quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 09:29 schreef Slaapmeisje het volgende:miss_sly ik zit op alle ervaringsverhalen te wachten hoor en ook die niet zo rooskleurig zijn. Zo kan ik juist goed mijn eigen ervaringen tegen andere ervaringen aanhouden en het is voor mij juist goed om te weten. Ben juist heel erg blij dat hier dames zitten met eenzelfde soort ervaringen met hormonen prikken enzo.
Oh ik durfde al niets te zeggen
![]()
. Want ik heb geen rooskleurig verhaal te melden. Alleen herkenning.
Ik moest destijds net als jij maar doorprikken en doorprikken en de dosis verhogen. Ik liep tegen de muren op van de hoofdpijn en andere ellende.
Op een woensdag moest ik weer een echo maken, nog waren die follikels niet gegroeid, dus weer een verhoging. Die maandag daarna moest ik voor een echo komen. Dat leek mij rijkelijk lang, tussen woensdag en maandag, met een behoorlijke verhoging. Ik wilde graag op vrijdag nog een echo, maar volgens de ferti-arts hoefde dat echt niet.
Het zit me nog steeds (een jaar na dato) dwars dat ik niet heb doorgezet . Want toen ik maandag kwam bleek dat ik mijn eisprong op ongeveer zaterdag gehad had. Dat was zo'n drie weken hormonen spuiten voor niks. (en dan heb ik het nog niet eens over het geld wat het gekost heeft, dat lijkt op zo'n moment marginaal en je moet er ook niet eens over nadenken eigenlijk, maar toch...)
Ik volg je verhaal nauwkeurig en zie dat je veel/voldoende echo's krijgt. Maar hou het altijd in de gaten, is de tip die ik kan geven. Alert blijven, jij kent je lijf het beste, ook al is het nu een kunstmatige 'cyclus'.
Ik hoop nou wel dat je dit echt wilde weten