quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:41 schreef Neva het volgende:
nou dan twee maal +1 voor ArmaniMania
doe jij het dan beter en verzin ene vraag
Wat heb ik gemist gisteren? Het vorige topic is helemaal gesloten en weggehaald...quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:29 schreef dolle_hond het volgende:
wat was er toch een gezeur over de toekenning van de punten door bukgeit aan berkery in het vorige topic
verontrustend eigenlijk.
ok, het is een spelletje voor punten. maar de punten zijn toch niet het doel. het doel is imho speelplezier en opdoen van wat wetenswaardigheden en kennis.
toch
weggehaald?quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist gisteren? Het vorige topic is helemaal gesloten en weggehaald...
heb ik even gemist dan, excuses.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
weggehaald?
ik heb het net zitten lezen
het begint met deze vraag:
Fok! Muziek Trivia deel CCCX
nirvanaquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
heb ik even gemist dan, excuses.
Boards of Canadaquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:55 schreef ArmaniMania het volgende:
Welk duo maakt muziek met alleen opgenomen geluiden?
Weet je zeker dat het niet The Nirvana is?quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:00 schreef dolle_hond het volgende:
nirvana
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:29 schreef dolle_hond het volgende:
wat was er toch een gezeur over de toekenning van de punten door bukgeit aan berkery in het vorige topic
verontrustend eigenlijk.
ok, het is een spelletje voor punten. maar de punten zijn toch niet het doel. het doel is imho speelplezier en opdoen van wat wetenswaardigheden en kennis.
toch
punten zijn leuk, maar het is voor mij inderdaad het speelplezier, leuke vragen en zo af en toe eens nieuwe namen om naar te luisteren. Die discussie was mij iets te competetief....quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:29 schreef dolle_hond het volgende:
verontrustend eigenlijk.
toch
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:29 schreef dolle_hond het volgende:
toch
Lekker aan het stoken Pylquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet The Nirvana is?
![]()
Daar hoef je je geen zorgen over te maken, niemand googled hier (als het goed is).quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:47 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
![]()
-edit-
-vraag is te googlen-
moment
Gaan we deze vraag nog doen of blijven we mekkeren over wel of niet "the"....quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:55 schreef ArmaniMania het volgende:
Welk duo maakt muziek met alleen opgenomen geluiden?
Ik welquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:51 schreef Z het volgende:
[..]
Daar hoef je je geen zorgen over te maken, niemand googled hier (als het goed is).
quote:A product of the same Eastern Canada indie-rock community which also gave rise to the superb Jale and Sloan, the noise-pop quartetformed in Moncton, New Brunswick in 1990. The group, which took their name from a Sonic Youth song...
ranja +1quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:35 schreef ranja het volgende:
ah, Eric's trip
Dat is Everclear.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:14 schreef Neva het volgende:
even maar vraagje tussendoor ranja komt nog niet met een nieuwe dus ..
[afbeelding]
wie o wie ?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dat is Everclear.
(beantwoorder van de vraag van Ranja mag van mij door met vragenstellen)
Oeps. Dan houd ik het wat dat betreft op Beat It en Black Or White.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:24 schreef ranja het volgende:
Ik zou van die B's afstappen GLO, dat schiet niet opslechts 2 B's hebben op 1 gestaan.
yep, in ieder geval namens mijquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:08 schreef pyl het volgende:
Wat mij betreft: zand erover en doorspelen. En ik hoop dat ik namens velen (iedereen) spreek.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dezlfde 4 als in poging 1?
geen Jacksons/Jackson5quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oh...I want you back ipv Ben dan?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:45 schreef ranja het volgende:
Bijna newbie![]()
Neva jij hebt meer fouten.
Dit zijn er maar 6, hmmmmmmmquote:Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
One day in your life
Beat It
Wanna be starting something
I just can't stop loving you
Bad
Smooth Criminal
sorry, was even druk met werk.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Voor de zekerheid:
A brand new day
One day in your life
Beat It
Wanna be starting something
I just can't stop loving you
Bad
Smooth Criminal
le voila!quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:50 schreef Neva het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de michael jackson nbbd doe eens goed raden krijgen we nieuwe vraga
![]()
Dacht ik ook even. Maar dan zou de rechterman dus Fred Cole moeten zijn? Dan lijkt hij iig niet erg (en te jong).quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:53 schreef ranja het volgende:
Ze komen me wel bekend voor. Dead moon?
Really? Ook niet het Dead Moon-logo dan? Hm, ik zie idd een soort tongetje...quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
btw, yin & yang? Het lowlands logo?
Of beter gezegd zijn alter-ego Pete Teboskins,quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:10 schreef GLO het volgende:
Peter te Bos (aka de zanger van Claw Boys Claw)
Die rapper bedoel je?quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vast die van The Game hype hyper hypst
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Green Day's American Idiot?
Meer non-excistentquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:12 schreef bukgeit het volgende:
Wat is het hier leeg. Was Fok weer traag vanavond?
Tja. Kan iedereen zijn natuurlijk. Maar gebaseerd op wie er hot zijn momenteel (en met Noorderslag-prestaties in het achterhoofd) gok ik op Voicst, Blues Bother Castro en Gem. Of misschien wel The Sheer (erg goed ontvangen in Grunnen).quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Onder de noemer "Holland Sucks!" gaan binnekort drie Nederlandse acts op tournee in België. Welke drie?
Gisteren Voicst weer 's zien spelen (Paradiso). Ze zijn echt goed geworden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:23 schreef DaisyDuke het volgende:
Correct!
Voicst, The Sheer & Solex!
O wacht, het gaat om de Engelse charts, niet om de Nederlandse.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef GLO het volgende:
Bee Gees? Met World en Words, in 1968?
Dan zijn wél de Bee Gees. World en Words. Zoek maar op.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:08 schreef bukgeit het volgende:
Het gaat om de Nederlandse top 40. Welke andere groep, act of artiest scoorde twee opeenvolgende nummer 1 hits?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:30 schreef bukgeit het volgende:
Dylan heeft nooit op 1 gestaan.
Ja, aan die nummers dacht ik.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:32 schreef bukgeit het volgende:
Geen Cats. Wel twee -voor hen- opeenvolgende nummer 1's met Lea en Why.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:31 schreef GLO het volgende:
Of misschien wel Mud? Er zat volgens mij niet veel tijd tussen Dyna-mite en Tigerfeet.
Makkie hè. bukgeit +1quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:38 schreef bukgeit het volgende:
D-Men
Di-rect?quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:42 schreef bukgeit het volgende:
Welke Nederlandse groep maakte deze week bekend uit elkaar te gaan?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Di-rect?Zeg dat het Di-rect is!!!
![]()
Klopt, OlaBOLA.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:44 schreef Neva het volgende:
olabola ofzoiets toch
quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:01 schreef GLO het volgende:
OMD
Sorry Neva, het was eruit voor ik het wistquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:03 schreef Neva het volgende:
[..]je had er wel iets langer over mogen doen
![]()
+1 voor GLO
Da's ook niet langzaamquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Metropolis?
ja hey la bas .. nu heb ik zin in chocolaquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:51 schreef pyl het volgende:
Psssttt...Neva: je kunt er geen chocola van maken, omdat je er geen kaas van gegeten hebt....![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:01 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Dat is Laurent Garnier
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Vul de volgende teksten aan:
1. Hold me now, I'm hoping that you can explain.....
2. First the mic then a half cigarette..... singing cathy's clown ellioth smith dacht ik..
3. Oh My God, It's A Mirage ......... i;m telling youy all it's sabotage beastieboys
4. With the taste of your lips I'm on a ride your toxic...... britney spears![]()
5. Must be a devil between us......
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Vul de volgende teksten aan:
1. Hold me now, I'm hoping that you can explain.....
2. First the mic then a half cigarette..... singing cathy's clown ellioth smith dacht ik..
3. Oh My God, It's A Mirage ......... i;m telling youy all it's sabotage beastieboys
4. With the taste of your lips I'm on a ride your toxic i;m slipping under taste of a poison paradise ...... britney spears![]()
5. Must be a devil between us......
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:13 schreef RoofingBurner het volgende:
5. so where is your god?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:16 schreef Jostie het volgende:
5 is denk ik "... or whores in my head"
Ha Jostie. Dat moet een tijd geleden geweest zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:16 schreef Jostie het volgende:
5 is denk ik "... or whores in my head"
Tuurlijk!quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Dayna Kurtz?
hmmf, ik dacht dat ie niet heel makkelijk wasquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Supergrass
Bedoel je je usericon? Die man rechts lijkt inderdaad wel op Aphex Twin. "Mike and Rich" dus, of Mike alleen, of Rich alleen,...quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:35 schreef Jostie het volgende:
ik ken em alleen zoals ie nu is, en dat is wel een verschil met deze foto
volgende vraag: Noem 5 aliassen van Richard D James. De oplettende menschen hier kunnen er zo al 1 zien
quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:48 schreef de_man_in_beige het volgende:
[..]
Bedoel je je usericon? Die man rechts lijkt inderdaad wel op Aphex Twin. "Mike and Rich" dus, of Mike alleen, of Rich alleen,...![]()
edit: als zijn echte naam Richard is, lijkt Rich me het meest logische
Goed, al weet ik niet precies of analord de titel van de nieuwe AT uitgave(s) is of een hele nieuwe alias, maar ik geloof je. The Dice man of Caustic Window zou ook goed geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef bukgeit het volgende:
Polygon Window
Aphex Twin
AFX
Rich (als in Mich en Rich, Mike Paradinas en Richard D. James)
En 's mans nieuwste alter ego: Analord
A Reminiscent Drive? Hoewel, da's meer house en techno eik.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:00 schreef bukgeit het volgende:
En 'Brad Strider' heb je ook nog als alter ego
Air is het overigens niet, noch Les Rhytmes Digitales, noch Daft Punk. De band die we zoeken vormt een kruising tussen Jean Michel Jarre en My Bloody Valentine: electronic shoegazing.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:05 schreef bukgeit het volgende:
De naam bevat meer cijfers dan letters.
Da's meer letters dan cijfersquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:14 schreef Jostie het volgende:
Zero 7? Geen idee of dat frans is eigenlijk.
Letter/cijfervolgorde en -aantal klopt, maar de bandnaam nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:12 schreef GLO het volgende:
[..]Kan dan alleen op P18 komen, maar die voldoen niet aan je muzikale omschrijving.
Ben bang dat ik het niet ken...
moa, ach. Ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's meer letters dan cijfers
En Brits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |