Nee ik woon in een pand met allemaal studio's/eenkamer appartementen.quote:
ja dat lijkt me ook ja godquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee ik woon in een pand met allemaal studio's/eenkamer appartementen.
Wel eigen keuken en douche en wc dus. Maar de huisbaas heeft een internetverbinding liggen in het pand waar je voor ¤3 per maand gebruik van kunt maken.
Wel goedkoop, maar soms wat irri als mensen niet aan hun medebewoners denken en keihard gaan down- en uploaden..
regen hier is het nog onbewolktquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:19 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, wilde naar ons tweede gaan kijken. Te veel natte vloeibare regen. Dan maar fokken.
Er lopen veel eencelligen rond op FOK! ja..niet alleen op de FP.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jemig zeg, ik lees vanaf nu nooit meer reacties op de FP. Als je zelfs zo racistisch kunt zijn bij een bericht over de keuze van Ugur Yildirim
Ik ook. Van de week nog gelachen om ene 'pompsnol'.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
Ik kom er alleen als het Forum down is, en het is idd niet normaal wat er allemaal wordt getollereerd.
Ja lief van mij hèquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Justmuts ging zelfs bellen wat er aan de hand was
4-2 bij korfbal?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
4-2 gewonnen, wat een crime zeg.
15 kansen gemistquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eend, nee, ik heb serieus 15 kansen gemist.
En 2 gescoord, maar daar gaat het niet om.
Net Wie is de Mol gekeken, mijn verwachte Mol ligt er niet uit, en dat vind ik goed.Al
Heeft geholpen, 3-1 zege tegen DOVO. Die voelden zich wat benadeeld, maar who cares?quote:
Zal binnenkort wel keer een foto posten, m'n bureau heb ik al een paar keer omgebouwd om fatsoenlijk achter de pc te zitten... wel weer aardig gelukt nog wat troep hier en daar opruimen. Komende zomer ga ik toch maar een nieuw bureau kopen, deze heeft z'n langste tijd wel gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Hoe ziet het er nu uit dan?
Doet me denken aan mijn kids toen ze nog klein waren.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft een pizza Hawai in de over liggen
En openmaken was opennakenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Doet me denken aan mijn kids toen ze nog klein waren.
Zeiden ook altijd over ipv oven.
En pauze noemden ze pauzer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |