abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24650446
Vervolg van Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat -deel 5-

OK, we gaan dus op reis met Fluf als reisleider. Waarheen en hoe is nog niet geheel duidelijk.

* Merisse heeft deze zomer in Verona de borst aangeraakt van een beeld van Julia (die van Romeo) en op een kerkhof in Parijs een beeld van Victor Noir in zijn kruis getast. Beide omdat het de vruchtbaarheid zou bevorderen. Zonder resultaat dus.

Iemand nog een ander leuk idee voor een bestemming?

[ Bericht 9% gewijzigd door Merisse op 20-01-2005 14:12:51 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 14:09:04 #2
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24650927
* Slaapmeisje heeft ook de meest gekke dingen gedaan om de vruchtbaarheid te bevorderen

Ik zal vanavond ook even googlen voor een pelgrimstocht
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24650936
Merisse....heej,dat van dat beeld in Verona wistik niet,dan had ik ook ff een poging gewaagd,hahaha.Nou,de bus loopt al aardig vol zo te lezen en plupf gaat sturen,dat word gezellie.Tja,waar naartoe......je hoort ook wel over lourdes,maar daar geloof ik niet zo in.
Anders maar een reisje langs de rijn en mac donalds toe,voor de vreethormonen
Groetjes,Minoes

Slaapmeisje......das waar ook,bij jou geen prikken...nou,nu weet ik het ook niet meer hoor,ik wacht het wel af.Hoe staat het met jou nu,nog steeds aan de gang met injecties en met wat en tot hoelang(zo,heppie ff wat te doen.... )
pi_24651076
Moeten jullie ook niet een koelboxje in de bus hebben voor het ZVO
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 14:21:13 #5
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24651079
Dan moet je in het vorige deeltje even teruglezen muts (zow, heb jij ook weer wat te doen ) Ik zit op dit moment op mijn werk en heb het eigenlijk heel druk maar heb niet veel zin meer

Kleine update toch maar: door de verhoging van de dosis hormonen lijk ik wel weer ietsies meer last te krijgen (heel erg moe en hoofdpijn). Waarschijnlijk moet mijn lichaam weer even wennen. Hopelijk morgenochtend het goede nieuws dat mijn follies nu wel gegroeid zijn.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 14:23:27 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24651120
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:20 schreef snoopy het volgende:
Moeten jullie ook niet een koelboxje in de bus hebben voor het ZVO
jaaaaaa die was ik bijna vergeten

is trouwens een goed idee hoor snoop want dan kan ik meteen mijn medicijntjes erbij zetten. Puregon moet namelijk in de koelkast bewaard worden
pi_24651190
Daar had ik geen zin in,medemuts Wie weet zijn je follies beter gegroeid nou,met je verhoogde dosis,ik duim voor je.
Ik heb ff gegoogeld,maar daar kom je op de meest rare sites,ik waarschuw alvast maar ff.Maar wat je er vind,is toch meestal Mekka en dat lijkt me toch iets verder dan de follies in le paris,hahhahaha.Wat dachten jullie van de Dam in A'dam en dan zetten we een doos eieren aan de voet ervan en doen we een vruchtbaarheidsdans???En dan,om ons te trakteren,ff shoppen
Snoopy.....hoe had je dat gedacht dan?Sta jij in t middanpad met een spuit klaar,om de dames te vullen
Groetjes,Minoes
pi_24651247
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:26 schreef minoes_ het volgende:
Snoopy.....hoe had je dat gedacht dan?Sta jij in t middanpad met een spuit klaar,om de dames te vullen
Daar ben ik dan weer niet te beroerd voor hoor Als jullie er geen probleem mee hebben, heb ik het ook niet
De Dam vind ik wel handig dan, dat is hier bijna om de hoek
pi_24651519
Of Manneke Pis,in belgië,dat kan ook.Maar ik dacht.....dat lange ding op de Dam en dan een doos eieren erbij....nah....zijn allbei de sexen toch weer mooi vertegenwoordigd
Groetjes,Minoes

(en dan na afloop een rondleiding van Snoopy)en dat allemaal in het belang van de vruchtbaarheid,men ,dat wordt een topdag
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:43:47 #10
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24656159
Miss Sly, voor jullie word ik zelfs astronaut, als de bestemming op Mars of de Maan blijkt te zijn.

Noem ik mezelf Fluf Okkels, klinkt wel lekker in één zin met follicles en zo.

... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2005 @ 20:47:44 #11
43556 miss_dynastie
pi_24656221
Lourdes, daar was toch ook iets mee?? De pastor heeft het daar tenminste wel ooit over gehad, maaruh
pi_24656242
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:46 schreef minoes_ het volgende:
Of Manneke Pis,in belgië,dat kan ook.
Dan roep je mij er toch bij eh?

Ik werk namelijk op een paar kilometer van Brussel waar dat ventje te bewonderen is
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:47:11 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24657269
Nog iemand nodig voor bemoedigende liedjes en yells?
pi_24657611
Yep,BE , jij kan ook mee en dan steek je je koppie maar door t dak van de bus,hahaha.Het buske komt al aardig vol zo en de touroperators bieden zich van alle kanten aan....A'dam,Brussel....dat worden leuke reisjes
Groetjes,Minoes
pi_24657683
Ach ja en zo maken we er maar weer een lollige dag van,met de zorgen weer ff op de achtergrond,moet ook kunnen,meiden.
Maar weer ff ontopic
Slaapmeisje,hoe laat moet je morgen voor je echo?En ga je alleen of samen met slaapvriendje?.
Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2005 @ 08:56:33 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24663521
Goedemorgen. Nou ja goed Vanmorgen weer voor de echo geweest en die eitjes van mij schieten echt geen moer op zeg. In elke eierstok een follikel van 10 mm. , mijn baarmoederslijmvlies was wel van 4 naar 6 gegaan, maar het was wel een fikse teleurstelling zo op mijn nuchtere maag. Nu moet ik woensdag weer terugkomen en voorlopig even doorprikken
  Moderator vrijdag 21 januari 2005 @ 09:01:58 #17
5428 crew  miss_sly
pi_24663598
Slaapmeisje, wat een domper!
Bij mij was het inderdaad ook een tijdje zoeken naar de juiste hoeveelheid en hoe lang spuiten, maar het komt echt goed hoor! De teleurstelling iedere keer is wel groot, en het idee 'cyclus' is ook helemaal verdwenen. Er zijn zelfs wel een paar pogingen afgebroken om na de menstruatie weer opnieuw te beginnen. De follikels wilden dan te lang niet groeien of er was zelfs sprake van overstimulatie.

Ik hoop dat het er woensdag lekker helemaal goed uitziet met een fantastisch follikel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24663624
Slaapmeisje.......hè,getsie,waar hebben die follies van jou nu weer last van?
Ah,ik weet het al,ze wachten natuurlijk op wat aanmoediging,nou ,bij deze dan

(en nou groeien...... )

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2005 @ 09:10:05 #19
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24663700
Miss_sly, het kan dus ook zo zijn dat ze een poging afbreken omdat de eitjes te lang niet groeien? Pfff, dat lijkt me helemaal een teleurstelling zeg. Overstimulatie is natuurlijk de andere kant op en net zo erg omdat ze dan ook de behandeling staken. Heb ik voor niks al die tijd twee prikken in mijn buik gepropt Grrrr, sorry hoor, ik moet het even kwijt....

Minoes, dank je voor de aanmoedigingsmeisjes, hopelijk helpen ze!
  Moderator vrijdag 21 januari 2005 @ 09:14:58 #20
5428 crew  miss_sly
pi_24663759
Ik heb nooit te veel gezegd, omdat mijn verhalen niet zo rooskleurig zijn, en ik weet niet of je daarop zit te wachten. Ik kan me voorstellen dat je, nu je er midden in zit, meer kunt halen uit de positieve verhalen met een goede afloop. Maar ja, als het te lang duurde voor het follikel echt wilde gaan groeien, werd de behandeling afgebroken en werd gestart met een nieuwe poging. Is misschien ook wel logisch, want je kunt natuurlijk niet weken/maanden blijven spuiten in de hoop dat dat enen follikel het alsnog wil gaan doen. Een nieuwe poging geeft de eierstokken ook weer de kans met een verse follikel te komen.

Het is frustrerend als het afgebroken wordt, of het nou door overstimulatie komt of omdat ze niet groeien. Dus ik ga voor je duimen dat het niet hoeft en er een groeispurt komt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24663809
Groei follie Groei

kleine aanmoediging mijnerzijds. zijn die follies nou helemaal betoeterd?

[ Bericht 3% gewijzigd door snoopy op 21-01-2005 10:49:14 ]
  † In Memoriam † vrijdag 21 januari 2005 @ 09:29:13 #22
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24663943
miss_sly ik zit op alle ervaringsverhalen te wachten hoor en ook die niet zo rooskleurig zijn. Zo kan ik juist goed mijn eigen ervaringen tegen andere ervaringen aanhouden en het is voor mij juist goed om te weten. Ben juist heel erg blij dat hier dames zitten met eenzelfde soort ervaringen met hormonen prikken enzo. (al had ik natuurlijk liever gehad dat het bij niemand nodig hoeft te zijn). Hoeveel pogingen (wel en niet doorgaande) heb je eigenlijk gehad? Jij ook een op je roze bolletje.

snoops en minoes vooral streng blijven kijken hoor, zijn die follies nou helemaal belatafeld! Misschien moeten ze wat meer met de jompelmeisjes dansen, maar dan moeten ze wel eerst groter groeien, want dat soort activiteiten is alleen voor grote follies en niet voor minifollies
  vrijdag 21 januari 2005 @ 09:53:37 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24664281
Slaapmeisje... shit...
Groeien moeten die krengetjes!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:26:50 #24
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_24664844
Hè slaapmeisje toch!

Die follies van jou moeten groeien!!!!!!!!!!!!!!!!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:27:26 #25
1087 Merisse
broddeltante
pi_24665880
Gossie wat onzettend vervelend Slaapmeisje
Het lijkt me heel frustrerend, je hebt normaal een goede eisprong en nu met die ellendige prikken groeien ze niet
Ik gooi er ook maar even een jompeltje tegenaan hup Slaapfollies
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')