abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24668813
hou je haaks, sterkte... tsjee...
pi_24671660
Heel veel sterkte!

Ik hoop dat je een aantal goede vrienden hebt waar je met je verdriet terecht kunt. En misschien kun je kracht halen uit de afscheidsbrieven en gedichten.. Denk aan de fijne tijd die jullie samen hadden.. misschien verzacht het de pijn een beetje...
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:54:05 #103
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_24672393
Minisuisse, sterkte!
Trotse papa van Eden
  vrijdag 21 januari 2005 @ 17:56:05 #104
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_24672439
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:12 schreef Myriam7 het volgende:
Heel veel sterkte!

Ik hoop dat je een aantal goede vrienden hebt waar je met je verdriet terecht kunt. En misschien kun je kracht halen uit de afscheidsbrieven en gedichten.. Denk aan de fijne tijd die jullie samen hadden.. misschien verzacht het de pijn een beetje...
Het is heel fijn op school, vandaag weer de hele dag gezeten. We hebben veel steun aan elkaar daar, en kunnen in een speciaal ingericht lokaal erover praten, er branden kaarsjes bij zijn foto, echt heel fijn..
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_24672596
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:56 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Het is heel fijn op school, vandaag weer de hele dag gezeten. We hebben veel steun aan elkaar daar, en kunnen in een speciaal ingericht lokaal erover praten, er branden kaarsjes bij zijn foto, echt heel fijn..
Ik ben blij dat je je niet alleen voelt in zo'n vervelende tijd. Het is rottig voor je dat je op zo'n jonge leeftijd met zulk verdriet geconfronteerd wordt.
En nogmaals, probeer kracht te putten uit de tijd dat jullie samen als vrienden dingen deden...

Good luck!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:25:52 #106
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24686215
Shit he.
Vooral omdat je dus niks aan hem merkte, als hij echt diep ongelukkig was en depressief kun je er misschien nog begrip voor krijgen, maar als het zo onverwacht komt zul je het niet kunnen bevatten.

Sterkte.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_24686779
Heel veel sterkte. Laat alles op zijn beloop en neem de tijd om het te verwerken.

Helaas weet ik zo ongeveer wel wat je voelt, vorig jaar januari heeft iemand die ik 6 jaar gekend hebt, zelfmoord gepleegd.

Als ik jou verhaal zo lees krijg ik er koude rillingen van, de eenzaamheid van die jongen, verschrikkelijk gewoon.
pi_24696315
heel veel sterkte toegewenst

Ik kende R ook wel, maar ging niet met hem om, alleen vroeger, buitenspelen. Z'n zusje heb ik altijd heel veel mee gespeeld. Ik ken haar wel goed en z'n ouders ook. Woon namelijk al 11 jaar bij hen in de straat. K ben erg geschrokken toen ik het hoorde en nogsteeds. Ik loop de hele tijd te huilen.
Vreselijk, het idee dat hij er niet meer is en wat z'n familie en vrienden door moeten maken.
Lijkt me heel zwaar voor je super veel sterkte

[ Bericht 2% gewijzigd door bloemie op 23-01-2005 09:56:50 ]
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:28:12 #109
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24696413
Gecondoleerd en veel sterkte! Erg om zoiets mee te moeten maken, zeg..
* Er stil van wordt
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 23:09:35 #110
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_24697242
Kan hem op zich wel begrijpen. Als je in de buurt van mensen bent waar je veel om geeft dan verschijnt er automatisch iets van een glimlach op je gezicht, dan voel je je automatisch beter. Waardoor het lijkt alsof er niet echt iets zeer ernstigs met hem aan de hand is, in ieder geval niet dusdanig ernstig dat hij zichzelf van het leven zou willen beroven.

Maar toch blijft er wellicht een onweerswolk boven zijn hoofd hangen waarvan niemand de omvang kan zien behalve hij zelf. Het blijft jammer dat levenspijn af en toe zo moeilijk te herkennen is bij mensen, het had wellicht een leven kunnen schelen.

Sterkte TS .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 22 januari 2005 @ 23:51:21 #111
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_24698029
Beetje laat, maar evenzogoed gecondoleerd...
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  zondag 23 januari 2005 @ 12:20:42 #112
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_24703929
Ik ga zometeen, met een paar anderen, zijn schoolboeken en schriften en alles opruimen, op verzoek van de ouders.
pi_24704371
damn dit is echt erg

veel sterkte
Aap uit de mouw
  zondag 23 januari 2005 @ 13:02:23 #114
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_24704805
Sterkte......
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_24708067
quote:
Op zondag 23 januari 2005 12:20 schreef Minisuisse het volgende:
Ik ga zometeen, met een paar anderen, zijn schoolboeken en schriften en alles opruimen, op verzoek van de ouders.
Tjonge..dat is een rotklus.. knap van jullie.
Maar voor de ouders van die knul, wel fijn!! Dat jullie deze taak op je nemen..
pi_24770549
De herdenkingsdiensten en de crematie waren heel erg mooi. MiniSuisse hier wel vaker tegengekomen, maar nooit geweten dat R. en M(?) erachter zaten. Daar kom je dan op zo'n manier achter.
Sterkte jongen. Misschien dat ik morgen weer naar de stilteruimte ga. Het is echt mooi en rustgevend daar, heb hier ook wel kaarsjes branden voor R.
Zucht... of het grootste verdriet is over, of ik val nog in een diep gat als ik me echt besef dat hij er nu niet meer is.

Succes morgen op school... zal wel moeilijk zijn om weer les te volgen.
-warning sign van Coldplay is ook wel mooi-
R. ik mis je.

[ Bericht 5% gewijzigd door HotFudge op 28-01-2005 19:33:06 ]
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_24770774
Ook hier aan de late kant, maar kan het gewoon niet maken jou en je maten geen hart onder de riem te steken... Heel veel sterkte!
playin' hard to get. -_-v
  donderdag 27 januari 2005 @ 00:25:19 #118
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_24771076
Sterkte kerel, heel veel sterkte.. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen..
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_24772109
Heftig zeg..... Hoop sterkte gewenst namens mij.
  Moderator donderdag 27 januari 2005 @ 08:45:56 #120
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_24773153
Heel heftig dit. Heel veel sterkte aan TS. Toen ik net op de middelbare school zat hetzelfde meegemaakt. De zus van een toenmalige vriend van me. Die jongen en ik hebben op de lagere school bij elkaar in de klas gezeten, waren vriendjes, en we speelden vaak met een hele groep bij elkaar. Daarna ging ik naar een andere middelbare school dan hij, en ons groepje viel toen een beetje uit een.

Die jongen had een zus. Altijd vrolijk, altijd lachen, altijd...... tenminste, zo leek het Ik zat nog niet zo lang op de middelbare school toen het gebeurde. Ik kwam thuis, en mijn moeder vertelde me dat dat meisje die morgen bij een onbewaakte overgang bij ons niet zo ver vandaan voor de trein was gesprongen. Ik was toen nog jong, en ik vond het wel erg, maar stond er verder niet echt heel erg lang bij stil...de leeftijd ws he... Als ik er echter nu over nadenk, dat ze 's morgens is opgestaan, zich heeft aangekleed, misschien wel ontbeten, de fiets gepakt, en naar het spoor gefietsts, allemaal vanuit die ene gedachte....ik word er stil van.

Aan de TS, vrienden en natuurlijk de ouders en kennissen. Heel veel sterkte.

*kaars opsteekt.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 27 januari 2005 @ 08:50:55 #121
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_24773203
heel veel sterkte kerel...

*stil is op de vroege morgen
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_24773656
RIP R.. heel veel sterkte voor de nabestaanden
pi_24774363
Heel veel sterkte!
Hij werkte dus ook waar ik werk. Ik heb hem daar wel eens gezien, maar nooit echt leren kennen ivm andere werktijden. Maar stond er wel even stil van toen ik dit hoorde zeg ...
Who is it?
pi_24791584
Veel sterkte !
Toch wel moeite met het lezen van zoiets
046
Dank aan Yeahinho
pi_24791778
r. ik mis je...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door HotFudge op 28-01-2005 19:32:09 ]
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:55:59 #126
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_24801778
misschien wilde de topicstarter niet dat zn naam bekend werd gemaakt.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:47:49 #127
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_25696049
Het is nu allemaal al weer ruim twee maanden geleden. Het echte besef is inmiddels doorgedrongen, en een grote leegte blijft over. Ik voel me nu dan ook minder goed dan vlak na de gebeurtenis. De meeste mensen lijken het soms al vergeten te zijn, wat niet zo is natuurlijk, maar voor hen staat het verder weg dus zullen ze er beter mee kunnen leven.
We hebben het plan om binnenkort naar de plek te gaan waar het gebeurd is. Dit zal heel confronterend zijn, maar ik denk dat het wel goed is om te doen, ik wil het zelf erg graag.
pi_25696367
Succes en sterkte.

Meer weet ik zo even niet te zeggen, meer is er ook even niet te zeggen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_25696392
Jeetje, wat erg!

Heel erg veel sterkte toegewenst in deze zware periode.
pi_25696624
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:47 schreef Minisuisse het volgende:
Het is nu allemaal al weer ruim twee maanden geleden. Het echte besef is inmiddels doorgedrongen, en een grote leegte blijft over. Ik voel me nu dan ook minder goed dan vlak na de gebeurtenis. De meeste mensen lijken het soms al vergeten te zijn, wat niet zo is natuurlijk, maar voor hen staat het verder weg dus zullen ze er beter mee kunnen leven.
We hebben het plan om binnenkort naar de plek te gaan waar het gebeurd is. Dit zal heel confronterend zijn, maar ik denk dat het wel goed is om te doen, ik wil het zelf erg graag.
Ik weet precies wat je bedoelt..een vriend van mij is 6 weken geleden gestorven..afgelopen zaterdag was er een mis. En in een keer was alle verdriet en gemis er weer, en het lijkt iid sterker..
Probeer het een plaatsje te geven ...en neem de tijd..
Niet iedereen rouwt even lang en op dezelfde manier..het hangt ook een beetje van de onderlinge relatie af..
Sterkte!
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:22:13 #131
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_25696991
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:08 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Ik weet precies wat je bedoelt..een vriend van mij is 6 weken geleden gestorven..afgelopen zaterdag was er een mis. En in een keer was alle verdriet en gemis er weer, en het lijkt iid sterker..
Probeer het een plaatsje te geven ...en neem de tijd..
Niet iedereen rouwt even lang en op dezelfde manier..het hangt ook een beetje van de onderlinge relatie af..
Sterkte!
Nog gecondoleerd met het verlies van je vriend. Je hebt gelijk dat iedereen op een andere manier rouwt, maar het is inderdaad zwaar om ermee om te gaan. Jij ook nog sterkte de komende tijd.
pi_25697038
totaal onnodig

[ Bericht 98% gewijzigd door DarkElf op 24-03-2005 00:15:38 ]
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:30:48 #133
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_25697211
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:47 schreef Minisuisse het volgende:
Zorg dat je niet alleen bent, wordt nogal heftig . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_25698103
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef SanyoSoft het volgende:

[..]

RIP R.

[afbeelding]
moet dit nou grappig zijn? of is het een type foutje (die smiley) echt grappig is het niet iig

Ts, heel veel sterkte, ik heb zelf nog nooit zo iets mee gemaakt (gelukkig) maar het moet echt verschrikkelijk zijn om een goede vriend te verliezen, heel veel sterkte, ook aan de familie.
Bram! Boterham!
pi_25698165
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:44 schreef Markster het volgende:
En weer een machinist die een paar dagen niet zal slapen !
Snij dan je polsen door ofzo, waarom moeten anderen mensen lijden voor jouw domme akties.
True,

Maar ik denk niet dat wij ons in kunnen denken hoe een persoon in een dergelijk toestand denkt, dus mogen wij dat deze R. ook niet aanrekenen.

Suc6 en sterkte!
pi_25700487
sterkte, en neem hem, nu nog even , geen dingen kwalijk
pi_25701003
jemig lees nu pas het hele verhaal.. kreeg er gewoon kippenvel van ...

ik wens je heel veel sterkte de aankomende tijd.. en neem er alle tijd voor die je nodig hebt..
  donderdag 24 maart 2005 @ 08:54:29 #138
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_25701298
heel heel heel veel sterkte gewenst in de komende tijd voor jou en jouw/zijn familie! Vergeet hem niet levende te houden door over al het goeds wat je met hem hebt meegemaakt te praten/denken.

sterkte!
pi_25701691
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 00:10 schreef lj_lightning het volgende:

[..]

moet dit nou grappig zijn? of is het een type foutje (die smiley) echt grappig is het niet iig

Ts, heel veel sterkte, ik heb zelf nog nooit zo iets mee gemaakt (gelukkig) maar het moet echt verschrikkelijk zijn om een goede vriend te verliezen, heel veel sterkte, ook aan de familie.
sorry... ik moest alleen even lachen om dat achterlijke plaatje voor de rest is het wel erg dat die jongen zelfmoord heeft gepleegd
pi_25701870
Heel veel sterkte
  donderdag 24 maart 2005 @ 09:59:18 #141
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_25701902
Sterkte
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 24 maart 2005 @ 10:28:23 #142
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25702278
sterkte
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_25702295
sterkte, condoleances & good luck mate!
  donderdag 24 maart 2005 @ 11:18:26 #144
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_25703071
wow ik ben er stil van
heel veel sterkte!
an urge to help mankind overcomes me
pi_25703243
Hoi Minisuisse

Veel sterkte nog met het verlies. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Ik zou zeggen, wacht nog even met naar de plek toe gaan. Doe dat lekker als het een jaar geleden is. Dan zit je met zijn echte vrienden om je heen en kan je het na een jaar van rouw wat beter afsluiten.

Ik vond een jaar heel belangrijk, omdat ik het hele jaar in m'n hoofd had zitten wat we vorig jaar gedaan hadden.
Toen zijn we naar zijn graf gegaan en ik heb eigenlijk voorgoed afscheid van hem genomen. Ik ben nooit kwaad geweest dat ie zichzelf op heeft gehangen, maar het blijft een feit dat hij het zelf gedaan heeft. Hij is verder gegaan zonder ons, dan kunnen wij dat ook.
Als ik bepaalde liedjes van hem hoor, denk ik aan hem terug met hele fijne gevoelens. De anderen die hem konden hebben dat ook.
Het heeft mijn band versterkt met andere mensen en hiermee ga ik verder.

Ik denk dat ik het op deze manier beter kon verwerken dan dat ik bijv. elke maand naar zijn graf was geweest. Het heeft echt een speciaal plekje in mijn hart en leven en geeft me eigenlijk heel veel kracht als het me wat tegenzit.
Ook besef ik nu wat meer hoe speciaal en belangrijk mensen kunnen zijn en hoe jammer het is als hun er niet meer zouden zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Troeta op 24-03-2005 11:46:29 ]
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:36:11 #146
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_25705587
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:31 schreef Troeta het volgende:
Hoi Minisuisse

Veel sterkte nog met het verlies. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Ik zou zeggen, wacht nog even met naar de plek toe gaan. Doe dat lekker als het een jaar geleden is. Dan zit je met zijn echte vrienden om je heen en kan je het na een jaar van rouw wat beter afsluiten.

Ik vond een jaar heel belangrijk, omdat ik het hele jaar in m'n hoofd had zitten wat we vorig jaar gedaan hadden.
Toen zijn we naar zijn graf gegaan en ik heb eigenlijk voorgoed afscheid van hem genomen. Ik ben nooit kwaad geweest dat ie zichzelf op heeft gehangen, maar het blijft een feit dat hij het zelf gedaan heeft. Hij is verder gegaan zonder ons, dan kunnen wij dat ook.
Als ik bepaalde liedjes van hem hoor, denk ik aan hem terug met hele fijne gevoelens. De anderen die hem konden hebben dat ook.
Het heeft mijn band versterkt met andere mensen en hiermee ga ik verder.

Ik denk dat ik het op deze manier beter kon verwerken dan dat ik bijv. elke maand naar zijn graf was geweest. Het heeft echt een speciaal plekje in mijn hart en leven en geeft me eigenlijk heel veel kracht als het me wat tegenzit.
Ook besef ik nu wat meer hoe speciaal en belangrijk mensen kunnen zijn en hoe jammer het is als hun er niet meer zouden zijn.
Mensen om je heen zijn inderdaad erg belangrijk in deze hele periode, je hebt zoveel steun aan elkaar. We zijn ook een stuk hechter geworden met zijn allen. Jammer dat dat op zo'n manier moet... Binnenkort wordt zijn urn in de urnenmuur op de begraafplaats geplaatst. Ik vind het erg fijn dat er dan nog een plekje is waar ik heen kan.
  donderdag 24 maart 2005 @ 13:50:23 #147
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_25705932
ow jezus succes joh gecondoleerd
pi_25706120
Ik lees net je hele verhaal pas en kreeg er kippenvel van. Wat ontzeetend erg om op zo'n manier iemand te moeten verliezen.
Ik wens je dan ook veel sterkte de komende tijd...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
pi_25706466
Veel sterkte!
pi_25790933
Het kan goed zijn ja, om naar de plek te gaan waar het gebeurd is.
Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt. Mijn tante sprong van een flat. Ik ben toen ook vaak nog langs die plek geweest (mijn oma woonde in die flat, dus ik had eigenlijk niet veel keus). Het is moeilijk, maar het kan je ook helpen bij het verwerken. Een jaar later ging ook mijn oma dood dus kom eigenlijk nooit meer op de plaats waar het gebeurde, maar ga nog wel af en toe naar het graf. Heb er zelf altijd wel veel steun aan dat er een plek is waar je heen kan.

In ieder geval wil ik je heel veel sterkte wensen, het zijn onwijs zware tijden..
.. Ajax Amsterdam ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')