abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24651934
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Jammer genoeg niet
k had mijn wagentje ook vol gas achteruit geklapt....

Daar ik heel goed rijd durf ik te zeggen dat ik niet veen ROOFOVERVALLER tussen mijn bumper en boom geplet zou hebben.......
Ben benieuwd of jij je daarna ook daadwerkelijk opgelucht en tevreden zou voelen over je daad, lijkt me niet. Je praat onzin, vind ik. De hele tijd al, trouwens.
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:12:39 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24651935
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:09 schreef Sabretooth het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Laten we niet op voorhand roepen dat die, volgens sommigen, keiharde methode niet werkt. Laten we het eens proberen met een paar die randgroepdebielen. Lijkt me een subsidiewaardig project.
dan maar liever, zonder voorbedachte rade, er afentoe eentje tot pulp rijden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24651939
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:56 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dat was wel wat ik stelde.
Als iemand een keer iets slechts doet, en zich daarna vrij keurig gedraagt, vind hem jij 50 jaar later om die reden nog steeds een slecht mens??
pi_24651941
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:09 schreef dVTB het volgende:

Criminelen zijn criminelen, punt uit. Eens een dief, altijd een dief, punt uit. Eens een strafblad, altijd een strafblad.
Begrijp je dat als iedereen zo zou denken als jij, iemand die ooit een misstap begaat geen enkel perspectief meer heeft? Denk je nou echt dat dàt de oplossing is?
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:13:20 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24651946
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Als iemand een keer iets slechts doet, en zich daarna vrij keurig gedraagt, vind hem jij 50 jaar later om die reden nog steeds een slecht mens??
jij bij meindert blijkbaar wel.
pi_24651963
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij kwam net uit de rechtbank waar hij terecht moest staan voor een gewelddadige roofoverval!
pi_24651977
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:14 schreef opinie het volgende:

[..]

Hij kwam net uit de rechtbank waar hij terecht moest staan voor een gewelddadige roofoverval!
Waarvoor zijn broer hem een alibi heeft verschaft.
pi_24651978
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij bij meindert blijkbaar wel.
pi_24652008
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat de schijn er niet minder om maakt!
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:16:52 #160
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_24652013
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind het jammer dat er nu een soort rassenrel van gemaakt wordt, van beide kanten eigenlijk. Het is weer een hype geworden, we hollen tegenwoordig met zijn allen van het ene incident naar het andere om maar te kunnen zeggen: zie je wel. En dat doet iedereen, van welke afkomst ook.
Weet je, SCH, er wordt een rassenrel van gemaakt, onder andere door typisch zoals jij. Ik mag namelijk mijn ongenoegen niet uiten over de aktie van aanstaande vrijdag, omdat daar allochtonen bij betrokken zijn. Geloof mij, was ali een Blanke kaaskop geweest, en zijn vriendjes die op TV vertellen dat meneer een held was waren allen gezonde hollandse boerenjongens, dat was ik NET zo kwaad geweest.

Nu zijn er allochtonen bij betrokken, dus is mijn mening rascisctisch.
"Als ik een nederlander een lul vind, ben ik een realist. Als ik een turk een lul vind, ben ik een rascist".
"Als ik een mop vertel over een belg, ben ik grappig. Als ik een mop vertel over een Marokkaan, ben ik een racist".
quote:
Criminelen zijn criminelen, punt uit. Eens een dief, altijd een dief, punt uit. Eens een strafblad, altijd een strafblad. Het gaat hier om volwassen die doelbewust de keuze maken om crimineel te zijn. Criminelen verdienen geen respect en ook geen stille tochten.
amen
Echte diehards gebruiken postduiven
pi_24652033
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:16 schreef opinie het volgende:

[..]

Wat de schijn er niet minder om maakt!
pardon, even vergeten dat jij het beter weet dan de rechtbank
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:18:14 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24652047
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:14 schreef SCH het volgende:

[..]

je snapt het niet meer? lees je eigen stukjes nog eens terug dan. ook nu weer is je argumentatie er een waarvan ik het sterk zou vinden als jij ooit een journalistiek stuk mag, kan of zal gaan schrijven. hooguit een kleine publikatie in het pdva krantje.
pi_24652064
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:58 schreef SCH het volgende:
Als je wat beter zou lezen dan had je ook in andere posts van bv. Northern Star kunnen lezen hoe het precies zat met Tjoelker. HIj was regelmatig betrokken bij vechtpartijen en in die zin kun je stellen dat hij ook tijdens zo'n heterdaadje is gestoven. Het is een juiste vergelijking omdat er van hem een heilige is gemaakt en hij was dat niet. Het geeft het mechanisme aan dat mensen al snel van de verkeerde een icoon maken en elkaar napraten - dat gebreurde toen en dat gebeurt nu weer.
Ik snap niet wat die Meindert Tjoelker ertoe doet. Dat was een compleet andere situatie, die niets heeft te maken met die van afgelopen maandag. Hoe veel feiten moet jij weten over Ali el B voordat je tot een oordeel komt? Meneer kwam net uit de rechtbank, waar hij verhoord werd vanwege een gewelddadige overval. meneer zat vier maanden in de gevangenis, meneer stond alom bekend als een veelpleger en had een reputatie als tasjesdief. Wat wil je? Een uitvoerige studie van het strafblad van de vrouw die Ali el B doodreed? Een psychologisch onderzoek om te verklaren waarom ze de auto in z'n achteruit zette? Een nieuwe rijtest bij het CBR om na te gaan of de vrouw haar voertuig wel onder controle had? Waar wil je uiteindelijk uitkomen? Laat me raden, ik weet het al: het slachtoffer is dader en de dader is slachtoffer. De mentaliteit waar Nederland zo onderhand aan kapot gaat.
pi_24652067
waarom schrijven wij met dikke letters??
liev!
pi_24652090
quote:

[..]

Yep, een onafhankelijke getuige.
pi_24652104
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

pardon, even vergeten dat jij het beter weet dan de rechtbank
Deze jongen was een draaideurcrimineel met een lang strafdossier. Als je uit de rechtbank komt en een kwartier later bij iemand op de achterbank springt om een tas te gappen krijg ik niet de indruk dat je ,zoals SCH zegt, je leven gebeterd hebt.

En nee, ik trek de rechtspraak niet in twijfel. Een en ander is me echter iets te toevallig allemaal.
pi_24652134
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:09 schreef dVTB het volgende:

[..]

Hoezo "helaas"? Waarom mag Lithion zijn mening niet verkondigen terwijl jij wel mag rondbazuinen dat een gewelddadige crimineel een "lieve jongen" is en iedereen die een andere mening heeft dan de jouwe neerzet als dom en hypocriet. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Lees anders mijn posts even. Dit heeft geen zin
quote:
Criminelen zijn criminelen, punt uit. Eens een dief, altijd een dief, punt uit. Eens een strafblad, altijd een strafblad.
Dat ben ik dus niet met je eens en het is een domme en achterhaalde stellingname. Mensen verdienen een tweede kans. Deze jongen heeft die waarschijnlijk wel gehad en verdient dan ook geen stille tocht of wat voor eerbetoon dan ook, behalve het verdriet om zijn overlijden.

Maar ik begrijp niet dat jij mensen die die een misstap maken daar altijd op aan wil blijven spreken.
pi_24652140
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Begrijp je dat als iedereen zo zou denken als jij, iemand die ooit een misstap begaat geen enkel perspectief meer heeft? Denk je nou echt dat dàt de oplossing is?
Dat heeft die crimineel toch ZELF in de hand? Als Ali el B na zijn gevangenisstraf had besloten om zijn leven te beteren, had hij nu nog geleefd. Dan had hij dat tasje namelijk niet geroofd en had de vrouw hem niet doodgereden.

Natuurlijk verdienen mensen een tweede kans. Daarom worden in dit land ook straffen opgelegd die deze ruimte bieden. Daarom bestaat er een reclassering. Daarom zijn er voor jongere kinderen HALT-bureaus, zodat ze geen strafblad opbouwen en met een schone lei kunnen beginnen.

Probleem is gewoon dat het in dit land stikt van de mensen die net iets te veel begrip voor crimineel gedrag opbrengen. Wil je dan soms beweren dat dat DE oplossing is?
pi_24652160
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:20 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Yep, een onafhankelijke getuige.
Boeiend, hij zal niet voor niets vrijuit gaan. Ik snap best dat door deze tasjesroof (en niet te vergeten de afkomst van de dader) het erg verleidelijk is om dat alibi gewoon de wind in te gooien en aan te nemen dat de rechtbank hem onterecht vrij heeft gelaten, en gewoon geluisterd heeft naar de broer die zei 'hij was bij mij' 'oh oke, dan ben je vrij', maar ik denk toch dat 't niet zo gegaan is hoor. Ik heb nog wel wát vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat, zij hebben er meer verstand van dan ik, jij, en het grootste gedeelte van de Fokkertjes hier.
pi_24652163
quote:

[..]

Na 4 maanden wat dus duidelijk een bullshit alibi is
pi_24652188
het enige jammerlijke aan deze hele kwestie is dat die vrouw niet meer van die tuigvriendjes van ali heeft platgereden. als in de ogen van dat volk of beter gezegd niet levenswaardige levensvormen een gewelddadige roofovervaller en tasjesdief (en wat voor rotzooi hij nog meer heeft uitgehaald) een goede hardwerkende jongen met een gouden hart vind dan mag dat hele volk van mij morgen nog tegen de muur.

dat volk kwam hier als GAST-arbeider met de bedoeling weer terug te gaan naar eigen land. na gezinshereniging en nog meer rotzooi te halen uit die gebergtes willen ze zich hier in ons land niet aanpassen????????????????
dat volk ligt de hele tijd heibel te schoppen alleen nu begint iedereen het zat te worden.
en die linkse boomknuffelaars die zeggen dat de media dit weer opblaast en dat het wel mee valt mogen van mij ook lekker naar iran gaan emigreren of zo. gezellig tussen de islamietjes want die zijn immers niet intolerant tegenover normale mensen.
pi_24652222
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:24 schreef Taurus het volgende:

[..]

Boeiend, hij zal niet voor niets vrijuit gaan. Ik snap best dat door deze tasjesroof (en niet te vergeten de afkomst van de dader) het erg verleidelijk is om dat alibi gewoon de wind in te gooien en aan te nemen dat de rechtbank hem onterecht vrij heeft gelaten, en gewoon geluisterd heeft naar de broer die zei 'hij was bij mij' 'oh oke, dan ben je vrij', maar ik denk toch dat 't niet zo gegaan is hoor. Ik heb nog wel wát vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat, zij hebben er meer verstand van dan ik, jij, en het grootste gedeelte van de Fokkertjes hier.
Net zo goed dat hij niet voor niks al 4 maanden in de bak zat voor diezelfde overval. Dat komt ook niet omdat iemand hem maar aanwees, en de rechter zei 'oh, dan gooien we hem maar in de bak'.
pi_24652225
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:23 schreef dVTB het volgende:

Natuurlijk verdienen mensen een tweede kans.
Waarom kom je dan met een heel verhaal over eens een dief altijd een dief?
pi_24652280
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:28 schreef Redux het volgende:

[..]

Net zo goed dat hij niet voor niks al 4 maanden in de bak zat voor diezelfde overval. Dat komt ook niet omdat iemand hem maar aanwees, en de rechter zei 'oh, dan gooien we hem maar in de bak'.
Lul niet!

Deze Ali was gewoon een goudeerlijke jongen die in het verleden weleens wat misdaan heeft en daar nu op aangekeken wordt. Heb jij nooit een keer belletje geleld of een drol door een brievenbus gegooid ?

Ik vind dat we een monument moeten oprichten tegen racisme met een jaarlijkse stille tocht opdat wij nooit zullen vergeten!
pi_24652311
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door NorthernStar op 20-01-2005 15:41:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')