose's stellen bv, dat mag alleen een arts.
Ze mag geen genezing beloven aangezien zij niet degene is die geneest, het is altijd aan het hogere doel, nooit aan de genezer.

Weten ze ook niet dat de bijbel genezingen aanhaalt en verplicht zelfs als je het kan, mits je god erbij aanroept, die als de echte genezer ziet en de menselijke genezer alleen als gereedschap zien???

Snertstuk dus die kant nog wal raakt...
Mocht ze geneeskrachten hebben, vind je dan niet dat niet alleen ook aan de hogere macht is, maar ook aan haar. Tenslotte zorgt haar tussenkomst voor een genezing. Zodoende is de belofte een die door beiden gemaakt kan worden, maar alleen als beiden in overeenstemming zijn met elkaar. (beiden refereert naar hogere macht en haarzelf).

Maargoed, je begeeft je op terrein dat ongekaart is en zal blijven. God en de definitie ervan, is nog giswerk, dus ik raad ook aan om daar niet verder op in te gaan. Loopt op zinloze discussies uit
pi_24679405
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:04 schreef Choices het volgende:

[..]

Mocht ze geneeskrachten hebben, vind je dan niet dat niet alleen ook aan de hogere macht is, maar ook aan haar. Tenslotte zorgt haar tussenkomst voor een genezing. Zodoende is de belofte een die door beiden gemaakt kan worden, maar alleen als beiden in overeenstemming zijn met elkaar. (beiden refereert naar hogere macht en haarzelf).

Maargoed, je begeeft je op terrein dat ongekaart is en zal blijven. God en de definitie ervan, is nog giswerk, dus ik raad ook aan om daar niet verder op in te gaan. Loopt op zinloze discussies uit
Het hogere doel gaat voorbij helpers, zelfs die kunnen daar geen uitsluitsel over geven, zij kan en mag nooit genezing beloven....
Helpers kunnen, tja helpen, maar wat genezen wordt en wat niet is niet aan ons of aan hen.
Het hogere doel geeft geen antwoord, het is de samenhang van het universum, dat is dus niet iets waarmee je kan comminuceren.
Er kan dus geen overeenstemming zijn tussen de genezer en het hogere doel.

Een genezer is niets meer dan een gereedschap die het zelfgenezend vermogen van het lichaam kan stimuleren en misschien wat kan wijzen, niets meer, niets minder, soms helpt dat ontzettend, soms kan je doen wat je wilt maar gebeurt er niets behalve wat tijdelijke verlichting van klachten...

Wonderen gebeuren overal, ook in reguliere ziekenhuizen staan ze nog regelmatig voor een raadsel als iemand ineens geneest terwijl dat niet had moeten kunnen.

Het is lastig uitleggen, maar hoe meer je als genezer probeert te sturen, hoe slechter het gaat, je gaat vanuit eigenbelang werken, ego, geef het ruimte, laat het zijn eigen weg gaan, laat het komen zoals het is en zie jezelf vooral niet als de genezer, dat werkt veel beter, effectiever uiteindelijk en vooral veel beter voor wat ze het karma noemen...

Soms is genezing gewoon niet iets wat erin zit, soms is het lijden nodig voor leren, soms wil iemand het lijden niet los laten.

Je moet igg als genezer je heel goed realiseren dat je niet je eigen energie gebruikt, jij bent alleen maar een kanaal, laat het niet naar je hoofd stijgen dat genezen, het is natuurlijk heel heftig om hele wonderlijke dingen mee te maken, ik weet nog dat we een vrouw met extreme rugklachten behandelde, die had gewoon een week helemaal geen medicatie nodig na die ene behandeling, dat is heftig om mee te maken, heel mooi, maar wij hebben haar niet genezen, niet van haar pijn afgeholpen, dat heeft de energie gedaan die wist waar ze zijn moest, die wist waar ze het lichaam op moest wijzen...

Dat maakt een mens heel nederig even, dat je van dat soort dingen deel uit mag maken.

Veel vaker is het effect veel minder, zijn er veel intensievere behandelingen nodig, maar soms, heel soms zit er wat tussen waarvan je gewoon echt versteld staat...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:33:23 #44
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24679684
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Het hogere doel gaat voorbij helpers, zelfs die kunnen daar geen uitsluitsel over geven, zij kan en mag nooit genezing beloven....
Helpers kunnen, tja helpen, maar wat genezen wordt en wat niet is niet aan ons of aan hen.
Het hogere doel geeft geen antwoord, het is de samenhang van het universum, dat is dus niet iets waarmee je kan comminuceren.
Er kan dus geen overeenstemming zijn tussen de genezer en het hogere doel.
Communicatie, is geen vereiste, voor overeenstemming op dit vlak. Het universum heeft ook een wil. Een wil die gevormd word door de Gehele energie balans van het universum.
quote:
Een genezer is niets meer dan een gereedschap die het zelfgenezend vermogen van het lichaam kan stimuleren en misschien wat kan wijzen, niets meer, niets minder, soms helpt dat ontzettend,
soms kan je doen wat je wilt maar gebeurt er niets behalve wat tijdelijke verlichting van klachten...
Is dat niet een beetje te zeker gezegd? Ik weet dat je al een tijdje in het vak zit. Maar je zit hier op detail te beschrijven wat onmogelijk te controleren is, voor jezelf, en voor een ander. Daarbij zijn er ook weer veel genezers, die een totale andere kijk hierop hebben, en toch net zo fors achter hun mening staan als dat jij de jouwe hier neerzet. Ben jij degene die weet hoe het mystieke genezingswijze in elkaar steekt? Als dat zo is, . Anders, dan is het wijselijk om hier niets over uit te sluiten. Omdat dit alles een wereld betreft dat voorbij intellectuele bevattingsvermogen gaat, het is niet in woorden uit te drukken omdat er niks te meten valt (in hoe het werkt). het is puur het gevoel dat je deze mening doet geven.

Ik denk dat jij wel ziet dat het universum 1 geheel is. Zo dus ook de genezer, en de absolute bron vanwaar de genezing komt. Dat betekent dat ALLES wat er is, dus zelfs het Niets, verantwoordelijk is voor de genezing. Omdat alles, met alles in elkaar in verbinding staat. Alles bepaalt of een genezing lukt of niet. En of dit in overeenstemming is het met universum (al dat is).
pi_24681167
zal ik je nog eens een geheimpje vertellen hans kazan is ook nep
jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:09:30 #46
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24693713
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:25 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik ook!
It's the vibe piere, the vibe!

Jomanda, oh Jomanda!!! *zingt
Laten we een Jomanda zonnedans sessie houden
Jamanda is okay ole ole!
fok you ja!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:23:40 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_24693979
Jomanda is een heks. Maar deze uitspraak is gebaseerd op ongefundeerd materiaal, omdat er nooit direct bewijsmateriaal aangeleverd word, het is paranormaal jah, er zijn geen chirurgen en deskundigen die haar gelijk geven, nog steeds niet. Ik vind haar een heks, en ze is te commercieel. Ben je in staat tot genezing dan doe je dat in rust en niet in volle belangstelling. Toch geloof ik niet dat je kanker kunt genezen door een handoplegging, dat je eventueel de pijn kunt verzachten door mensen iets wijs te maken wel. Zoals hypnose of het placebo effect. Je kunt toch niet via handoplegging straling veroorzaken in het bloed, waardoor de rode bloedlichaampjes zich omvormen tot een groter geheel? Wie denkt ze wel niet dat ze is? God?

Dat vind ik dus 1 van de principes. En geld mag niet meespelen. Je geneest mensen spontaan zonder terugbetaling of je doet het niet. Heb je gaves daartoe, dan heb je die gaves gratis gekregen, en mag je nooit en te nimmer winst maken ermee.

Jomanda is wat mij betreft een feeks.

Blijkt ze helemaal niet over enige wonderbaarlijke zaken te beschikken en licht ze de boel op, wat ik me niet kan voorstellen, dat mensen zo ziek zijn. Dan verdient ze zoals in de middeleeuwen de brandstapel

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-01-2005 20:30:00 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:42:29 #48
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24694391
Haar optreden is nep, een lachertje als je haar bezig ziet. Ze doet de zaak van het paranormaal genezen bepaald géén goed
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_24694428
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:33 schreef Choices het volgende:

[..]

Communicatie, is geen vereiste, voor overeenstemming op dit vlak. Het universum heeft ook een wil. Een wil die gevormd word door de Gehele energie balans van het universum.
En die balans is veelste ingewikkeld voor ons om alles te kunnen begrijpen...
Wij mensen hebben de neiging erg uit onszelf te kijken, laat staan dat we de totale balans van het universum kunnen overzien.
De wil van het universum kan je niet vergelijken met de menselijke wil, er zijn teveel factoren die meespelen, een mens kan maar zoveel draadjes tegelijk handelen...
quote:
Is dat niet een beetje te zeker gezegd? Ik weet dat je al een tijdje in het vak zit. Maar je zit hier op detail te beschrijven wat onmogelijk te controleren is, voor jezelf, en voor een ander. Daarbij zijn er ook weer veel genezers, die een totale andere kijk hierop hebben, en toch net zo fors achter hun mening staan als dat jij de jouwe hier neerzet. Ben jij degene die weet hoe het mystieke genezingswijze in elkaar steekt? Als dat zo is, . Anders, dan is het wijselijk om hier niets over uit te sluiten. Omdat dit alles een wereld betreft dat voorbij intellectuele bevattingsvermogen gaat, het is niet in woorden uit te drukken omdat er niks te meten valt (in hoe het werkt). het is puur het gevoel dat je deze mening doet geven.
Het is wel degelijk te controleren, behandel mensen vrij en open, zonder te sturen en behandel eens mensen terwijl je wel heer en meester over de energie probeert te zijn, je zal zien dat de open behandelingen waar je het lichaam van de patient en de energie die je toevoegd het samen laat uitzoeken het meeste effect hebben, een duidelijker effect en een langduriger effect.
Niemand weet beter waar hij moet zijn als het lichaam zelf, weet je wat het is, hoe leg ik dit uit...

Iemand heeft hoofdpijn, je wilt dat behandelen, dus lijkt het de meest logische keuze om echt de hoofdpijn te behandelen, iemand die de energie wil sturen zal de neiging hebben het naar de pijnplek toe te sturen.
Maar die hoofdpijn is een symptoom, er liggen dingen onder die dit symptoom veroorzaken, soms liggen die dingen heel diep.
Als je de energie vrij laat zal je vaak zien dat ze voorbij het symptoom gaat, diepere lagen in en direct naar de oorzaak gaat, gevolg is vaak geen onmiddelijke klachtenverlichting, maar wel een totale genezing, waar je bij het bewust sturen en heersen over de energie vaak ziet at het wel een tijdelijke verlichting van de klachten geeft, maar het uiteindelijk niets oplost, symptoombestrijding blijft...

Het is dus meer dan een gevoel, het is ervaring en niet alleen mijn eigen ervaringen, maar ook van het kijken en leren van anderen.
Ik heb zelf onder verschillende handen gelegen, bij mensen die heer en meester wilde zijn over de energie en bij mensen die de energie vrijlieten en evt ondersteunde in haar eigen weg, je merkt het verschil onmiddelijk op.
Ik heb er zelf mee geexpirimenteerd, ik heb gekeken en geleerd, nu wil ik absluut mezelf niet als alwetend opstellen, maar dit is mijn ervaring, doe ermee wat je wil...
quote:
Ik denk dat jij wel ziet dat het universum 1 geheel is. Zo dus ook de genezer, en de absolute bron vanwaar de genezing komt. Dat betekent dat ALLES wat er is, dus zelfs het Niets, verantwoordelijk is voor de genezing. Omdat alles, met alles in elkaar in verbinding staat. Alles bepaalt of een genezing lukt of niet. En of dit in overeenstemming is het met universum (al dat is).
Tja, alles is 1, als je dat je echt goed realiseert dan weet je hoe nietig en groots je tegelijkertijd bent, maar vooral dat de wereld niet om jou draait, of zelfs om de mensheid, nederigheid, ego loslaten en het feit dat alles 1 is echt accepteren, in al zijn facetten....

Jij bent niet de heer en meester van de energie waarmee je werkt, je bent een spil in het geheel, je moet echt niet proberen de wil van het universum te doorgronden, geef je er maar gewoon aan over, je bent 1, dus het kan en mag...
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:51:45 #50
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_24694585
http://www.dreamhealer.com/
http://www.rense.com/general60/adam.htm

die gozer is for real trouwens

Ik weet wat je bedoelt. de eerste keer dat ik dus deed "genezen" was het een les in het voelen en waarnemen van sensaties die gemaakt werden door de energie stroom in het lichaam.

deze vrouw had klachten in haar shouders dus ik legde daar mijn hand in eerste instantie neer. ik voelde niks...ja een lichte tinteling als bevestiging dat de energie aan het stromen was. toen liet ik mijn handen haar rug afgaan en halverwege haar ruggenwervel was zo'n enorm koude punt. ik herinner dat de eerste gedachten die in me opkwamen was "shit...ik zuig haar leeg van haar energie" op het moment dat ik die kou door mijn handen en armen door de rest van mijn lichaam de grond in voelde gaan. op zich wel een coole ervaring. toen we klaar waren voelde ze zich al een stuk beter en ik had niks met haar shouders gedaan. mijn handen waren zo heet dat ze het gevoel had dat de kamer temperatuur gelijk was aan het vries punt

het behandelen van iemand gaat inderdaad meer op gevoel. je zet je energie als het ware aan en zegt de symbolen en mantra in je gedachten terwijl je je handen beweegt daar waar jij denkt dat het heen moet. het lijkt soms ook alsof je handen gestuurd worden door iets anders richting het werkelijke probleem punt. als je het punt bereikt heb dan voel je iets...soms is het koud en soms geeft lhet mijn handen trillingen.

ik gebruik het voornamelijk op mijzelf als ik me aan een stuk glas heb gesneden of bij goede vrienden. zelden tot nooit doe ik bij iemand anders tenzij ze er om vragen.

gisteren bijvoorbeeld. een maat had zich gesneden en had een hele diepe wond die maar bleef bloeden. heb mijn hand er opgelegd en zette de energie aan, nam de symbolen voor me in gedachte, zei de namen van de symbolen elk 3x en binnen een paar tellen was het bloeden gestopt.

het genezen in de zin dat die wond compleet geheeld zou zijn is onzin. zoals ik al zei...deze methode versnelt het genezings proces alleen maar. ook moet je het nooit forceren, je moet het ALTIJD in overeenkomst met de andere persoon doen. de healing heeft totaal geen effect als de ander er niet open voor staat en er geen toestemming voor geeft

[ Bericht 42% gewijzigd door Enyalius op 22-01-2005 21:04:03 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')