Sluit me hierbij volledig aan mét de toevoeging dat posts die vanaf nu hier wel op doorgaan, zonder omwegen weg-geedit worden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:02 schreef Ripley het volgende:
Zouden de mensen die behoefte voelen te zeuren over egoisme ed als je voor de trein springt zich even willen vervoegen naar GC? Daar loopt een speciaal topic over dit vraagstuk in zijn algemeenheid.
Ja..quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:55 schreef BarteS het volgende:
Goudse Waarden zeker..?
leuke vriendenkring heb jijquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:35 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik weet hoe je je voelt, een van mijn vriendinnen is ook 2 jaar geleden voor de trein gesprongen, een maand nadat een klasgenoot dat ook had gedaan. Mijn beste vriendin heeft me gesteund, en nu ben ik diegene die haar moet steunen; haar ex-vriend is vorige week voor de trein gesprongen![]()
Klopt zo is het gegaan, van wat ik gehoord heb van zijn ouders. Iedereen heel erg bedankt voor het medeleven, doet me erg veel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:08 schreef J-Will het volgende:
Ik zat in die trein en wij kregen op verzoek precies te horen hoe het gebeurde. Hij had die discman dus op, op het moment dat hij op de rails stond. En hij stond met zijn rug naar de trein. Hij hoorde hem dus niet aankomen en de machinist heeft de angst of verdriet niet in zijn ogen kunnen zien. Dus wat dat betreft was dat wel heel weloverwogen lijkt me. De machinist was er volgens de conducteuren enzo ook heel redelijk aan toe, in vergelijking met andere gevallen.
Waarom raakt dit zinnetje me zo?quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:07 schreef vdo28 het volgende:
Sterkte iig met het verwerken van dit verlies...
Jammer dat niemand door had dat hij zo'n moeite had met leven.
Ach wie weet is het daarboven wel veel beter allemaal.
Vast wel.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Copycat het volgende:
Sluit me hierbij volledig aan mét de toevoeging dat posts die vanaf nu hier wel op doorgaan, zonder omwegen weg-geedit worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |