http://members.lycos.nl/FanclubJomanda/is_zij_nep.htmquote:Jomanda een valse profeete.
Jomanda (echte naam: Joke Damman) beweert mensen te kunnen genezen. Dit lukt haar dikwijls ook. Ze verdient pakken met geld door flessen te verkopen, waar alleen leidingwater in zit dat zij heeft 'ingestraald'. Vele kettinkjes en andere spullen worden verkocht en bakken met mensen komen naar haar bijeenkomsten in Tiel, en soms kereken. Zij zelf beweert te zijn gezonden van 'boven', wie niet. Ze durft geen 'God' te zeggen, want nu kunnen zowel Christenen als mensen die een ander geloof hebben haar volgen. 'Jomanda geneest.' In 1998 kreeg Jomanda plots 'van boven binnen' dat ze moest stoppen voor een tijdje? Dit wilde ze niet, en werkte door. Maar toen kreeg ze koorts. Toen was het haar duidelijk de 'de goden' wilden dat ze stopte voor een tijdje. Dat Jomanda werk van de satan is, is om meerdere redenen wel duidelijk, want toen een mongools jongetje met hulp van Jomanda 'beter' moest worden, kreeg hij 's nachts hallucinaties van overleden familieleden. Jezus waarschuwt niemand. In de Bijbel staat tegen deze mensen, zoals Jomanda. Toch trappen er zoveel mensen in, omdat ze wonderen en genezingen zien! Maar niet Jomanda voert deze genezingen uit, ook God niet, maar satan, om maar zoveel mensen in zulke vallen trappen, dat doet de mens zelf, en sensatie gericht. Meestal zijn er niet eens genezingen; de roddelbladen hebben Jomanda een handje geholpen door het opkloppen van haar verhalen. Ze werden namelijk allemaal geschreven door haar manager en tevens ex-man, Jacques Onderwater. Jacques Onderwater verzon er de helft bij om Jomanda meer succes te gunnen. Om meer GELD te verdienen zit Jomanda ook iedere week bij Call-TV (Veronica-Live) waar ze mensen 'live' helpt die bellen voor 99 cent per minuut naar Veronic, is niet meer. Tegen reumatiek kan je een bakje zout onder je bed zetten, een mens heeft een vrije keuse. En vooral veel flessen ingestraalt water drinken, wat niet helpt etc. Dat Jomanda is niet door God gestuurd is, is wel duidelijk. dat God geen mensen stuurt. Zelf biedt genezing door gebed en vasten, kan soms helpen. Zeg nou zelf: zou een bakje zout beter helpen tegen ziektes? In de Bijbel worden wij gewaarschuwd voor mensen zoals Jomanda. Maar deze bijbel is helemaal veranderd, dus je moet heel goed lezen wat er bedoeld wordt.
Het woord GOD is niet goed geplaats, men kan beter over een energie spreken.
Jezus is uit het jaar 0 tot 40 jaar, en deze helpt niemand, hij moet eerst zichzelf helpen, Jezus heeft net als vele andere mensen heel veel fouten gemaakt, dat niemand meer schijnt te herinneren. Jomanda kan niks, wil alleen maar meer GELD, en macht over de materie, geestelijk is zij niet in orde. ZIJ KAN HELEMAAL NIKS. Zij doet maar wat
Is ze nog op tv dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:36 schreef longinus het volgende:
Dat er nog mensen zijn die naar haar kijken, wat een oplichster.
quote:
Yeah babey gooi het eruit!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]ik heb ook heel sterk de neiging om dit soort uitspraken nu te doen, what the heck, ik doe het gewoon.
Jomanda rulesss!![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, that's the spirit you pretty guy with a nice fly!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:50 schreef piere het volgende:
Yeah babey gooi het eruit!
Een beetje positieve dingus kan geen kwaad tegenwoordig
We hebben de J, we hebben de O, we hebben de M, we hebben de A, we hebben de N, we hebben de D, we hebben de A. We hebben Jomanda!!quote:GO JOMANDA GO!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Als Jomanda met haar uitstraling en vermogen om mensen gerust te stellen en te bemoedigen kinderarts, oncoloog, psycholoog oid was geworden, dan wel jaquote:
Ja? Wat staat er in de Bijbel tegen deze mensen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:48 schreef newsman het volgende:
In de Bijbel staat tegen deze mensen, zoals Jomanda
Weet je waar ik niet tegen kan als ik een quote van een site afhaal, dat mijn naam er gebruikt voor woord.Dus ga jij ff buitenspelen oke.braaaaaaaaaaaaakquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja? Wat staat er in de Bijbel tegen deze mensen?
Kan er slecht tegen als mensen hun zinnen niet afmaken.![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:58 schreef piere het volgende:
Ik ga helemaal uit mijn kanariepietje!
Gimme the spirit sweetgirley!
Jomanda we love you!!!!!!
![]()
Welnee joh, ze is een beetje vreemd, maar uh wel.. Jomandaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als Jomanda met haar uitstraling en vermogen om mensen gerust te stellen en te bemoedigen kinderarts, oncoloog, psycholoog oid was geworden, dan wel ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |