Ja kom op zeg, ik ga toch ook niet roepen dat jij homo bent omdat ik niet zie dat je hetero bent?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:41 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
Redux doet precies hetzelfde. Er zijn ook geen feiten genoemd die het tegendeel aannemelijk maken.
De ene keer kan het dus wel en de andere keer dus niet. Zolang het dus maar in jouw straatje past.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:49 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, ik ga toch ook niet roepen dat jij homo bent omdat ik niet zie dat je hetero bent?
Gut, weer een sukkel die niet kan lezen en rekenen ...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:45 schreef egilio het volgende:
Weet niet of hij hier al staat, maar hier een 'cv-tje' van de goudeerlijke Ali...
http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1046326358205.html
Het blijkt dat jij dus niet kritisch kan lezen ...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:19 schreef err het volgende:
[..]
omg
Zou Cohen dit gelezen hebben voor ie z'n kopje thee op drinkt?
Opvallend ook de polderstrafjes die zijn uitgedeeld: een cursus van 25 uur![]()
Da's dan dom vanGSquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:41 schreef err het volgende:
[..]
van wie is dit strafblad dan wel? GS linkt er ook naar.
[..]
Dat zijn ongekend harde uitspraken van deze oer-softie. Blijkbaar wordt de publieke de publieke druk hem te veel, anders was ie zeker een weekende met ze gaan survivalen.
Dessalnietemin blijf ik van mening dat Cohen zn neus daar NIET moet laten zien, punt.
Mijn punt precies. Volgens redux mag je wel uitgaan van het ene (als het maar zijn mening is), maar niet van het andere.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:30 schreef err het volgende:
ik snap nog steeds de ophef niet. Ik mag niet aannemen dat Cohen niet bij Germaine is geweest maar wel bij de Familie B, puur gebaseerd op wat ik lees in de krant. Toch toont niemand aan dat ik geen gelijk heb. Ik moet dus bij voorbaat van het goede uitgaan? Sorry, maar daar heb ik geen zin an. Zeker gezien Cohen's optredens in het verleden.
Jammer dat Wilders er niet bij isquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
Vanavond bij B&W :
Marokkanen moeten uit de slachtofferrol en ophouden de samenleving overal de schuld van te geven, volgens Halim el Madkouri van multicutureel instituut Forum. Heeft el Madkouri gelijk of is het terecht wanneer Marokkanen zeggen dat ze zich steeds minder welkom voelen?
Bij Netwerk aandacht voor de stille tocht die geen stille tocht mocht heten.
Een zwaluw maakt nog geen zomer he.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogmaals: Dat is helemaal niet het strafblad van el B.
Daarbij, zo knufkroel is Cohen nu ook weer niet, getuige deze uitspraak (Geknipt uit De Telegraaf):
[..]
Ze hebben hem wel gevraagd, maar konden zijn bewaking niet op tijd rond krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer dat Wilders er niet bij is
Ik ga de beveiligingsbranche in.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:06 schreef milagro het volgende:
Marokkanen moeten uit de slachtofferrol en ophouden de samenleving overal de schuld van te geven, volgens Halim el Madkouri van multicutureel instituut Forum.
Had het stuk niet doorgelezen idd. Had om 3 uur een afspraak en er dus geen tijd meer voor. Er werd naar gelinkt op GS en de mensen daar hadden niet door dat dit dus een andere B. was. Maar dat dit niet onze eigen lieve goudeerlijke, hardwerkende Ali el B. was werd hier snel duidelijk gelukkig.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Gut, weer een sukkel die niet kan lezen en rekenen ...
lekkere reclame voor Amsterdam, een stoet van honderden die al koran versen zingend en met marokkaanse vlaggen door de straten marcheertquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
Tering, de 5e collone net bij NOS journaal
Jammer, gemist.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:10 schreef belanov het volgende:
lekkere reclame voor Amsterdam, een stoet van honderden die al koran versen zingend en met marokkaanse vlaggen door de straten marcheert![]()
Om te laten zien dat ze uit een achterlijk land komen natuurlijk. Trouwens, ik hoorde dat die hond ook in Marokko begraven wordt. NL is zelfs niet te goed om in begraven te wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Jammer, gemist.
Maar Marokkaanse vlaggen? Waar is dat nu weer goed voor?
Ey Ali de C is er ook weer, nog steeds gefrustreerd dat je bajesvriend weg is? Zal je geruststellen hij komt ook niet meer terugquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:20 schreef henkdevries het volgende:
Hun motte haar un lindtje gevuh!!!111!!!
Ja, en dat noemen zichzelf "Nederlanders". Meteen uitzetten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:10 schreef belanov het volgende:
[..]
lekkere reclame voor Amsterdam, een stoet van honderden die al koran versen zingend en met marokkaanse vlaggen door de straten marcheert![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |