Ik heb alleen die cover van "Try a little tenderness" gehoord, maar die vond ik inderdaad ook vreselijk en compleet van al het leven ontdaan. Net een soort easy listening-kitsch voor supermarkten of meubelboulevards of zo. Volgens mij draait Otis Redding zich ook in z'n graf om.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:26 schreef webfreak het volgende:
Bovendien heeft 'ie Can't Buy Me Love ongelooflijk verminkt. Rampzalig beroerde cover. Heeft meer weg van een parodie
Ben ik het na wat meer beluisteren van de cd's wel mee eens. Mooie stem, maar het is allemaal nogal saai. Alles wat 'ie zingt is al behoorlijk vaak gedaan en regelmatig beter.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:15 schreef Radiohoofdje het volgende:
Ik vind zijn stem nog steeds erg mooi maar er mist iets... misschien dat hij op een volgend album bewijst dat hij ook nummers kan zingen met wat meer pit.
Helemaal mee eens. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ook Sway, Come Fly With Me en Fever staan regelmatig op repeat hier.quote:Op zondag 17 april 2005 18:22 schreef Shagster het volgende:
Zijn beste nummer ooit is zonder twijfel "Moondance" als je het mij vraagt. Dat nummer heeft echt alles, en swingt echt de pan uit.![]()
Home is zooooooooo geweldig... kippenvel gewoon...met dank aan DC++ (are you reading BREIN!??) heb weer eens wat cd's gekocht (!!)quote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Zijn 'Home' is echt mooi, en erg herkenbaar ook. De rest vind ik ook wat saai, ja.
Ja... dat heeft vrij veel met goede of slechte muziek te maken ja...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:35 schreef ChrisJX het volgende:
Z'n muziek ken ik niet, maar ik zapte een keer langs Pulse en toen hij daar op bezoek was bij Reinout probeerde hij toch ongelooflijk grappig te zijn
Daarnaast vind ik z'n naam vrij mongool
Als jij dat zegt is dat zoquote:Op donderdag 28 april 2005 14:54 schreef Stefkuh het volgende:
Ja... dat heeft vrij veel met goede of slechte muziek te maken ja...![]()
Ik vroeg gewoon af of andere mensen hem kennen en wat ze van hem vindenquote:Op zondag 12 juni 2005 17:50 schreef RavenShield het volgende:
Is dit een recensie oid. ?
Als er dan toch aanpassinkjes worden gedaan (met een tien maanden tussenpauzequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:31 schreef dwerg het volgende:
En misschien kan een mod de topictitel aanpassen. Als het mag van Ripley. Want de a en de e van Michael staan verkeerd.
Joehoe Michael !quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Even een schopje, want op Nederland 2 om 21:40 Michael Bublé in concert. Beetje laat, maar zie het ook nu pas.
Ja, ik vond zelf dat zijn stem heel goed klinkt en goede verassingen maakte met zijn stem.quote:Op woensdag 28 december 2005 05:29 schreef Hapertje het volgende:
Wow... Home is live nog mooier!
Als je zijn muziek wil't horen, luister dan Home van hem. Hij staat op het album It's time. Hij covered heel veel muziek, maar geeft hij wel zijn eigen draai eraan. Ik vind het geweldige muziek en die stem van hem is gewoon prettig.quote:Al van kinds af aan wilde Buble zanger worden. Zijn grootvader inspireerde hem en hij groeide op met muziek van o.a. Ella Fitzgerald en Frank Sinatra.
In zijn tienerjaren zong hij in verschillende bandjes en hij won de Canadian Youth Talent Search. Hij bracht enkele albums in eigen beheer uit, voordat hij in contact kwam met de producer David Foster en hij een contract kon tekenen bij Reprise Records. Ze begonnen samen aan een debuutalbum te werken dat resulteerde in het titelloze album Michael Buble, dat begin 2003 uitkwam. In deze periode acteerde hij ook in enkele films. Hierop volgde een wereldtournee en verscheen hij verschillende malen op televisie, onder andere in de NBC's Today Show, waarin hij een duet zong met de gastheer Katie Couric.
Eind 2003 bracht hij een "winter"-Ep uit onder de titel Let it snow.
Begin 2004 kwam zijn live cd/dvd Come fly with me uit.
Begin 2005 kwam het album It's time, dat in Canada, Japan, Italië en Australië een nummer één hit was en in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië de top tien bereikte.
quote:* 1. The Best is Yet to Come
* 2. It Had Better Be Tonight
* 3. Me and Mrs. Jones
* 4. I'm Your Man
* 5. Comin' Home, Baby
* 6. Lost
* 7. Call Me Irresponsible
* 8. Wonderful Tonight
* 9. Everything
* 10. I've Got The World On A String
* 11. Always on My Mind
* 12. That's Life
* 13. Dream
* 14. L O V E (Bonus track on special edition CD, iTunes, and on Internet edition)
* 15. Orange Colored Sky (2nd bonus track ONLY on the internet edition)
Ik was opzoek naar leuke background music en kwam heb toevallig tegen. Toen ik heb binnenhaalde stond hij net een uur op usenet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:36 schreef Hbjr het volgende:
oh is al uitgelekt? ik heb nog geen zin om hem te downloaden, ik wil een cd in mijn handen hebben en knuffelen.
vind het weinig geld voor zo'n artiestquote:Rang 1 (Excl. Servicekosten)
¤ 57
Rang 2 (Excl. Servicekosten)
¤ 52
Rang 3 (Excl. Servicekosten)
¤ 47
Rang 4 (Excl. Servicekosten)
¤ 42
Rang 5 (Excl. Servicekosten)
¤ 37
Rang 6 (Excl. Servicekosten)
¤ 32
Rang 7 (Excl. Servicekosten)
¤ 32
Rang 8 (Excl. Servicekosten)
¤ 32
Rolstoelplaats (boeken via 0900-3001250 45 cpm)
¤ 52
lift muziek heeft geen stem.... en daarnaast is het gewoon leuke muziek om naar te luisteren.quote:
Wat een toeval! Ik ook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor de Radio 2 showcase!
Die filmpjes zijn brak, maar dank je wel!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef Hbjr het volgende:
geweldige filmpjes... trouw met me liejannuh...
Wij zitten dan lekker in Spanje. Anders had ik eigenlijk er ook wel heen gewild.quote:Op zondag 29 april 2007 09:47 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb gisteren 4 kaarten besteld voor het concert in Ahoy op 10 oktober
Aha vandaar. Nu heb ik al steeds dat ik Jim ook graag een keer Me and misses Jones wil horen zingen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:36 schreef nein het volgende:
Ken m niet zo goed, vond t optreden bij Mooi weer de Leeuw erg grappig van de week...
maar..ik krijg nu wat tegenstanders gok ik.....op zn albums klinkt ie soms echt best wel een beetje als jim...ja..Jim van Idols jim... Live niet overigens
Er zat zelfs een meisje van een jaar of 18 met heupbroek en opzichtige string in de zaal. Kan ik er wat aan doen dat grijs de overheersende haarkleur was?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:00 schreef thaleia het volgende:
Wat vind je erger dwerg, dat 'middelbaar' of dat 'radio 2'?
Dit vind ik dan weer matigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:32 schreef Rnnz het volgende:
Ja, wat een geweldige stem die gozer. Check deze cover van This Love:
http://youtube.com/watch?v=04ayiGBoUdI
Geweldige stem.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:44 schreef Hapertje het volgende:
LUV HIM!
Same herequote:Op dinsdag 11 september 2007 20:02 schreef rena het volgende:
Komt er een concert? Ik zie dat ik er al weer te laat bij ben
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:02 schreef rena het volgende:
O, ik houd van hemIk ken nu een paar nummers van 'm, maar het klinkt allemaal even leuk en vrolijk! Hij klinkt ook echt alsof hij met een grote glimlach op z'n gezicht zingt
en die krijg ik ook spontaan als ik z'n muziek hoor
![]()
Komt er een concert? Ik zie dat ik er al weer te laat bij ben
![]()
Stelletje hoeren, ik heb al maaaaanden geleden in ShowChat geroepen, wie gaat er meequote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Stelletje hoeren, ik heb al maaaaanden geleden in ShowChat geroepen, wie gaat er mee!
Toen was ik nog niet te vinden in ShowChat...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Stelletje hoeren, ik heb al maaaaanden geleden in ShowChat geroepen, wie gaat er mee!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:14 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toen vond ik het nog een saaie flapdrol
![]()
![]()
Lost![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:40 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet te vinden in ShowChat...![]()
ik lees zo, net je verslag. De muziek was juist erg goed. Ze hadden een geweldige hoogblazer en ze ondersteunde buble zeer goed! De drummer voelde de boel lekker aan en ik heb heerlijk genoten. Het was zeker een goede big band en ik heb echt geen klachten over het concertquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:40 schreef nemesis4 het volgende:
Gister ook geweest. Even een klein verslagje op mn hyves getikt: wouterj85.hyves.nl
Was geweldig iig
Volgens mij lees je het verkeerde stukje hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:38 schreef Hbjr het volgende:
[..]
ik lees zo, net je verslag. De muziek was juist erg goed. Ze hadden een geweldige hoogblazer en ze ondersteunde buble zeer goed! De drummer voelde de boel lekker aan en ik heb heerlijk genoten. Het was zeker een goede big band en ik heb echt geen klachten over het concert![]()
Verder.. werk wat aan je schrijfstijl en belicht eens waarom je het minder vond.. ik ken je namelijk niet
ik wou meer weten hoe je tot de conclusie kwam dat je de muziek iets minder vond. Was het omdat de gitarist iets te lang doorspeelde, of omdat er een chick naast je zat te gillen? (quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:00 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Volgens mij lees je het verkeerde stukje hoorEr staat nergens dat ik het niet leuk vond ofzo
. De bigband speelde juist geweldig. Zal het stukje even uit mn verslag quoten dan:
Ik snap alleen niet waar je vandaan haalt dat ik het concert niet leuk vond :S
Waarschijnlijk omdat het niet volledig zijn stijl was? Je moet er van houden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef Hbjr het volgende:
[..]
ik wou meer weten hoe je tot de conclusie kwam dat je de muziek iets minder vond. Was het omdat de gitarist iets te lang doorspeelde, of omdat er een chick naast je zat te gillen? ()
Ik was de chick die naast'm zat en ik kan je garanderen dat ik m'n mond heb gehouden :p En nee, zowel babette als froukje was stil dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef Hbjr het volgende:
[..]
ik wou meer weten hoe je tot de conclusie kwam dat je de muziek iets minder vond. Was het omdat de gitarist iets te lang doorspeelde, of omdat er een chick naast je zat te gillen? ()
Oh dan zal ik het wel vaag hebben opgeschrevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef Hbjr het volgende:
[..]
Wij zijn ook geweest. Super leuke avond gehad. Ik wist wel dat hij veel grappen tussen zijn nummers door heeft. Heb ook een DVD van hem. Overigens denk ik wel dat een stadion een beetje te groot is voor dit soort artiesten. Qua populariteit krijgt hij het makkelijk vol maar voor het type optreden wat hij doet is een gewone theaterzaal denk ik beter... geeft wat meer sfeer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef rena het volgende:
Meer mensen die gisteren geweest zijn?? Ik vond het echt super leuk! Hij is ook onwijs grappig tussen de nummers door, heb me dood gelachen om zijn grappige stemmetjes. Mocht het zingen niks meer worden kan hij nog een soort 2e Jeff Dunham worden o.i.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |