De spindoctors hebben hun werk uitstekend gedaan.quote:
Misschien omdat deze Ali niet bepaald de intentie had om zijn leven te beteren ?quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met een heel verhaal over eens een dief altijd een dief?
Simon Wiesenthal indachtig: Wat vind jij eigenlijk van Rudolf Hess?quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Als iemand een keer iets slechts doet, en zich daarna vrij keurig gedraagt, vind hem jij 50 jaar later om die reden nog steeds een slecht mens??
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:32 schreef opinie het volgende:
[..]
Lul niet!
Deze Ali was gewoon een goudeerlijke jongen die in het verleden weleens wat misdaan heeft en daar nu op aangekeken wordt. Heb jij nooit een keer belletje geleld of een drol door een brievenbus gegooid ?
Ik vind dat we een monument moeten oprichten tegen racisme met een jaarlijkse stille tocht opdat wij nooit zullen vergeten!
Hahaha, nou jij bent anders ook niet erg representatief voor de Nederlandse bevolking hoor! Het is maar goed dat niet alle Nederlanders zoals jou praten, godzijdank.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:34 schreef Darkster het volgende:
marokkanen verschaffen elkaar altijd een alibi tegen het legitime gezag in nederland.
die broer als alibi is dus te gek voor woorden (laat jij je broertje 4 maanden in de cel zitten om je daarna te herinneren dat je met hem bent wezen stappen of zo?)
dat tuig op tv, die buurvrouw, beweerde dat ali zo'n lieve jongen was en zich niet aan criminele shit schuldig maakte en dat die vrouw een moordenaar was. vieze gore marokkaanse slet. als je commentaar hebt op de nederlandse tv leer dan eerst nederlands achterlijke hoer
sar·cas·me (het ~)quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:39 schreef Redux het volgende:
[..]Hij heeft niet 4 maanden in de bak gezeten? Ik meende dat toch echt in nu.nl gelezen te hebben.
ok toeggeven. ik moet eerlijk bekennen dat ik dit een van de wijste woorden uit de periode cohen vind. veel te laat voor job-mosterd na de maattijd-cohen, maar wel wijs.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:34 schreef sjun het volgende:
[..]
De spindoctors hebben hun werk uitstekend gedaan.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom kom je dan met een heel verhaal over eens een dief altijd een dief?
Wie zegt dat? Die woorden leg jij me in de mond. Als criminelen hun leven beteren, hoeven ze echt niet op hun verleden te worden aangesproken. Maar Ali el B is nu niet bepaald een voorbeeld van een crimineel die zijn leven aan het beteren was. Sterker nog: hij stierf tijdens de uitvoering van zijn beroep...quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:23 schreef SCH het volgende:
Dat ben ik dus niet met je eens en het is een domme en achterhaalde stellingname. Mensen verdienen een tweede kans. Deze jongen heeft die waarschijnlijk wel gehad en verdient dan ook geen stille tocht of wat voor eerbetoon dan ook, behalve het verdriet om zijn overlijden. Maar ik begrijp niet dat jij mensen die die een misstap maken daar altijd op aan wil blijven spreken.
Nee, men heeft een willekeurige brave jongen van straat gepikt en die 4 maanden opgesloten. Tuurlijk zegt het feit dat onze lieve ali b 4 maanden heeft vastgezeten niks over z'n verleden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:40 schreef Taurus het volgende:
Dat ie eerst is verdacht van die overval is in een eerder stadium, het gaat om wat er daarna is gebeurd.
Dat beweerde ik niet, dat is de draai die jij eraan geeft. Dat is jouw interpretatie en die is voor jouw rekening.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:12 schreef SCH het volgende:
Als iemand een keer iets slechts doet, en zich daarna vrij keurig gedraagt, vind hem jij 50 jaar later om die reden nog steeds een slecht mens??
Is de doodstraf barbaars? En waarom? Je kan het ook als redelijk en rationeel alternatief zien hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, naar eigen land terug sturen dan, zou ik ook voor zijn. Dan mogen ze daar wat mij betreft de zaak afhandelen, maar de doodstraf neuh, dat is zo barbaars he..
Eigen land terug sturen is tegenwoordig ook geen oplossing meer, want dit is hun eigen land![]()
Ergens is er iets mis gegaan, en dat is niet meer op te lossen, deze generatie allochtonen is al verloren, invoering van doodstraf maakt het er mijns inzien echt niet beter op.
Dus ja, vooral doorgaan hiermee, nie topgeven, en met de armoede onder de Nederlanders door deze 'geldslurpende allochtonen jeugdprogramma's' valt het volgens mij ook allemaal wel mee hoor![]()
Het omgekeerde van BansheeBoyquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij stiekem een Marokkaan die gewoon het niveau van de Nederlanders omlaag wil halen..
De doodstraf is barbaars omdat dat in minder ontwikkelde landen nog steeds voorkomt waar grote protesten tegen zijn, en omdat het gewoon moord is. Moord met moord beantwoorden is niet slim, geweld met geweld beantwoorden is niet slim. Is jou dat niet geleerd?quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Is de doodstraf barbaars? En waarom? Je kan het ook als redelijk en rationeel alternatief zien hoor.
Ik heb het er ook overigens nergens over dat het invoeren van de doodstraf een allochtonen probleem op zou lossen. Die twee hebben niet echt veel met elkaar te maken.
Jijquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:42 schreef dVTB het volgende:
Wie zegt dat?
quote:Die woorden leg jij me in de mond.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:09 schreef dVTB het volgende:
Criminelen zijn criminelen, punt uit. Eens een dief, altijd een dief, punt uit. Eens een strafblad, altijd een strafblad.
ik ben eerder een soort van neo-darwinist:quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij stiekem een Marokkaan die gewoon het niveau van de Nederlanders omlaag wil halen..
En dit topic gaat echt niet over racisme? Jongen, het is dat ik toevallig wars ben van het MDI en de vrijheid van meningsuiting belangrijker acht, maar vertrouw er niet op dat iedereen zo denkt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:26 schreef Darkster het volgende:
het enige jammerlijke aan deze hele kwestie is dat die vrouw niet meer van die tuigvriendjes van ali heeft platgereden. als in de ogen van dat volk of beter gezegd niet levenswaardige levensvormen een gewelddadige roofovervaller en tasjesdief (en wat voor rotzooi hij nog meer heeft uitgehaald) een goede hardwerkende jongen met een gouden hart vind dan mag dat hele volk van mij morgen nog tegen de muur.
dat volk kwam hier als GAST-arbeider met de bedoeling weer terug te gaan naar eigen land. na gezinshereniging en nog meer rotzooi te halen uit die gebergtes willen ze zich hier in ons land niet aanpassen????????????????
dat volk ligt de hele tijd heibel te schoppen alleen nu begint iedereen het zat te worden.
en die linkse boomknuffelaars die zeggen dat de media dit weer opblaast en dat het wel mee valt mogen van mij ook lekker naar iran gaan emigreren of zo. gezellig tussen de islamietjes want die zijn immers niet intolerant tegenover normale mensen.
Darkster is niet echt 'n goed voorbeeld om als gemiddelde van dit topic te noemen hoor, die hoort er ook eigenlijk niet tussen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:51 schreef multatuli het volgende:
[..]
En dit topic gaat echt niet over racisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |