Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Of een modem die DHCP ondersteund en dan een goeikope switch erachter zetten, werkt net zo goedquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
welke provider??? en snelheid enzo?
met multi-pc modem neem ik aan (anders beetje doelloos...)
is toch ook zonde??quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:01 schreef SHERMAN het volgende:
treintjes
ze denkt dat het een bevlieging is en vind het zonde dat ik er geld aan uit wil geven
npquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Jump bedankt voor de makkelijke txt, we gaan hier gezellig verder
Ziet er erg mooi uitquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:08 schreef BlueCurl het volgende:
mijn pa heeft ook treintjes... ksnap niet dat ie het leuk vind..
http://www.swisstrak.nl is zijn site....
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ziet er erg mooi uit![]()
Al een jaar geen update zie ik
?? jaar geleden updatequote:Made: 01-06-1998 / last update: 11-01-2005
de tijden dat ik er de laatste tijd vaak op zit: snachts en s' ochtendsquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:41 schreef Renesite het volgende:
when it is'nt
Ik moet tot eind aprilquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
'
stage!
nog 2 weken en dan ben ik klaar
morgen is de laatste dagquote:
das prettig...quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach.. het is gezellig hier, dus niet echt een dwang om nu al weg te gaan
bummerquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:16 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb vandaag een tentamen wiskunde gruwelijk verkloot
4 weken gelede was die van mij afgelopen. laatste stage vonk totaal niet erg was erg gezellig maar het school leven vind ik toch aantrekkelijkerquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
'
stage!
nog 2 weken en dan ben ik klaar
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:46 schreef devzero het volgende:
Tata, weer terug
En nu maar weer snel een kop koffie, het is tenslotte pas 10:45
Ik heb een appartement (3 kamers slechts, maar wel 100m2), een bed, een bank en (bijna) een auto. Nog geen tv, maar dat komt nog welquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]en gaat alles nog een beetje vlekkeloos met verhuizen?
Zoveel zal het niet zijn. Of ben je gaan samenwonen met Jump en is cygnus ineens serieus geworden en gepromoveerd tot mod van GCquote:whehehe je loopt nu wel achter![]()
![]()
heb je ook foto'squote:Op donderdag 20 januari 2005 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een appartement (3 kamers slechts, maar wel 100m2), een bed, een bank en (bijna) een auto. Nog geen tv, maar dat komt nog welIk ben zelfs al sinds dinsdag aan het werk
maar voornamenlijk bezig met 100derden formulieren
[..]
Zoveel zal het niet zijn. Of ben je gaan samenwonen met Jump en is cygnus ineens serieus geworden en gepromoveerd tot mod van GC
Ik heb (nog?) geen digitale camera, maar ik zal dit weekend eens een wandelingetje maken. Deze foto geeft wel een beetje een indruk van de straat waar ik woon (maar is van een rustig gedeelte, ik woon in een wat drukker stuk).quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:44 schreef BlueCurl het volgende:
heb je ook foto's? van je woonomgeving enzo etc
! ah toe show me
quote:ennuh ik en jump samenwonen???
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:08 schreef BlueCurl het volgende:
zo toch maar even een routertje halenstomme chello.
niet 100% waar >quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:06 schreef QuietGuy het volgende:
[..]dat is bij iedere normale ISP nodig hoor, als je meer pc's achter 1 internetlijn wilt hangen.
Lieve schat, een speedtouch home is dan als router geconfigureerd. Het ís namelijk een router. Alleen kan je hem als bridged router of NAT router instellen... Ow en daar hoef je niet voor te upgraden naar een pro hoorquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb al sinds het ontstaan van mxstream een adsl lijnt met speedtouch home, zet hier een router achter en ga em normaal gebruiken (emule aan bittorrent aan etc) > binnen 2 uur ligt je router op z'n gat
modem flasdhen home naar pro en klaaar... ik heb alleen hubje nog nodig
werkt als een trein...
Mijn router-pc had een uptime van 200 dagen, ik zie niet in waarom een goedkoop hardware routertje dan na 2 uur al plat gaat. Zie verder QGs commentaar (die wel eens de kerstverlichting naar de zolder mag brengenquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:45 schreef mschol het volgende:
zet hier een router achter en ga em normaal gebruiken > binnen 2 uur ligt je router op z'n gat
jawel upgraden naar pro zal wel moeten als je meer dan 1 pc tegelijkertijd op internet wil hebben.. kon niet andersquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:50 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Lieve schat, een speedtouch home is dan als router geconfigureerd. Het ís namelijk een router. Alleen kan je hem als bridged router of NAT router instellen... Ow en daar hoef je niet voor te upgraden naar een pro hoor
die hardware routers raken verzadigd..quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn router-pc had een uptime van 200 dagen, ik zie niet in waarom een goedkoop hardware routertje dan na 2 uur al plat gaat. Zie verder QGs commentaar (die wel eens de kerstverlichting naar de zolder mag brengen)
eerste geteste router was een e-tech (ik was ook niet verbaaasd dat hij rpoblemen gaf)quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:21 schreef Jump het volgende:
dan zal dat wel brol routertje geweest zijn mschol
sjowhan
for the record:quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:26 schreef Jump het volgende:
* Jump is ook blij met zen linksys routertje
ik heb er nooit problemen met had, en met me wireless kaartje ook nooitquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
for the record:
die deed het bij mij ook niet
Het grappige is dat iedereen het zo noemt, maar het enige wat je doet is een andere config file laden. Een speedtouch home kan gewoon routen. Sterker nog; het is standaard al een router. Alleen in bridged mode.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel upgraden naar pro zal wel moeten als je meer dan 1 pc tegelijkertijd op internet wil hebben.. kon niet anders
Die config-files kan je overigens downloaden op http://www.speedtouch.nl/home.htmlquote:• High-speed Internet access and regular phone service on the same line.
• Up to 8Mbps downstream, 832kps upstream.
• Trouble free
- connects to your PC/LAN via Ethernet or ATMF (optional)
- easy connection to a single PC or multiple PC's and a LAN
- "Always on" (bridged) and dialup (PPTP) modes
• Easy installation
- No Software installation
- Supports Windows 95/98/2000/ME/XP; Mac OS 8.6, 9.0, X; Unix/Linux
mmmquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:02 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Het grappige is dat iedereen het zo noemt, maar het enige wat je doet is een andere config file laden. Een speedtouch home kan gewoon routen. Sterker nog; het is standaard al een router. Alleen in bridged mode.
Om het even te bewijzen, zie http://www.speedtouch.com/prodhome.htm
[..]
Die config-files kan je overigens downloaden op http://www.speedtouch.nl/home.html
niet echt zo goedquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:02 schreef BlueCurl het volgende:
ha iedereengoede moiddag! weer lekker een kut vakk vandaag dus lekker fokken
jump hoe ging je examen?
ik hoop boven de tien maar zal nipt zijn danquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wel boven de 10 denk je? of weer 2 punten? of 1 of 0
![]()
*aai.gif*
nah in ieder geval beter dan als vorig jaar dus. dat scheeltquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:28 schreef Jump het volgende:
[..]
ik hoop boven de tien maar zal nipt zijn dan![]()
nee, lager dan vorig jaar zal het niet zijn
geschiedenisquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:39 schreef SHERMAN het volgende:
vandaag tentamen geschiedenis gehad
ging wel oke
ik denk dat ik voor nederlandsch een onvoldoende hebquote:
jah vink niet gek als je het vak zelf al niet goed kan spellenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor nederlandsch een onvoldoende heb
-edit-quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah vink niet gek als je het vak zelf al niet goed kan spellen
wees blij johquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:03 schreef Jump het volgende:
ligt het aan mij of gaat fok snel![]()
althans sneller dan gewoonlijk
op fok merk je daar toch niet veel van, maar het "gevoel" van vrijheid op internet is weg. nu moet je zorgen dat je de verbinding niet nutteloos laat openstaan want de factuur loopt snel opquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:19 schreef Sjowhan het volgende:Kutversatel
Heb ik migratie naar BBned aangevraagd, is het niet doorgegaan omdat versatel al een lijnsloop had ingezet.. gevolg: 10-15 dagen wachten op me lijn
Zit dus nu via 56k6 te internetten
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:19 schreef Sjowhan het volgende:Kutversatel
Heb ik migratie naar BBned aangevraagd, is het niet doorgegaan omdat versatel al een lijnsloop had ingezet.. gevolg: 10-15 dagen wachten op me lijn
Zit dus nu via 56k6 te internetten
bij mij werkte een router dus niet, schijnt dat het aan kpn ligt maar het zal wel, ik kan nu internetten met meerdere opc's tegelijk ben dus tevree..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:58 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, een router werkt hier gewoon oké![]()
goedemiddag kaasko... nederlanderquote:
quote:
ssstquote:
eejz! whehehe pas met die sjit chello en hub/router sjit... toen hebben we een avond mail gekeken met een 56k modemquote:Op zondag 23 januari 2005 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
Seksistisch is wel goed toch?. 56k6 is trouwens echt uit de tijd.. sloooooommmmm
. En lang leve de telefoontikken die weer op de telefoonrekening komt..
mwah.. het enige wat geldt is de tikken die je betaald, zou ik dit kunnen verhalen op Versatel denken julliequote:Op zondag 23 januari 2005 14:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
eejz! whehehe pas met die sjit chello en hub/router sjit... toen hebben we een avond mail gekeken met een 56k modemwas lachuh
dat geluid...
![]()
![]()
Dankjequote:Op zondag 23 januari 2005 21:12 schreef Troel het volgende:
Sherman, ik heb het je wel vaker willen zeggen, maar ik vind je enorm seksistisch!
Tuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2005 22:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dankje
Heb je er ook nog bepaalde redenen voor?![]()
Ik moest er een uur door heen fietsen en toen kwam ik nog te laatquote:Op maandag 24 januari 2005 07:57 schreef Sjowhan het volgende:
Yay! Inderdaad.. het heeft gesneeuwd!! Beetje jammer dat ik door een sneeuwbui moest fietsen
* Sjowhan zit weer op zijn stage
En die is?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:50 schreef NiteSpeed het volgende:
Gezeik met mijn Nokia 7610 drivers.
Jawel hoorquote:
Doe is lief jijquote:Op maandag 24 januari 2005 09:53 schreef Troel het volgende:
Ik zeg het lekker niet
En nou heb ik dus weer last van mijn rug
of er klapt ineens een server eruitquote:Op maandag 24 januari 2005 14:01 schreef Jump het volgende:
wacht maar, kwartier voor je naar huis wilt zijn ze daar met de vragen en problemen
56k6 is erg traag ja, daarom wacht ik zelf op de kabel hier. Overigens kosten lokale gesprekken mij helemaal niets, dus van tikken heb ik gelukkig geen lastquote:Op zondag 23 januari 2005 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
Seksistisch is wel goed toch?. 56k6 is trouwens echt uit de tijd.. sloooooommmmm
. En lang leve de telefoontikken die weer op de telefoonrekening komt..
how ya doin'?quote:Op maandag 24 januari 2005 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
56k6 is erg traag ja, daarom wacht ik zelf op de kabel hier. Overigens kosten lokale gesprekken mij helemaal niets, dus van tikken heb ik gelukkig geen last
Waar? Dan ga ik linea directa erheenquote:Op maandag 24 januari 2005 15:54 schreef Renesite het volgende:
Het is hartje zomer, minstens
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:20 schreef SHERMAN het volgende:
goeiemorge
het is weer lekker warom deze ochtend, nog voor het middag uur zal de zon onze stranden verblijden met haar warme stralen en zullen de tempraturen rond de 20 graden komen, later op de dag zullen deze stijgen tot 35 graden, 's nachts word het een klamme bedoeling met tempraturen rond 15 graden
Lui leventje hebben die studentjes tochquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:24 schreef BlueCurl het volgende:
Sherman. als je dat vandaag nog waar kan maken die tempraturen ga ik lekker spijbellen en ervan genietenMaar aangezien er nu sneeuw ligt en het er daardoor behoorlijk koud uitziet ben ik bang dat ik maar gewoon weer eens naar school ga
![]()
tot vanmiddag! ownee ik heb pc les
tozzo
ramen zullen me een worst wezen. ik word liever niet geraakt...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:25 schreef SHERMAN het volgende:
er zijn hier op school nog geen ramen kapot gegaan en dat verbaasd me eerlijk gezegd wel
hier strooien ze alleen op de meer gebruikte wegen :S rotteram zal wel te veel wegen hebben. fietspaden worden nooit gestrooid... is leuk met bruggetjes en tunnelsquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:37 schreef Jump het volgende:
deze ochtend goed glad op de wegen, hier strooien ze niet voor 10 uur enzo. 1 grote ijsspiegel. lekker de auto's voorbijsteken
in het terugkeren hadden ze gestrooid, enkel nog van die vuile smurie op de banen
hier strooien ze ook van 's nachts / 's ochtens voreg, maar niet in de straten waar ik doormoet. dusjaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier strooien ze alleen op de meer gebruikte wegen :S rotteram zal wel te veel wegen hebben. fietspaden worden nooit gestrooid... is leuk met bruggetjes en tunnels![]()
hier doen ze het op de meeste wegen nieteens. alleen snelweg en bredere straten. vele drukke wegen en alle fietspaden gebeuren hier nooitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:51 schreef Jump het volgende:
[..]
hier strooien ze ook van 's nachts / 's ochtens voreg, maar niet in de straten waar ik doormoet. dusja
ook eerst op hoofdwegen enzo
Was je in slaap gevallenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:42 schreef Jump het volgende:
nooit u te comfortabel in zetel zetten voor een vak als etheik te leren
Omdat je jarig was mocht je eerder naar huis? Waarom is dat hier niet zo?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:16 schreef Renesite het volgende:
Halloooo![]()
![]()
[afbeelding]
Lalalala, geld is altijd handig, bij deze bedank ik dus mijn ouders en de eerste visite en de aankomende visite voordat ik ze vergeet
Vandaag waren leraren zo blij met me dat ik om 10 uur alweer mocht oprotten![]()
O boy, Mijn eerste chocolade taartje alweer op![]()
Neequote:Op woensdag 26 januari 2005 12:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Omdat je jarig was mocht je eerder naar huis? Waarom is dat hier niet zo?
Maar euhm...hoop dat je veel geld mag binnen halen
quote:
Sexueel doorgedraaid persoonquote:
ssstquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sexueel doorgedraaid persoon
Calvobbes, geen idee![]()
4.3gB voor single- en 7-8 gB voor dual-layer, ligt aan de brander die in de PC zitquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:27 schreef calvobbes het volgende:
Even een snel nerd vraagje tussendoor:
Hoeveel GB kan je op een DVD laten branden bij een copyshop, bij iemand thuis e.d.?
Hoe goedkoop kost???quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:30 schreef BlueCurl het volgende:
ff tussendoor... wanneer is de dig meet?
ennuh ik kom alleen als devvie komt hoor
hoe goedkoop kost een rijbewijs in florida?
niet zeiken op mijn nederlands. als we elkaar maar begrijpen...quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe goedkoop kost???
En ik kom ook alleen als devvie komt!
Hij kan nu rijden van daar naar hier
Zeker, leuke meid hoorquote:
Tof, ik zal mijn oude bak (een honda accord station wagonquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:33 schreef Godlike02 het volgende:
En ik kom ook alleen als devvie komt!
Hij kan nu rijden van daar naar hier
Het rijbewijs koste me $25, maar mijn wegenbelasting voor dit jaar was wel $35 oid.quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:30 schreef BlueCurl het volgende:
hoe goedkoop kost een rijbewijs in florida?
Vroege dienst dan.. Werkze iig vandaag!quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:50 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh mensen!
Ik ben al weer twe euur aan het werk
En al weer drie uur wakker
wauw... zeker platzak nuquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Het rijbewijs koste me $25, maar mijn wegenbelasting voor dit jaar was wel $35 oid.
De quad espresso na lunch bij de starbucks hiernaast kan er ook nog maar net vanafquote:
Wss ga jij naar huis als ik beginquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ook weer vroeg weg
Ik ga idd over een paar minuten!quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Wss ga jij naar huis als ik begin
Dankjequote:Op donderdag 27 januari 2005 18:19 schreef BlueCurl het volgende:
Rene nog flappie. had er helemaal overheen gelezensoz
tsssk ik wil dezelfde weersomstandigheden hier als dat Dev heeft!*jaloers*
Nu wel, maar in de zomer wil je hier niet zijnquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:19 schreef BlueCurl het volgende:
tsssk ik wil dezelfde weersomstandigheden hier als dat Dev heeft!*jaloers*
hmm ik moet morgen wel naar schoolquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie het deeltje 68 staat mij nu al ietys te lang open, zal ik weer gaan spammen posten?
ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hmm ik moet morgen wel naar school![]()
Staat inderdaad al behoorlijk lang open. Ik had ook wel verwacht dat deze vol zou zijn in de week dat ik er niet was.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie het deeltje 68 staat mij nu al ietys te lang open, zal ik weer gaan spammen posten?
das dan mooi misluktquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Staat inderdaad al behoorlijk lang open. Ik had ook wel verwacht dat deze vol zou zijn in de week dat ik er niet was.
Dat is dan wel weer handig, ja. Het verbaasde me alleen enigzins.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:02 schreef BlueCurl het volgende:
Ik vind het wel lekker zo. Kun je het tenminste volgen
1-0quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:02 schreef BlueCurl het volgende:
Ik vind het wel lekker zo. Kun je het tenminste volgen
Telfortquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
Zoo.. bijna me contract rond met nieuwe telefoon.. Ga steeds meer naar mobiele nummers bellen, en dat is te merken op mijn KPN-telefoonrekening. Laatste rekening was boven de 100 euro, en dat tikt aan op een studentenrekening.
Dus heb een Telfort 200-1 jaar afgesloten met een Samsung SGH E330, betaal ik 25 euro per maand voor 200 minuten, en die ik dus vooral ga gebruiken voor de mobiele telefoonverkeer...
Genoeg gezeik met ze gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad, waarom zou ik dan wisselen
Mja.. 't is een jaarcontract, dus afwachten maar hoe het looptquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Genoeg gezeik met ze gehad.
Laat ze als eerste is op tijd rekeningen sturen.
En niet na een half jaar op eens drie in een maand.
En voor mij kut ontvangst maar wat dat betreft ben ik wat verwend
Ja maar ik heb 2 KPN abbo'squote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. 't is een jaarcontract, dus afwachten maar hoe het loopt. Voor de rest weet ik dat er ook nog wel netwerken zijn die wel een slechtere bereik hebben...
Vind je het gek; KPN was het eerste bedrijf dat in nederland mobiele telefonie had, dus daar kan je dan vanuit gaan dat het netwerk ook goed isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb 2 KPN abbo's
En die is bij verre het beste met bereik
Ik heb nog een blauwe maandag een t-mobile prepaid gehad. Dat was huilen met de pet op of kwam het door het goedkope toestelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb 2 KPN abbo's
En die is bij verre het beste met bereik
Een BEN ook niet bereikbaar bedoel jequote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog een blauwe maandag een t-mobile prepaid gehad. Dat was huilen met de pet op of kwam het door het goedkope toestel
Je hebt het dan ook wel over de enige plek in Nederland waar geen enkele provider bereik heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:15 schreef Troel het volgende:
Met kpn heb ik in buurse geen bereik
uhm, alleen niet als ik law & order kijk, naar school ben, kung fu-en of soms bios en shoppen...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:00 schreef Jump het volgende:
je zit altijd aan pc en op internet, waarop foon nodig
Is nog altijd meer dan mij. Ik heb nog nooit een mobiel gehad. Dus zover loop je nou ook weer niet achterquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:08 schreef BlueCurl het volgende:
Ik heb helemaal geen mobiele telefoonjah ik heb er wel een... maar ik weet me nummer niet en ik gebruik hem nooit. ik moet hem erg snel eens opwaarderen voordat pre paid kaartje verlopen is
maar mss doe ik dat ook wel
als ik ooit weer foon wil hebben koop ik een nieuwe die geen koelkast is
jajah ik loop achter
Ajakkes!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:05 schreef SHERMAN het volgende:
pssst jump, heb deze al meer dan een week inmiddels
[afbeelding]
het zijn tenmisnte geen 3 topics per dag meerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is hier wisselend druk, maar wees welkom!
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is hier wisselend druk, maar wees welkom!
NS hequote:
ik las het net jaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:59 schreef Jump het volgende:
Sherman: oppassen met je modeltreintjes !!
Veiligheidseisen voor modeltreintjes
juist ja. zo zal vast niet de fok server hetenquote:Op zondag 30 januari 2005 12:08 schreef Renesite het volgende:
jup!
ach wij merken dat we kut pc hebben waarop we de opdracht niet kunnen uitvoerenquote:Op maandag 31 januari 2005 07:25 schreef SHERMAN het volgende:
Word net gebeld dat ik het eerste uur vrij heb voor niks me bed uit dus
quote:Op maandag 31 januari 2005 10:25 schreef Jump het volgende:
terug school straks.
gelukkig maar 2 uurtje sles
Zoiets had ik ook in een topic in NWS gelezen. Is eigenlijk te debiel voor woordenquote:Op maandag 31 januari 2005 17:19 schreef devzero het volgende:
Amerika is een raar land. Omdat SpongeBob SquarePants als camp-icoon is geadopteerd door de homo-beweging, wordt de cartoon door een aantal rechtse dominees betiteld als fout en ongeschikt voor kinderen
en nou geen grapjes maken over QG
Spongebob zuigt toch!quote:Op maandag 31 januari 2005 17:19 schreef devzero het volgende:
Amerika is een raar land. Omdat SpongeBob SquarePants als camp-icoon is geadopteerd door de homo-beweging, wordt de cartoon door een aantal rechtse dominees betiteld als fout en ongeschikt voor kinderen
en nou geen grapjes maken over QG
Ik hoorde de discussie zaterdag op de radio. Wat een maloten. Er is nog een andere cartoon-serie (die ik niet ken) en daar schijnt in 1 aflevering dat je een keuken kunt zien op de achtergrond met 2!! vrouwen druk bezig aan het koken. Ja dat kan natuurlijk niet: dat zijn lesbiennes en dat kan niet op een kinderprogrammaquote:Op maandag 31 januari 2005 17:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook in een topic in NWS gelezen. Is eigenlijk te debiel voor woorden.
SpongeBob onder vuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |