vanaf dat je iets te goed begint te spele op sommige servers wordt je snel al cheater bestempeldquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:12 schreef McGilles het volgende:
Gisteren op server:
Cheater dit, cheater dat, hop, eraf geflikkerd! ik opnieuw joinen, hop BAN!
echt zielig, mijn favo server
Klopt ja!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:17 schreef Jump het volgende:
[..]
vanaf dat je iets te goed begint te spele op sommige servers wordt je snel al cheater bestempeld![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:06 schreef Mad-Matt het volgende:
WOOHOO, ik heb m`n oude niveau weer een beetje weten te halen, nu kijken of ik het vast kan houden
[afbeelding]
in call of duty heb je ook een spongebob clanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:16 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
![]()
die gozer in die clan dan: -orgasm- Hoe verzin je het zeg, ben trouwens ook al een Spongebob clan tegen gekomen
![]()
Dude, je veperst het dan voor iedereen op die serverquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Wat ik altijd cool vind is tk'en..gewoon een beetje rotzooien op duitse servers ( die hebben bijna altijd tk aanstaan). Het klinkt mss erg laem ( dat is het ook ), maar als je eenmaal bezig bent vermaak je je wel hoor
.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Wat ik altijd cool vind is tk'en..gewoon een beetje rotzooien op duitse servers ( die hebben bijna altijd tk aanstaan). Het klinkt mss erg laem ( dat is het ook ), maar als je eenmaal bezig bent vermaak je je wel hoor
.
Je moet ook geen nederlands praten op een niet nederlandse server hequote:Op maandag 31 januari 2005 13:11 schreef pimpin het volgende:
Ik speel het spel eigenlijk nooit meer, ik wil altijd ouwehoeren en praten, maar niemand maar dan ok niemand praat terug.
quote:
Ik ga vanmiddag ff tjekkenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:24 schreef Evil_Jur het volgende:
De nieuwe updates van vandaag zijn echt geweldig, CS_Compound rules! Eindelijk een fatsoenlijke outdoor map. En DE_Train is terug! De modellen zijn ook venrieuwd, ziet er allemaal geweldig uit.
mja ik ook, gelukkig had ik nog een lijst in alle seeing eye staan..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:48 schreef Jump het volgende:
gvd, na die upgrade die precies maar half gelukt is al men favorites kwijt
als ik men favorieten in Steam zelf bekijk staan ze er allemaal. Eenmaal in CSS heb ik er geen meer. Voeg ik er ene toe, komt die in Steam er ook bij, maa rin CSS is die weg als ik CSS herstart.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:23 schreef peejdorie het volgende:
[..]
mja ik ook, gelukkig had ik nog een lijst in alle seeing eye staan..
wel irritant idd![]()
had ik voor die update ook al een beetje last van, soms opeens een aantal srvrs weg ofzo, en dan verschillende lijsten in steam en css zelf..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:17 schreef Jump het volgende:
[..]
als ik men favorieten in Steam zelf bekijk staan ze er allemaal. Eenmaal in CSS heb ik er geen meer. Voeg ik er ene toe, komt die in Steam er ook bij, maa rin CSS is die weg als ik CSS herstart.
klote bug
op XS4ALL CSS-01/2/3 kom ik ook soms. TweakDSL te zien welke map het isquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:58 schreef peejdorie het volgende:
[..]
had ik voor die update ook al een beetje last van, soms opeens een aantal srvrs weg ofzo, en dan verschillende lijsten in steam en css zelf..
mja, waar spelen jullie meestal?
ik vooral xs4all 1 t/m 3, dutchcentral, dustydunes en nexus
nick: cheez.nl![]()
unable to init shader systemquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:27 schreef Jump het volgende:
opstarten in veilige modus? dan wordt er gestart op 800*600 normaal gezien
ik geloof dat het in cs 1.6 via config.cfg ging, maar ik zie het nergens staan in het cfg-bestand van cssquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:32 schreef EggsTC het volgende:
de resolutie in CSS via windows.
Het is dat ik geen logs heb, anders had ik een leuk stukje text om hier te plakken.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:50 schreef gigant het volgende:
En als je kanker zegt ben je helemaal de lul, wat een stelletje hippies.
gewoon steamid opzoeken mbv status en dan kicken.. of gaat dat niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
Gisteren echt de twee meest vreemde cheats ooit gezien, eerste was een name-hack, dat de cheater dus constant van naam veranderd, maar dan zo dat ie telkens namen nam van spelers die al in der server zaten, hij was dus niet te kicken.
[...]
Die eerste heb ik ook gezien maar dat kan niet meer na die update, je kan je naam nu nog maar om de 10 sec veranderen en 5x in 10 min ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
Gisteren echt de twee meest vreemde cheats ooit gezien, eerste was een name-hack, dat de cheater dus constant van naam veranderd, maar dan zo dat ie telkens namen nam van spelers die al in der server zaten, hij was dus niet te kicken.
Tweede was nog vreemder. In de server verschenen ineens allemaal kringen(net zoals je een steentje in het water gooit) waar allemaal skulls uit kwamen.(zie scrnshotje) Echt heel vreemd, nadat we de cheater kickte verdwenen ze allemaal weer :S
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste ken ik wel ja, tweede nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
Tweede was nog vreemder. In de server verschenen ineens allemaal kringen(net zoals je een steentje in het water gooit) waar allemaal skulls uit kwamen.(zie scrnshotje) Echt heel vreemd, nadat we de cheater kickte verdwenen ze allemaal weer :S
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jawel hoor, ze doen het nog gewoon bij mijquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:29 schreef Roelieh het volgende:
[..]
Eerste ken ik wel ja, tweede nog nooit van gehoord.
Jammer genoeg doen je screenies het niet meer![]()
screenies doen t bij mij ook niet maar dat zal de firewall zijn. Die eerste lijkt me geen probleem. Kick/Ban m gewoon op steamid (ligt er natuurlijk aan welke admin plugin je hebt).quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen ie die persoon kickte ging het wegquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:39 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
screenies doen t bij mij ook niet maar dat zal de firewall zijn. Die eerste lijkt me geen probleem. Kick/Ban m gewoon op steamid (ligt er natuurlijk aan welke admin plugin je hebt).
Tweede heb ik ook al s gezien. Kan t niet echt een cheat noemen (tenzij de veroorzaker zelf die skulls niet te zien krijgt), eerder een mod(je), maar hinderlijk was t wel. Eigelijk wel heel raar dat dit op de server kan worden uitgevoerd. Hoe kwam je erachter wie t deed?
hmm die staat ook niet in mijn steam map (heb gezocht)quote:Op zondag 3 april 2005 10:07 schreef Ubeydullah het volgende:
ik krijg een error in de console en dan "crasht" de game voor een paar seconden en speelt leuk verder........... het is de error "cant find player/pl_wade1.wav"
specs:
p4 3.4 overgeklokt normaal 3.0
gf 6800 ultra
1024mb geheugen
xp pro met sp2
wie weet hoe ik dit oplos???
misschien omdat ze graag alleen met normale mensen en normale taal spelen/pratenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:09 schreef gigant het volgende:
ik ben gebanned van XS4ALL omdat ik zei: dat ik dat echt een geile moeder vond en ik ging piktrekken. Wat een stelletje mongolen die admins.
Ach joh, ik loop altijd te ouwehoeren wat maakt het uit ik lul gewoon veel. Maar ondertussen ben ik wel beter dan iedereen (het niveau is laag met CSS?) Ik ben niet zon rare gast die alleen maar speelt om het spelen en naar lanpartys gaat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:22 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
misschien omdat ze graag alleen met normale mensen en normale taal spelen/praten![]()
Die skulls lijken me totaal geen cheats/hacks whatsoever eerder een slechte server die de serveradmin aanpassingen laat doen die dingen uit het spel oproept (zoals bij unrealtournament, unreal 2, al die grote beesten oproepen)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef Lukaso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zijn er 4quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:39 schreef Kamphuys het volgende:
Ik speel 99% van de keren op 1 van de 2 XS4ALL servers, meer mensen dit probleem gezien?
tof toagje dat je hebtquote:
Fischerspooner is trouwens mijn CS naamquote:
Coolquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Fischerspooner is trouwens mijn CS naam![]()
Check de Steam support site, je moet registry.blop (of zoiets, iig een blop file) verwijderen uit je steam folder. Dan gaat ie heel ff een update binnenhalen en heb je er geen last meer van.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:39 schreef Kamphuys het volgende:
Als ik een server probeer te connecten krijg ik de foutmelding:
'Disconnect: Error verifying steam userID Ticket (server was unable to contact the authentication server, 35)
Ik speel 99% van de keren op 1 van de 2 XS4ALL servers, meer mensen dit probleem gezien?
Had het al gevonden, maar toch bedanktquote:Op donderdag 14 april 2005 18:39 schreef ToMm het volgende:
[..]
Check de Steam support site, je moet registry.blop (of zoiets, iig een blop file) verwijderen uit je steam folder. Dan gaat ie heel ff een update binnenhalen en heb je er geen last meer van.
Ik zit btw ook bijna altijd in een XS4all server, onder de nick ChieF (vaak met DGU tag ervoor).
Huh waar heb je het over.. ga naar website van steam, zoek in het forum ..quote:Op donderdag 14 april 2005 18:39 schreef ToMm het volgende:
[..]
Check de Steam support site, je moet registry.blop (of zoiets, iig een blop file) verwijderen uit je steam folder. Dan gaat ie heel ff een update binnenhalen en heb je er geen last meer van.
Ik zit btw ook bijna altijd in een XS4all server, onder de nick ChieF (vaak met DGU tag ervoor).
Ik had deze oplossing gevonden op het steampowered forum, en het werkt prima. Misschien dat jouw oplossing ook werkt, dan zijn er meerdere oplossingen voor hetzelfde probleem...quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:07 schreef A-Style het volgende:
[..]
Huh waar heb je het over.. ga naar website van steam, zoek in het forum ..
dan kom je ergens tegen dat je paswoord moet veranderen, dus pas je ff je nieuwe wacht woord aan en je kan in loggen met je nieuwe paswoord..
maar nu blijkbaar niet meerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:02 schreef Jump het volgende:
muisje heeft al altijd perfect gewerkt
was het maar zo simpelquote:
bedoel je niet Infernoquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Havana is een geweldige map geworden, vooral het schieten op de klokken wat aparte tonen per klok voortbrengt en de dooie vissen in de fonteinen.
Ja dat is mijn favoriete map en ze hebben hem ERG mooi gemaakt, daar zitten wel wat uurtjes werk in, de_port is daarintegen een grote deceptie. Ik heb al een hekel aan AWP's en autosnipers maar op die map wordt het ze wel erg makkelijk gemaakt, niet erg tactisch uitgedacht die map.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Is dat Inferno? Hell, het is alsnog een coole map.
Dat heb ik ook heel soms maar als ik weer opnieuw connect is het wegquote:Op zondag 24 juli 2005 20:29 schreef bojaaper het volgende:
In css zijn alle 'beweegbare' objecten heel fel, alsof brightness alleen op die objecten veel te hoog staat :
[afbeelding]
Wat zou dit kunnen zijn? Nadat ik bijv op dat schilderij schiet, en hij valt op de grond, is ie wel normaal gekleurt.
Ja dat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:37 schreef VrijeVal het volgende:
kan je ze dan niet vragen of ze het naar het email adres willen sturen in je proifle?
anders lijkt het me wel erg sterk dat ze je zo een pass sturen?
vette videokaart, DD. netjes die kill/killed verhouding daar ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Helemaal verslaafd aan prodigy
http://pics.magicfly.nl/prodigy.png
Waar vind jij die? Ik zie alleen de volgende staan:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:28 schreef peejdorie het volgende:
om in het kort even te antwoorden:
ja, ¤ 23,49 bij bol.com, ja
Oh fuck.. Sinds wanneer bestaat er een HL2 boekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef Moreno het volgende:
[..]
Waar vind jij die? Ik zie alleen de volgende staan:
Half Life 2
2-3 werkdagen
PC | CD-ROM | Vivendi / Sierra | 2005
bol.com prijs: ¤ 49,99
Half Life 2 Collector's Edition (Op=Op)
Op werkdagen voor 14.30 uur besteld, morgen in huis
PC | DVD-ROM | Vivendi / Sierra | 2004
Adviesprijs: ¤ 67,99
bol.com prijs: ¤ 39,99
Geforce 6800 GTquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
vette videokaart, DD. netjes die kill/killed verhouding daar ook
wtf heb je een ander model geinstalleerd ofzo, heb er wel meer van gehoord maar heb geen idee hoe het komt. Kan je toch het beste vragen op het steamforum.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef Xinouth het volgende:
[[url=http://i23.photobucket.com/albums/b361/Xinouth/ctsourcemini.jpg]afbeelding][/URL]
Zo zie ik de CT soms..Ene keer wel andere keer niet..
Iemand een idee hoe het komt en wat ik kan doen zodat ik dit nooit meer krijg?
Dat zag ik ook al ja. Het is vreemd want een vriend van mij had HL2 een maand of 2 geleden gekocht bij bol.com en toen kostte die daar iets van 35-40 euro. Beetje vreemd dus dat 'ie nu weer terug is naar de oude prijsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:25 schreef peejdorie het volgende:
[..]
Oh fuck.. Sinds wanneer bestaat er een HL2 boek
Die prijzen van jou kloppen dus![]()
Wel btje vaag dat ze die collector's edition voor minder verkopen dan de normale versie (of mis ik nu weer iets?)
zal wel een aanbieding zijn geweest ofzo..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:06 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al ja. Het is vreemd want een vriend van mij had HL2 een maand of 2 geleden gekocht bij bol.com en toen kostte die daar iets van 35-40 euro. Beetje vreemd dus dat 'ie nu weer terug is naar de oude prijs
ik: http://games.xs4all.nlquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie heeft de IP's van alle CS:S servers van XS4ALL voor me?
ook last van.. maar volgens mij klopt dat wel.. soor en met instelling van de admin tegen teamkill ofzo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef Xinouth het volgende:
[[url=http://i23.photobucket.com/albums/b361/Xinouth/ctsourcemini.jpg]afbeelding][/URL]
Zo zie ik de CT soms..Ene keer wel andere keer niet..
Iemand een idee hoe het komt en wat ik kan doen zodat ik dit nooit meer krijg?
Ben jij de echtequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb nog steeds me wachtwoord niet
?quote:
Deze heb ik ook in me autoexec, verschikkelijk die servers met al die soundsquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
Sorry kheb het al
cl_downloadfilter "nosounds"
Misschien mail je naar het verkeerde adres van Steam? En worden ze daar zo enorm moe ervan, dat ze gewoon niet reageren?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
?
Ik heb steam al 2x gemaild met de vraag of ze me password kunnen mailen
en daarbioj gezegt dat ik bij me secret question zoiets in heb gevuld als *wafecszdfcsxczsas* (ja dom ik weet het)
En daar bij nog 's me serial nummer van HL2
Maar nog steeds geen antwoord
support@steampowered.comquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef Hammet het volgende:
[..]
Misschien mail je naar het verkeerde adres van Steam? En worden ze daar zo enorm moe ervan, dat ze gewoon niet reageren?
Heb je hier trouwens al eens gekeken?
Daarom wilde ik deze command ook erg graag wetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:48 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Deze heb ik ook in me autoexec, verschikkelijk die servers met al die sounds
De echte Max Westermanquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
?
Ik heb steam al 2x gemaild met de vraag of ze me password kunnen mailen
en daarbioj gezegt dat ik bij me secret question zoiets in heb gevuld als *wafecszdfcsxczsas* (ja dom ik weet het)
En daar bij nog 's me serial nummer van HL2
Maar nog steeds geen antwoord
Dus toch het goede emailadres?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Zo valve is zo aardig geweest om me een nieuw password te maken
Na lang zeuren
Dat is een fijne pingquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb de hele tijd een ping van 5, Gister werd ik op een server uitgemaakt voor ping hacker?!
Net op een server gespeeld waar bij veel mensen de ping 5 was
Mijne was zelf's tot 2 en 3 gezakt
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/7510/dedust00019jl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/6999/dedust00022ow.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zuig ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is een fijne ping. Zeg maar als je 1 on 1 dust wil doen
![]()
ik suck, maar toch
Ik ga nu ff douchenquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer heb je tijd?
Dat is geen ping maar latency. Latency op het scorebord zegt niks. Type maar eens ping in de console (of net_graph 3)quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb de hele tijd een ping van 5, Gister werd ik op een server uitgemaakt voor ping hacker?!
Net op een server gespeeld waar bij veel mensen de ping 5 was
Mijne was zelf's tot 2 en 3 gezakt
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/7510/dedust00019jl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/6999/dedust00022ow.th.jpg]afbeelding][/URL]
krakelingen zuigen: Als je admin wilt worden moet je lappen! lol... je offert je tijd op en daarvoor willen ze geld zien! whahahaahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gewoon public server ik ben hier : Krakelingen : 84.244.130.184:27045
Ik speel onder de naam Killer_Bee
Ik moet ook weer even wennen. Ik spray nu een beetje te veel...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik speel het ook weer sinds een tijdje, ik ben er alleen niet zo goed in
Maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef rudedeltadude het volgende:
gaan we ff met zun allen op een dust server spelen?
ja dus?quote:
kom maar op!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef McGilles het volgende:
Speel ook geregeld nog CS:S, maar als je ziet wat voor soort mensen er lopen, echt 95% zit met allemaal stoere clan en nicknames maar schieten ho maar, alleen maar een beetje sprayen en campen...
Gezelligquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:27 schreef nlboy het volgende:
Ik heb de server toegevoegd bij mijn favorieten, kom binnenkort wel even langs.
Uhuh, AWP-en vanaf dat betonnen muurtje naast het dak is echt monsterlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef Ericjuh het volgende:
ik speelde hem net.. hij is idd gaaf ja!
alhoewel terrorist toch een streepje voor heeft bij die map!
in het huis kun je door een raam schieten terwijl raam niet kapot gaat!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Uhuh, AWP-en vanaf dat betonnen muurtje naast het dak is echt monsterlijkToo easy
De eerste map waar mijn videokaart een beetje moeite mee heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:49 schreef VrijeVal het volgende:
cs_militia is gaaf:D
htf-clan.net dust2 only....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Noem maar een server waar je geregeld speelt dan kom ik een keer een kijkje nemen
welke xs4ALL?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef nlboy het volgende:
Ik zit vaak op XS4ALL. Trouwens als iemand Xfire heeft, mijn nick bij Xfire: Nlboy.
Sinds de laatste update crashed m'n CSS wel irritant vaak, meestal bij het einde van de map of het afsluiten van de game.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Klopt, HDR is leuk voor de eye-candy, maar performance (spelen én framerate) gaat er flink op achteruit. Hm, mijn PC crasht trouwens steeds op CS:S nu, moet nog even kijken waar het aan ligt.
dit is trouwens ook wel een fijne server :quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef nlboy het volgende:
Ik zit vaak op XS4ALL. Trouwens als iemand Xfire heeft, mijn nick bij Xfire: Nlboy.
ben ik echt de enige die dust2 dus absoluut niet mooi vind... geef mij maar cs_italy..quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben er ook aan veslaafd maar dan vooral aan dust2.
LOL.. wil wel keer tegen je spelen.. je mag mij wel toevoegen op xfire als je wiltquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:55 schreef McGilles het volgende:
Vandaag weer heerlijk gespeeld!
Op 2 server een kick-ban gekregen omdat ze dachten dat ik cheatte, toch leuk dat mensen erkennen dat je het spelletje kan
Je bent ge-add!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
LOL.. wil wel keer tegen je spelen.. je mag mij wel toevoegen op xfire als je wilt
ericjuh
en btw nlboy.. jij doet volgens mij ook niks anders dan solitaire
Volgens mij ben jij dan stom en niet steam, die heeft het antwoord van jouw secret question nog wel onthouden, die slimme steamquote:Op zondag 12 februari 2006 17:48 schreef Avalanche.. het volgende:
KLOTE Steam!
Ik wil na een tijdje niet gespeeld te hebben weer CSS gaan doen. Ik weet alleen m'n wachtwoord van Steam niet meer. Je kan wel zo'n secret question dinges doen, maar daar heb ik zomaar wat ingevuld en weet ik het antwoord dus niet meer op.
Weet iemand een oplossing?
Heb maandagavond wel tijd om te spelen, als je er dan bent join ik wel je server!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
LOL.. wil wel keer tegen je spelen.. je mag mij wel toevoegen op xfire als je wilt
ericjuh
en btw nlboy.. jij doet volgens mij ook niks anders dan solitaire
denk idd dat ik morgen nog ff paar uur wil gaan schieten!! dus zie je morgen welquote:Op zondag 12 februari 2006 19:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb maandagavond wel tijd om te spelen, als je er dan bent join ik wel je server!
Ja ok ok.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dan stom en niet steam, die heeft het antwoord van jouw secret question nog wel onthouden, die slimme steam![]()
Maar sorry, geen oplossing!
Jawel, gewoon even het supportsysteem van Steam induiken. Ze kunnen je vragen naar een foto van je spel en code, mocht je je inlognaam nog weten kan je die alvast opgeven. Ze kunnen je wachtwoord zo resettenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Ja ok ok.
Maar hier is geen oplossing voor? Ik heb 50 euro betaald, en door onfortuinlijke omstandigheden ben ik die shit vergeten, nooit meer CSS voor mij?
Heb nog met 2 van je teammaatjes gespeeldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:45 schreef Ericjuh het volgende:
nahh ja.. keb geen zin om te wachten.. ga spelen
hahah... coolquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb nog met 2 van je teammaatjes gespeeld
Jammer dat je er niet was, heb nog een mooie screen met 28-4 score aan het eind van een map
Ben nu op werk en uit werk ga ik uit eten, daarna krijg je hem wel opgestuurdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hahah... coolkun je hem ff posten? of mailen?
Onder welke naam speelde je TO? Ik speel het niet meer sinds de CS: Source beta, mijn nick was Mave.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe heb hem vanmiddag ff via steam (en cc) gekochthet is echt een BRUUT spel!
eindelijk eens weer een spel waar ik net zoveel plezier in heb als in tactical ops
ik wil wel mee doen met een 2on2 css fok cup met de clan waar ik in speel grzz kogelvoer (zie ook www.clan-dad.tk voor meer info voor contact)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Onder welke naam speelde je TO? Ik speel het niet meer sinds de CS: Source beta, mijn nick was Mave.
Ik zie trouwens dat er in het CS 1.6 2on2 topic wel animo is voor een CS: Source Cup. Als iemand zin heeft om dat op te zetten dan doe ik wel mee. Ik zit meestal op onze clanserver 83.98.154.122:27015 na 8 uur 's avonds. Mijn nick is [SSC.NL] Ernie.
Andersom!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een baggerspel is het toch vergeleken met 1.6.
Okay, just askingquote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik speelde al spellen toen jij in de luier zat en heb elke FPS ongeveer gespeeld ja
Die flashbang is wel extreem goed ja, maar van dat lopend schieten ben ik niet met je eens!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Okay, just asking.
Ik vind dat de mappen kutter zijn vormgegeven, je gewoon lopend iedereen omver kan schieten zonder te aimen en die flashbang, like, wtf.
quote:
schopjequote:Op maandag 20 maart 2006 15:04 schreef Sjoe538 het volgende:
Counterstrike Source Dedicated server met Mani
kan iemand mij helpen?
leg uit?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef rudedeltadude het volgende:
hebben jullie weleens op een CSS server met bank gespeeld?
op zich best grappig
altijd die kut noobs speel gvd et gewoon allebijquote:Op maandag 20 maart 2006 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een baggerspel is het toch vergeleken met 1.6.
Ik speel cource, en heb dat vermoeden niet.quote:Op maandag 17 april 2006 17:06 schreef nlboy het volgende:
Zijn er nog mensen die CS: SC spelen?Ik heb helaas zo'n vermoeden dat er veel cheaters rond lopen in de meeste servers.
Jammer dat Valve niet eens een keer een grote opruiming doet.
Dit heel paasweekend bedoel je.quote:Op maandag 17 april 2006 17:50 schreef Ericjuh het volgende:
wat is css soms een fucking frustrerend spel!!
boven de 60 fps zouden je ogen het toch niet meer merken.quote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
wat is trouwens max fps wat css ongeveer levert... ik krijg em niet hoger als 65 met max graphics settings terwijl dat met Enemy Territory 170 was....
trouwens na 2 jaar getrickjumped te hebben op een Q3 engine ken ik niet egt zegge dat fps wat uitmaakt bij css, de engine is niet egt gebouwd om je movement drastisch te versnellen.......
geen id eigenlijk bij css, je zal wel gelijk kunne hebben.....quote:Op maandag 17 april 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
boven de 60 fps zouden je ogen het toch niet meer merken.
ik zit meestal rond de 40
dat merk je zeer goed orquote:Op maandag 17 april 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
boven de 60 fps zouden je ogen het toch niet meer merken.
ik zit meestal rond de 40
dat mag jij mij uit gaan leggen.. het menselijk oog ziet boven de 35 FPS geen verschil meer... veel games zoals GTA VC e.d. hebben een max framerate op 25 FPSquote:
Ik merk toch wel degelijk verschil of ik een framerate van 60 of 100 heb, draai maar eens een rondje dan zie wat ik bedoel. Overigens bestaan 40Hz TFT's niet, en werken met een refreshrate van 60Hz of 75Hz. En ook dat is niet interessant aangezien het om de responstijd van je TFT gaat.quote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat mag jij mij uit gaan leggen.. het menselijk oog ziet boven de 35 FPS geen verschil meer... veel games zoals GTA VC e.d. hebben een max framerate op 25 FPS
en als je een TFT monitor hebt kom je niet boven de 40 FPS uit omdat je monitor het niet aankan
dus als je je zaakjes eerst eens onderbouwt voor je begint tegen te sputteren
heb even gechecked en je hebt idd gelijk... nieuwe tft's zijn ong. 70hz. dit maakt wel uit.quote:Op maandag 17 april 2006 23:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik merk toch wel degelijk verschil of ik een framerate van 60 of 100 heb, draai maar eens een rondje dan zie wat ik bedoel. Overigens bestaan 40Hz TFT's niet, en werken met een refreshrate van 60Hz of 75Hz. En ook dat is niet interessant aangezien het om de responstijd van je TFT gaat.
Toch gek dan dat ik het spel niet lekker meer vind spelen met HDR aan op gem. 90 fps en hij op 140 fps zonder HDR toch visueel een heel stuk soepeler loopt. Oh ja m'n monitor staat op 85Hz.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb even gechecked en je hebt idd gelijk... nieuwe tft's zijn ong. 70hz. dit maakt wel uit.
de responstijd is de tijd dat je monitor er over doet om het beeld op te bouwen. ook al zou je 100 fps draaien ... je krijgt er nooit meer dan 70 uit een 70 hz monitor.
tsja ik heb geen klachten over hoe het spel looptquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Toch gek dan dat ik het spel niet lekker meer vind spelen met HDR aan op gem. 90 fps en hij op 140 fps zonder HDR toch visueel een heel stuk soepeler loopt. Oh ja m'n monitor staat op 85Hz.
alleen als je geen drops hebt in je framerate.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef McGilles het volgende:
Ik speel met zo'n 120fps, maar onder de 35 ga je pas merken dat ie niet soepel loopt!
Sommige maps merk je gewoon dat er iets niet goed zit! Dan loopt het gewoon niet zo soepelquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef alsem het volgende:
[..]
alleen als je geen drops hebt in je framerate.
Hehe same herequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:43 schreef Ericjuh het volgende:
mij maakt FPS niks uit.. ik blijf ze gewoon neer maaien!
Mwah moet eerlijk zijn dat ik daar weinig van merk met mijn x800xt-pe, eigelijk helemaal niet, met 20+man in de dust nogsteeds altijd boven de 35fps voor zover ik het doorhad.quote:
Als ik met zo'n kaart onder de 35 fps zou halen zou ik hem direct terugbrengen, mag ook niet anders!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mwah moet eerlijk zijn dat ik daar weinig van merk met mijn x800xt-pe, eigelijk helemaal niet, met 20+man in de dust nogsteeds altijd boven de 35fps voor zover ik het doorhad.
Waar ?quote:
Hmm let eens op je crosshair en hoe die terug klein wordt als je sprayed ? Dat is op 40 fps dus niet te doen he.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:42 schreef Ipho het volgende:
Ik speel met 80 fps, merk wel verschil onder de 40 maar daar boven zeker niet!
Gewoon heel steam verwijderen incl. de map die overblijft en opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:03 schreef andre347 het volgende:
Hoe kan ik Counter Strike Source verwijderen?
Ik heb mijn CSS helemaal veranderd ( door skins en dergelijke ) en ik vind er nu geen zak meer aan.
Mijn vraag: Hoe kan ik Counter Strike: Source verwijderen zodat ik de normale instellingen heb ( dus geen gedownloade skins en Fushion Packs ) ??
Of kan iemand vertellen hoe ik de weapon skins, radio sounds, weapon sounds etc. weer normaal krijg ....
Een hopenloze Counter Striker
heb je xfire? wil wel keer tegen je spelen1quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef Frederiqueske het volgende:
ik speel het pas een paar weken nu![]()
Een soort MSN maar dan voor Games. Als jij speelt op een server dan kan een 'vriend' van jou jou zo volgen en dan ook spelen op die server waar jij dan speelt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:27 schreef Frederiqueske het volgende:
wat is xfire???
jaaaa jij wil gewoon tegen mij spelen omdat je dan kan winnen zeker???quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je xfire? wil wel keer tegen je spelen1
hierquote:
keb jou d'r al lang instaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:35 schreef nlboy het volgende:
Ik speel het nog af en toe.Zolang het maar de_dust2 of cs_militia is. Mijn Xfire is: nlboy
Vaag ik zie jou hier niet staan. Wat is je nick ookalweer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
keb jou d'r al lang instaanjij bent nooit online!
kijk maar even.. je ziet vanzelf wel wanneer ik speel (of ik zie wanneer jij speelt) kun je zo conenctenquote:dus kweet nog nie of ik ga spelen dan
mmm ik zie je ook niet... en ikw eet zeker dat ik je heb toegevoegd..quote:Vaag ik zie jou hier niet staan. Wat is je nick ookalweer?
Ik speel pas een week of 2 denk ik, dus slechter dan mij ben je nie hoor whehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb al ong 2 maanden niet gespeeld ( of langer) veeeels te warm om nog te gaan sourcenhoop dat het nu wat koeler word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |