Wie zegt nou zijn Ferarri in zo'n wijk neer?quote:
Kijkend naar de nummerplaat:quote:En deze Range Rover maar die is niet echt boeiend?
Misschien had ie na het kopen van die Ferarri geen geld meer en kocht ie dat huis?quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:58 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Wie zegt nou zijn Ferarri in zo'n wijk neer?![]()
* kijkt naar het huis op de achtergrond van 2e foto...
[..]
offtopic:quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:53 schreef -Eddow- het volgende:
Een bijzondere auto op de raarste plek was vorig jaar op de camping in Z-F
Deze
[afbeelding]
Je vraagt er ook gewoon om he?quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:21 schreef -Eddow- het volgende:Plaats hier het liefst eigengemaakte foto's van auto's die jij gespot hebt
en voor jou bijzonder, grappig, lelijk enz. zijn
Wat is er Speciaal aan die Renault 21 ?? Mazda 323 ??quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om he?![]()
In het kader van extreme tuning/styling, gespot op/in/rond de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden:
(sorry van de layout, ze staan extern gehost dus kan ze niet resizen)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor het van Hall instituut:
[afbeelding]
Ja man klopt !!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:41 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
offtopic:
is dat heel toevallig in Frejus? het stukje camping komt me heel bekend voor.
OT:
tvp![]()
autogespot.comquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:07 schreef alsem het volgende:
hmm.. ik had ze trouwens ook op autogespot.nl kunnen uploaden..
Is die ook zo overdone "respect is everything" gestyled met een booskijkmotorkap en onderdelen die een veelvoud van de auto waard zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:39 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Wat is er Speciaal aan die Renault 21 ?? Mazda 323 ??
Als we zo gaan beginnen, kan ik mijn eigen peugeot er ook wel opzetten, omdat ik sportstoeltjes en lichtmetalen velgen heb..![]()
Die staat er wel vaker, heb alleen net op die momenten mijn digicam niet bij mequote:Edit: Die Renault 5 is dan wel weer heel stoer..
Vette bak he? kennis heeft er eentje, tjek:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:14 schreef Steijn het volgende:
Gisteren een Jaguar XKR gezien.
Goed gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:28 schreef Riot het volgende:
Flinke velgen onder die beamer of ljikt dat maar...
Is die Ferrari dichtbij station Alkmaar?quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb deze Ferarri gespot![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet alleen niet meer welke want het was best al een tijdje terug.
En deze Range Rover maar die is niet echt boeiend?
[afbeelding]
Vanmiddag lang een Porsche Cayenne gereden maar geen foto gemaakt![]()
die kever staat heel vaak, zoniet altijd in die straat. die bmw heb ik volgens mij ook al eens eerder gezien daarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:25 schreef BazzoS het volgende:
Deze:
[afbeelding]
En deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mail anders de eigenaar van de betreffende foto. Doe ik ook meestal als er logo's in staan en meestal krijg ik het orgineel gewoon toegestuurt via de e-mail.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:05 schreef Pharell het volgende:
kan dat autogespot logo niet optiefen?
beetje vervelend bij mooie fotos...
Kan wel, moet je alleen mailen als je de foto's wil.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:05 schreef Pharell het volgende:
kan dat autogespot logo niet optiefen?
beetje vervelend bij mooie fotos...
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:23 schreef Loekje het volgende:
[..]
Is die Ferrari dichtbij station Alkmaar?
Ja dusquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het was in Alkmaar naast het station...
Het lijkt wel geshoppedquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:30 schreef alsem het volgende:
[..]
Vette bak he? kennis heeft er eentje, tjek:
[afbeelding]
ik ben die blonde met die hanekam en dat rode shirt en die spijkerbroek![]()
Wasda? Masserati?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:53 schreef Boink het volgende:
Vandaag ook weer wat moois gespot
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de schotels te zien, hoef ik niet te vragen of de eigenaar van de BMW Nederlands is... Ofwel?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:25 schreef BazzoS het volgende:
Deze:
[afbeelding]
En deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaha sorry ik had die 2e reply van je niet gezien. Nee kwam me bekend voor en ik hoorde mensen op school er wel eens over, dat er regelmatig een gele Modena staat. Maar ik zie hem nooit vandaar dat ik t ff vroegquote:
Bentley Continental GTquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:38 schreef P-au-L het volgende:
Die heb ik ook zien rijden vandaag, wat is dat voor auto? Het derde remlicht lijkt wel een meter breed.
Haha, op het eerste gezicht leek het mij een Chrysler.quote:
Jody Bernalquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:54 schreef chiren het volgende:
Delft... Voorhof
... Irenetunnel
...
Ik heb vandaag weer Jody Bernal gespot in zijn te grote Chevrolet Avalanche, ik heb geen digicam dus dan maar een normaal plaatje van die bak![]()
[afbeelding]
Maar dan met 20inch chrome wheels ofzo![]()
Je zou haast denken dat ie wat te compenseren heeft..quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:54 schreef chiren het volgende:
Delft... Voorhof
... Irenetunnel
...
Ik heb vandaag weer Jody Bernal gespot in zijn te grote Chevrolet Avalanche, ik heb geen digicam dus dan maar een normaal plaatje van die bak![]()
[afbeelding]
Bentley Continental GTquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:38 schreef P-au-L het volgende:
Die heb ik ook zien rijden vandaag, wat is dat voor auto? Het derde remlicht lijkt wel een meter breed.
Ah, meneer is een kennerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:20 schreef t0n het volgende:
[..]
Aan de schotels te zien, hoef ik niet te vragen of de eigenaar van de BMW Nederlands is... Ofwel?
wat een combinatiequote:Op donderdag 27 januari 2005 15:54 schreef chiren het volgende:
Delft... Voorhof
... Irenetunnel
...
[afbeelding]
cabrioland in den haag had er 1 geen idee of ze hem nog hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:22 schreef Virus.NL het volgende:
Ik zag van de week op de A12 een Nissan 350Z Cabrio rijdenmet garagekenteken (geen foto, was al donker)
Best wel lelijk vond ik emquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bentley Continental GT
edit: Beetje laat....
nee die is kutquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:17 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
repiv®
Dat vindt je deze zeker ook de top
idd dat is geen A6 of S6 of RS6, het is een A4 3.0 TDI quattro.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:18 schreef marruuuk het volgende:
[..]
nee die is kut
alleen die onbewerkte avalanche is mooi
en dat is in amerika toch wel zo een beetje de mooiste suv/pickup die er is vind ik
maar mijn voorkeur gaat in de eerste plaats uit naar een sedan
zo een is leuk voor erbij
er staat op jullie autogespot.com btw een auto waarvan staat dat het een audi rs6 is, maar het is een gewone a4 avant
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:14 schreef ralphk het volgende:
Ik ben zojuist op de weg terug uit Oostenrijk tussen Hasselt en Antwerpen flink hard voorbij gesjeesd door een belgische Mercedes SLR. Jezus wat een geluid maakt dat ding als ie gas geeft.
En ik ben normaal gezien redelijk snel met foto;s maken maar dit keer was ie iets te snel,
dus jullie moeten me maar op m'n woord geloven.
Lekkur Puhquote:
Nee, we hebben een centrale ontvangstdienst in Den Helder, daar sturen we onze berichten aan door met rooksignalen. Die post dit dan weer op Internet.quote:
check www.freefilebox.com eens 10 GB data, 100 GB datalimiet/maand.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:06 schreef Salvad0R het volgende:
Bollocks.
welke host moet ik gebruiken guys?
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
check www.freefilebox.com eens 10 GB data, 100 GB datalimiet/maand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |