Cynix is oké, olé, olé.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:41 schreef Suijk het volgende:
Whehe, die opa smiley.
Overigens wel sportief van Cynix.
Lekker!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:48 schreef Noca het volgende:
Haha
Hoegaarden hier!!! En ook één voor meneer Bliksem!
Mijne zonder, anders is het bier verpestquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:52 schreef Dos37 het volgende:
Hoegaarden met een schijfje citroen
Gemist.quote:
Zorg dan ook dat jij de afstandsbediening hebt. Die moet je niet aan vrouwen geven.quote:
Ik ook een voor de schrik?quote:
Kloptquote:
Dan neem ik nog een Taliskerquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, een rondje op naam van René Ponk, dat ie maar lekker veel ballen om z'n oren mag krijgen bji De Graafschap.
quote:
Goud waark!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:39 schreef rubbereend het volgende:avond
lekker gespeeld 2 van de 3 wedstrijden gewonnen
Hij is oudquote:Wat is er met Cynix?
Exeter, een clubje dat het heel goed heeft gedaan tegen Man Utd en ze dik heeft laten zweten, maarja ze zijn geenquote:
Studio Sport ging nog even terug naar Exeter ivm. hun FA cup wedstrijd tegen ManU omdat ze daar een tijdje terug ook waren voor die docu over degradatie. Was leuk om te zien.quote:
Doe mij er nog maar een.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
* meldt zich ook nog even
Hoegaarden voor iemand ?
* BliksemSchigt geeft Noca nog een Hoegaardenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:54 schreef Noca het volgende:
Whehe @ BRT 2
Leuk programma
[..]
Doe mij er nog maar een.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt geeft Noca nog een Hoegaarden
Ben het Elftal aan het kijken op BNN. Geweldige mensen.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]tegeljik posten over t zelfde programma
Elisa is
]quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Ik ken dat programma niet, het Elftal..
Proost!
Waarin?quote:
en stikend rijke ouders. Pa heeft ff een manege voor dr gekochtquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Elisa is echt brabants. Erg vermakelijk, laat ik het zo zeggen![]()
Ik denk datquote:
Ken je haar dan ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en stikend rijke ouders. Pa heeft ff een manege voor dr gekocht
en brabantse vrouwen, dat accent
![]()
ah op die fiets, net thuis van werk dus niks gezienquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Studio Sport ging nog even terug naar Exeter ivm. hun FA cup wedstrijd tegen ManU omdat ze daar een tijdje terug ook waren voor die docu over degradatie. Was leuk om te zien.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:07 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat [afbeelding] dat moet doen.
nee was dat maar zo, in één van de eerdere afleveringen was dat te zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ken je haar dan ?
Dat accent. Hilarisch. Ik lig dubbel. En dan ook nog die uitspraken. Ze is wel liev
![]()
doen echt leuke afleveringquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb niet alle afleveringen gezien, helaas.
Morgen even zoeken op uitzendinggemist
Je hebt weer veel gemist hier, JustTigertje.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef just me het volgende:
Vergadertijger is weer thuis!!
Something about marryquote:
dat is toch met mevrouw Diazquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Something about marry![]()
Truste iedereen![]()
![]()
vergaderen is leuk, mits goede voorzitterquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef just me het volgende:
Vergadertijger is weer thuis!!
ah ok wel een aardige film om met een gezelschap te kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Something about marry![]()
Truste iedereen![]()
![]()
die heb ik wel gemist vanavond.. mannen.. vergaderen.. voetballen...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vergaderen is leuk, mits goede voorzitter
verschrikkelijk, van de week moeten vergaderen met een voorzitter van 0quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
die heb ik wel gemist vanavond.. mannen.. vergaderen.. voetballen...![]()
weltrustenquote:
nee niet echt handig. Moet je voorzitter wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:33 schreef just me het volgende:
wij bleken vanavond 2 agenda's te hebben! gisterenavond echt 2 uur bezig geweest met dingen opschrijven, voors- en tegens afwegen.. zonde van mijn tijd!!
no way dat ik nog een keer zo ga vergaderen!
ik denk dat ik al genoeg doe op de club..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee niet echt handig. Moet je voorzitter wordenheb je meer over de agenda te zeggen
dat zeker uit wat k altijd lees van je doe je zelf extreem veel bij de clubquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ik al genoeg doe op de club..
weet je.. het is ook gewoon leuk!! en soms klapper je even met je oren, wil ik net weggaan zegt een selectiespeler dat hij wil stoppen, moet ik morgen dus weer even bellen om te vragen wat er nu aan de hand is!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeker uit wat k altijd lees van je doe je zelf extreem veel bij de club
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:18 schreef MaxPower het volgende:
Zitten ze hier over Exeter te lullen..
Kssst naar het FA Cup topic waar ik tegen mezelf zit te praten!
zo'n 1e kopje koffie gaat er ook in !!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:44 schreef MaxPower het volgende:
Nog een laatste biertje en dan is het mooi geweest.
Best. Hoe laat komen ze meestal op VI? Dan plaats ik em wel iets eerder...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:46 schreef MaxPower het volgende:
Mogen wij de primeur van je fotosoep DD?
Ik ben al een uurtje bezig!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:10 schreef MaxPower het volgende:
Dan heb je nog wel even... of moet er daarvoor nog gewerkt worden?
Dat bevrucht elkaarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:12 schreef MaxPower het volgende:
Zooo met Fokken ja!! Of is dat ook werken?
Stop je daar je piepie in dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:35 schreef MaxPower het volgende:
Komt omdat je in dit land alleen nog broodjes shoarma met knoflooksaus kan kopen!
Jeemig, hoe lang ken je me nou alquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:47 schreef MaxPower het volgende:
Rare conclusie... je kan ook ergens anders uit stinken. Of focus jij je alleen op bepaalde lichaamsdelen?
Je kent SCH toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:47 schreef MaxPower het volgende:
Rare conclusie... je kan ook ergens anders uit stinken. Of focus jij je alleen op bepaalde lichaamsdelen?
Sharapova @ Ausopen @ Eurosportquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:51 schreef Suijk het volgende:
Kan het nu weer gewoon over lekkere wijven gaan?
Tuurlijk - je hebt gelijk. Voor jou dit lekkere wijf:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:51 schreef Suijk het volgende:
Kan het nu weer gewoon over lekkere wijven gaan?
Vind jij dat wat dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk - je hebt gelijk. Voor jou dit lekkere wijf:
[afbeelding]
Je hebt geen Eurosport?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen EurosportGeen Australian Open
Waarom is er nog geen volksopstand dan? Er zit toch een doorsnee van het kijkerspubliek in de commissie die dat bepaalt?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope. In Rotterdam willen ze dat blijkbaar niet
Hier (flevoland) ook niet, Amsterdam ook niet dacht ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope. In Rotterdam willen ze dat blijkbaar niet
Yepquote:
Is best al oud nieuw hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:10 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Die optocht voor die ali babba gaat niet door
Maar hij was geband, hij heeft een hoop gemist natuurlijk.quote:
We hebben een busverbinding met spijkenisse vanwaar ik de metro kan nemen die me naar Rotterdam brengt, dus ik sta wel degelijk in verbinding met de bewoonde wereld!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze lopen altijd achter in hellevoet
Maar wat voor bewoonde wereldquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
We hebben een busverbinding met spijkenisse vanwaar ik de metro kan nemen die me naar Rotterdam brengt, dus ik sta wel degelijk in verbinding met de bewoonde wereld!
O ja, dat is waar ook. Draait het forum een keer door, krijgt hij het voor elkaar een ban te krijgenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar hij was geband, hij heeft een hoop gemist natuurlijk.
Daar zei ik niks over....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar wat voor bewoonde wereld![]()
Ergens is dat natuurlijk wel heel knapquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook. Draait het forum een keer door, krijgt hij het voor elkaar een ban te krijgen![]()
Wat moet jij in Rotterdam dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
We hebben een busverbinding met spijkenisse vanwaar ik de metro kan nemen die me naar Rotterdam brengt, dus ik sta wel degelijk in verbinding met de bewoonde wereld!
Utrecht is best OKquote:
Mooiste aan Rotterdam is de trein naar Amsterdam !!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
sorry Julesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen grappen jatten bjoro...
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:07 schreef pascalheister het volgende:
mogge, dadelijk maar eens naar de kapper
Wat zou ik zonder Eurosport moeten? En zonder de mute-knop natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:09 schreef Noca het volgende:
Wat een onzin! Eurosport hoort standaard in het pakket! Vind ik...
Ben nu al zo'n drie maanden niet meer geweest.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]k mag vanmiddag ook
goede morgen hools
Wat is er nu mooier dan zo'n debiel die dwars door de Engelse teksten heen lult, waardoor je én het Nederlands én het Engels niet kunt volgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat zou ik zonder Eurosport moeten? En zonder de mute-knop natuurlijk.
Heb jij dan Engels en Nederlands commentaar door elkaar?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is er nu mooier dan zo'n debiel die dwars door de Engelse teksten heen lult, waardoor je én het Nederlands én het Engels niet kunt volgen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb jij dan Engels en Nederlands commentaar door elkaar?
Ik dacht al.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]Neehee joh. Bij interviews, persconferenties e.d.
En nog altijd even dramatisch. Ik bedoel beroerd natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:31 schreef Suijk het volgende:
Doet Frank Kramer nog commentaar bij Eurosport?
Nostalgie.
Daar kan ik me ook altijd zo lekker aan ergeren.. Frank Kramerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]Neehee joh. Bij interviews, persconferenties e.d.
Met onze oude tv kon ik dat ook, maar ik weet niet hoe ik dat met onze nieuwe tv moet doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik dacht al.
In Duitsland kon ik een paar weken geleden schakelen tussen Duits en Engels commentaar op Eurosport, met de afstandsbediening. Zou je hier ook moeten hebben.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:36 schreef Bjoro het volgende:
Plak hier je favoriete Ali el B. bumpersticker
Dat kon eerder altijd wel ja, volgens mij ligt het niet aan je nieuwe tv, maar kan het sowieso niet meer...al weet ik dat niet zeker. Kon altijd met het knopje waarmee je switched tussen mono en stereo.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met onze oude tv kon ik dat ook, maar ik weet niet hoe ik dat met onze nieuwe tv moet doen.
Ik vond die commentaren bij oude wedstrijden altijd wel amusant. Iedereen weet al wat er gaat gebeuren en Frank doet krampachtig alsof het de eerste keer is dat 'ie het ziet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En nog altijd even dramatisch. Ik bedoel beroerd natuurlijk.
Hij is ook zo ontzettend goed om spelers te onderscheiden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vond die commentaren bij oude wedstrijden altijd wel amusant. Iedereen weet al wat er gaat gebeuren en Frank doet krampachtig alsof het de eerste keer is dat 'ie het ziet.
knippolitiequote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Van wie mag je dat?
kaal nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:47 schreef pascalheister het volgende:
Weer terug, kan er weer even tegenaan
Conclusie, hij kan beter weer Boggle gaan presenteren.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij is ook zo ontzettend goed om spelers te onderscheiden.
"Mooie pass van Yapi Yapo". Frank, dat is een neger.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Conclusie, hij kan beter weer Boggle gaan presenteren.
ff een mailtje dat ik net kreeg ge-copy/pasted !!quote:
Heb je geen eurosport in Groningen? In de stad? Ik wel en ik heb gewoon eurosportquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:09 schreef Noca het volgende:
Wat een onzin! Eurosport hoort standaard in het pakket! Vind ik...
Maar ja, we lopen hier in Groningen altijd al wat voor op de rest van het land hè.![]()
Doet me denken aan mijn broertje die, toen hij voor het eerst meer dan 2 stapjes kon zetten zonder om te vallen, meteen naar een bal toe liep en er tegenaan begon te trappen (lees: tegen de bal oploopt) .quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
We oefenen al met diverse voetballen met hem, hij maakt al schoppende bewegingen, vindt ie allemaal machtig mooi (net als voetbal op TV trouwens).
tof man....lijkt me ook ech leuk !!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Nog even van woensdag de nieuwe 'data' van Mascotte Glenn: 8.5 Kg en 70 cm lang.
Oftewel een kilo en 4 cm erbij in 5 weken.
We oefenen al met diverse voetballen met hem, hij maakt al schoppende bewegingen, vindt ie allemaal machtig mooi (net als voetbal op TV trouwens).
En hij gaat dit jaar lekker mee op vakantie naar zowel 'moederland' Italie, als naar de oorsprong van z'n naam, Ierland.
goed om te horen dat alles goed gaatquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Nog even van woensdag de nieuwe 'data' van Mascotte Glenn: 8.5 Kg en 70 cm lang.
En hij gaat dit jaar lekker mee op vakantie naar zowel 'moederland' Italie, als naar de oorsprong van z'n naam, Ierland.
stamhouder heeft altijd iets apartsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tof man....lijkt me ook ech leuk !!
(*hoopt stiekum ook op een zoon, of mag je dat niet zeggen)
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:00 schreef PyTh het volgende:
Leuk om te horen Digger.
Ik post nog ff een foto update van Matjea met de oogjes open
[afbeelding]
Foei!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tof man....lijkt me ook ech leuk !!
(*hoopt stiekum ook op een zoon, of mag je dat niet zeggen)
Als ik had MOETEN kiezen voordat ik het wist had ik ook voor een jongen gekozen. Maar nu zou die keuze bij een eventuele tweede veel moeilijekr worden: meisjes zijn namelijk nogal papaskindjesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:11 schreef Bjoro het volgende:
mijn vriendin zou ook het liefst een jongetje willen, stel dat we voor de keuze gezet worden !
(ha ha ha, die Pyth)
en DD tuurlijk is een meisje ook meer dan welkom !!
Haha, ik denk steeds dat het een meisje is, en mijn vrouw dat het een jongetje isquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:05 schreef PyTh het volgende:
Heb even in mijn glazen bol gekeken Bjoro en jij krijgt ook een jongen!
Againzender daarentegen krijgt een wolk van een dochter
krijg je ervan als je naakt op die paal gaat en met de cafedeur op een kierquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Mateja
Glenn, grote jongen
Kinders... mammie boes is ziek![]()
Zeg dat dan eerder dat dat risico's geeftquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:37 schreef pascalheister het volgende:
krijg je ervan als je naakt op die paal gaat en met de cafedeur op een kier
quote:De stille tocht, die geen stille tocht mag heten gaat zo, rond 14.00 uur beginnen. Familie en vrienden van de aardigste tasjesdief en roofovervaller ter wereld zakken af naar de plek des onheils om zich vervolgens naar een moskee te vervoegen. De herdenkingsdienst wordt gehouden in de moskee Al Kabir aan de Weesperzijde. De gemoederen zijn op zijn zachtst gezegd nogal verhit, de politie staat klaar in de straten. Meeluisteren met de pliesie doet u natuurlijk met GeenStijl.
Die stortbak pastte nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:43 schreef Suijk het volgende:
Beterschap dan maar. En de stortbak? Die had golfer toch al gefixt? Of komt 'ie voor een andere 'afspraak'?
dus nu ga jij bij die man wonen en zijn vrouw trekt bij Golfer in?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die stortbak pastte niet
En boven is ie ook niet lekker, dus dat zeg ik net : Ja mevrouwtje daar heb u nie voor gebeld
het is trouwens de man die meegedaan heeft aan jouw vrouw/mijn vrouw
*ril*quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
dus nu ga jij bij die man wonen en zijn vrouw trekt bij Golfer in?
Gaat toch nergens over. Ik vroeg me af in hoeverre de verspreiding van de munten plaatsvindt, hoeveel buitenlandse muntjes je hebt etc. Krijg je meteen zoiets om je oren. En dan beginnen te zeiken dat VBL zo'n ongecontroleerd takkezooitje is....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:31 schreef Suijk het volgende:
Haha, DD, meteen ruzie met de gevestigde orde.
Ik heb trouwens één muntje van 1 euro in mijn portemonnee.
Dank u, ik heb mijn scanner niet meegenomen naar kantoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de liehebber : De politiescanner van Amsterdam
[..]
Juist wel Nyluzzzquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:26 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Heb je geen eurosport in Groningen? In de stad? Ik wel en ik heb gewoon eurosport![]()
Zo die groeit lekker!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
Matejaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:00 schreef PyTh het volgende:
Leuk om te horen Digger.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:00 schreef PyTh het volgende:
Leuk om te horen Digger.
[afbeelding]
En Carmen ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Go Glennie en Mateja!
Ja wel oke.. Met jou?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:45 schreef Bjoro het volgende:
dag bloemie...hoe gaatie ???
* Blumchen geeft Bjoro een kusje op zijn hoofd..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:50 schreef Bjoro het volgende:
beetje pijn in mijn kop, heb het een beetje gehad...maar verders alles goed !
*tuned in*quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de liehebber : De politiescanner van Amsterdam
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:01 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen geeft Bjoro een kusje op zijn hoofd..
Als je nou je ogen dicht doet.. en denkt dat ik mijn handen voor je hofdpijn hou.. En daar heel erg aan denkt.. Dat ik zo met mijn handen je hoofdpijn weg haal.. Dan moet het vast ietsje minder zijnquote:
quote:
Nog wel, ik gedraag me nog steedsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is Voreg nog steeds unbanned ?
wat is dit ??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is Voreg nog steeds unbanned ?
quote:
Geloof dat ie van size veranderd moest worden...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey...
Wat was er nu precies met die banner? Moest ik iets aanpassen?
loopt lekker he....en dan moet het weekend nog komen !!!quote:
Heel tragisch jaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
loopt lekker he....en dan moet het weekend nog komen !!!
eigenlijk is het triest natuurlijk dat er zo enthousiast wordt gereageerd op een tragisch, dodelijk ongeluk![]()
waarom was je eigenlijk geband?quote:
Link van een plaatje geplaatst terwijl het plaatje al was verwijderdquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom was je eigenlijk geband?
middag weer terug van de kapper
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Link van een plaatje geplaatst terwijl het plaatje al was verwijderd....
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:28 schreef tong80 het volgende:
Maar Tong kwam als reddende engel en heeft zijn diplomatieke gaven aangesproken.
stiekem nog een keerquote:
credits naar Suijk, die kwam met het idee. Ik ben een simpele uitvoerder :dquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
stiekem nog een keer
schokkend foto ..iemand betrapt op drugs in Koeweit
Dat topic.
Leuke actie daarna.
Ik heb het gelezen jaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
credits naar Suijk, die kwam met het idee. Ik ben een simpele uitvoerder :d
BNN University is echt geniaal(Ned 2)
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
ja heb het ook gezien was leukquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
credits naar Suijk, die kwam met het idee. Ik ben een simpele uitvoerder :d
Jij kent 'm?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:04 schreef VoreG het volgende:
Die ene is nog niet gestraft voor het doodsteken, dat is pas geleden gebeurt. En 1 van die mannetjes was 9 jaar.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:01 schreef tong80 het volgende:
17 jongens uit Rotterdam van 9 tot 16 jaar worden verdacht van het verkrachten van een 13 jarig meisje. Eén van de verdachten is al eens bestraft voor het doodsteken van iemand. Mijn god. En maar stille tochten lopen.
Jezus...niet normaalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:01 schreef tong80 het volgende:
17 jongens uit Rotterdam van 9 tot 16 jaar worden verdacht van het verkrachten van een 13 jarig meisje. Eén van de verdachten is al eens bestraft voor het doodsteken van iemand. Mijn god. En maar stille tochten lopen.
Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:01 schreef tong80 het volgende:
Je hebt koorts en je ijlt en ziet vreemde dingen, maar verder is er niet aan de hand hoor met je.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Mijn beeld trilt iets aan de linkerkant, en nee dat komt niet door mijn ziekzijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |