Gunner=Speler van Arsenalquote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:00 schreef rubbereend het volgende:
wat is eigenlijk het verschil?
okequote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gunner=Speler van Arsenal
Gooner=Supporter van Arsenal
Goenur=Dat ben ikke
Tja.... je kunt nou eenmaal soms op alle drie gebieden fout zitten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:04 schreef DutchGooner het volgende:
Gunner=Speler van Arsenal
Gooner=Supporter van Arsenal
Goenur=Dat ben ikke
Moet jij zeggen,tjeetje he,golfkutjequote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja.... je kunt nou eenmaal soms op alle drie gebieden fout zitten.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:10 schreef DutchGooner het volgende:
\
Moet jij zeggen,tjeetje he,golfkutje
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en verward voor het slapen gaan een groene met een paarsche krokodil.
neuh maar ik zou nu sowieso niet gaan aangezien het ADO v FCDB is,dacht eerst dat wij niet mochten maar dat is dus niet waar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:12 schreef rubbereend het volgende:
nog iemand kunnen vinden voor de dubbele wedstrijdtrip naar engeland DG?
rij je dat ff heen en weer?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
neuh maar ik zou nu sowieso niet gaan aangezien het ADO v FCDB is,dacht eerst dat wij niet mochten maar dat is dus niet waar.
Mijn agenda;
29.01 Shrewsbury Town v Wycombe Wanderers,dagtripje van 1500 KM
leuke wedstrijdenquote:01.02 AFC v manyoo
02.04 AFC v Norwich
23.04 AFC v sperz
30.04 Coventry City v Derby County,de allerlaatste op Highfield Road voordat ie plat gaat
Ja,samen met nog 5 andere gekkenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rij je dat ff heen en weer?
[..]
oke, sterkte ermeequote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
discussie met gelly ergens
vraag me niet waar
jeumig, 1500km op een dagje. is goed voor de zegels.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja,samen met nog 5 andere gekken
Hebben we dit jaar al eerder gedaan,naar Swansea,dagtripje van 1488 KM om precies te zijn
gefeliciteerd met je recordquote:Op zaterdag 22 januari 2005 07:48 schreef MaxPower het volgende:
Koffie graag! Ik geloof dat ik het record heb gebroken wat betreft vroeg wakker worden op een zaterdag
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:32 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools.
Popo, je bedoelt 'gunstige' koers Euro/Dollar?
Zou het ballen door gaan vandaag?
erg leuk idd met die lage dollarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:22 schreef popolon het volgende:
* popolon is geld aan 't overmaken naar de VS.
Ik heb nog nooit zo makkelijk zoveel geld verdient met deze koers
Sowieso geblesseerd, maar supporteren is met dit weer ook erg OK.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je wel in staat om te voetballen Pfaf?
Mijn haar is bijna langer dan dat van me ma, die constant loopt te zeiken dat ik naar de kapper moet, nou mooi niet hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat zijn toch al fraaie permanentje een beetje laten bijpunten
Heb ik compleet gemist.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, heerlijk dat zonnetje! Dat was gisternacht wel anders.
hup Ankie !!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |