Cynix is oké, olé, olé.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:41 schreef Suijk het volgende:
Whehe, die opa smiley.
Overigens wel sportief van Cynix.
Lekker!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:48 schreef Noca het volgende:
Haha
Hoegaarden hier!!! En ook één voor meneer Bliksem!
Mijne zonder, anders is het bier verpestquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:52 schreef Dos37 het volgende:
Hoegaarden met een schijfje citroen
Gemist.quote:
Zorg dan ook dat jij de afstandsbediening hebt. Die moet je niet aan vrouwen geven.quote:
Ik ook een voor de schrik?quote:
Kloptquote:
Dan neem ik nog een Taliskerquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, een rondje op naam van René Ponk, dat ie maar lekker veel ballen om z'n oren mag krijgen bji De Graafschap.
quote:
Goud waark!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:39 schreef rubbereend het volgende:avond
lekker gespeeld 2 van de 3 wedstrijden gewonnen
Hij is oudquote:Wat is er met Cynix?
Exeter, een clubje dat het heel goed heeft gedaan tegen Man Utd en ze dik heeft laten zweten, maarja ze zijn geenquote:
Studio Sport ging nog even terug naar Exeter ivm. hun FA cup wedstrijd tegen ManU omdat ze daar een tijdje terug ook waren voor die docu over degradatie. Was leuk om te zien.quote:
Doe mij er nog maar een.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
* meldt zich ook nog even
Hoegaarden voor iemand ?
* BliksemSchigt geeft Noca nog een Hoegaardenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:54 schreef Noca het volgende:
Whehe @ BRT 2
Leuk programma
[..]
Doe mij er nog maar een.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt geeft Noca nog een Hoegaarden
Ben het Elftal aan het kijken op BNN. Geweldige mensen.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]tegeljik posten over t zelfde programma
Elisa is
]quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Ik ken dat programma niet, het Elftal..
Proost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |