Bedoel je je usericon? Die man rechts lijkt inderdaad wel op Aphex Twin. "Mike and Rich" dus, of Mike alleen, of Rich alleen,...quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:35 schreef Jostie het volgende:
ik ken em alleen zoals ie nu is, en dat is wel een verschil met deze foto
volgende vraag: Noem 5 aliassen van Richard D James. De oplettende menschen hier kunnen er zo al 1 zien
quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:48 schreef de_man_in_beige het volgende:
[..]
Bedoel je je usericon? Die man rechts lijkt inderdaad wel op Aphex Twin. "Mike and Rich" dus, of Mike alleen, of Rich alleen,...![]()
edit: als zijn echte naam Richard is, lijkt Rich me het meest logische
Goed, al weet ik niet precies of analord de titel van de nieuwe AT uitgave(s) is of een hele nieuwe alias, maar ik geloof je. The Dice man of Caustic Window zou ook goed geweest zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef bukgeit het volgende:
Polygon Window
Aphex Twin
AFX
Rich (als in Mich en Rich, Mike Paradinas en Richard D. James)
En 's mans nieuwste alter ego: Analord
A Reminiscent Drive? Hoewel, da's meer house en techno eik.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:00 schreef bukgeit het volgende:
En 'Brad Strider' heb je ook nog als alter ego
Air is het overigens niet, noch Les Rhytmes Digitales, noch Daft Punk. De band die we zoeken vormt een kruising tussen Jean Michel Jarre en My Bloody Valentine: electronic shoegazing.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:05 schreef bukgeit het volgende:
De naam bevat meer cijfers dan letters.
Da's meer letters dan cijfersquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:14 schreef Jostie het volgende:
Zero 7? Geen idee of dat frans is eigenlijk.
Letter/cijfervolgorde en -aantal klopt, maar de bandnaam nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:12 schreef GLO het volgende:
[..]Kan dan alleen op P18 komen, maar die voldoen niet aan je muzikale omschrijving.
Ben bang dat ik het niet ken...
moa, ach. Ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's meer letters dan cijfers
En Brits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |