Boezem voelt goed trouwens !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
.................
De kans om schoon schip te maken en de hand in eigen, oh zo reine, boezem te steken?
Ga jullie gang.
Ja, dat is tegenwoordig belangrijk voor sommigen....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, voor de statistieken: ik ben heel autochtoon.
tuig!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb op mijn dertiende met wat vrienden lantaarnpalen uitgetrapt.
De mijne ging niet uit![]()
En GVD wel 50 gulden reparatiekosten betaald en voor de kantonjeugdrechter moeten verschijnen.
Maak ik het nu een beetje goed ?
idemquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach kom, ik zal even de perfecte burger uithangen. Ik heb geen strafblad, en ik heb in m'n hele leven één boete gehad, en die was voor fietsen zonder licht.
Daar kunnen gezien mijn levensstijl eventueel nog heel veel boetes voor door rood fietsen bijkomen, maar verder ben ik geen wetsovertreder.
Heftig. Vertel?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
7 mnd gezeten in totaal.
Poging tot doodslag, mishandeling en mishandeling.
![]()
!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
buiten de verkeersovertredingen om?
Nee gewoon saai !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:34 schreef djenneke het volgende:
ik ben nog nooit in aanraking met de politie geweest, en heb nog NOOIT een boete gehad... ben ik nou weer de grote verliezer?
Gun die jongen toch is wat!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
wat wil je met dit topic bereiken jochie?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
wat wil je nou bereiken? nog meer stigmatisatie?quote:
nee saai is goed.quote:
Grapje. Ik ben een keurige, onschuldige student. Als ik wetten overtreed, dan zijn die louter transport gerelateerd. Dus zonder licht fietsen, en te hard of roekeloos (auto)rijden.quote:
Nee, integendeel: het eens bekijken in hoeverre al die 'brave users' hier op Fok! met hun mond vol van die slechte crimineeltjes zelf ook crimineel gedrag op hun kerfstok hebben, zoals jij dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
wat wil je nou bereiken? nog meer stigmatisatie?
In Emmen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:39 schreef Zwansen het volgende:
Opgepakt bij "voetbalrellen", paar uur in de cel gezeten, boete en stadionverbod waren het resultaat... We hebben zelfs de krant gehaald.
WKE !quote:
ja ik dus. en ik kan het weten. maar kijk eens naar de oorzaken... hoewel jou dat waarschijnlijk niks uitmaakt. nooit gezegd dat ik braaf was. ik heb wel geleerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, integendeel: het eens bekijken in hoeverre al die 'brave users' hier op Fok! met hun mond vol van die slechte crimineeltjes zelf ook crimineel gedrag op hun kerfstok hebben, zoals jij dus.
Wat heb je ervan geleerd?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik dus. en ik kan het weten. maar kijk eens naar de oorzaken... hoewel jou dat waarschijnlijk niks uitmaakt. nooit gezegd dat ik braaf was. ik heb wel geleerd.
Zijn pindarotsjes niet crimineel genoeg voor jou, mod?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, integendeel: het eens bekijken in hoeverre al die 'brave users' hier op Fok! met hun mond vol van die slechte crimineeltjes zelf ook crimineel gedrag op hun kerfstok hebben, zoals jij dus.
Nee, want dat is cultuurquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Telt eerwraak ook?
Rituele slachters te hoop!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:44 schreef Zwansen het volgende:
Zullen er op fok! ook moordenaars zitten? die kans lijkt me vrij groot...
Maar wel kosher.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:46 schreef Priapus het volgende:
Sorry Geit!
Maar nu slacht ik je toch.
Bloedt maar lekker leeg.
Ik kijk je wel aan.
En nu zonder dope op?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:46 schreef Priapus het volgende:
Sorry Geit!
Maar nu slacht ik je toch.
Bloedt maar lekker leeg.
Ik kijk je wel aan.
dat wraak en mijn nier weg is.quote:
Wat nou jij...quote:By Dutch Minister of Justice
Certificate of Good Conduct
The Dutch minister of Justice has conducted an investigation into the behaviour of the person mentioned here and declares that, in view of the risk for society in relation to the purpose for which the certificate is requested and considering the interest of the person, no objections against this person have resulted from this investigation. The Minister hereby issues the Certificate of Good Conduct, pursuant to article 28 of the Dutch Judicial Records Act.
Zou je het weer doen?quote:
In dit geval zekerquote:
hangt van het gegeven af.quote:
serieus, geniet ervan. maar ik ken dan ook weinig vrouwen die niet saai zijn.quote:
Wrom qoute je mijquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
serieus, geniet ervan. maar ik ken dan ook weinig vrouwen die niet saai zijn.
Ook zonder Marokkanen?quote:
Geen strafblad.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu zonder dope op?
Jouw strafblad?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wrom qoute je mij
Ik ben niet saai.
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je dat zien aan het strafblad van iemand of het aantal bekeuringen?
Je liegt Steijn, je hebt een strafblad omdat je ontkent homo te zijn!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:50 schreef Steijn het volgende:
Helemaal niets. Zelfs geen bekeuringen. Saai eigenlijk, hè.
nog een nier zou mijn dood betekenen. het is toeval (?) dat mijn hele record opgebouwd is met marokkanen denk ik. want het zijn eigenlijk lieverdjes. dus hou alsjeblieft (in mijn geval) je bagatelliserende op voor je.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook zonder Marokkanen?
Dus stel: een willekeurige café-ruzie?
Zou je het er weer voor over hebben je nier te verliezen daarvoor?
Waarom praat je in de verleden tijd?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef nikky het volgende:
Ja dat is zo
Maar ik weet van mijzelf dat ik vroeger erg braaf was
En nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar ik weet van mijzelf dat ik vroeger erg braaf was
Ditoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach kom, ik zal even de perfecte burger uithangen. Ik heb geen strafblad, en ik heb in m'n hele leven één boete gehad, en die was voor fietsen zonder licht.
Daar kunnen gezien mijn levensstijl eventueel nog heel veel boetes voor door rood fietsen bijkomen, maar verder ben ik geen wetsovertreder.
Dat jij aan de hand van wat reacties op het forum van die vergaande conclusies trekt, dat zou pas strafbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je liegt Steijn, je hebt een strafblad omdat je ontkent homo te zijn!!!
Whehehehequote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom praat je in de verleden tijd?![]()
Er zit er vast wel 1 tussen de 10.000 ( of meer) geregistreerden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:44 schreef Zwansen het volgende:
Snap ik en ik bedoelde de OP zeker niet bagateliserend.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:55 schreef zoalshetis het volgende:
nog een nier zou mijn dood betekenen. het is toeval (?) dat mijn hele record opgebouwd is met marokkanen denk ik. want het zijn eigenlijk lieverdjes. dus hou alsjeblieft (in mijn geval) je bagatelliserende op voor je.
En dus ook naar de mijne?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap ik en ik bedoelde de OP zeker niet bagateliserend.
Was oprecht benieuwd naar jullie ervaringen en aanrakingen met justitie (buiten de verkeersovertredingen).
Als je de bull-shit achterwege laat wel en eerlijk bent?quote:
Nou Steijn, het is dat je het zelf zegt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:50 schreef Steijn het volgende:
Helemaal niets. Zelfs geen bekeuringen. Saai eigenlijk, hè.
En terecht !!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je liegt Steijn, je hebt een strafblad omdat je ontkent homo te zijn!!!
Welke bukk-shit moet ik achterwege laten?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de bull-shit achterwege laat wel en eerlijk bent?
Eigenlijk vind ik dat best wel tegenvallen....... je stelt me teleur.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:
9 keer op het politiebureau gezeten (3x brommer, 2 keer mishandeling, 2x vandalisme, 1x belediging ambtenaar in functie, 1x roekeloos rijgedrag)
3 brommers kwijt + de daarbij horende boetes van in totaal zo'n 750 euro, verder nog 250 voor het roekeloos rijgedrag en 350 euro boete voor de belediging van ambtenaar in functie, maar heb geen flauw idee of dat als strafbare feiten genoteerd wordt
bij deze dus mijn eerlijkheid. één vraag. wat heb je zelf uitgevreten? en hoe zou jouw leven er uitzien als je dierbaren of jezelf pijn gedaan worden?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap ik en ik bedoelde de OP zeker niet bagateliserend.
Was oprecht benieuwd naar jullie ervaringen en aanrakingen met justitie (buiten de verkeersovertredingen).
Waarom ben ik een stripfiguurquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:42 schreef Priapus het volgende:
[..]
WKE !
Dus helemaal niet knap. Sukke.
ehm...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:10 schreef Priapus het volgende:
BVO !
Nou! Dan heet ik nog liever WKE .
Zie mijn 'strafblad' in de OP.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
bij deze dus mijn eerlijkheid. één vraag. wat heb je zelf uitgevreten? en hoe zou jouw leven er uitzien als je dierbaren of jezelf pijn gedaan worden?
Ik ken mezelf.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou Steijn, het is dat je het zelf zegt.
![]()
![]()
![]()
Stoere papaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie mijn 'strafblad' in de OP.
Verder zelf 1x jarn geleden 'slachtoffer' geweest van zinloos geweld toen mijn zoontje niet kon slapen van vuurwerk-gedoe in de buurt en ik (dapper) dacht die jochies aan te pakken. Helaas bleken ze met zij 3-en sterker te zijn dan ik bij dat knokpartijtje en eindigde ik met dubbele enkelbreuk in het ziekenhuis.
Mooiste feitje na afloop van het akkefietjje: 1 bleek zoontje van een politieagent te zijn en kwam in het ziekenhuis zijn excuses aanbieden.
U bent de sterke man waar ons volk zo'n behoefte aan heeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ehm...
Paprika's zijn mooier in de winter, want alleen dán is er een kans op een liefdesbaby van Hanneke Groenteman en Leon de Winter.
Jochies in de zin van kinderen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder zelf 1x jaren geleden 'slachtoffer' geweest van zinloos geweld toen mijn zoontje niet kon slapen van vuurwerk-gedoe in de buurt en ik (dapper) dacht die jochies aan te pakken. Helaas bleken ze met zij 3-en sterker te zijn dan ik bij dat knokpartijtje en eindigde ik met dubbele enkelbreuk in het ziekenhuis.
Mooiste feitje na afloop van het akkefietjje: 1 bleek zoontje van een politieagent te zijn en kwam in het ziekenhuis zijn excuses aanbieden.
17/18/19-jarigen. Ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jochies in de zin van kinderen?
Ben jij door kinderen in elkaar geslagen?
Ik dacht altijd dat jij heel sterk was, als portier/uitbater.quote:
Sorry.quote:
Tis allemaal grootspraak....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij heel sterk was, als portier/uitbater.![]()
Ben ik ook, maar tegen 3 van dat soort pubers doe je echt niets in je eentje.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik dacht altijd dat jij heel sterk was, als portier/uitbater.![]()
Tja, ik vind het zelf eigenlijk teveel, ik heb een hekel aan crimineel gedrag, zelfs een snoepje jatten vond ik als klein kind al verwerpelijk...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:07 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk vind ik dat best wel tegenvallen....... je stelt me teleur.
Ik had van jou meer verwacht
Maar wat biecht U op?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar tegen 3 van dat soort pubers doe je echt niets in je eentje.
Maar goed, verder hiet opbiechten dus maar van al jullie zondes en strafbladen?
zinloos gweld is niet als je een knokpartij begint en later het moet afleggen tegen drie knullen. ben wel tevree met het feit dat je zonder pipa naar buiten bent gegaan. maar zo te horen is dit niet amsterdam?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder zelf 1x jaren geleden 'slachtoffer' geweest van zinloos geweld toen mijn zoontje niet kon slapen van vuurwerk-gedoe in de buurt en ik (dapper) dacht die jochies aan te pakken. Helaas bleken ze met zijn 3-en sterker te zijn dan ik bij dat knokpartijtje en eindigde ik met dubbele enkelbreuk in het ziekenhuis.
Ik heb in totaal 14 opgevoerde brommers gehad, dus 3 uit 14 valt voor mij ook nog wel meequote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb wel veel geflikt vroeger, maar ben nooit gepakt.
zo moet je mijn strafblad ook lezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 14 opgevoerde brommers gehad, dus 3 uit 14 valt voor mij ook nog wel mee.
Keurig. Ik 3 opgevoerde scooters. Nooit mee gepakt. Reed gewoon met oranje stickers rond, zonder helm dus. Maar ben d'r nooit op aangehouden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 14 opgevoerde brommers gehad, dus 3 uit 14 valt voor mij ook nog wel mee.
Nope.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:22 schreef zoalshetis het volgende:
zinloos gweld is niet als je een knokpartij begint en later het moet afleggen tegen drie knullen. ben wel tevree met het feit dat je zonder pipa naar buiten bent gegaan. maar zo te horen is dit niet amsterdam?
Uw zoontje is dus nu 20+quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope.
Net vanuit Amsterdam toen naar het 'keurige' Bloemendaal verhuisd dus.
Dit speelde zich in 1987 af.
toch zeer tevree. anders was je nu bij de pieren. of je had een flink strafblad en was je net vrij.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope.
Net vanuit Amsterdam toen naar het 'keurige' Bloemendaal verhuisd dus.
Dit speelde zich in 1987 af.
quote:
bs. ik heb in ny gewoond. 3 jaar lang met allang een strafblad.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:29 schreef Vampier het volgende:
geen strafblad anders zat ik niet in de US (zelfs geen boete) en hier heb ik ook geen strafblad anders was ik allang weer terug in Nederland
Nope!quote:
brommersquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:30 schreef ondeugend het volgende:
Damn !
Mijn Puch ging ook 75 !!!
Ik ben een misdadiger
Kiek'n?quote:
quote:
Jawel he ?quote:
De mijne 85quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:30 schreef ondeugend het volgende:
Damn !
Mijn Puch ging ook 75 !!!
Ik ben een misdadiger
Die van mij was tenminste helemaal zwart.... afgezien van het brave burgerlijke gele plaatje danquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
De mijne 85.
En wat voor een puch
[afbeelding]
Helaas !quote:
dus als er een topic gestart wordt over wie de smeuigste pindakaas kan maken zie je dat ook als "wie heeft de grootste?". denk dat dat meer zegt over jouw geslachtsdeel dan over het topic, sorry.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bah, verkapt wie-heeft-hier-het-grootste-strafblad/grootse-pik-topic
Pieff, Paff........... Poeff!quote:
toch wil ik graag je mening hebben op jouw reactie als iemand die je dichtbij staat onrecht, in de kwaadste zin, wordt toegedaan. en ja, ook jezelf staat dichtbij in deze vraag.quote:
Zie mijn post over mijn zoon(tje) en het gevolg daarvan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
toch wil ik graag je mening hebben op jouw reactie als iemand die je dichtbij staat onrecht, in de kwaadste zin, wordt toegedaan. en ja, ook jezelf staat je dichtbij in deze vraag.
ok.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:43 schreef Salvad0R het volgende:
nog nooit in aanraking geweest met politie.
lol. kom op joh. stel dat je weet dat je zoontje geneukt is door een buurtbewoner. wat zou je doen? zou dat een strafblad teweeg brengen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie mijn post over mijn zoon(tje) en het gevolg daarvan.
Is Uw zoontje U daar dankbaar voor?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie mijn post over mijn zoon(tje) en het gevolg daarvan.
Nooit iemand bedreigd met je walther?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ey, das wel ff een wonder ja...respect plz.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
Oh ja....topicstarter begint: Ik ben ooit eens 2 uur vastgezet op het politiebureau vanwege het illegaal beklimmen van het dak van een school en kreeg als straf het strafregels moeten schrijven opgelegd door de politie en het (vernederend) door je ouders moeten worden opgehaald van het politie-bureau
Onze Dik is een bijzondere jongen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
Oh ja....topicstarter begint: Ik ben ooit eens 2 uur vastgezet op het politiebureau vanwege het illegaal beklimmen van het dak van een school en kreeg als straf het strafregels moeten schrijven opgelegd door de politie en het (vernederend) door je ouders moeten worden opgehaald van het politie-bureau
Ja sorry dat jij wel een crimineel bent, daar kan ik niets aandoen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bs. ik heb in ny gewoond. 3 jaar lang met allang een strafblad.
Denk het wel, maar dat is allemaal hypotetisch toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:44 schreef zoalshetis het volgende:
lol. kom op joh. stel dat je weet dat je zoontje geneukt is door een buurtbewoner. wat zou je doen? zou dat een strafblad teweeg brengen?
Ik heb een roze gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:35 schreef ondeugend het volgende:
Die van mij was tenminste helemaal zwart....
Bewijs!quote:En mijn benen zijn mooier
bedreigen is voor mietjes !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:47 schreef Markster het volgende:
[..]
Nooit iemand bedreigd met je walther?
En dat zonder strafblad? Knap werkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
bedreigen is voor mietjes !
gun trekken en raggen !
Tijd is om..... je mag niet door naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb een roze gehad.
[..]
Bewijs!.
heheh...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:59 schreef Markster het volgende:
[..]
En dat zonder strafblad? Knap werk
Uhuh, right... Met je cellulitispotenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tijd is om..... je mag niet door naar de volgende ronde.
Beledigd !!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uhuh, right... Met je cellulitispoten.
Heel goed, ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
heheh...
nee man, ik doe niet aan dat soort laagbegaafd gedoe..
hou niet van politie, daarnietvan.. zorg gewoon dat ze van mn ass blijven .
Jij hoop ik ?quote:
ach, die statistieken zijn alleen interessant voor mensen die in mediahypes trappenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:09 schreef Daze het volgende:
Nooit in 'aanraking' geweest met de politie.
Echter 2 parkeerbonnen en 2 snelheidsovertredingen, maarja als je chaffeur bent als bijbaantje loop je iets meer kans.
Voor de statistieken ik ben WEL allochtoon.
Verkeerde vraag !quote:
lol@ allochtoon.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:09 schreef Daze het volgende:
Nooit in 'aanraking' geweest met de politie.
Echter 2 parkeerbonnen en 2 snelheidsovertredingen, maarja als je chaffeur bent als bijbaantje loop je iets meer kans.
Voor de statistieken ik ben WEL allochtoon.
Mij beledigen lukt je alleen door m'n penis te weigeren irlquote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:11 schreef ondeugend het volgende:
Verkeerde vraag !
Je had gewoon ja moeten zeggen
Bij deze danquote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mij beledigen lukt je alleen door m'n penis te weigeren irl.
En zelfs dát is nog niemand gelukt.
die loi psycholoog (die overigens afschuwelijk lelijk is) had er op een gegeven moment geen zin meer in, als we toch off topic gaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de term "irl"?.
Ohhh het was een verkapt date-request ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de term "irl"?.
Ik heb haar laatst nog geneukt hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die loi psycholoog (die overigens afschuwelijk lelijk is) had er op een gegeven moment geen zin meer in, als we toch off topic gaan.
Neuh, dat levert me geheid een strafblad opquote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ohhh het was een verkapt date-request ?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb haar laatst nog geneukt hoor.
het eerste gedeelte van je post lijkt het of je in iran woont. het tweede gedeelte of je een vieze luizebol in amsterdam bent dat niet wil betalen voor haar woning omdat je een ranzige kraker bent, die niet van andermans eigendommen kan afblijven en voor andermans dubbeltje op de eerste rang wil wonen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 04:02 schreef mormeltje het volgende:
mijn strafblad is gelukkig verlopen:
- op mijn 7e zedenpolitie over huis omdat ik samen met mijn buurjongen in de bosjes doktertje speelde. Een buurtbewoners heeft zich daar blijkbaar aan geërgerd en poltie gebeld;
- op m'n 14e ernstig verhoord wegens in het bezit zijn van hasj. Ze wilden dealer weten. Wist ik veel?!
Verder braaf geweest blijkbaar, ondanks het participeren in wat krakersopstanden in de vorige eeuw.
Oh, ja: wél aangifte gedaan omdat ik door een politiehond ben gebeten tijdens een demo, omdat man en hond een winkelende vrouw te lijf wilde gaan, hetgeen ik toch niet terecht vond.
Tevreden zo?
Mensen die mijn tas zouden beroven, daar zou ik keihard tegenaan knall... euhm beuken!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
We hebben het natuurlijk altijd alleen over die kut-marokkanen kleine criminelen hier op Fok!, maar ik ben wel benieuwd naar al die moraalridders hun strafblad hier.
En strafblad mag je wat minder serieus nemen, maar laat ik het dan even houden bij jullie 'in aanraking met justitie' komen, buiten de verkeersovertredingen om?
Oké, beken hier in dit topic jullie tasjesroven, jullie agressief gedrag tegenover medemensen, jullie zwartrijden in het openbaar vervoer, jullie andere zaken waarvoor jullie zijn opgepakt en al die andere zaken waar jullie die allochtonen allemaal zo vaak van beschuldigen?
De kans om schoon schip te maken en de hand in eigen, oh zo reine, boezem te steken?
Ga jullie gang.
Bah, ik moest ¤48,- betalenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:42 schreef PLAE@ het volgende:
In een vreselijk dronken bui staan wildplassen en vervolgens valse naam opgegeven.
Ik kon meteen in het busje stappen.
Ach ja heb je ook een keer een cel van binnen gezien.
Whehehe, ja, ik ook I guessquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:10 schreef Lucille het volgende:
Mijn grootste zonde (waar ik overigens nog nooit voor betrapt ben) is denk ik wel wildplassen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:44 schreef Zwansen het volgende:
Dat eerste feit kan je sowieso op de 7e geen strafblad aan over hebben gehouden, je kan niet vervolgd worden voor strafbare feiten, begaan voordat je de leeftijd van 12 jaren hebt bereikt. en wat dat tweede feit betreft; lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ze je er daadwerkelijk voor hebben vervolgd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 04:02 schreef mormeltje het volgende:
- op mijn 7e zedenpolitie over huis omdat ik samen met mijn buurjongen in de bosjes doktertje speelde. Een buurtbewoners heeft zich daar blijkbaar aan geërgerd en poltie gebeld;
- op m'n 14e ernstig verhoord wegens in het bezit zijn van hasj. Ze wilden dealer weten. Wist ik veel?!
Verder braaf geweest blijkbaar, ondanks het participeren in wat krakersopstanden in de vorige eeuw.
Oh, ja: wél aangifte gedaan omdat ik door een politiehond ben gebeten tijdens een demo, omdat man en hond een winkelende vrouw te lijf wilde gaan, hetgeen ik toch niet terecht vond.
Tevreden zo?
Hahaha.. je laat je toch niet pakken man.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:38 schreef Spideyman het volgende:
Op m'n 13e een ruit ingegooid.
Bleek daar toevallig een politieagant te wonenhij met hond en al achter mij en een vriendje aan en ik schijtte het bijna in m'n broek. Mee naar bureau en daar een nachtje gezeten. Most emberrasing: Je ouders die je van het bureau komen afhalen.
daarna een weekje Bureau Halt.
Vertel d'r dan meteen bij wat voor hobby, mên!quote:Helemaal niks, en ik kijk goed uit, strafblad kan me mijn hobby kosten.
schietsportquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niets.
[..]
Vertel d'r dan meteen bij wat voor hobby, mên! [afbeelding].
crimineel!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:59 schreef Avani het volgende:
Geen strafblad. Wel een keer boete van 10 euro voor zwart rijden in de tram en dat op Koninginnedag![]()
![]()
Was jij het niet die Pim vermoord heeft?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:43 schreef SCH het volgende:
Ik ken de politiecel van binnen hoor golfer.
Ja en Kennedy ook trouwensquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:45 schreef Zwansen het volgende:
Was jij het niet die Pim vermoord heeft?
Jouw strafblad zal wel bestaan uit het oneerbaar betasten van andere mannen in het openbaar of het illegale seks hebben op ongewenste openbare plekken?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:43 schreef SCH het volgende:
Ik ken de politiecel van binnen hoor golfer.
Bij mij is het in ieder geval de meest frequente overtreding.quote:
quote:
Ook een frequente dark-room bezoeker dus?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:38 schreef DutchGooner het volgende:
Verder nog wel wat uurtjes doorgebracht in een veel te klein hokje zonder verdere gevolgen overigens
jammer dat je nooit gearresteerd bent vanwege zielig gedragquote:Op vrijdag 21 januari 2005 04:11 schreef zoalshetis het volgende:
kan een mod nu dit topic sluiten, omdat met een klein beetje zoekmoeite er al een topic zoals deze bestaat?
Dat je geen strafblad hebt, betekent toch alleen maar dat je nog nooit gepakt bent..? Misschien zit er wel een seriemoordenaar tussen, maar ja nog nooit gepakt, dus geen strafblad... Toch niet echt een brave burger lijkt me...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
Veel brave usertjes dus allemaal.
Weinig kut-marokkaantjescriminelele kut-pubers dus onder de Fok!-ers?
Valt me zwaar tegen weer. Dacht dat Fok! een afspiegeling van onze huidige samenleving was, maar blijkt dus eens te meer weer niet zo te zijn.
Misschien moet ik dus de gemiddelde reakties op de FP en in NWS en POL dus ook maar niet meer als afspiegeling van de mening van onze jeugdige samenleving zien en er van uit gaan dat die gelukkig wel kan nuanceren.
OMGquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:50 schreef Dizzee het volgende:
Geen strafblad.
Wel uurtje vastgezeten op verdenking van vernieling. Bleek er niets vernield te zijn.![]()
Was ook al mijn post:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof er niets van dat er zoveel brave Fokkertjes op Fok rondlopen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
Veel brave usertjes dus allemaal.
Weinig kut-marokkaantjescriminelele kut-pubers dus onder de Fok!-ers?
Valt me zwaar tegen weer. Dacht dat Fok! een afspiegeling van onze huidige samenleving was, maar blijkt dus eens te meer weer niet zo te zijn.
Misschien moet ik dus de gemiddelde reakties op de FP en in NWS en POL dus ook maar niet meer als afspiegeling van de mening van onze jeugdige samenleving zien en er van uit gaan dat die gelukkig wel kan nuanceren.
Hé Golfer, kom van dat dak afquote:
He bah, zo'n brave allochtoon.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen strafblad en nooit een boete. Menig mede-allochtoon doet me dat niet na.
die mag je toch níet doodrijden?quote:Op zondag 23 januari 2005 04:13 schreef bofneger het volgende:
[..]
He bah, zo'n brave allochtoon.
Niks mee te beleven![]()
Waarom nam de politie je nu mee? Je zat toch gewoon tegen die paal aan te wachten om met de bus te gaan? Waarom moest je blazen, dat doen ze toch vrijwel nooit bij voetgangers/fietsers als er geen aanleiding voor is?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Begin November na het uitgaan opgepakt wegens openbare dronkenschap. Ik stond op de nachtbus te wachten @ Rotterdam Centraal maar door verbouwing hebben ze daar geen bushokjes meer dus ging ik zitten tegen een paal.
Politiebusje rijd langs, stapt uit,
- Jongen wat doe jij hier?
wachten op de nachtbus
- Snif Snif .. heb jij alcohol gedronken?
jah meneer ik kom net van de disco
- Kan je even blazen?
natuurlijk
- Ok je gaat mee naar het bureau
Daar 4 uur gezeten omdat me moeder me moest komen ophalen, maar die bleek met een geheime-vriend in Groningen te zitten. Begin Januari taakstraf moeten doen (4 uurtjes) en werkstuk maken over alcohol.
waarvan ik hem beticht...quote:Op zondag 23 januari 2005 04:56 schreef Prego het volgende:
omdat openbare dronkenschap nog altijd verboden is in nederland misschien
(al vind ik het wel heel triest om iemand zo op te pakken, tenzij meneer muis zijn verhaal wat verdraait heeft ..)
7 maanden voor poging tot doodslag?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
7 mnd gezeten in totaal.
Poging tot doodslag, mishandeling en mishandeling.
![]()
hoe bedoel je: je nier heeft weggenomen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb drie delicten op mijn strafblad. 1. was het invalide slaan van een dief (marokkaan) die mijn nier heeft weggenomen. 2. was het zeggen dat ik weed kweekte bij een vriend (marokkaan), omdat ie anders echt de lul zou zijn. 3 was het wraak nemen op een groepje jongens dat mijn zusje heeft aangerand (marokkanen)
Dat is toch van de gekken, politie afsturen op kinderen van 7 omdat ze doktertje spelen, jezus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 04:02 schreef mormeltje het volgende:
Wat een onzin zeg, daar pak je iemand toch niet voor op. In de disco zijn er 100en mensen openbaar dronken. Die agent had blij moeten zijn dat je met de bus ging.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Begin November na het uitgaan opgepakt wegens openbare dronkenschap. Ik stond op de nachtbus te wachten @ Rotterdam Centraal maar door verbouwing hebben ze daar geen bushokjes meer dus ging ik zitten tegen een paal.
Politiebusje rijd langs, stapt uit,
- Jongen wat doe jij hier?
wachten op de nachtbus
- Snif Snif .. heb jij alcohol gedronken?
jah meneer ik kom net van de disco
- Kan je even blazen?
natuurlijk
- Ok je gaat mee naar het bureau
Daar 4 uur gezeten omdat me moeder me moest komen ophalen, maar die bleek met een geheime-vriend in Groningen te zitten. Begin Januari taakstraf moeten doen (4 uurtjes) en werkstuk maken over alcohol.
En dan vind je dat ik psychisch niet in orde benquote:Op zondag 23 januari 2005 03:07 schreef NiteSpeed het volgende:
In totaal een tien á vijftientaal lantaarnpalen gesloopt in mijn middelbare school periode: Extra politiecontrole tijdens de pauzes, bewonders die foto's proberen te maken, ruzie met bewoners die geen bewijs hebben en ruzie omdat ik zogenaamd colablikjes in de tuin van een man zou gooien ( wat dus niet waar was ):
Niet gepakt.
Tuinbouwhuisjes (glazen krengen) kapot gooien met stenen: Niet gepakt.
Hutten bouwen in de bosjes: Politiecontrole, van de ca. tien kinderen wist ik de politie te onlopen en mijn naam niet te zeggen.
Een oud schoolgebouw (klaar voor de sloop) met inrichting slopen, kasten van een hoog naar beneden gooien in de aula en met stoppen/tl-buizen gooien: Niet gepakt.
Voor de rest ben ik een vrij lief kereltje.
Autotchtoon, nooit een boete gehad en nooit op het bureau geweest of iets dergelijks.
Een discotheek is geen openbare gelegenheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:57 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, daar pak je iemand toch niet voor op. In de disco zijn er 100en mensen openbaar dronken. Die agent had blij moeten zijn dat je met de bus ging.
Wat is de volgende stap? Masturberen op een schoolplein tijdens de pauze?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:02 schreef Yamyam het volgende:
1x omdat ik naaktfoto's aan het maken was in een parkje+speeltuin (waar overigens niemand zat) met
* aanschuift bij de verliezersquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:34 schreef djenneke het volgende:
ik ben nog nooit in aanraking met de politie geweest, en heb nog NOOIT een boete gehad... ben ik nou weer de grote verliezer?
Kijk naar jezelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat is de volgende stap? Masturberen op een schoolplein tijdens de pauze?
Of je anaal laten nemen door een geit op de kinderboerderij?
Totally fucked up in the head.
Bij beide zaken "vrijgesproken"quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:02 schreef Yamyam het volgende:
Kijk naar jezelf.![]()
Mishandeling en vandalisme![]()
Ik raak er niet opgewonden van om naakt door de bosjes te lopen en dat andere mensen mij zien ik wilde mooie foto's, heel simpel.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij beide zaken "vrijgesproken"
Maar vertel, vanwaar je potloodventerij in een kinderspeeltuin?
Vroeger misbruikt door je oom en daar moet nu iedereen maar voor lijden ofzo?
Deed ik ook ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:33 schreef Yamyam het volgende:
[..]
7 maanden voor poging tot doodslag?![]()
ligt het aan mij of neem je ons in de maling![]()
Openbare schennis betreft het ontbloten van een geslachtsdeel in het openbaar waar een ander aanstoot aan neemt (potloodventen).quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:47 schreef Yamyam het volgende:
Ik raak er niet opgewonden van om naakt door de bosjes te lopen en dat andere mensen mij zien ik wilde mooie foto's, heel simpel.
En nee ik ben niet misbruikt en hoe andere mensen daaronder lijden zie ik niet zo in.
Behalve misschien een aantal a-naturistische oude mensen die bang zijn dat hun kindertjes dat als oh zo schokkend zullen ervaren of mensen zoals jij (en geen van de twee 'lijden' onder mijn foto's) vinden de meeste mensen het fantastisch.
Ik vind het overigens niet zo fantastisch hoe goed je mij denkt te kennen maar je geen flikker van mij afweet in feite.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:06 schreef kastanova het volgende:
"leuke filmpjes maken"
Ik heb nog een excuus, puberale uitspattingen en verveling.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:59 schreef Yamyam het volgende:
[..]
En dan vind je dat ik psychisch niet in orde ben![]()
tis wel duidelijk wat voor types dat vinden dan.
Er zit bij jou echt een steekje los, als ik zo je topics lees, en dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:02 schreef Yamyam het volgende:
Wat betreft mijn 'criminele' verleden (maar ik heb geen strafblad)
2x opgepakt door politie dankzij belletje van mijn ouders omdat ik aan het doordraaien was/dingen uit het raam gooien/wanhopig/e.d (overigens niet vreemd als je weet in wat voor situatie ik toen zat)
1x omdat ik naaktfoto's aan het maken was in een parkje+speeltuin (waar overigens niemand zat) met 2 anderen. Zou ik zo weer doen trouwens. Dan maar een strafblad.
Verder uhm...niet nee.
Hij had een varkensnier gekocht bij de slager, maar die had een marokkaan gejat, en vervolgens heeft hij hem invalide geslagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:36 schreef Yamyam het volgende:
[..]
hoe bedoel je: je nier heeft weggenomen?![]()
Kom op zeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Openbare schennis betreft het ontbloten van een geslachtsdeel in het openbaar waar een ander aanstoot aan neemt (potloodventen).
Je bent gewoon een verkapte pedofiel, dus tyf op je met je praatjes over "mooie foto's" maken...
Ik ga toch ook geen kinderen in hun reet neuken zodat ik leuke filmpjes kan maken.
Dan nog is het debiel, doe het dan ergens anders dan een speelpleintje, godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:42 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Heb je nou echt zo'n slecht voorstellingsvermogen?
Randdebiel
![]()
In al je domheid denk je ook nog eens voor anderen.
Irina was omniseksueel en ook pedofiel. Ik niet.
En als ik het zou zijn weet je net zo goed als ik dat ik het type ben om er eerlijk over te zijn.
+ hoe je van potloodventer naar pedofiel overstapt is mij ook een raadsel.
+ pedofielen neuken niet per definitie kindertjes in hun reet.
+ potloodventers tonen hun geslachtsdeel aan mensen in het openbaar omdat ze daar bevrediging uit trekken->ik maak graag foto's in de natuur of in het openbaar omdat ik dat spannend vind en je geen boom of rekstok kan planten in de huiskamer+op mijn foto's gaat het niet om het geslachtsdeel anders zoomden we wel in maar om het geheel
dus ga maar weer lekker verder scootertjes opvoeren, ik hoop dat je een keer tegen een paal oprijdt.
Tja schatje, ik weet ook niet waarom je je zo slecht kan inleven in alles wat niet in jouw oh zo fantastische vandalistische straatje past.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik heb nog een excuus, puberale uitspattingen en verveling.
Maar iemand van 18 die foto's maakt terwijl ze een boom aanrand op een speeltuin, en die in een fotoboek plaatst tussen de foto's van haar minderjarige buurmeisje is gewoon ziek in zijn/haar kop.
Seriusly, you got a screw loose up there.
Met spullen het raam uit gooien omdat je weet niet waarom. Voor de 79e keer afgewezen door een jongen?
oja nee da's ook logisch.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:41 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Hij had een varkensnier gekocht bij de slager, maar die had een marokkaan gejat, en vervolgens heeft hij hem invalide geslagen.
Ja, we kennen je ook zó goed in het echte levenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:42 schreef Yamyam het volgende:
En als ik het zou zijn weet je net zo goed als ik dat ik het type ben om er eerlijk over te zijn.
Zie je eigen fotoboek,quote:+ hoe je van potloodventer naar pedofiel overstapt is mij ook een raadsel.
Ik snap het wel als jij vaginaal prefereertquote:+ pedofielen neuken niet per definitie kindertjes in hun reet.
Ik denk dat je lul in een tostiijzer hangen ook wel spannend kan zijn, maar om het nou meteen te doen. Het is pure aandachtsgeilerij, vermomd onder de noemer artistiekquote:+ potloodventers tonen hun geslachtsdeel aan mensen in het openbaar omdat ze daar bevrediging uit trekken->ik maak graag foto's in de natuur of in het openbaar omdat ik dat spannend vind en je geen boom of rekstok kan planten in de huiskamer+op mijn foto's gaat het niet om het geslachtsdeel anders zoomden we wel in maar om het geheel
Kasta, een scooter?quote:dus ga maar weer lekker verder scootertjes opvoeren, ik hoop dat je een keer tegen een paal oprijdt.
op een speelpleintje vind je glijbanen en schommels, die hadden we nodig voor op de foto + er was helemaal niemand en als er iemand aankwam trokken we gauw wat aan. DUS!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:44 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Dan nog is het debiel, doe het dan ergens anders dan een speelpleintje, godverdomme zeg.
Dus spelen daar heel vaak kinderen, en vind ik het niet echt gepast om daar naaktfoto's te gaan schieten, zeker niet als je ze vervolgens op internet zet naast een foto van je lieve buurmeisje.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:47 schreef Yamyam het volgende:
[..]
op een speelpleintje vind je glijbanen en schommels, die hadden we nodig voor op de foto + er was helemaal niemand en als er iemand aankwam trokken we gauw wat aan. DUS!
Ik snap niet waarom jij je ouders zo gek maakt dat ze meer dan één keer de politie moeten bellen om je ziekelijke uitspattingen te stoppenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:44 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Tja schatje, ik weet ook niet waarom je je zo slecht kan inleven in alles wat niet in jouw oh zo fantastische vandalistische straatje past.
Ik zit op het gymnasium, mongooltje.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:48 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Girafjes zitten niet op het gymnasium![]()
in mijn fotoboek staat geen kinderporno hoor en zelfs al zou dat er staan zou dat nog niet betekenen dat ik pedofiel ben. Slim Slim Slim.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja, we kennen je ook zó goed in het echte leven. Dagelijk bij elkaar over de vloer hè?
[..]
Zie je eigen fotoboek,!
[..]
Ik snap het wel als jij vaginaal prefereert.
[..]
Ik denk dat je lul in een tostiijzer hangen ook wel spannend kan zijn, maar om het nou meteen te doen. Het is pure aandachtsgeilerij, vermomd onder de noemer artistiek.
EEN SCHANDE WAT JE DE KUNST AAN DOET!
[..]
Kasta, een scooter?!
Het was een verlaten pleintje waar nauwelijks kindertjes komen behalve net na schooltijden. Ik heb er als klein kind gewoond en ik woon er nu weer 3 jaar dus ik kan het weten.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:48 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Dus spelen daar heel vaak kinderen, en vind ik het niet echt gepast om daar naaktfoto's te gaan schieten, zeker niet als je ze vervolgens op internet zet naast een foto van je lieve buurmeisje.
Irina heeft je dus sexueel misbruiktquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:42 schreef Yamyam het volgende:
Irina was omniseksueel en ook pedofiel. Ik niet.
Zo groot is die stap niet hoor, ze zijn beiden voornamelijk te vinden in speeltuintjesquote:+ hoe je van potloodventer naar pedofiel overstapt is mij ook een raadsel.
En wat maakt jou de expert?quote:+ pedofielen neuken niet per definitie kindertjes in hun reet.
Je doet het dus om exact dezelfde reden als een potloodventer, domme kut...quote:+ potloodventers tonen hun geslachtsdeel aan mensen in het openbaar omdat ze daar bevrediging uit trekken->ik maak graag foto's in de natuur of in het openbaar omdat ik dat spannend vind
Tegenwoordig houd ik me met auto's bezig, zal binnenkort eens bij speeltuintjes posten.quote:dus ga maar weer lekker verder scootertjes opvoeren, ik hoop dat je een keer tegen een paal oprijdt.
Welke randdebiel gooit er een foto van een klein meisje online op dezelfde plek als waar ze in haar blote kut op bed ligt te experimenterenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:50 schreef Yamyam het volgende:
[..]
in mijn fotoboek staat geen kinderporno hoor en zelfs al zou dat er staan zou dat nog niet betekenen dat ik pedofiel ben. Slim Slim Slim.
JA ARTISTIEK JA!
Brommertjes ook goed.
We hadden ruzies die heel ver gingen Nitespeed we haatten elkaar en dat lag aan ons allebei.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij je ouders zo gek maakt dat ze meer dan één keer de politie moeten bellen om je ziekelijke uitspattingen te stoppen!
Nee hoor, Irina is een lieve meid die veel van seks houd en mij heeft ingewijd voor een weekje. Was leuk ja. En dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Irina heeft je dus sexueel misbruikt
Vandaar dat je nu zo'n sick fuck bent.
[..]
Zo groot is die stap niet hoor, ze zijn beiden voornamelijk te vinden in speeltuintjes.
[..]
En wat maakt jou de expert?.
[..]
Je doet het dus om exact dezelfde reden als een potloodventer, domme kut...
[..]
Tegenwoordig houd ik me met auto's bezig, zal binnenkort eens bij speeltuintjes posten.
Mag je m'n bumber kussen als ik je tegenkom, pedo.
'Ik ben gewoon anders, waarom kunnen mensen mij niet gewoon respecteren zoals ik ben?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Welke randdebiel gooit er een foto van een klein meisje online op dezelfde plek als waar ze in haar blote kut op bed ligt te experimenteren? Laat me raden, je vind het vast totaal niet vreemd, niet respectloos en je vind het enorm raar als mensen dit als aanstotend opvatten omdat jij van mening bent dat naaktheid iets natuurlijks is en niet als ''vreemd' of 'raar' moet worden opgevat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |