quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:19 schreef err het volgende:
[..]
omg
Zou Cohen dit gelezen hebben voor ie z'n kopje thee op drinkt?
Opvallend ook de polderstrafjes die zijn uitgedeeld: een cursus van 25 uur![]()
Nogmaals: Dat is helemaal niet het strafblad van el B.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:19 schreef err het volgende:
omg
Zou Cohen dit gelezen hebben voor ie z'n kopje thee op drinkt?
quote:"De familie en vrienden van het slachtoffer moeten zich realiseren dat dit wel allemaal begonnen is met een tasjesroof. Het was geen lieve jongen, verre van, en dat mag niet gebagatelliseerd worden", aldus Cohen, die gistermiddag met de zus van El Bejjati sprak.
Bronquote:AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft het Openbaar Ministerie vrijdag niet ontvankelijk verklaard in de rechtszaak tegen de 19-jarige Ali el Bejjati. De man werd ervan verdacht op 11 mei vorig jaar een gewapende overval te hebben gepleegd op de Xenos in de Kalverstraat in Amsterdam. El Bejjati werd maandagavond echter doodgereden in Amsterdam-Oost, door een vrouw bij wie hij even daarvoor een tas uit haar auto zou hebben gestolen.
Aangezien de man is overleden, kan de rechtbank niet anders concluderen dan dat het OM de vervolging tegen hem moet staken. Het OM trok zelf ook deze conclusie. Vrijdag werd de zaak kort heropend. De officier van justitie gaf daarop aan dat zij zichzelf niet ontvankelijk achtte, de rechtbank bevestigde dit in het vonnis. De rechtbank sprak haar medeleven uit met de nabestaanden van El Bejjati.
Het OM had twee jaar celstraf tegen Ali el Bejjati geëist. Na zijn arrestatie zat hij vier maanden in hechtenis. Hij werd in september vrijgelaten, omdat zijn broer hem een alibi voor het moment van de overval had verschaft.
van wie is dit strafblad dan wel? GS linkt er ook naar.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogmaals: Dat is helemaal niet het strafblad van el B.
Dat zijn ongekend harde uitspraken van deze oer-softiequote:Daarbij, zo knufkroel is Cohen nu ook weer niet, getuige deze uitspraak (Geknipt uit De Telegraaf):
Ach ach ach, wat cohen ook doet, hij doet het volgens jou altijd verkeerd. Wat jij doet, een oordeel baseren op aannames, of informatie niet goed lezen maar toch een oordeel erop baseren, nee, jij bent goed bezig!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:41 schreef err het volgende:
[..]
van wie is dit strafblad dan wel? GS linkt er ook naar.
[..]
Dat zijn ongekend harde uitspraken van deze oer-softie. Blijkbaar wordt de publieke de publieke druk hem te veel, anders was ie zeker een weekende met ze gaan survivalen.
Dessalnietemin blijf ik van mening dat Cohen zn neus daar NIET moet laten zien, punt.
in plaat van alleen maar mij persoonlijk aan te vallen, kom 's met iets inhoudelijks. Waarom Cohen het bijvoorbeeld wél goed doet volgens jou? Voorbeelden?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:47 schreef Redux het volgende:
[..]
Ach ach ach, wat cohen ook doet, hij doet het volgens jou altijd verkeerd. Wat jij doet, een oordeel baseren op aannames, of informatie niet goed lezen maar toch een oordeel erop baseren, nee, jij bent goed bezig!!
He, jij hebt commentaar op Cohen, gebaseerd op aannames die je doet. Daar wijs ik je op. Daarbij ga je ook nog dingen roepen gebaseert op foute informatie. Je blundert achter elkaar. Daar wijs ik je op.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:56 schreef err het volgende:
[..]
in plaat van alleen maar mij persoonlijk aan te vallen, kom 's met iets inhoudelijks. Waarom Cohen het bijvoorbeeld wél goed doet volgens jou? Voorbeelden?
Jij zit hier alleen maar te trollen, op de man te spelen, en om onverklaarbare redenenen het voor Cohen op te nemen zonder ook maar één reden bij te dragen. Verder zit je me nog steeds te beschuldigen van onterechte aannames zonder aan te tonen dat ik geen gelijk heb. Ergo: ik heb gewoon gelijk, totdat jij anders kan aantonen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:01 schreef Redux het volgende:
[..]
He, jij hebt commentaar op Cohen, gebaseerd op aannames die je doet. Daar wijs ik je op. Daarbij ga je ook nog dingen roepen gebaseert op foute informatie. Je blundert achter elkaar. Daar wijs ik je op.
Interessant punt!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:37 schreef BlackJack het volgende:
Uit mijn gesloten (snif) topic:
...
Logisch misschien, vanuit een juridisch standpunt. Maar imo niet uit te leggen naar de slachtoffers van de overval, en de rest van de bevolking. Nu blijft het een twistpunt hoe crimineel die tasjesdief was.
Het 'recht' niet in eigen hand nemen? Wie zorgt er dan voor 'recht' in Nederland?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:05 schreef Blackmagic85 het volgende:
Ik vind het begrijpelijk dat ze vrij wordt gelaten want vluchtgevaar zal miniem zijn maar vind wel dat ze berecht moet worden want je mag recht niet in eigen hand nemen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:08 schreef err het volgende:
[..]
Jij zit hier alleen maar te trollen, op de man te spelen, en om onverklaarbare redenenen het voor Cohen op te nemen zonder ook maar één reden bij te dragen. Verder zit je me nog steeds te beschuldigen van onterechte aannames zonder aan te tonen dat ik geen gelijk heb. Ergo: ik heb gewoon gelijk, totdat jij anders kan aantonen.
Dus kappen met op de man spelen, ga de discussie eens aan, kom met tegen argumenten, etc. Of heb je eigenlijk helemaal geen idee waar het allemaal overgaat maar vind je het gewoon leuk om random te komen klieren?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:11 schreef Copycat het volgende:
Welke berichten zie jij van Redux die als bij toverslag niet op mijn beeldscherm verschijnen, err?
Op de man spelen, trollen, de discussie uit de weg gaan... ik zie het niet...
quote:Maar het feit dat jij in de krant leest dat cohen met de familie van de marokkaanse dief heeft gesproken, betekent dat dan automatisch dat cohen niet met de familie van de vrouw of de vrouw heeft gesproken?
Met andere woorden: doe eens normaal man.
quote:Dus omdat jij niet in de krant leest dat cohen met de familie van de vrouw heeft gesproken, geeft jou het recht om cohen voor rotte vis uit te maken?
Doe normaal, clown.
quote:Rellertje
Rellertje![]()
quote:Net zoals je gemakshalve ervanuit gaat dat cohen niet naar de familie van de vrouw gaat omdat je dat niet in de krant hebt kunnen lezen, blunder je hier wederom dramatisch. Kijk eens goed van wie die waslijst is.
kortom, alleen maar mij een clown of reller noemen, 0% argumenten.quote:He, jij hebt commentaar op Cohen, gebaseerd op aannames die je doet. Daar wijs ik je op. Daarbij ga je ook nog dingen roepen gebaseert op foute informatie. Je blundert achter elkaar. Daar wijs ik je op.
Ja zeer schokkend is dit. Als Geert Wilders niet aan de macht komt, dan wordt het 1 groot drama hier.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:18 schreef pberends het volgende:
aantalmoslimsnederland1970-2003.gif
[afbeelding]
Ja, dus nogmaals, als jij niet in de krant leest dat cohen naar de familie van de vrouw is geweest, ga jij voor het gemak ermaar vanuit dat hij daar ook niet geweest is, en geeft jou het recht om hem voor rotte vis uit te maken? Volgens mij steekt het zo niet in elkaar, maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:23 schreef err het volgende:
Redux, je hebt nou 4 keer geschreven dat ik er ten onrechte vanuit ga dat Cohen niet bij de nederlandse familie is geweest, en je wordt er nog pissed van ookJe zit me een clown en een rellertje te noemen. Je had ook al die moeite kunnen besparen door een bericht aan te halen waaruit mijn ongelijk blijkt. Waarom doe je dat niet?
Ja het zal er wel op uitdraaien dat die familie geterroriseerd gaat worden door die makakken, maar ik hoorde dat die stilletocht niet door kon gaan omdat anders een groep hollanders daar de boel zou gaan verkloten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:29 schreef milagro het volgende:
Ik denk dat in dit geval een Cohen die langs gaat of meldt langs te gaan bij de familie vd dame nu niet bepaald hun veiligheid ten goede zou zijn gekomen.
ik heb begrepen dat de dame ook in die buurt woont.
zou me niets verbazen als het gezin op dit moment dan ergens anders woont.
Redux doet precies hetzelfde. Er zijn ook geen feiten genoemd die het tegendeel aannemelijk maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:24 schreef Copycat het volgende:
Buiten de 'rellertje'- post ben ik het aardig eens met Redux... Vooral de laatste twee posts snijden hout. Jij doet aannames die niet op de feitelijke realiteit gebaseerd zijn en ja, daar kun je mee om je oren worden geslagen in een discussieforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |