Staat ook op mijn lijstje van Nog Te Zienquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo weer een dagje A-dam gehad. ff naar Der Untergang geweest en dat is een zeer indruwekende flim, en je ziet echt goed hoe gek Hitler was.
dat wordt voor mij een blinde dvd aanschafquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo weer een dagje A-dam gehad. ff naar Der Untergang geweest en dat is een zeer indruwekende flim, en je ziet echt goed hoe gek Hitler was.
Is echt een aanrader dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Staat ook op mijn lijstje van Nog Te Zien
Mmmm, dat boek is m.i. een beetje overgewaardeerd. Vond het niet het sterkste boek van HM. Veel succes ermee, tis even doorzettenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende: al moet ik dan ook nog een leesverslag voor Ontdekking van de Hemel doen,
ben ook zeer benieuwd. Wil em graag zienquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens in Duitsland was er commentaar dat Hitler in die film te menselijk wordt neergezet, maar dat vind ik dus niet. Tjah je ziet een mens, een mens dat nu direct zal worden opgeloten in een APZ, je ziet z'n lichaamelijke gebreken, je ziet welke vage ideeen cq idiologieen er ie op na hield.
quote:
Eigenlijk is dat juist het enge: het is een mens, maar tegelijk ook een monster. Ik wil die film zeker nog eens kijken binnenkort.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens in Duitsland was er commentaar dat Hitler in die film te menselijk wordt neergezet, maar dat vind ik dus niet. Tjah je ziet een mens, een mens dat nu direct zal worden opgeloten in een APZ, je ziet z'n lichaamelijke gebreken, je ziet welke vage ideeen cq idiologieen er ie op na hield.
WAT EEN KONING VAN EEN KROKODIL !!!!quote:
Zijn er dan ook kooidanseressen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:08 schreef Suijk het volgende:
Is de nachtclub hier al open?
Jazeker, al is er eentje een beetje ziekjes geloof ik. Ze staat ook zo op de tocht.quote:
golfer valt nu voor bluezz in met paaldansenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:08 schreef Suijk het volgende:
Is de nachtclub hier al open?
Het is idd eng dat één zo'n man die een eigenlijk een schim was van de persoon die het volk toesprak, zoveel mensen heeft kunnen overtuigen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat juist het enge: het is een mens, maar tegelijk ook een monster. Ik wil die film zeker nog eens kijken binnenkort.
quote:
Firefox ole olequote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel een tering irritante pop-up trouwens op die site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |