15 kansen gemistquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eend, nee, ik heb serieus 15 kansen gemist.
En 2 gescoord, maar daar gaat het niet om.
Net Wie is de Mol gekeken, mijn verwachte Mol ligt er niet uit, en dat vind ik goed.Al
Heeft geholpen, 3-1 zege tegen DOVO. Die voelden zich wat benadeeld, maar who cares?quote:
Zal binnenkort wel keer een foto posten, m'n bureau heb ik al een paar keer omgebouwd om fatsoenlijk achter de pc te zitten... wel weer aardig gelukt nog wat troep hier en daar opruimen. Komende zomer ga ik toch maar een nieuw bureau kopen, deze heeft z'n langste tijd wel gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Hoe ziet het er nu uit dan?
Doet me denken aan mijn kids toen ze nog klein waren.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft een pizza Hawai in de over liggen
En openmaken was opennakenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Doet me denken aan mijn kids toen ze nog klein waren.
Zeiden ook altijd over ipv oven.
En pauze noemden ze pauzer![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn kids toen ze nog klein waren.
Zeiden ook altijd over ipv oven.
En pauze noemden ze pauzer![]()
En dat is?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zometeen mijn favoriete kostje.
en dat is?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zometeen mijn favoriete kostje.
Ik ga vanavond naar vrienden toequote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan vanavond bij je vriendin lekker rotten zeker, zal ze leuk vinden
Graag gedaan. Ik wou dat ons team wat meer succes had. Een 3-1 voorsprong wegegeven.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft geholpen, 3-1 zege tegen DOVO. Die voelden zich wat benadeeld, maar who cares?
Rondje van mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |