![]()
Goedemorgen allemaal
Ik lees net allerlei commentaar op de discussie tussen bukgeit + mij van gisteravond en hoewel ik er allang mee klaar ben, wil ik er toch nog 1 x op terugkomen, omdat ik me persoonlijk voel aangesproken en het gevoel heb dat de zaken uit hun verband worden gehaald.
1. Het was een discussie, geen gezeur.
2. De discussie ging over het al dan niet terecht toekennen van punten voor een foutief antwoord; het feit dat ik op een gegeven moment aanspraak meende te mogen maken op die punten was slechts een (blijkbaar onterechte) gevolgtreking, NIET de inzet van de discussie. Het was dus beslist geen competitieve kwestie (dit wil ik graag benadrukken, omdat ook bukgeit dacht dat het mij daarom ging).
3. Natuurlijk zijn de punten geen doel. Ook bij mij staat het spelplezier voorop. Het was juist dat dat spelplezier bij mij in het gedrang kwam door wat ik zag als een onterechte en daarmee aanvechtbare beslissing van de vragensteller. Een buitenspelgoal. No more, no less.
4. Ik lig er verder niet wakker van (heb vannacht heerlijk geslapen), jullie hopelijk ook niet.