Is de makkelijste uitweg he... boem, klap, voorbij.... ripquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:44 schreef Markster het volgende:
En weer een machinist die een paar dagen niet zal slapen!
Snij dan je polsen door ofzo, waarom moeten anderen mensen lijden voor jouw domme akties.
Heel veel! Waarom anderen (indirect) met je problemen opzadelen die er totaal niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:47 schreef Dunadain het volgende:
Wat maakt dat nou uit als je toch voor de trein springt. Dan denk je daar echt niet over na
Beetje begrip kan geen kwaad vriendquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:44 schreef Markster het volgende:
Snij dan je polsen door ofzo, waarom moeten anderen mensen lijden voor jouw domme akties.
Dat was hem... bij dat station is het gebeurdquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:56 schreef ivetje het volgende:
Tjee...heel erg dit...sterkte
Ik stond gister op het station in den bosch...werd er ineens omgeroepen dat er tussen den bosch en boxxtel een ernstig ongeluk was gebeurd en er reden geen treinen meer...ik kreeg meteen een naar gevoel...had het idee dat er nl iemand voorgesprongen was. Heel vervelend voor de reizigers, maar aan de andere kant nog erger voor die persoon...hoe erg zit je in de knoop als je op zo'n manier zelfmoord pleegt...
Ach, tis een heel simpel ventje wat het leuk vindt om van die quasi provocerende dingen te roepen in dit soort topics. Niet op letten.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:54 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Beetje begrip kan geen kwaad vriend
dat dacht ik eigenlijk al toen ik je verhaal las...jemig...ik hoorde aan de stem van de omroepster dat het zoiets was.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Dat was hem... bij dat station is het gebeurd
Sluit me hierbij volledig aan mét de toevoeging dat posts die vanaf nu hier wel op doorgaan, zonder omwegen weg-geedit worden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:02 schreef Ripley het volgende:
Zouden de mensen die behoefte voelen te zeuren over egoisme ed als je voor de trein springt zich even willen vervoegen naar GC? Daar loopt een speciaal topic over dit vraagstuk in zijn algemeenheid.
Ja..quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:55 schreef BarteS het volgende:
Goudse Waarden zeker..?
leuke vriendenkring heb jijquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:35 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik weet hoe je je voelt, een van mijn vriendinnen is ook 2 jaar geleden voor de trein gesprongen, een maand nadat een klasgenoot dat ook had gedaan. Mijn beste vriendin heeft me gesteund, en nu ben ik diegene die haar moet steunen; haar ex-vriend is vorige week voor de trein gesprongen![]()
Klopt zo is het gegaan, van wat ik gehoord heb van zijn ouders. Iedereen heel erg bedankt voor het medeleven, doet me erg veel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:08 schreef J-Will het volgende:
Ik zat in die trein en wij kregen op verzoek precies te horen hoe het gebeurde. Hij had die discman dus op, op het moment dat hij op de rails stond. En hij stond met zijn rug naar de trein. Hij hoorde hem dus niet aankomen en de machinist heeft de angst of verdriet niet in zijn ogen kunnen zien. Dus wat dat betreft was dat wel heel weloverwogen lijkt me. De machinist was er volgens de conducteuren enzo ook heel redelijk aan toe, in vergelijking met andere gevallen.
Waarom raakt dit zinnetje me zo?quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:07 schreef vdo28 het volgende:
Sterkte iig met het verwerken van dit verlies...
Jammer dat niemand door had dat hij zo'n moeite had met leven.
Ach wie weet is het daarboven wel veel beter allemaal.
Vast wel.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Copycat het volgende:
Sluit me hierbij volledig aan mét de toevoeging dat posts die vanaf nu hier wel op doorgaan, zonder omwegen weg-geedit worden.
Het is heel fijn op school, vandaag weer de hele dag gezeten. We hebben veel steun aan elkaar daar, en kunnen in een speciaal ingericht lokaal erover praten, er branden kaarsjes bij zijn foto, echt heel fijn..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:12 schreef Myriam7 het volgende:
Heel veel sterkte!
Ik hoop dat je een aantal goede vrienden hebt waar je met je verdriet terecht kunt. En misschien kun je kracht halen uit de afscheidsbrieven en gedichten.. Denk aan de fijne tijd die jullie samen hadden.. misschien verzacht het de pijn een beetje...
Ik ben blij dat je je niet alleen voelt in zo'n vervelende tijd. Het is rottig voor je dat je op zo'n jonge leeftijd met zulk verdriet geconfronteerd wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:56 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Het is heel fijn op school, vandaag weer de hele dag gezeten. We hebben veel steun aan elkaar daar, en kunnen in een speciaal ingericht lokaal erover praten, er branden kaarsjes bij zijn foto, echt heel fijn..
Tjonge..dat is een rotklus.. knap van jullie.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:20 schreef Minisuisse het volgende:
Ik ga zometeen, met een paar anderen, zijn schoolboeken en schriften en alles opruimen, op verzoek van de ouders.
Ik weet precies wat je bedoelt..een vriend van mij is 6 weken geleden gestorven..afgelopen zaterdag was er een mis. En in een keer was alle verdriet en gemis er weer, en het lijkt iid sterker..quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:47 schreef Minisuisse het volgende:
Het is nu allemaal al weer ruim twee maanden geleden. Het echte besef is inmiddels doorgedrongen, en een grote leegte blijft over. Ik voel me nu dan ook minder goed dan vlak na de gebeurtenis. De meeste mensen lijken het soms al vergeten te zijn, wat niet zo is natuurlijk, maar voor hen staat het verder weg dus zullen ze er beter mee kunnen leven.
We hebben het plan om binnenkort naar de plek te gaan waar het gebeurd is. Dit zal heel confronterend zijn, maar ik denk dat het wel goed is om te doen, ik wil het zelf erg graag.
Nog gecondoleerd met het verlies van je vriend. Je hebt gelijk dat iedereen op een andere manier rouwt, maar het is inderdaad zwaar om ermee om te gaan. Jij ook nog sterkte de komende tijd.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:08 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt..een vriend van mij is 6 weken geleden gestorven..afgelopen zaterdag was er een mis. En in een keer was alle verdriet en gemis er weer, en het lijkt iid sterker..
Probeer het een plaatsje te geven ...en neem de tijd..
Niet iedereen rouwt even lang en op dezelfde manier..het hangt ook een beetje van de onderlinge relatie af..
Sterkte!
Zorg dat je niet alleen bent, wordt nogal heftig . . .quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:47 schreef Minisuisse het volgende:
We hebben het plan om binnenkort naar de plek te gaan waar het gebeurd is. Dit zal heel confronterend zijn, maar ik denk dat het wel goed is om te doen, ik wil het zelf erg graag.
moet dit nou grappig zijn? of is het een type foutje (die smiley) echt grappig is het niet iigquote:
True,quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:44 schreef Markster het volgende:
sorry... ik moest alleen even lachen om dat achterlijke plaatjequote:Op donderdag 24 maart 2005 00:10 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
moet dit nou grappig zijn? of is het een type foutje (die smiley) echt grappig is het niet iig![]()
Ts, heel veel sterkte, ik heb zelf nog nooit zo iets mee gemaakt (gelukkig) maar het moet echt verschrikkelijk zijn om een goede vriend te verliezen, heel veel sterkte, ook aan de familie.
Mensen om je heen zijn inderdaad erg belangrijk in deze hele periode, je hebt zoveel steun aan elkaar. We zijn ook een stuk hechter geworden met zijn allen. Jammer dat dat op zo'n manier moet... Binnenkort wordt zijn urn in de urnenmuur op de begraafplaats geplaatst. Ik vind het erg fijn dat er dan nog een plekje is waar ik heen kan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:31 schreef Troeta het volgende:
Hoi Minisuisse
Veel sterkte nog met het verlies. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Ik zou zeggen, wacht nog even met naar de plek toe gaan. Doe dat lekker als het een jaar geleden is. Dan zit je met zijn echte vrienden om je heen en kan je het na een jaar van rouw wat beter afsluiten.
Ik vond een jaar heel belangrijk, omdat ik het hele jaar in m'n hoofd had zitten wat we vorig jaar gedaan hadden.
Toen zijn we naar zijn graf gegaan en ik heb eigenlijk voorgoed afscheid van hem genomen. Ik ben nooit kwaad geweest dat ie zichzelf op heeft gehangen, maar het blijft een feit dat hij het zelf gedaan heeft. Hij is verder gegaan zonder ons, dan kunnen wij dat ook.
Als ik bepaalde liedjes van hem hoor, denk ik aan hem terug met hele fijne gevoelens. De anderen die hem konden hebben dat ook.
Het heeft mijn band versterkt met andere mensen en hiermee ga ik verder.
Ik denk dat ik het op deze manier beter kon verwerken dan dat ik bijv. elke maand naar zijn graf was geweest. Het heeft echt een speciaal plekje in mijn hart en leven en geeft me eigenlijk heel veel kracht als het me wat tegenzit.
Ook besef ik nu wat meer hoe speciaal en belangrijk mensen kunnen zijn en hoe jammer het is als hun er niet meer zouden zijn.
Damn!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:43 schreef Minisuisse het volgende:
Inmiddels zijn er bijna 2 jaar verstreken. Wat gaat de tijd toch ontzettend snel. Herinner me alle gebeurtenissen nog als de dag van gister, alsof er geen tijd verstreken is. Mijn leven ziet er op dit moment totaal anders uit dan toendertijd, maar geen dag is hij uit mn gedachten geweest. Er is niemand die zo'n gat op kan vullen. Het een plekje geven is het enige dat je kunt doen, daar doe ik dan ook erg mn best voor. Je wordt gemist vriend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |