Jij vuile just me van een publieke vrouw achter de bar, doe mij nog 3 bier!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
eeej je mag me gewoon just me noemen hoor![]()
je hebt genoeg gezopen! optiefen uit de kroeg of moet ik je kontje kermis laten vierenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij vuile just me van een publieke vrouw achter de bar, doe mij nog 3 bier!
klinkt kinky, doe mij dat laatste dan maarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt genoeg gezopen! optiefen uit de kroeg of moet ik je kontje kermis laten vieren
nemen we eerst nog een biertje offuh...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
klinkt kinky, doe mij dat laatste dan maar![]()
Het was jouw idee, zeg het maarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
nemen we eerst nog een biertje offuh...
kom maar mee naar het keldertje danquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het was jouw idee, zeg het maar![]()
ik dacht dat het al gebeurt was in die 17 minutenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
kom maar mee naar het keldertje dan
Ik denk niet dat deze ene regel van jouw genoeg reden is om mij daar toe te latenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
kom maar mee naar het keldertje dan
het Hools keldertjequote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze ene regel van jouw genoeg reden is om mij daar toe te laten
Staat ook op mijn lijstje van Nog Te Zienquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo weer een dagje A-dam gehad. ff naar Der Untergang geweest en dat is een zeer indruwekende flim, en je ziet echt goed hoe gek Hitler was.
dat wordt voor mij een blinde dvd aanschafquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo weer een dagje A-dam gehad. ff naar Der Untergang geweest en dat is een zeer indruwekende flim, en je ziet echt goed hoe gek Hitler was.
Is echt een aanrader dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Staat ook op mijn lijstje van Nog Te Zien
Mmmm, dat boek is m.i. een beetje overgewaardeerd. Vond het niet het sterkste boek van HM. Veel succes ermee, tis even doorzettenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende: al moet ik dan ook nog een leesverslag voor Ontdekking van de Hemel doen,
ben ook zeer benieuwd. Wil em graag zienquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens in Duitsland was er commentaar dat Hitler in die film te menselijk wordt neergezet, maar dat vind ik dus niet. Tjah je ziet een mens, een mens dat nu direct zal worden opgeloten in een APZ, je ziet z'n lichaamelijke gebreken, je ziet welke vage ideeen cq idiologieen er ie op na hield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |