Ik denk alleen niet dat bijv als Wilders kwaad wil hij nooit zover kan komen als Hitler, mensen willen graag oplossing zien voor bepaalde problemen, maar niet op de manier of een soortgelijke manier die Hitler hanteerde. Tenminste dat geld zeker voor mij,.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hitler kreeg het voor elkaar om met zijn groep een groot deel van Duitsland achter zich te winnen. De manier waarop dat ging was fascinerend, maar vooral erg eng.
En dat populistische toontje zie ik helaas weer steeds vaker opduiken, gelukkig ontbreekt het nog aan een leider
Mensen zijn helaas kuddedieren en lopen vrij makkelijk achter de verkeerde personen aan.
Wat dat betreft lijkt het mij inderdaad een erg goede film om bij b.v. maatschappijleer te laten zien.
Succes morgen!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:28 schreef Bjoro het volgende:truste
morgen tegen de koploper..... dus ik moet fit zijn !
Ik ben bang dat als iemand het op dezelfde manier weet te brengen als Hitler dat hij weer verdomd veel aanhang kan krijgen. Gelukkig is er geen enkele leider die op dit moment maar in de buurt komt van zijn overtuigingskracht.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat bijv als Wilders kwaad wil hij nooit zover kan komen als Hitler, mensen willen graag oplossing zien voor bepaalde problemen, maar niet op de manier of een soortgelijke manier die Hitler hanteerde. Tenminste dat geld zeker voor mij,.
Hitler maakte optimaal gebruik van de omstandigheden (herstel na de 1e oorlog, economie, gemeenschappelijke vijand, slappe opstelling rest van Europa).quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als iemand het op dezelfde manier weet te brengen als Hitler dat hij weer verdomd veel aanhang kan krijgen. Gelukkig is er geen enkele leider die op dit moment maar in de buurt komt van zijn overtuigingskracht.
Toch mooi hoe die film je weer aan het denken zet
weet je toevallig hoe dat werkt met die gebruikersprofielen? toen ik firefox net opstarte kreeg ik zo'n schermpje om een profiel te laden, kon toen het standaard profiel niet eens meer ladenquote:
Dr lopen mij ook iets teveel extreme figuren rond daar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:42 schreef popolon het volgende:
Ik word misselijk van fok als ik in NWS/POL lees.
Echt.
Dit gaat nergens meer over.
Ik heb het een tijdje geleden geprobeerd, maar rondhangen in NWS/POL is idd niet leuk. Of je moet regelmatig in nazi-kostuums naar feestjes gaan enzoquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:42 schreef popolon het volgende:
Echt.
Helaas mogen ze in andere topics net zo hard doorgaan...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:59 schreef popolon het volgende:
Mooi, die zit dicht
Wie kent er een 'goede' Marokkaan?
Geen dank
Veel 'Nederlanders' schieten echt door.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Helaas mogen ze in andere topics net zo hard doorgaan...![]()
Nog een biertje voor deze manquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Veel 'Nederlanders' schieten echt door.
Maar goed, ik wil het niet eens Nederlanders noemen, eerder uitschot![]()
Klaar nu, dit is HOOLS, vredelievend
Schuif mij ook nog maar één toe!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nog een biertje voor deze man![]()
En een voor mezelf natuulk![]()
ik mis de slagroomtaartenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:49 schreef popolon het volgende:
Vechten, bierkaai, kwarktaart.
Zoiets.
Je weet toch dat ik een tijd lang ANM-mod ben geweest, voor de splitsing in NWS en POL?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:42 schreef popolon het volgende:
Echt.
golfert, toen is niks vergeleken met nu, dat weet jij ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een tijd lang ANM-mod ben geweest, voor de splitsing in NWS en POL?
Kan je je voorstellen dat ik er op een gegeven moment helemaal genoeg van had?
Steeds dezelfde stokpaarden, steeds dezelfde xenofobe topics.
Op Fok! is helaas weinig ruimte voor nuances.
Omdat ik niet kon slapen nog ff snel hiet aan het kijken, maar dat heb ik dus ook gehad.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weet je toevallig hoe dat werkt met die gebruikersprofielen? toen ik firefox net opstarte kreeg ik zo'n schermpje om een profiel te laden, kon toen het standaard profiel niet eens meer laden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |